NHL 14 (XBOX 360 & PS 3)

  • 290 977
  • 976

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin jo henkisesti valmis skippaamaan tämän vuoden version enkä jaksanut demoakaan heti latailla, kun uudistukset eivät vakuuta ja täälläkin demo dumattiin aika lailla heti. No, tuli se demo kuitenkin ladattua ja nyt parikymmentä peliä (tai siis erää) takana. Olen oikeastaan positiivisesti yllättynyt. Jotain ranskalaisia:

-Luistelu ja pelin kulku ylipäänsä tuntuu sulavammalta kuin 13:ssa. Kiekon liikkeessä on huomattavasti vähemmän ennalta-arvattavuutta, joka tuo heti fiilistä peliin.

-Maaleja tulee paljon monipuolisemmista paikoista kuin aiemmin ja peli näyttää taas vähän enemmän oikealta lätkältä. One-timerit, suorat vedot, harhautukset, lämärit, rystynostot, kaikki tuntuvat toimivan suht tasavahvasti. Erityisesti rystyvetojen toimivuus on ihastuttanut.

-Veskarit eivät enää tee jatkuvia spiderman-torjuntoja takatolpalta, vaan hyvin pelattu onetimer menee myös useimmiten sisään kuten kuuluukin.

-Enforcer engine...äh. Onhan tuo nyt paljon edellisiä tappeluvirityksiä parempi, mutta vähän juosten kustu silti. Koko ajan on Toewsit ja Charat tappelemassa ja ihan puhtaiden taklausten jälkeen. No, eiköhän tuo ole kokoversiossa vähän maltillisemmin toteutettu. Itse tappelemiseen kyllästyin samantien. Huvittavaa tosiaan, kun ajelet jonkun päätyyn niin taklaaja heittää suoraan hanskat jäähän ja jää 5 sekunniksi odottelemaan, että taistelupari tulee keskialueelta kimppuun :D

-One-touch dekeistä en oikein osaa sanoa mitään, pitää treenata enemmän. Eiköhän noista kivaa repertuaaria saa lisää jos ei muuta. Monet vanhoista harhautuksista muuten toimivat paljon "hitaammin" nyt, joka vaatii myös opettelua.

-Poke check edelleen aivan ylivertainen mailannostoon verrattuna, mutta ei tämä ihan yhtä pahaa tökkimispaskaa tunnu olevan kuin 13. Nettipeliä odotellessa.

-Tekoälyssä en huomaa muutosta NHL13 verrattuna, joten offline-pelaajille tämä voi olla aikamoinen välivuosi.

-Selostajat, grafiikat, yms ihan samat kuin aiemmin. 10min jaksoin metsästää uusia repliikkejä selostuksesta, sitten meni mutelle.


Eiköhän tämä lopulta sittenkin ostoslistalle päädy. Maukkaita EASHL-pelejä odotettavissa ainakin demon perusteella. Myös tuo Live the Life kiinnostaa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saahan se toki kiinnostaa. Mutta eikö kysessä ole siis se, että ottelun jälkeen sulta kysytään kysymys, johon vastaat nappia painamalla vastauksen. Sitten nousee/laskee joukkuepelaajien, joukkueen johdon tai/ja perheen "pisteet?".
Jotenkin noin se menee. Kovasti ainakin mainostettiin, että välillä joutuisi tekemään vaikeitakin valintoja kun kaikkia ei voi miellyttää yhtäaikaa. Saa nähdä vaikuttavatko nuo pisteet oikeasti johonkin vai onko tämä taas näitä EA:n kosmeettisia uudistuksia.

Be a GM:ään kyllä olisi jo korkea aika tulla lisää tekemistä. FIFA-sarjan career mode managerina on aivan huikeaa puuhaa, siitä voisivat ottaa vähän mallia. Tai no, mitä sitä turhaan kun ei ole kilpailua.
 

Teloch

Jäsen
-Tekoälyssä en huomaa muutosta NHL13 verrattuna, joten offline-pelaajille tämä voi olla aikamoinen välivuosi.

Tuota tuli manattua. Liuku päällä pääsee edelleen siniviivalta päätyyn asti, oma maalivahti pitää torjuntaprosentin tasaisessa 80:ssa jne. Vituttaa jo valmiiksi, mutta tänäkin vuonna vaan tungen rahani tähän kuin pahinkin lammas. Omalla kohdalla online-pelaaminen on vielä suurempi läjä paskaa, joten sieltäkään ei pelastusta tule. Tulisi sitten se next gen-vehkeitten NHL15.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Jotenkin noin se menee. Kovasti ainakin mainostettiin, että välillä joutuisi tekemään vaikeitakin valintoja kun kaikkia ei voi miellyttää yhtäaikaa. Saa nähdä vaikuttavatko nuo pisteet oikeasti johonkin vai onko tämä taas näitä EA:n kosmeettisia uudistuksia.

Luulisi (vahva isi) tuon ainakin vaikuttavan esim seuraavan vuoden sopimustarjontaan tyyliin "viimeisin kommenttisi koettiin negatiivisena joten tarjouksemme tulee olemaan sen mukainen." Tottahan toki tämä taas kuulostaa yksinkertaiselta ja helpolta mutta toteutus itse pelissä on sitten kokonaan kysymysmerkki.

Itse viime vuonna päätin skipata NHL 13 koska en tykästynyt ollenkaan tuohon luisteluun, se onkin ensimmäinen peli sitten vuoden -03 kun änäri on jäänyt välistä. Kaverilta on tullut tuota lainattua pari kertaa jotta on päässyt edes vähän jauhamaan uusinta. Nyt demoa olen haistellut tämän ketjun ja youtuben kautta ja ainakin demo tulee ladattua kunhan saan vain ohjaimen ostettua, joka hajosi lattiaan veskarin virheen takia FIFA:ssa. Aasinsillalla kysynkin miltä tämä demo vaikuttaa, kannattaako hiukan taidoiltaan kehnon ja heikkohermoisen hankkia tätä peliä, vai meneekö änärin parissa neljäs ohjain kappaleiksi?
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Aasinsillalla kysynkin miltä tämä demo vaikuttaa, kannattaako hiukan taidoiltaan kehnon ja heikkohermoisen hankkia tätä peliä, vai meneekö änärin parissa neljäs ohjain kappaleiksi?

Jos jäi NHL13 väliin ja tässä uudessa on vastaavanlaisia bugeja/kusipäähomoja siellä onlinessa, niin voin luvata että et samalla ohjaimella pelaile hirveän pitkään.
 

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Jos jäi NHL13 väliin ja tässä uudessa on vastaavanlaisia bugeja/kusipäähomoja siellä onlinessa, niin voin luvata että et samalla ohjaimella pelaile hirveän pitkään.

Mulla kaikista lähimmäs ohjaimen hautajaisia on saanu momentum, kaikista eniten vituttaa kun ei pysty ite tekeen mitään vaikka kuinka yrittäis ja kaveri sit latoo 5 maalia tauluun ilman yhtään varsinaista paikkaa. Näihin kusipäähomoihin on jo pikkuhiljaa tottunu, ei ne oikeastaan enää saa semmosta vitutusta aikaan mitä joskus kun tietää miten niitä vastaan pelaa. Saas nähä mitä kivaa tulee seuraavan vuoden aikana koettua.
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Tässä demossa ainakin omaan silmään näytti, että tietokone pelaa realistisempaa alivoimaa kuin ennen. Pääsin jatkoajalla pyörittämään 4 v 3 YV:tä, botit eivät kertaakaan yrittäneet lanata alinta viivamiestä vaan pitivät maalinedustan kiinni.

Muutoin ei oikein merkittäviä uudistuksia ollut. Bugiranteet napsuivat etukulmaan tuttuun tapaan jne. Tappeluita tuntuu tulevan tämän tästä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari erää kokeiltu... Kyllähän tuo sen verran hyvältä näyttää että ostoon menee. Ei tosin varmaan ihan ensivaiheissa kuten aina, mutta kuitenkin.

Uudistuksista nyt sen verran, että tappeluita oli aika liikaa ja eiköhän se täysversiossa ole maltillisempi. One touch deket jäänee varnaan opettelematta... Muuten pelaaminrn oli taas pieni askel eteenpäin, juuri sen yhden pelin hinnan verran.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uusi taklausmoottori on hyvä uudistus mutta tulee ainakin alkuun EASHL:ssä aiheuttamaan paaljon jäähyjä allekirjoittaneelle. Luultavasti muillekin.

Idea - näin ainakin olen antanut itseni ymmärtää ja demon perusteellakin siltä vaikuttaa - lienee se, että normaalit taklaukset, kiekinriistot ja vastustajan horjuttaminen irti kiekosta hoidetaan yksinkertaisesti luistelemalla tätä päin.

Oikealla tatilla vedetään kovaa ja rumaa. 13:a niin paljon tullut hakattua että aivan varmasti tulee selkäytimestä vielä pitkään oikealla tatilla taklaaminen, ja sitten istutaan boksissa tai suihkussa. Ennen taklausta vauhdin ottaminen L3:lla ja taklaaminen oikealla tatilla tuntui olevan takuuvarma keino päästä jäähylle ja tappelemaan.

Perstaklaus on 13:n syöpä, 14:ssä onneksi näyttäisi olevan huomattavasti tehottomampi. Ihan käsittämätön - vielä pahempi kuin edeltäjässään - automaattitähtääjä se on demossa, toivottavasti vielä hiotaan releaseen. Onneksi ei riitä enää pelkkä hipaisu tappamaan kaikki.

Varovaisen positiiviset fiilikset jäi.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itse tykkäsin,etenkin mukava lisä noi "one touch deke:t" kun muutenkin tulee paljon noita harhautuksia käytettyä.

Niinkuin useat edellä jo maininneet niin tappeluita turhan herkästi tulee mutta uskon että sitä karsitaan pois ja etenkin online pelejä ja huttia pelatessa muutenkin varmasti vähemmän myllyjä. Mikä parasta,niin enää ei kannata omalla tähtipelaajalla ajella silmittömästi muita kun muuten taatusti vastustaja vastaa tappelu kutsuun.

edit:

Miten on,löytyisiköhän täältä tarpeeksi porukkaa perustamaan GM Connected liigaa PS3 puolelle,AIKUISILLE?Liigaa missä pyrittäisiin mahdollisimman realistiseen treidailuun yms.

Ei millään jaksaisi lähtä liigaan pelaamaan missä pelaajien henkinen tila niin kaukana omasta. Ja tarkoitan siis about +25v vaikka? Ja ei,en tarkoita että olisin itse millään tapaa fiksumpi tai parempi kun nuoremmat tai nuorenmieliset,älkööt kukaan vetäkö hernettä nokkaa.Ei vaan jaksaisi vajaa kolmikybäsenä näitä ES jonneja joita edellisessä GMC liigassa oli.
Tietenkään ikä ei mikään tärkeä kriteeri,mutta - U got the point?
 
Viimeksi muokattu:

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Ihan kivalta tuo demo tuntui. Sliderit tosin taisivat olla tappeluiden osalta ihan kaakossa, kun jokaisesta vähän kovemmasta taklauksesta sai olla valssaamassa. Tai sitten HCH on EA:lla duunissa.
Tekoäly on samaa vanhaa, eli laitaa pitkin luistelemalla pääsee vieläkin ongelmitta alueelle. Pelaaminen tuntui hieman oudolta, kunnes huomasin, että kaikki taktiikat (hyökkäyspaine, karvaus, puolustus) olivat minimissä. Kivasti tosin toinen pakki jäi pelitilanteesta riippumatta päivystämään oman maalin eteen ja näyttäytyi vasta kun vastustaja lähestyi siniviivaa. Kivoja vastapalloja sillä sai kyllä annettua, joista tosin joutui aina vastaamaan nyrkein.

Maalivahdit tuntuvat hieman realistisemmilta kuin aiemmin. Myös rystyn käyttö on tehty taas mahdolliseksi ja läpiajoissa on muitakin vaihtoehtoja kuin tuo iänikuinen rysty-kämmen, joka tosin sekin toimii vielä entiseen malliin. One touch deket vähän valjuja, paitsi tuo toe-drag josta saa viritettyä suoraan aika vihaisen rannarin. Oliko muilla muuten vaikeuksia voittaa aloituksia cpu:ta vastaan?

Kaikenkaikkiaan ihan mukavalta tuntui. Mitään kovin isoa muutosta ei odotetusti ole, mutta toki tuo tulee silti heti ostettua kun mahdollista.
 

Laser Pacific

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Demoa koitettu ihan muutaman pelin eli erän ajan, sekä muutama minuutti vapaassa luistelussa. Ensivaikutelma on yllättävän positiivinen verrattuna odotuksiin, joita mm. tälläkin palstalla olleet kommentit ovat alentaneet.

Maaleja sai tosiaankin tehtyä monipuolisemmin kuin aiemmin. Toivottavasti se johtui päivityksistä, eikä yksinkertaisesti riman alentamisesta. Rystylaukaus pääsi pois mustalta listalta, kun sillä saa jopa NHL-tason pelimiehet taas kohoamaan. 13:ssa ei saanut edes veljet Crosby ja Datsyuk rystyltä yläpeltiin. Läheltä upposi muutenkin kudit ihan hyvin vähän joka kulmaan. Kiekko ei enää jäänyt maagisesti moken kainaloon, eikä tainnut yhdelläkään futisretkahdustorjunnalla saada kiekkoa kiinni.

Paranneltu tappelu ansaitsee pienen plussan, mutta tosiaan ei tarvisi noin isossa osassa olla, eikä täysin puhtaista kolauksista pitäisi joutua vastaamaan joka kerta. Eri asia, jos likaisista niiteistä tulisi samalla goonit noutamaan. Toivotaan, että tämä on vain esittelyä, ja kokoversiossa sitten vähän harvemmin hanskataan.

Hyökkäysalueella oli helpomman tuntuista syötellä kuin ennen. Hyökkääjät hakivat hyvin vapaata syöttöpaikkaa ja pikkunepit ja lätyt napsahteli entistä helpommin lapaan. Jos nämä nyt oikeasti parantuivat, niin joukkuepeli tulee olemaan helpompaa, eikä tarvitse hakea sillä yhdellä staralla sitä etukulmaa koko ajan. Syötönkatkot ja kiekonriistot olivat melko helppoa touhua, joten joukkuepeli toivottavasti nousee tärkeämpään rooliin kuin ennen.

Kaikenkaikkiaan ei jäänyt paska maku, vaan aloin odottamaan ilmestymispäivää innokkaammin kuin ennen demon kokeilemista. Välivuosihan tästä vain tulee, mutta eiköhän tämänkin änärin parissa saada muutamat turnaukset, joissa ohjaimet lentelee ja Ikea-pöydät hajoaa.

PS. Ollaan kavereiden kanssa laittamassa pleikalle GM Connected-liigaa pystyyn. Tarkoituksena saada kaikki 30 GM:n paikkaa täytettyä, mutta ei olla saatu kuin reilu 15 paikkaa täytettyä. Jos täältä löytyy innokkaita pelureita, niin eikun viestiä vaan meikäläiselle. Pelit olisi tarkoitus pelata itse, kerran tai kahdesti viikossa simuloimalla. Ei olla vielä päätetty. Liittymällä liigaan voi itse äänestää vielä järjestelyistä.
 
Viimeksi muokattu:

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Idea - näin ainakin olen antanut itseni ymmärtää ja demon perusteellakin siltä vaikuttaa - lienee se, että normaalit taklaukset, kiekinriistot ja vastustajan horjuttaminen irti kiekosta hoidetaan yksinkertaisesti luistelemalla tätä päin.

Olin lukevinani kun valikkoa selailin kesken pelin, että ohjainasetuksista löyty semmonen kohta, missä pysty päättään taklaako oma pelaaja automaattisesti jos vaan luistelee päin. Eli siis sen pystyy laittaan myös niin, ettei aina taklaa kun johonkin osuu. Onneks, noita vahinkotaklauskakkosia tuli jo kolmessatoista ihan tarpeeks, montakohan tulis jos aina päin luistellessa pelaaja täräyttäis taklauksen.

Huomasin muuten että nykyään pystyy hyökkäyspään aloituksessa siniviivaan alottamalla vetään pakilla suoran lämärin ottamatta haltuun välillä. EASHL:sähän on ollut mahdollista jo ennen, nyt siis ainakin tossa demossa onnistu normaali 1vs1 pelissäkin. En tiedä onko joku täällä jo asiasta maininnukkin, nyt on ainakin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on hetken aikaa hakattu tätä ja tälläinen kysymys muodostunut, että onko tuo normaalisyöttö oikeasti noin hidas? Vaikka miten pitäisi R2:sta pohjassa tulee todella hiljainen syöttö. R1:llä saa sitten ihan hyvän syötön vaikka hieman vaativampaa se on tuon vipin takia. Eihän se voi olla ohjaimessa vika, sillä täysin uusi ohjain alla nimittäin.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Nyt on hetken aikaa hakattu tätä ja tälläinen kysymys muodostunut, että onko tuo normaalisyöttö oikeasti noin hidas? Vaikka miten pitäisi R2:sta pohjassa tulee todella hiljainen syöttö. R1:llä saa sitten ihan hyvän syötön vaikka hieman vaativampaa se on tuon vipin takia. Eihän se voi olla ohjaimessa vika, sillä täysin uusi ohjain alla nimittäin.

Varmaan saa sliderillä muunnettua nopeammaksi?
 

Xarzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten on,löytyisiköhän täältä tarpeeksi porukkaa perustamaan GM Connected liigaa PS3 puolelle,AIKUISILLE?Liigaa missä pyrittäisiin mahdollisimman realistiseen treidailuun yms.

Ei millään jaksaisi lähtä liigaan pelaamaan missä pelaajien henkinen tila niin kaukana omasta. Ja tarkoitan siis about +25v vaikka? Ja ei,en tarkoita että olisin itse millään tapaa fiksumpi tai parempi kun nuoremmat tai nuorenmieliset,älkööt kukaan vetäkö hernettä nokkaa.Ei vaan jaksaisi vajaa kolmikybäsenä näitä ES jonneja joita edellisessä GMC liigassa oli.
Tietenkään ikä ei mikään tärkeä kriteeri,mutta - U got the point?

Saanko udella mikä oli liigan nimi?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Noniin, nyt saatiin itsellekkin ladattua tuo demo ja pari peliä + free skatea on tullu pelattua. Ranskalaisilla viivoilla hieman ensivaikutelmia:

- One touch dekes: en ymmärrä, mikä uudistus tämä on olevinaan? Onhan näitä ollut ainakin jo NHL 12:sta lähtien? Itse skippasin NHL 13:n, joten en voi suoranaisesti verrata tätä peliä siihen (olen toki pelannut pari kertaa NHL 13:n demoa). Hieman NHL 12:aa nopeampi ja sulavampi liike noissa one touch dekeissä, mutta ei mitään uutta (tai en ole ainakaan havainnut mitään uusia kikkoja)

- Luistelu sulavampaa kuin NHL 13 (demossa)

- Tappelut: I love it! En ymmärrä, miksi niin moni "vihaa" näitä uusia tappeluita. Itse tykkäsin todella paljon, kun tappelu ei ole enään oikean tatin hakkaamista ylösalas. Eikä niitä tappeluita edes tullut lähes jokaisesta pommista, minkä heitin. Useasti taklasin esim. selästä ja ukko lentää laitaan, mutta kukaan ei tule haastamaan, ja jos tuli, sain valita otanko tappelun vastaan. Itse jouduin aika useasti aloittamaan painamalla kolmiota jonkun random pelaajan kohdalla. No, kaikki eivät pidä tappeluista, mutta itselle tämä on aika kiva juttu.

- Semmoinen huomio, joka tässä ärsyttää, on nuo töksäilevät animaatiot vaihdokset. Kun tulee pelikatko, pelaaja luistelee pää kumarassa, mutta yhtäkkiä pää nousee 0,00001 sekunnissa. Tässä voisivat sulavoittaa noita animaatioita, kuten yleensäkkin koko pelissä.

- Selostus ärsyttää myös. Samat äänet jo ainakin kaksi tai kolme(?) vuotta, voisivat välillä nuitakin uusia. Tässäkin asiassa tarvittaisiin sujuvuutta, selostuksen töksähämiset ovat aika rasittaivia. Myös katsomossa ölisevät ukotkin ovat täysin samoja.

- Kovemmat syötöt menivät aika harvoin perille, kyse saattaa olla myös huonosta tähtäyksestäni. Bottia vastaan oli ainakin haastavampaa pelata kuin NHL 12:ssa.

Kokonaisarvosana: 7½. Suht. hyviä uudistuksia, joiden toteutus on kohtalaista. Paljon voisi parantaa vielä, mutta toivottavasti kokoversioissa on viela hiottu eri osa-alueita. NHL-pelit kehittyvät hitaasti, erittäin hitaasti, mutta varmasti. Itse en juuri perusta tuosta HUT:ista ja pelaankin useimmiten kausimuotoa offlinessa, EASHL:ää maalivahtina ja silloin tällöin online 1vs1:stä. Ja online rankkareita. Tuli ennakkotilattua tuo peli heti kun Net-Anttilaan tuli saataville, joten lähtökohtaisesti pitää ajatella positiivisesti tästä pelistä.
 

Xarzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin, nyt saatiin itsellekkin ladattua tuo demo ja pari peliä + free skatea on tullu pelattua. Ranskalaisilla viivoilla hieman ensivaikutelmia:

- One touch dekes: en ymmärrä, mikä uudistus tämä on olevinaan? Onhan näitä ollut ainakin jo NHL 12:sta lähtien? Itse skippasin NHL 13:n, joten en voi suoranaisesti verrata tätä peliä siihen (olen toki pelannut pari kertaa NHL 13:n demoa). Hieman NHL 12:aa nopeampi ja sulavampi liike noissa one touch dekeissä, mutta ei mitään uutta (tai en ole ainakaan havainnut mitään uusia kikkoja)

Ootko varma, että oot tehny ne oikein? PS3:lla napit on L1 ja vasenta tattia johonkin suuntaan. Minua one touch deket ovat auttaneet demossa paljon. Pääsen paljon helpommin pakeista ohi ja niitä on helppo tehdä. Kaiken lisäksi ne tekee ne ihan hiton hienosti. Iso peukku OTD:lle!
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Saanko udella mikä oli liigan nimi?

Saahan sitä udella,se oli ihan tämä jatkoajan oma,tarkkaa nimeä ei nyt pysty muistamaan.Joku 65min GM tai vastaava.Reilu kauden roikuin siinä mukana.Alussa oli oikein hyvä meininki,mutta kun jengiä lähti niin tilalle tulleet ei suuremmalta osin järin kummoisia sankareita olleet.

Haluan siis korostaa,että suurin osa liigassa silloin olijoista oli hyviä jätkiä ja järkeviä pelaajia,mutta kyllä siellä näitä tavan sankareitakin sekaan mahtui.

En tiedä sitten kun uutta liigaa tekisi,jos vaatisi vaikka facebookin käytön siihen niin jos se edes vähän suitsisi järkevämpään toimintaan liigaa kohtaan kun omalla nimellä niin sanotusti tulisi pelata.Raha panos olisi toki toinen mutta melko vaikea varmasti toteuttaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko kellään tietoa onko tuota jäähysysteemiä yhtään viilattu 13:sta verrattuna?
 

Xarzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saahan sitä udella,se oli ihan tämä jatkoajan oma,tarkkaa nimeä ei nyt pysty muistamaan.Joku 65min GM tai vastaava.Reilu kauden roikuin siinä mukana.Alussa oli oikein hyvä meininki,mutta kun jengiä lähti niin tilalle tulleet ei suuremmalta osin järin kummoisia sankareita olleet.

Se on harmi, että innokkaita ei ole nyt niin paljoa, kuin viime vuonna. Toki ymmärrän, että GMC oli silloin uusi pelimuoto. Tuntuu vaan, että tuolla XBOX:in puolella on paljon innokkaampaa porukkaa...harmi, että en omista boxia.
 

emz1

Jäsen
En tiedä onko jotain nyt sitten muutettu EA:n toimesta mutta pelasin juuri 6 erää demoa ja tappeluita tuli huomattavasti vähemmän kuin aiemmin. Yritin ajella kiekottomiakin äijiä surutta mutta vain kerran taisi tulla tanssit siitä.

Keskityin lopulta vain ajelemaan surutta ylikovia pommeja kiekollisiinkin äijiin mutta tappeluita tuli näiden kuuden erän aikana vain kolme.

Oliko tämä vain sattumaa vai onko muilla tapahtunut jotain muutosta? PS3:lla pelailen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän osaan nyt toivoisi tulevan myös jonkinlainen mahdollisuus teurastustaklata ja joutua sitä kautta pelikieltoon. Ei sen takia, että voisi huvikseen jakaa kuolemaa, vaan sen vuoksi, että välillä sitä ajaa sellaisen pommin puolivahingossa, vahingossa tai tahalteen perille, että 5+uloasjo+pelikielto olisi ihan anssittua. Ja taitaa oikean elämän nhl:ssä pelikiellot olla yksi isoin puheenaihe koko kauden ajan.

Tuota be a gm:ää kun pelaa eniten, niin siihen toivoisi realismia monella tapaa lisää. Treidit oli toki nyt paremmat kuin koskaan, mutta silti siellä liikkui sedinit yksinään jne. Be a gm:ää kun pelaa, niin fokus on liikaa oman joukkueen kunnossa, sarjataulukkoa tarvitsee vain kauden loppupuolella.

Ihmettelenkin, että miksi aiemmissa versioissa oli aikoinaan joukkueen talousasiat aina tv-sopimuksesta lipunhintaan säädettävissä ja fanien tuomat tulot myös yksi näkökulma. Kun rakenne oli olemassa, miksiköhän siitä luovuttiin?

Pieniä parannusmahdollisuuksia olisi vaikka kuinka, sellaisia minkä toteuttaminen olisi ea:lle nopeeta touhua, mutta aina fokus on jossain isossa muutoksessa aina nyt tuleviin tappeluihin, luisteluun jne. Luulisi, että kuluttajat haluaisivat pitää aiemmin löytyneet hyvät jutut. Nyt esim. Mainostetaan uutuutena hot/cold streakia ja ominaisuus oli vain poissa viimeiset 5 vuotta tms. Mitäs vitun uudistamista se on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös