NHL 13 GM Connected (PS3)

  • 56 244
  • 469

Pengu

Jäsen
Jaahas nyt on rangaistukset kärsitty pois.

Itse olen sitä mieltä että voitaisiin liiga laittaa pystyyn ensi viikon loppupuolella. Käy silti sekin että odotellaan ekaa päivitystä mutta siihen voi kestää.

PS. Tonalin on henkilökohtaisesti ilmoittanut että jättää liigan eli varasijoilta ensimmäinen taitaa olla Laser Pacific. Eikö näin ole?

HUOM! Nyt kannattaa ladata NHL 13 app kännykkääsi mikäli semmoinen on luurissasi mahdollista. Kyseisellä appilla voi koutsata GM Connected joukkue milloin vaan ja missä vaan. Suosittelen, itsellä on jo.

Olisiko liigan nimi mallia Jatkoaika-liiga #2? Ehdotuksia?

PS. Huomenissa laittelen loputkin uudet pelurit tuonne listalle, eli ei syytä huoleen.
 
Suosikkijoukkue
Ville Leino, Red Wings
Jaahas nyt on rangaistukset kärsitty pois.

Itse olen sitä mieltä että voitaisiin liiga laittaa pystyyn ensi viikon loppupuolella. Käy silti sekin että odotellaan ekaa päivitystä mutta siihen voi kestää.

PS. Tonalin on henkilökohtaisesti ilmoittanut että jättää liigan eli varasijoilta ensimmäinen taitaa olla Laser Pacific. Eikö näin ole?

PS. Huomenissa laittelen loputkin uudet pelurit tuonne listalle, eli ei syytä huoleen.

Onko siis vielä tilaa? Yritin tiedustella asiaa jo perjantaina yv:n välityksellä..

Eli mukana/varalla.
 
Itse olen siis jo mukana Bostonilla ja jos halukkaita olisi jakamaan pelivastuuta niin myös se käy. Eli itse olen enemminkin kiinnostunut tuosta GM roolista mutta ajan käytön takia voi olla että yhteistä peli aikaa on vaikea löytää, eli jos näistä varalla olijoista joku haluaa hypätä kelkkaan pelaajana niin tervetuloa!
 

Pengu

Jäsen
Laser Pacific on nyt sitten Vancouver Canucksin GM, kun oli ensimmäinen varasijalla.

San Jose Sharks on siis enää tällä hetkellä vapaa joukkue ja ensimmäisenä varasijalla on Jeffrey. Vielä kun PSN-tunnuksesi ilmoitat niin SJS on sinun.

Mitäs porukka sanoo siihen jos liiga starttaisi keskiviikkona?

PS. Lista päivitetty ekassa viestissä. Ilmoitelkaa jos on jonkin väärin siellä.
 

Jeffrey

Jäsen
Laser Pacific on nyt sitten Vancouver Canucksin GM, kun oli ensimmäinen varasijalla.

San Jose Sharks on siis enää tällä hetkellä vapaa joukkue ja ensimmäisenä varasijalla on Jeffrey. Vielä kun PSN-tunnuksesi ilmoitat niin SJS on sinun.

Mitäs porukka sanoo siihen jos liiga starttaisi keskiviikkona?

PS. Lista päivitetty ekassa viestissä. Ilmoitelkaa jos on jonkin väärin siellä.

PSN: Odgers

Yritän iskeä huomenna pelini tulille. Oma aktiivisuuteni sijoittuu vahvasti viikonpäiville maanantaista torstaihin.

Varmistetaan nyt vielä, että eikö ideana ollut saada se n. 15 peliä viikkoon ja loput simuloidaan?
 

K3sis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäläinen taitokiekko, Caps
Voisin ilmoittautua varalle tähän, eikä tuokaan Lord Nikonin ehdotus huonolta kuullosta. Toki ensin ilmoittautuneilla mahdollisuus kopata tarjous ensin. En kyllä tiedä miten tuo edes käytännössä toimii jos ei peliin tällaista mahdollisuutta ole tehty?

E: Näkyy olevan seuran käyttäjien enimmäismäärä liigan asetuksissa. Jos tuo ei ole laitettu yhteen niin olettaisin järjestelyn onnistuvan.
 
Viimeksi muokattu:

Laser Pacific

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Anteeksi radiohiljaisuuteni. Syntyi prinsessa Pacificin sukuun, niin oli vähän tärkeämpää tekemistä.

Vancouver siis ilmeisesti meikäläisen joukkue? Passaa, mutta ei ole sieltä lempparipäästä, niin jos tuo San Josen GM haluaa vaihtaa, niin mahdollista olisi.

Edit. Enpä näköjään ollutkaan kovin myöhässä. Mitenkäs, Vancouverin GM ei ole sopinut käsittääkseni mitään treidejä? Olenko kartalla?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Florida Panthersin johtoportaaseen/valmennusryhmään/pelaajarinkiin saa liittyä, jos enimmäispelaajamäärä sen sallii. Eli jos joku varasijalla oleva haluaa liittyä tekemään yhteistyötä ja jakamaan kuormaa, niin tervetuloa! Voin siirtyä vaikka valmentajaksi, jos GM-oikeudet omaavia voi olla vain yksi/joukkue.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Mitäs porukka sanoo siihen jos liiga starttaisi keskiviikkona?

Täällä on tämmönen kysymys ja kukaan ei ole kommentoinut.
Ääni sille että käyntiin vaan.


Olisiko liigan nimi mallia Jatkoaika-liiga #2? Ehdotuksia?

Keksi liigalle ite nimi ja laita viestinä kaikille niin ei kuka tahansa voi liittyä siihen. Salasanoja ei voi laittaa.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Juu käyntiin vaan tänään. Mitä nopeammin, sen parempi kun ei ole mitään ohjelmassa ennen iltaa :) Kerkiää laittaa kokoonpanot jonkunlaiseen kuntoon ja ehkä jonkun pelinkin pelaamaan.
 

Pengu

Jäsen
Laitoin liigan pystyyn ja löytyy nimeltä Jatkoaika2 sinne vaan liittymispyyntöjä. Älkää kuitenkaan vielä pelatko että saadaan kaikki mukaan. Laitoin tuohon NHL-aikataulujakso kohtaan 2 viikkoa. Laitetaanko siihen vähemmän päiviä vai kun tuo tarkottaisi kai nyt sitä että noin 6otteluun voi käyttää kaksi viikkoa. Mikä olisi parempi? Ehdotuksia?
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Laitoin tuohon NHL-aikataulujakso kohtaan 2 viikkoa. Laitetaanko siihen vähemmän päiviä vai kun tuo tarkottaisi kai nyt sitä että noin 6otteluun voi käyttää kaksi viikkoa. Mikä olisi parempi? Ehdotuksia?
Tarkottaako tuo, että kahdessa viikossa voi pelata vain sen kuusi peliä, vai että on kuuteen peliin aikaa 2 viikkoa? Ja kyllä 6 peliä pitäis yhteen viikkoon ehtiä, vähintään...
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Tarkottaako tuo, että kahdessa viikossa voi pelata vain sen kuusi peliä, vai että on kuuteen peliin aikaa 2 viikkoa? Ja kyllä 6 peliä pitäis yhteen viikkoon ehtiä, vähintään...

Se menee käsittääkseni niin, että tuo jakso määrittää sen, kuinka monta peliä on kerrallaan vapaasti pelattavissa. Liigan komissaari voi koska tahansa päivittää aikataulua eteenpäin, vaikka monta kertaa päivässä jos niin haluaa, ja silloin pelaamattomat ottelut simuloidaan. Aikataulujakso ei siis mene koskaan itsestään eteenpäin. Tuo asetus siis määrittää sen, kuinka pitkältä ajanjaksolta pelin sisäisessä kalenterissa otteluita on kerrallaan pelattavissa (3 päivää, 1 viikko, 2 viikkoa). Otteluita ei tarvitse ajanjakson sisällä pelata missään tietyssä järjestyksessä. Kuulostipa sekavalta, mutta toisin sanoen tuolla asetuksella ei kai ole mitään tekemistä oikean elämän aikataulujen kanssa, vaan niistä päättää liigan komissaari.
 

Pengu

Jäsen
Laitetaan se viikko nyt aluksi, kiitokset Smyth #94 selvennyksestä. Ensiksi kaikki liittyy mukaan, sitten suoritetaan vaihdot ja sen jälkeen voidaan aloittaa pelaaminen vai käykö kaikille näin? Vapaissa ei tainnut näitä Doaneja joten siellä kaikki vapaata riistaa.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Jeps eli eikö se ole sama pitää tuossa kahdessa viikossa. Tosin treidien voimaan astuminen kestää nyt sen suunnalleen 6 ottelua jos alkupuoliskolla tekee kauppoja.
Mutta ompahan pelejä mitä pelata. Pietäänkö me siinä sovitussa noin 4-5 peliä päivä pitäs keretä pelaileen?
 

Jeffrey

Jäsen
Itse pitää nyt huuta heppiä sille, että ennen maanantaina en peleille kerkeä. Tässä tuli yksi este loppu viikolle ja vkl menee etäsuhteen parissa. Jos kauhea hoppu liigalla on eteenpäin voin marttyroida itseni siitä ulos. Vaihtoja minun ei tarvitse suorittaa ja maanantaista tai jopa sunnuntai illasta alkaen täysillä mukana.
 

Pengu

Jäsen
Jeps eli eikö se ole sama pitää tuossa kahdessa viikossa. Tosin treidien voimaan astuminen kestää nyt sen suunnalleen 6 ottelua jos alkupuoliskolla tekee kauppoja.
Mutta ompahan pelejä mitä pelata. Pietäänkö me siinä sovitussa noin 4-5 peliä päivä pitäs keretä pelaileen?

Mulle ainakin painaa koulua päälle joten en pidä ollenkaan pahana hieman vähentää tuota mutta jos ei niin meikäläisen pitää pikkusen sitten simuloida.
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Mulle ainakin painaa koulua päälle joten en pidä ollenkaan pahana hieman vähentää tuota mutta jos ei niin meikäläisen pitää pikkusen sitten simuloida.
Mulla sama tässä. Mites ton simuloinnin kanssa, jos joukkue A haluaa pelata, mutta joukkue B simuloida, joutuuko A simuloimaan myös vai pelaako A tietokonetta vastaan?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Ehdin huimat 5min olemaan tuon liigan valikoissa, kun pleikkari jämähti. Siis koko konsoli, ei vain peli. Toivottavasti ei tule olemaan tuollaista koko ajan...
 

Chipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura ja New York Rangers
Ehdin huimat 5min olemaan tuon liigan valikoissa, kun pleikkari jämähti. Siis koko konsoli, ei vain peli. Toivottavasti ei tule olemaan tuollaista koko ajan...

Mulla jämähti kone ihan tavallisesta pelaamisesta 4 päivää putkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös