NHL 13 GM Connected (PS3)

  • 56 216
  • 469

Pengu

Jäsen
Tulee nyt vähän vihaspäissäni kirjoittamaan mutta ollaan sovittu tuo 4-5 (voidaan silti vähentää) eikä täällä näy ketään, tietenkin pelataan eri aikoihin mutta olisi kiva saada pelattua eka jakso jotta tredit toteutuisivat.

Laittelen puuttuville YV:t, sunnuntaihin on aikaa tulla ja sen jälkeen aletaan kovalla kädellä ottaa varasijoilta. Ilmoittelee mulle jos ei pääse tietysti pleikalle liittymään liigaan, se on eriasia. Muuten joudutaan ottamaan varasijoilta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Joo, itsellä ollu pleikka kuumana nyt 9,5h putkeen (mulla ei ole elämää, tiedetään) ja 90% ajasta GM connected päällä, enkä ole nähnyt vilaustakaan Islandersin GM:stä ja Tampan GM ei ole edes liittynyt vielä. Harmittaa, kun itsellä sattunut olemaan juuri flunssapäivä kokonaan himassa, niin olisi hienosti ehtinyt pelaamaan vaikka 10 peliä, mutta vasta Washingtonia vastaan saanut pelin hoidettua. Ja treidin voimaantulo miellyttäisi myös. Mutta kun laittaa 30 ihmistä erilaisilla päivärytmeillä/työvuoroilla/elämäntavoilla/arvoilla varustettuna samaan online-liigaan, niin ei voi odottaakaan mitään aivan soljuvinta flow:ta tähän hommaan.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
enkä ole nähnyt vilaustakaan Islandersin GM:stä ja Tampan GM ei ole edes liittynyt vielä.

Pahoitteluni, jouduin lähtemään yötä vasten ajohommiin. Palaan tänään puoliltapäivin (tai hieman jälkeen), jolloin pyhitän aikaa tälle. Älkää murehtiko :)
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Eipä tuo näytä itsellä sitten toimivan. Ensin siis koitettiin Senatorsin kanssa pelata, mutta ei onnistunut millään. Sama sitten Capitalsin kanssa myöhemmin.

Täytyy huomenna koittaa, jos modeemin vaihto vanhaan auttaisi. Tuon koti-tv:n thomsonin (vai mikä nyt onkaan) kanssa on ilmeisesti muillakin ollut ongelmia nimenomaan vs. peleissä. Kerhopeleissä toimii kyllä ihan moitteetta. Samoin olen kyllä HUTissakin pari peliä pelannut kokeilun vuoksi eikä niissäkään mitään ongelmaa.

Nyt herjaa siis koko ajan jotain. Milloin yhteys vastustajaan katkeaa ja joskus taas, että vastustajasi poistui ja mitä näitä kaikkia onkaan. Muutenkin olen kyllä näissä nettiongelmissa ihan pihalla. Voi olla, että joku modeemin asetustenkin vaihto auttaisi, mutta eipä noista ole mitään hajua itsellä...
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pahoittelut kaikille että liigaan liittyminen Tampan gm:n osalta kesti, mutta nyt on kaikki kouluhommat ja muut muuttujat hoidettu ja aktiivisesti pystyn pelaamaan. Eli laitetaanpa nyt niittä treidi asioitakin kuntoon!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Pahoittelut kaikille että liigaan liittyminen Tampan gm:n osalta kesti, mutta nyt on kaikki kouluhommat ja muut muuttujat hoidettu ja aktiivisesti pystyn pelaamaan. Eli laitetaanpa nyt niittä treidi asioitakin kuntoon!

Ehditkö pelailemaan FLA vs TBL tänään? Itsellä pleikka tulilla tällä hetkellä, että anytime.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Kolmannen kerran kaatui koko pleikka GM Connectedin valikossa, missään muussa pelimoodissa ei ole näin käynyt. Muilla samankaltaisia kokemuksia? Ei herätä luottamusta...
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Kolmannen kerran kaatui koko pleikka GM Connectedin valikossa, missään muussa pelimoodissa ei ole näin käynyt. Muilla samankaltaisia kokemuksia? Ei herätä luottamusta...

Kaksi kertaa jumahti eilen ihan täysin. Ja ei ole itelläkään muissa pelimuodoissa käynyt kertaakaan.

Nyt on siis itsellä vanha (tai no vuosi sitten ostettu) telewell taas kaivettu esiin ja kohtapuoliin voisin tulla kokeilemaan toimiiko yhtään paremmin.

edit. Eli WSH, OTT, CBJ tai MTL linjoille.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Devils olisi vielä kohtaamatta ja sitten on hoidettu oma urakka tästä ensimmäisestä. Näköjään ei ole manageri edes vielä mukana, joten mahtaakohan tulla peliä...
 

Shaddix

Jäsen
Suosikkijoukkue
GM Connected: Dallas Stars
Dallas Stars koko illan linjoilla.

EDIT:
Nyt offlinessa. Sunnuntaina uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Laittelen puuttuville YV:t, sunnuntaihin on aikaa tulla ja sen jälkeen aletaan kovalla kädellä ottaa varasijoilta. Ilmoittelee mulle jos ei pääse tietysti pleikalle liittymään liigaan, se on eriasia. Muuten joudutaan ottamaan varasijoilta.

Noniin, jospa saatas hommaa taas etiäppäin.
Seuraavilta joukkueilta puuttuu manageri kokonaan:
Chicago, Edmonton, Los Angeles, New Jersey, Philadelphia ja San Jose(ilmoittanut su-ma välillä pääsevänsä pleikkarille)
 

Lutkutin

Jäsen
Noniin, jospa saatas hommaa taas etiäppäin.
Seuraavilta joukkueilta puuttuu manageri kokonaan:
Chicago, Edmonton, Los Angeles, New Jersey, Philadelphia ja San Jose(ilmoittanut su-ma välillä pääsevänsä pleikkarille)

Jos ei ole threadeissa näkynyt viime päivinä, niin tuskin löytyy aktiivisuutta jatkossakaan, eli varasijoittujat peliin vaan.
 

Pengu

Jäsen
Eilen laittelin puuttuville YV:t. Heillä on tänään kello 17.00 aikaa ilmoittautua, sen jälkeen alan katsomaan varasijoilta. Huomiseen on aikaa pelata ekan jakson pelit. Kannatta pelata/simuloida ne tekoälyä vastaan pelit jos ei näytä että varasijoilta ehditään tulla pelaamaan.
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Ottawa luultavasti koko päivän linjoilla, klo 17 jälkeen hoidan ittekseni ton New Jerseyn.

E: ettei toista viestiä tarvi lähettää niin pistän tähän: kokeilin tehdä tota chattia tonne psn:ään, mutta siihen tarvii olla kaveri että voi lisätä siihen. Jos Pengu vaikka komissaarina lisäis kaikki kaveriks, ja tekis ton chatin?
 
Viimeksi muokattu:

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Maple Leafs saapui myös linjoille. Eli Montreal, Washington tai Columbus, tervetuloa!

Laittakaa psn:ssa viestiä kun en nyt tämän jälkeen koneelle pääse. Menen pelailemaan kerhopelejä odotellessa.
 

Pengu

Jäsen
Strapat onko Jefrrey ilmoittanut että pääsee vasta su-ma? Säästän hänen paikkansa hetkeksi mutta jos ei vastausta kuulu niin Sharks on vapaa.

Noniin aikaraja täynnä, uusia tilalle. Varasijoilta neljä ensimmäistä saa paikan ja kuka ehtii nyt varata vapaana olevan joukkueen saa sen. Eli Töppö Järkevä, Setit, Cherryboomboom(PSN-Tunnus?), tsajari tulevat varasijoilta.

Flyers -
Blackhawks -
Oilers -

Sharks voi vielä tänään tulla vapaaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Strapat onko Jefrrey ilmoittanut että pääsee vasta su-ma? Säästän hänen paikkansa hetkeksi mutta jos ei vastausta kuulu niin Sharks on vapaa.

Noniin aikaraja täynnä, uusia tilalle. Varasijoilta neljä ensimmäistä saa paikan ja kuka ehtii nyt varata vapaana olevan joukkueen saa sen. Eli Töppö Järkevä, Setit, Cherryboomboom(PSN-Tunnus?), tsajari tulevat varasijoilta.

Flyers -
Devils -
Blackhawks -
Oilers -

Sharks voi vielä tänään tulla vapaaksi.

Et maininnu mua, mutta taisin olla kolmantena? Oilers!

Edit: Aa, näköjään tonne on ilmestyny lisää porukkaa mun edelle :P Mutta odotellaan, jos paikka aukeaisi.
 

Pengu

Jäsen
Et maininnu mua, mutta taisin olla kolmantena? Oilers!

Edit: Aa, näköjään tonne on ilmestyny lisää porukkaa mun edelle :P Mutta odotellaan, jos paikka aukeaisi.

Pahoittelut mutta olen tuonne lisäillyt semmoisia sun edelle jotka ovat jo aikoja sitten ilmoittaneet mutta olen unohtanut lisätä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Sori tuli oltua tuossa vähän reissussa ja nyt vasta päässyt takas. Elikkäs haluiaisin kyllä vielä mukaan vaikka tämä vähän venähti.
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Pahoittelut mutta olen tuonne lisäillyt semmoisia sun edelle jotka ovat jo aikoja sitten ilmoittaneet mutta olen unohtanut lisätä.

Joo, niin aattelinki, mutta ulkomuistista vaan muistelin että olin kolmantena ja unohdin kattoa ton avausviestin. No problem! Odottelen, jos joku näistä varasijoilla olevista jättää tulematta :)
 

Pengu

Jäsen
Sori tuli oltua tuossa vähän reissussa ja nyt vasta päässyt takas. Elikkäs haluiaisin kyllä vielä mukaan vaikka tämä vähän venähti.

Voisitko nyt mennä laittamaan minulle liittysmispyynnön tuonne GM Connectediin ja alat pelaamaan pelit pois alta?

Jos näillä varasijoillakin olevilla alkaa kestää niin päästän Smythin mukaan.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Itse pitää nyt huuta heppiä sille, että ennen maanantaina en peleille kerkeä. Tässä tuli yksi este loppu viikolle ja vkl menee etäsuhteen parissa. Jos kauhea hoppu liigalla on eteenpäin voin marttyroida itseni siitä ulos. Vaihtoja minun ei tarvitse suorittaa ja maanantaista tai jopa sunnuntai illasta alkaen täysillä mukana.

Strapat onko Jefrrey ilmoittanut että pääsee vasta su-ma? Säästän hänen paikkansa hetkeksi mutta jos ei vastausta kuulu niin Sharks on vapaa.

Kaks sivua taakseppäin.

Kauttahan voidaan mennä eteenkin päin kunhan vaan komissaari napsauttaa etiäppäin. Silloin tulee nuita simuloituja pelejä, mutta sehän on melko selvä että osan joutuu miltei jokainen simuloimaan jos liigassa meinataan piettää jonkinlaista tahtia.
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Joku nelikosta Washington, Boston NY Rangers, Ottawa peleille ??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös