NHL 14 (XBOX 360 & PS 3)

  • 291 107
  • 976

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Taitaa Villellä olla niitä kuuluisia suhteita Jokerien suuntaan. Se lienee syynä tähän. :)

Torstaita odotellessa...

Aivan, niinpäs onkin. Enpä tajunnut heti tätä aspektia.

Ville: Tietoa hutista, tietoa kaikesta. Onko mitenkään erilainen kuin early release, kun HUT:a ei lasketa siis.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Suhteet toki Jokereihinkin kunnossa, mutta ei ole salaisuus että olen ollut mukana tekemässä ja suunnittelemassa koko SM-liiga Editionin sarjaa alusta alkaen. Hieno projekti ollut ja lopputuloksen näkeminen on aika hyvä fiilis :)
 
Viimeksi muokattu:

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Suhteet toki Jokereihinkin kunnossa, mutta ei ole salaisuus että olen ollut mukana tekemässä ja suunnittelemassa koko SM-liiga Editionin sarjaa alusta alkaen. Hieno projekti ollut ja lopputuloksen näkeminen on aika hyvä fiilis :)

Aika vitsihän tuo sarja kokonaisuudessaan on. Toki tuo Jokereiden kansi ihan tyylikäs. Kokonaisuudessaan kannet on omasta mielestä kuitenkin suht amatöörien puuhastelua, näin lopputuloksen valossa.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato

Maailmaan mahtuu mielipiteitä joka suuntaan, puolesta ja vastaan. Valitettavaa toki on, että tämä tapaus ei sinua puhutellut. Toivon kaikille hyviä pelihetkiä uuden änärin parissa, ja ihan riippumatta millaisilla kansilla peliä pelaa :)
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Trashers ei ole toimittanut EA:lle kuvaa paidasta ajoissa (Deadline oli toukokuussa)? Sama juttu mikä oli Ilveksen kanssa jokunen vuosi sitten?

Toivottavasti EA:lla ei nyt alettu pidättämään hengitystä että joku kuopatusta Thrashersistä pelipaidan fotoa lähettäisi...

Asiaan. Twitch.tv:stä näkee nimimerkki ant_d_7:n streamaaman pätkän, josta noin tunnin jälkeen näkee NHL-tiimien overallit ja potentiaalit.

Aika vaihtelevaa tasoa taas arvostelut. Antti Miettinen ja Scott Gomez (80 ovr) ovat parempia kuin jälleen nihkeästi arvostettu Saku Koivu (78). Myös Teemu Selänne (81) on arvosteltu niin että siellä rynnii kaikki kolmen maalin davidjonesit (82) ohi.

Ymmärrän vielä, että liigan sisällä on heittelyä, mutta Mark Streit (82) on Flyersin seiskapakki overallin perusteella. Andrej Meszaros (85) on taasen pelin mukaan ihan ykkösparin miehiä. Samaa ongelmaa Phoenixissä. Rosti Klesla (84) on Coyotesin toiseksi paras. Viime vuonna liigassa 13. kovimmat minuutit kellottanut Oliver Ekman-Larsson (82) mahtuu kolmospariin. Edmontonin Corey Potter on muun muassa saanut myös 82. Jeff Schultz, jolla oli vaikeuksia Capitalsissa mahtua rinkiin on 83. Muutenkin isot puolustuspään pelaajat ovat saaneet turhan paljon rakkautta.

Niiden ei tarvitsisi joka vuosi tuskailla GM-treidilogiikan kanssa jos nuo arvot olisivat edes vähän sinnepäin.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Toivottavasti EA:lla ei nyt alettu pidättämään hengitystä että joku kuopatusta Thrashersistä pelipaidan fotoa lähettäisi...

Totta joo, voi käydä olo tukalaksi. My bad :)
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Early Releasen omistajat, onkos GM Connectedin latausajoissa tapahtunut yhtään kehitystä? Kolmessatoissahan tuo oli hirveää tuubaa, ja viittä vaille teki koko pelimuodosta pelikelvottoman.

GMC:n takia tämän pelin ostan jos ostan, joten tuo on itselleni kynnyskysymys.

Teemun ja varsinkin Sakun aliarvostus vuodesta toiseen pistää kieltämättä ketuttamaan. Joukkueet on muutenkin pahasti epätasapainossa. No, kai se on uskottava että joukkue jossa pelaat vaikuttaa pelitaitoihisi. Jos jotain positiivista haetaan rostereista, niin ainakaan Phaneuf ei ole enää liigan Top-5 pakki, ehkä se siitä sitten pikkuhiljaa. :peukku:
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Early Releasen omistajat, onkos GM Connectedin latausajoissa tapahtunut yhtään kehitystä? Kolmessatoissahan tuo oli hirveää tuubaa, ja viittä vaille teki koko pelimuodosta pelikelvottoman.

GMC:n takia tämän pelin ostan jos ostan, joten tuo on itselleni kynnyskysymys.

Samoin ostan itse. On tapahtunut, ei lagaa enää yhtään menuissa, simut kestää silti vielä turhan kauan. Mutta eteenpäinmenoa tässä nyt on selvästi, lisää kun olen tutustunut enemmän.

Be a gm:ssä scouttauksella on VIHDOIN väliä. Et yksinkertaisesti enää näe edes oikeita kehityksiä, jos et scouttaa. Se on sitten turha itkeä draftissa, loistavaa!

Myös treidejä on vaikeutettu, hyvä niin. Paljon realistisemmalta tuntuu nyt treidit, mutta edelleen botti on turhan pässi noissa. Ainakin osittain.

Pelaajat tosiaan kehittyvät paremmin nyt. Mm. Makke Granlund Flamesissa ekan simukauden perään 78 ovr. Hyvä näin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tullut peleissä ulosajoja paljon?
Minkälaiselta jäähybalanssi tuntuu?
Tuleeko myllyjä ihan samaan tapaan kuin demossa?
Tuleeko Be a GM:ssä pelikieltoja? (veikkaan että ei)
Kuinka pitkän matkan viiriäinen voi lentää yhteen putkeen?
Sopiiko mustan puvun kanssa violetti kravaatti?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Scouttaus on ainakin Be a GM:ssä sekaisin ja pahasti.

Ihmettelin pitkään miksei kerta toisensa jälkeen nuo saavutukset lähde pois, kun esim, saavutuksena on 4 viikon scouttausreissu OHL:n. No syyhän on se, että tämä scoutti scouttasikin sm-liigaa tuon 4 viikkoa, vaikka laitoin ihan oikein?!

Tämä toistunut jo n. 10 kertaa. Ei jeesus.
 

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Onko tullut peleissä ulosajoja paljon?
Minkälaiselta jäähybalanssi tuntuu?
Tuleeko myllyjä ihan samaan tapaan kuin demossa?
Tuleeko Be a GM:ssä pelikieltoja? (veikkaan että ei)
Kuinka pitkän matkan viiriäinen voi lentää yhteen putkeen?
Sopiiko mustan puvun kanssa violetti kravaatti?

-Ei vielä yhtäkään, tosin en ole paljoa sikaillutkaan.
-Jäähyjä tulee ainakin omasta mielestä yleisesti paljon enemmän kuin kolmessatoista. B ottikin ottaa nyt jopa jäähyjä silloin tällöin, ei nyt kuitenkaan omalla kohdalla kovin tasaisesti ole tullut.
-Riippuu miten pelaa. Jos yrittää joka vaihdossa saada perille 5-10 kovaa taklausta vvarmasti tulee muutama mylly per peli. Ehkä vähän vähemmän tulee kuitenkin kun demossa, omalla kohdalla siis.
-Ei mitään käryä, ei ole oikein sellaista tilannetta tullut mistä edes voisi tulla. Veikkaan kyllä että ei voi tulla.
-Luulisin että riippuu viiriäisen koosta ja siipien kärkivälistä. Mutta mistäs minä tietäisin, tätä täytyy kysyä joltakin viisaammalta.
-Itse pidän vakavana tyylirikoksena.

E: Onko kukaan löytänyt jostain tuota koodia jolla saisi kaikki pelipaidat auki? Tai onkohan vielä olemassakaan koko koodia...
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Ei ole. Tuo vaan vaihtelee ihan helvetisti.

Mun tekemällä GMC-liigalla se on 3 tähteä ja tuo, mun tekemässä be a gm-kaudessa se taas on 4,5 tähteä ja tuo.

Tuntuu vaihtelevan niin perkeleesti.

Okei..Silti minun makuuni vähän turhan iso varianssi draftin kakkosvarauksella. Ei tuon potentiaalin pitäisi missään vaiheessa olla alle neljän tähden. Tai sitten tuossa vaihtelussa on takana jokin kuningasidea jota en ymmärrä.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Kuume varmaan sulattanut aivot, mutta en vaan yksinkertaisesti onnistu löytämään tuota Season Tickettiä PS-storesta. Ensimmäistä kertaa olen ostamassa, eli uusimisesta ei ole kyse. Luin oikeen ohjeetkin tuolta EA:n sivuilta, ja kaikessa yksinkertaisuudessaanhan tulisi vaan hakea EA Sports Season Ticket ja ostaa se, mutta eipähän löydy. NHL 14 Early Accessin löydän kyllä, mutta sepäs ei hirveästi lämmitä kun tarvitsisi ensin Season Ticketin.

Osaisiko joku auttaa miestä mäessä?
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuume varmaan sulattanut aivot, mutta en vaan yksinkertaisesti onnistu löytämään tuota Season Tickettiä PS-storesta. Ensimmäistä kertaa olen ostamassa, eli uusimisesta ei ole kyse. Luin oikeen ohjeetkin tuolta EA:n sivuilta, ja kaikessa yksinkertaisuudessaanhan tulisi vaan hakea EA Sports Season Ticket ja ostaa se, mutta eipähän löydy. NHL 14 Early Accessin löydän kyllä, mutta sepäs ei hirveästi lämmitä kun tarvitsisi ensin Season Ticketin.

Osaisiko joku auttaa miestä mäessä?

Games -> PS3 Add-Ons -> Season Passes

Hyvin on piilotettu.
 

KokkosEsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Sorruin heikkouksissani season tickettiin ja laitoin pelin lataukseen. Juuri eilen voitin ensimmäisen stanley cupini meidän ps3 GMCssä, joten aika siirtyä uuteen peliin. Vuodessa kerettiin kahdeksan kautta jauhaa ja jumaliste se tuo pelille lisäarvoa!
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Mitähän helvettiä mun pitäis tehdä? Kaksi kertaa oon yrittänyt ladata tota peliä, mutta kun peliä asentaa, huutaa pleikkari virhettä "Asennuksen aikana tapahtui virhe. (80029564)".

Osaako joku auttaa? Käynnistin pleikkarin jo latausten välissä uudestaan. Ensimmäisellä kerralla latasin pelin taustalla ja toisella kerralla ilman taustalatausta.


Edit: Kolmas kerta ja verkkopiuha toden sanoi ja nyt pelaamaan!
 
Viimeksi muokattu:

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Pientä ragea...

Nyt on tultu pelattua tuota demoa parisenkymmentä ottelua (erää), ja alkaa nuo pelin bugit jo ärsyttämään.

Peli alkaa usein 2-1, 1-1, tai 1-0 asemasta. Botti alkaa kusettamaan tässä vaiheessa jo aika rankasti, tekee pari maalia heti ekan aloituksen jälkeen. Sitten pyöritän peliä huolella, mutta mikään veto ei mene sisään. Tämän botin kusetuksen huomaa siitä, että ensin botti vetää kiekon tolppaan, siitä se kimpoaa kulmaan, taklaan Charalla niin että pelaaja kaatuu maahan, mutta silti botti saa kiekon ensin. Tai sitten botti saa kunnon boostin ja hakee kiekon kulmasta ja vetää nollakulmasta moken kautta maalin.

Jos tämä alkukusetus ei botilta onnistu, tapahtuu se viimeistään aivan pelin lopussa. Johdan peliä yhdellä tai kahdella maalilla, mutta botti sitten päättää tehdä "yllättävästi" kaksi minuuttia ennen pelin loppua ne puuttuvat maalit, keinolla millä hyvänsä. Useasti, kuten juuri äsken pelattuani, botti maalaa 1 vs 3:sta 3 sekuntia ennen summeria. Ei vittu että pistää vituttamaan tämmönen perkeleen kusetus! Itse hallitsen peliä, mutta botti ei anna voittaa, ei sitten millään. Käy aina välillä mielessä, jos peruisi ennakkotilauksen...

Ai niin, ja sitten tuosta tappelusta vielä. Pelasin kaverin kanssa ja siinä sitten tulla tupsahti pari tappelua, siinäkin pätee vielä tuo sama tappelutyyli mikä on ollut jo monta vuotta: suojauksella tai työnnöllä ei tee mitään, jos aikoo voittaa. Täytyy vain hakata oikeaa tattia mahd. nopeasti. Eli tämä tappelu-uudistus on käytännössä täysin paska (paitsi bottia vastaan). Onko muut pelannu kaveria vastaan?
 

trap

Jäsen
Onko tullut peleissä ulosajoja paljon?
Minkälaiselta jäähybalanssi tuntuu?
Tuleeko myllyjä ihan samaan tapaan kuin demossa?

Kyllä, selkäänajoista ja muista sikailuista lähtee ulos aika herkästi. Samoin estämiset otetaan todella paljon paremmin pois. Tuomaripeli on yksi eniten eteenpäin menneitä asioita.

Myllyjä tulee selvästi vähemmän. En oo tosin CPU:ta vastaan pelannut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Unohtakaa ihmiset se demo, se oli totaalinen fail EA:lta.

Ihan NHL13 vain tappeluilla, itse kokopeli on täysin eri peli ja reilusti parempi kaikin puolin, mitä tuo onneton demon tekele.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Täytyy kompata lakea tässä asiassa. Tuli ladattua early release ja kyllähän tuo on mainio peli. Varsinkin kun pelaa netissä. Oikeisiin asioihin kiinnitetty pelattavuudessa huomiota! Tulee huikee talvi GMC liigassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös