NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 376 556
  • 1 596

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yhteys muihin pelaajiin on katkennut

"Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" tulee juuri silloin kun ottelu on alkamassa. Nhl10:ssä tuli sama eteen vaikka aluksi toimi moitteitta. Auttoi hetkeksi kun tein uuden profiilin, mutta lopulta taas lakkasi online pelit toimimasta. Toisiaalta ihmetyttää kun moninpeli kyllä toimii.

Nyt tökkii NHL11(toimi myös aluksi), online peleissä tulee otsikon mukainen herjaus. Tein modeemilleni http://www.turkusoft.info/hill/PS3/tw-ea510.pdf toiminnot. Aluksi ei toiminnut, sitten toimi ja kävin tupakalla ja taas ei toiminnut.

Laitteisto on: Telewell TW-EA510 (ver.3), PS3, sekä ATK-osaamuutta ja promilleja.
 

Sinister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings, Islanders, TB Buccaneers
Ehhehhee ja ohhohhoo, ihan hyvä peli, mutta että kun vituttaa muun muassa vastustajan viime sekuntien maalit. 0.2 sekuntia jäljellä ja Kostitsyn heittää siniseltä löysän rannarin ja Howard hörppää, pisteet sivu suun. Seuraavassa matsissa maalin tappiolla, molari möyrii maassa ja Datsyukilla tyhjä maali, pistää ohi. Kuinka helvetin vaikeaa on tehdä maali tyhjiin? Miksi kone huijaa viime sekuntien maaleilla? Liveaikaa ei ole tullut ostettua hetkeen, mutta ehkä nyt voisi katsella miltä EASHL tuntuu.

Lisäksi pelin pyörimisessä on jotain häikkää, kun kuvakulman vaihtaa actioniksi, fps laskee erittäin dramaattisesti omassa päädyssä pyöriessä. Muilla samanlaista ongelmaa? Alustana Xbox 360.
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" tulee juuri silloin kun ottelu on alkamassa. Nhl10:ssä tuli sama eteen vaikka aluksi toimi moitteitta. Auttoi hetkeksi kun tein uuden profiilin, mutta lopulta taas lakkasi online pelit toimimasta. Toisiaalta ihmetyttää kun moninpeli kyllä toimii.

Nyt tökkii NHL11(toimi myös aluksi), online peleissä tulee otsikon mukainen herjaus. Tein modeemilleni http://www.turkusoft.info/hill/PS3/tw-ea510.pdf toiminnot. Aluksi ei toiminnut, sitten toimi ja kävin tupakalla ja taas ei toiminnut.

Laitteisto on: Telewell TW-EA510 (ver.3), PS3, sekä ATK-osaamuutta ja promilleja.

Ensin, kokeile jotain muuta verkkopeliä, jos toimii, pystytään mahdollista vikaa rajaamaan. Toiseksi, toimii se toinen peli tai ei, resetoi modeemisi. Tämä tapahtuu painamalla, esim. kuulakärkikynällä, modeemin takana oleva reset-nappula pohjaan n. 10-15 sekunnin ajaksi. Modeemin tulee olla päällä koko toimituksen ajan. Tämän jälkeen kaikki johdot irti noin minuutiksi. Jos sen jälkeen ei homma toimi, niin, kolmanneksi, palauta ps:si tehdas-asetukset, ja asenna internet-yhteys uudelleen.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Onko joku kenties vähän hassutellut kun on tehnyt noita kokoonpanopäivityksiä Boxin versioon? Selänteellä on kypäränään samanlainen munankuori mitä Jagr käytti Torinon Olympialaisissa, ja Leinolla on todella räikeät oranssit luistimet. (=
Joo Leinon putket on kyllä melko räikeät. Sain äsken penaltia Leinolla ja jäähyboxiin istuessa sielä oli vastapuolen pelaaja. Pojat alkoivat vaihtamaan kuulumisia ja peli jatkui.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Oman peli taso laski kyllä tuon päivityksen jälkeen. Enkä kyllä sanoisi, että päivitys olisi mennyt parempaan.
Nyt moket menettävät kiekon hallinnan luvattoman helposti. Puolustus ei saa tuota hyökkääjän sik-sak kuviota millään poikki. Niistä on tehty yli-inhimillisiä. Sitten kruunun nuo viimehetken tasoitukset. Vastustaja suht vaarattoman hyökkäyksen päätteeksi heittää repun. Tilanne lähtee syötöstä, joka menee kahta pelaajaa hipoen ja yhden maila läpi vastustajan hyökkääjälle, joka tökkää häkin. Ei näin EA, EI NÄIN!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Siis oikeasti MITÄ VITTUA!!

Mitä helvettiä tapahtui?!

Vielä vajaa viikko takaperin voitin 2/3 peleistä ja ne kuitenkin olivat tiukkoja ja ihan oikean pelin näköisiä. Nyt viimeisestä 12 pelistä olen voittanut yhden. Siis vittu yhden ja kuitenkin vastustajat ovat olleet osin ihan aloittelijoita.
Kysymys yksi:
Miten voi olla pelikavereilla tatsit "nolla" vaikka ovat pelanneet saman määrän pelejä ja voittaneet saman määrän niistä(minulla on taso 14)? Voiko ne jostain nollata?

Kysymys kaksi:
Miten joukkueeni (ihan vitun sama mikä joukkue) pelaa kuin olisi noin 50 kiloa lisäpainoa varusteissa? Ihan oikeasti..

Kysymys kolme:
Oikeasti, eikö kukaan muu huomaa mitään muutosta, vai olenko minä hävinnyt teille kaikille?

Vastausta odotellessa...
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Siis oikeasti MITÄ VITTUA!!

Mitä helvettiä tapahtui?!

Vielä vajaa viikko takaperin voitin 2/3 peleistä ja ne kuitenkin olivat tiukkoja ja ihan oikean pelin näköisiä. Nyt viimeisestä 12 pelistä olen voittanut yhden. Siis vittu yhden ja kuitenkin vastustajat ovat olleet osin ihan aloittelijoita.
Kysymys yksi:
Miten voi olla pelikavereilla tatsit "nolla" vaikka ovat pelanneet saman määrän pelejä ja voittaneet saman määrän niistä(minulla on taso 14)? Voiko ne jostain nollata?

Kysymys kaksi:
Miten joukkueeni (ihan vitun sama mikä joukkue) pelaa kuin olisi noin 50 kiloa lisäpainoa varusteissa? Ihan oikeasti..

Kysymys kolme:
Oikeasti, eikö kukaan muu huomaa mitään muutosta, vai olenko minä hävinnyt teille kaikille?

Vastausta odotellessa...

Minä huomaan!

Tuossa liigassa kun oon nyt pelannnu, niin en tiedä mistä johtuu, mutta kun tällä kaudella kahdessa aikaisemmin aloitetussa liigassa on jumitusvaiheessa ollut enemmän voittoja kuin tappioita, niin tällä hetkellä tilastot tässä liigassa on 4-21-0?

Siis jumalauta kun ei onnistu nykyään mikään! Kaikki syötöt tuntuu jäävän vastustajan luistimiin, ellei mene suoraan vihun lapaan. Ja jos sattuu menemään omalle asti, niin puolia syötöistä ei vastaanottaja saa haltuun..

Ennen puolustus oli mun vahvuus, mutta nyt tuntuu että kaveri rokottaa jokaisesta mikä näyttää vähänkin maalipaikalta.

Liigassa oon nyt pelannu melkein puolet ja toivotaan että saan liigan suosiolla suoritettua. Viime peleissä ollut havaittavissa se, kun kaveri menee 2-0 johtoon, niin vitutuskäyrä on siinä vaiheessa jo niin korkeella, että pelaamisesta ei tule mitään. Tämä tapahtuu usein myös jos esim. 2-0 johdosta vastustaja on tullut kahdella pikamaalilla tasoihin. Itseluottamustakin se vaatisi, mutta vituttaahan se pelata, kun Crosby ei saa Malkinille perussyöttöä lapaan.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Onko XBoxin NHL11-pelissä tosiaan tietokoneella niin hyvä tekoäly supertähti-tasolla (vaikein taso), että tulee tukkaan aina yli kolmella maalilla? St. Louis ei ainakaan voita Detroitia, vaikka kolme kertaa olen jo yrittänyt. Helpommalla tasolla peli kulkee hyvin.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Äo, muutamia selviä probleemia mitä pitäisi muuttaa, elikää nämä tässäkin threadissä arvostellut säbämaalit -> pois. On aina tuurista kiinni uppoavatko nämä vai ei, joku 1/100 säbävedosta sisään olis varmaan ihan hyvä suhde. Toinen mikä vituttaa on kiekonsuojaus nabbi (pleikkarilla x-painike, boxilla a), vituttaa kun putkiaivot kieputtaa yhdellä äijällä börsiä, koska kiekkoo on aikas mahdoton ottaa pois tietyiltä pelaajilta jos kaverilla on suojausnapanderi pohjassa, itsehän en edes alennu tekemään rumia maaleja, SE KIEKKO PISTETÄÄN SINNE MAALIIN JOKO KAUNIIN YKSILÖSUORITUKSEN KAUTTA TAI SYÖTTÖKUVION PÄÄTTEEKSI, STANA! Nämä epäkohdat kun saisivat korjattua niin munkin voittoprosentti nousis sieltä päälle 95%:stä lähemmäs sitä sataa, niinkun pitääkin, nih.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Onko XBoxin NHL11-pelissä tosiaan tietokoneella niin hyvä tekoäly supertähti-tasolla (vaikein taso), että tulee tukkaan aina yli kolmella maalilla? St. Louis ei ainakaan voita Detroitia, vaikka kolme kertaa olen jo yrittänyt. Helpommalla tasolla peli kulkee hyvin.

Kaikki tasot ovat biitattavissa, ajattele luovemmin, esim. muutamilla syöttökuvioilla on mahdollista, jopa helppoa sahata tekoälyn puolustus ns. pakettiin, ja veivata kiekko tyhjään pussiin. Syöttöpeli on kaiken a ja o.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti päivityksen myötä peli on mennyt vieläkin älyttömämmäksi ja handicap paistaa entistä räikeämmin silmään. Eilenkin joka ikisessä pelissä omat ukot kaatuilee jatkuvasti, mailat katkeilee eikä syöttöjä saada kiinni. Räikeimpänä esimerkkinä tästä seuraava: aloitus hyökkäysalueella. Voitan aloituksen ja pakki-pakki syöttö, suora veto -> maila katkeaa. Saman hyökkäysaluetilanteen jälkeen sama asia toistuu vielä kaksi kertaa, eli KOLME kertaa saman pyörityksen aikana katkeaa maila onetimer-laukauksessa (yrityksessä). Vittu miten "naurettavaa". Ja pakit sitten perinteisesti konttaa omalla sinisellä jatkuvasti, terottakaa ne luistimet.
 

ditrim

Jäsen
Ilmeisesti päivityksen myötä peli on mennyt vieläkin älyttömämmäksi ja handicap paistaa entistä räikeämmin silmään. Eilenkin joka ikisessä pelissä omat ukot kaatuilee jatkuvasti, mailat katkeilee eikä syöttöjä saada kiinni. Räikeimpänä esimerkkinä tästä seuraava: aloitus hyökkäysalueella. Voitan aloituksen ja pakki-pakki syöttö, suora veto -> maila katkeaa. Saman hyökkäysaluetilanteen jälkeen sama asia toistuu vielä kaksi kertaa, eli KOLME kertaa saman pyörityksen aikana katkeaa maila onetimer-laukauksessa (yrityksessä). Vittu miten "naurettavaa". Ja pakit sitten perinteisesti konttaa omalla sinisellä jatkuvasti, terottakaa ne luistimet.

Ihan kuin olisin huomannut saman. Välillä toki edelleen onnistuu mutta sitten tulee näitä 7-2 turpaanottopelejä joissa istutaan vaan kyydissä ja pelätään koneen epäonnistumisia. Musta tuntuu että suoralla luistelullakin kiekko karkaa. Ja jos vähän leipoo niin sitten viimeistään. Ja ei kannata enää suojata ja kääntyä, ukkohan on maassa ihan heti sen jälkeen. Plus että veskan pitää imeä nejä maalia kärkeen ja sen jälkeen muuttua ohittamattomaksi.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lisätään listaan vielä se että kiekko karkailee lavasta myös rankkareissa ihan perusveiviä tehdessä. Sitten kaveri vetää oman vastaavansa eikä mitään ongelmaa, yeaah. Tuntuu vaan huonompaan suuntaan peli menevän jatkuvasti näiden päivitysten myötä.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Taas näitä uusia huomioita päivityksen jäljiltä.

Nyt on ruvennut menemään ranteella etukulmasta aikas helposti sisään. Edellisessä pelissä länsinaapurin pelaaja teki viisi(5) maalia ajamalla viistosti maalille ja pienen sivu-sivu heilautuksen jälkeen ranteella etu-yläkulmaan.
-> Joka kerta sisään

Tietysti omaa hölmöyttä kun laskin, mutta ottaahan tuo hiukan pattiin. Kun ei itse kehtaa ruveta samaan, tahtoo mennä maku koko pelistä...
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
mikäs ihme on kun on tuo live ollut "alhaalla" eilisestä.. Muilla samaa?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
HEI!

Toimiiko teillä live? Siis toimiiko teillä nhl11 verkkopelit? Nyt jo kaksi jolla ei toimi!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Minulla ei toimi ainakaan koko Xbox live ei suostu kirjautumaan ja täten en pääse pelaamaan.

Vittu! Ei kyllä jaksaisi tätä paskaa. Tutut Pleikkarin omistajilla vaan naureskelee meille. Ja vielä kuppaavaat jotain LIVE-maksua... Ei hyvä seiso!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hei, nyt kaivattaisiin vähän helppiä noiden slidereiden kanssa. Eli pelailen siis tekoälyä vastaan Be a GM:ää ja tasona on toiseksi vaikein. Mihinkään asetuksiin en ole koskenut, uusimmat tunerit tms boxi taisi ladata kun tota HUTia kokeilin.

Anyway, pelasin tuosta kauden alusta jonkun kymmenkunta matsia ja oli ihan jees, pelit tuntui kohtalaisen realistisilta, fiksuilta ja ihan lätkämäiseltä. En todellakaan ole mikään hyvä pelaaja, lähinnä koitan pelata "realistisesti" ja enemmänkin jääkiekkoa kuin tietokonepeliä.

Nyt sitten parinkymmenen pelin jälkeen jotain erikoista on tapahtunut, eli AI tekee n. 2/3 laukauksesta maalin ja omat ukot ei tee yhtään mitä ohjaimella yritän käskeä, esim. äsken Ottawalla 9 ensimmäisestä laukauksesta 5 maalia eikä todellakaan mitään avopaikkoja ja lisäksi omat äijät syöttelee aivan minne sattuu ja lisäksi taklaustilanteissa vaan nojailevat hyödyttömästi vastustajaan. Tällanen meininki on ollu about viidessä edellisessä pelissä. Suurin osa maaleista tulee siten, etten saa kiekkoa omista pois, koska ukot joko heittävät kaarreluistelusta katolleen kiekon kanssa kulmassa, maila katkeaa tai syöttö menee suoraan vastustajalle. Eli esim. kiekko vasemmassa kulmassa pakin lavassa, tatti vasemmalle väännettynä koitan syöttää vasemmalle laidalle joka seisoo vapaana laidassa, mutta tämä pakinkuvatus lataa kiekon suoraan b-pisteiden välissä seisovalle vastustajalle joka työntää kiekon rystykärjellä yläkulmaan.

Olen kyllä koittanut monipuolistaa peliäni ja tehdä erilaisia variaatioita, mutta tuntuu vähän ettei nuo omat äijät enää osaa pelata. Muutenkin hiukan närästää että esimerkiksi vastustajalta kiekon poisottamiseen vaaditaan enemmän tuuria kuin taitoa, ellei sitten äijää aja täysin pystyyn. Myös tekoälyn käyttämä super-heittäytyminen takaapäin on vähän vittumainen. Eli jotenkin se aina osuu vain kiekkoon, eikä jäähyä saati maalipaikkaa tule koskaan. Taitolaji vissiin.

Eli olisikohan heittää jotain pientä vinkkiä miten kannattaisi slidereita vääntää jonkinlaisen realismin saavuttamiseksi. Koitin itse säädellä ja testailla, mutta ei oikein osu kohdalleen. Syöttöjen vaikeuttaminen aiheutti sen, että edes maailman helpoin syöttö ei osu lapaan, eikä siinäkään oikein ole mitään järkeä. Eli jonkinlaista kompromissia koitan etsiä, koska kyllähän pelaamisen kai pitää jollakin tasolla hauskaakin olla.

Ymmärrän kyllä, että sliderit ja pelaaminen muutenkin on aikalailla henkilökohtaisia mieltymyksiä, mutta luulisin että täältä löytyy muitakin samanhenkisiä sunnuntaipelaajia jotka painiskelevat saman ongelman kanssa. Eniten siis vituttaa se, että noin ensimmäiset 15 matsia tuntui ihan hyvältä, mutta yhtäkkiä mikään ei tunnu toimivan.
 
Tästä parempia slidereitä tuskin tulet koskaan löytämään. Itse ainakin olen jo luovuttanut ja pelailen seuraavilla slidereillä:

Skill level: Superstar
Game style: Normal
Period length: 7min
Penalties: Täysille
Post whistle rules: Relaxed
Penalty time scaling: Täysille
Fighting: 2

Tuner set version: 1.05
CPU AID: Hardcore
Broken stick frequency: 3
Game speed: 1
Attribute effects: 6
Fatigue effect: 4/4
Fatigue recovery: 2/2
Injury occurence: 6/6
Puck control: 0/0
Player acceleration: 2/2

AI learning: 6
CPU difficulty adjustment: 0
CPU strategy adjustment: 3
Human strategy adjustment: 0
Faceoff difficulty: Saa valita itse, minulla on 4
Fight difficulty: Sama homma. Minulla on 4
CPU penalties: 4
CPU teammate penalties: 6

Pass assist: 3
Manual passing: On
Pass speed: 2
Saucer pass speed: 2
Pass accuracy: 0/0
Pass reception ease: 1/0
Pass interceptions: 4/3

Shot accuracy: 2/1
Shot power: 4/4
Slap shot accuracy: 2/1
Slap shot power: 4/4
One timer accuracy: 2/1

Hitting assistance: 3
Aggression: 6/6
Hitting power: 2/2
Stick lift effectiveness: 3/3
Poke effectiveness: 3/4

Goalie passing: 0
Goalie cover puck frequency: 5
Goalie screen effect: 6/6
Goalie reaction speed: 1/0

Testaa näitä. Muistaakseni jotenkin noin ne meni minulla. Tosiaan kuten sanoin, tuskin löytyy parempia. Itse en ainakaan aio enää testailla, koska hermot ja kärsivällisyys ei riitä siihen touhuun.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Tästä parempia slidereitä tuskin tulet koskaan löytämään. Itse ainakin olen jo luovuttanut ja pelailen seuraavilla slidereillä:
...

Pelasin paljon pelejä viestin #1014 (?) asetuksilla, niillä pelit olivat tosirankkoja itse sai tehtyy se max 3 maalia kun vastustaja teki joka pelissä sen 40-50 laukausta, ovatko samaa sarjaa? Kiva sitten kattella kun mokella on torjunta% 93, mutta päästetyt maalit jotain luokkaa 3.50. Tarvis oikeasti jotku tasaset, että sais vääntää joka pelissä mutta ei sillai mahdottoman kovasti päähajoo kun kone tekee 3. samanlaisen maalin putkeen.
 
Pelasin paljon pelejä viestin #1014 (?) asetuksilla, niillä pelit olivat tosirankkoja itse sai tehtyy se max 3 maalia kun vastustaja teki joka pelissä sen 40-50 laukausta, ovatko samaa sarjaa?

Eivät todellakaan ole samaa sarjaa. Noilla minun asetuksilla laukauksia tulee sellaiset 15-30 peliä kohden, sekä koneelle että itselleni. Kyllähän se paljon riippuu myös siitä, että mikä joukkue siellä on vastassa. Joku pelaa suoraviivaisesti ja joku muu enemmän puolustuksen kautta. Ehkä pari murskatulosta saattaa tulla kaudessa, mutta sehän kuuluu änäriin. Keskittymällä jokaiseen peliin tulee vain tulosta. Älä koskaan luovuta, vaan keskity ja taistele! Taktiikoita kannattaa myös miettiä ennen matsia ja sen aikana. Kokeilepa noita ja kerro sitten mielipiteesi.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Eivät todellakaan ole samaa sarjaa. Noilla minun asetuksilla laukauksia tulee sellaiset 15-30 peliä kohden, sekä koneelle että itselleni. Kyllähän se paljon riippuu myös siitä, että mikä joukkue siellä on vastassa. Joku pelaa suoraviivaisesti ja joku muu enemmän puolustuksen kautta. Ehkä pari murskatulosta saattaa tulla kaudessa, mutta sehän kuuluu änäriin. Keskittymällä jokaiseen peliin tulee vain tulosta. Älä koskaan luovuta, vaan keskity ja taistele! Taktiikoita kannattaa myös miettiä ennen matsia ja sen aikana. Kokeilepa noita ja kerro sitten mielipiteesi.

Ainakin tykkäsin ihan pelata, vaikka maalivahtiongelmat jatkuivatkin. Smith pelasi yllättävän hyvin ensimmäisen 93 torjuntaprosentilla, tokassa Rask torjui 80 torjuntaprosentin arvoisesti ja kolmannessa molemmilla siinä 80 t% pintaan. Saas nähdä kuinka paljon tulee turpaan ihan kunnon kausimatseissa. Ainakin fiilinki oli parempi kuin niillä toisilla slidereilla.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Maalivahtien tilastot menevat tassa pelissa aivan pain vittua muutenkin, joten niita on turha tuijottaa. Toisilla asetuksilla peli paattyy 3-2, mutta koneella on vain 12 laukausta ja sun molken torjuntaprosentti 83%. Toisilla asetuksilla kone vetaa 45 kertaa ja pelit paattyy 4-3, 5-3, 6-3 jne. Molken torjuntaprosentti on helvetin hyva, mutta GAA siella 3.00 pintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös