NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 376 602
  • 1 596

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kyllä joillain tuntuu menevän mielenterveys myös online peleissä, jos vastustaja ei pelaa itselle mieluisalla tavalla. Jos vastustaja tekee maalin koko ajan samalla tavalla, hän pelaa väärin, eikä se ole mikään vaihtoehto, että itse ei osaa puolustaa. Tai sitten valitetaan vain siitä, kun vastustajan peli ei ole oikean jääkiekon näköistä.

Itseäkin on huvittanut kun olen täältä ja tuolta hut-osiosta lueskellut kuinka "vaikeaa" välillä joillakin on. Itse olen ainakin sitä mieltä että aivan sama miten vastustaja yrittää minua vastaan maalin tehdä. Ainahan se on vaan helpompi puolustaa sellaista vastaan kuka yrittää sitkeästi vain samaa kuviota. Itse rokottaa sitten nopeilla vastahyökkäyksillä sitten vaikka.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä joillain tuntuu menevän mielenterveys myös online peleissä, jos vastustaja ei pelaa itselle mieluisalla tavalla. Jos vastustaja tekee maalin koko ajan samalla tavalla, hän pelaa väärin, eikä se ole mikään vaihtoehto, että itse ei osaa puolustaa. Tai sitten valitetaan vain siitä, kun vastustajan peli ei ole oikean jääkiekon näköistä.

Eihan naista peleista saa jaakiekon nakoista edes pilkkua nussimalla, mutta kyllahan se onlinepeleissa vituttaa, jos joku janari veivaa koko ajan pelkkaa sabarannaria alueelle paastyaan. Saahan niita juu puolustettua pois aika tehokkasti, mutta ei kuitenkaan millaan kaikkia ja ei sen tarvitse kuin sen muutaman kerran 50 yrityksesta napsahtaa ajoissa ja verkko soi. Onko se nyt sitten oikeasti niin mielekasta tehda samaa asiaa koko ajan?

Olen aina vihannut pelaajia, jotka lahtevat kesken pelin pois, mutta olen kylla alkanut rehellisesti sanottuna tehda itse samaa HUT:ssa, jos sielta tullaan 25 kertaa perakkain ja veivataan aina samaa pelkkaa rannaria, vaikka ne eivat maalin menisikaan. Pokittaissyotot eivat sinansa vituta niin paljon, koska siina on jo enemman vikaa omassa puolustamisessa, mutta ei noille rannareille mitaan voi, jos se ajoitus napsahtaa kohdalleen. Ylipaansa sellainen veivaaminen ei pitaisi olla edes mahdollista, joten jo siina mennaan metsaan pelin kanssa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Itse olen löytänyt peliin hyvät asetukset ja peli maistuu Be a GM modessa hyvinkin. Omat maalivahdit ottavat jopa kiinni vetoja ja tietokone ei tee varmoista paikoistakaan aina maalia. Tällä hetkellä Raskin ja Thomasin prosentit ovat yli 90%. Maaleja olen tainnut tehdä noin 3 per peli. Ottelut ovat tasaisia vääntöjä ja rekordi taitaa nyt olla jotain 33-23-6.

HUTtia en ole tahkonnut kuin ihan vähän kun se on omasta mielestäni ihan järkyttävän paska pelimuoto. Kerätä nyt hitto jotain kortteja jne jne. Ääh ei kiinnosta. Ja nettipelit sama homma. Paskaa. Kyllä se paras nautinto tulee kun jauhaa kunnolla kavereiden kanssa kausimoodia.
 

Bourque

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Boston Bruins
Paitakoodia

Nyt saa sitten kaikki paidatkin auki, tuosta:

bcxkg8fkx3h4m3p5
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Eihan naista peleista saa jaakiekon nakoista edes pilkkua nussimalla, mutta kyllahan se onlinepeleissa vituttaa, jos joku janari veivaa koko ajan pelkkaa sabarannaria alueelle paastyaan. Saahan niita juu puolustettua pois aika tehokkasti, mutta ei kuitenkaan millaan kaikkia ja ei sen tarvitse kuin sen muutaman kerran 50 yrityksesta napsahtaa ajoissa ja verkko soi. Onko se nyt sitten oikeasti niin mielekasta tehda samaa asiaa koko ajan?

Olen aina vihannut pelaajia, jotka lahtevat kesken pelin pois, mutta olen kylla alkanut rehellisesti sanottuna tehda itse samaa HUT:ssa, jos sielta tullaan 25 kertaa perakkain ja veivataan aina samaa pelkkaa rannaria, vaikka ne eivat maalin menisikaan. Pokittaissyotot eivat sinansa vituta niin paljon, koska siina on jo enemman vikaa omassa puolustamisessa, mutta ei noille rannareille mitaan voi, jos se ajoitus napsahtaa kohdalleen. Ylipaansa sellainen veivaaminen ei pitaisi olla edes mahdollista, joten jo siina mennaan metsaan pelin kanssa.
Mielestäni ne vastustajat ovat niitä helpoimpia ketkä yrittävät koko ajan samaa. Itse en niitä säbärannareita hakemalla hae, mutta en vältäkään. Jos tilaisuus annetaan, niin annan kyllä palaa. Niitä tilaisuuksia tulee vain harvoin, joten ei niillä pelejä ratkota. Jos vastustaja pelaa niin huonosti, että niitä paikkoja tulee koko ajan, niin niistä pitääkin rankaista.

Tuossa hutissa etenkin turnauksissa on jopa suositeltavaa lähteä kesken pelin varman tappion edessä, kiitos typerän järjestelmän. Siksi en kyseista pelimuotoa pelaa, niin onnistunut ja mielenkiintoinen kuin se muuten onkin. Toivottavasti korjataan ensi vuoden versioon.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Onko uusi trendi suorassa hyökkäyksessä kääntyä juuri siniviivan yli päästyä ympäri, luistella siniviivaa myöten ja laittaa rystyllä maalille riparien toivossa? Uuden asetussarjan jälkeen tämä on livessä pelatessa lisääntynyt. Helpohko puolustaa pois mutta aika maukkaita ripareita tuosta voisi saada.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Minua kyrpii ihan totaalisesti nuo keskeyttäjät. Parhaat vielä keskeyttää 10 sekunttia ennen pelin loppua. Hienoja miehiä. NHL10 enemmistö keskenlopettajista oli hurreja, mutta nyt suuntaus on ollut huolestuttavasti tämä kotimaa. Ja hei te lopettajat! Olen pelannut nyt noin 300 peliä ja keskeyttämisprosenttini on 0%! Voitte käydä vaikka tarkistamassa(GT:Uuhenkujan king). Siinä on vähän pennuille tavoitetta. Kaiken lisäksi olen ihan keskinkertainen pelaaja.

Pitänee tietysti hiukan kehua soneran liittymää, joka ei ole pätkäissyt kertaakaan...
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Minua kyrpii ihan totaalisesti nuo keskeyttäjät. Parhaat vielä keskeyttää 10 sekunttia ennen pelin loppua. Hienoja miehiä. NHL10 enemmistö keskenlopettajista oli hurreja, mutta nyt suuntaus on ollut huolestuttavasti tämä kotimaa. Ja hei te lopettajat! Olen pelannut nyt noin 300 peliä ja keskeyttämisprosenttini on 0%! Voitte käydä vaikka tarkistamassa(GT:Uuhenkujan king). Siinä on vähän pennuille tavoitetta. Kaiken lisäksi olen ihan keskinkertainen pelaaja.

Pitänee tietysti hiukan kehua soneran liittymää, joka ei ole pätkäissyt kertaakaan...

Sama.. Joskus on tullut 0-9 kuokkaan mutta loppuun asti on pelattu Prkl... Yksi keskeytys taitaa rekisteristä löytyä, mutta se meni ADSL modeemi/reitittimen piikkiin kun pätkäisi koko huoneiston netin poikki. Kyllähän noista tietysti pisteet saa kotiin vaikka toinen lopettaakin mutta oishan se mukava joskus ottaa vähän reilumpikin Online vs- voitto.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Sama.. Joskus on tullut 0-9 kuokkaan mutta loppuun asti on pelattu Prkl... Yksi keskeytys taitaa rekisteristä löytyä, mutta se meni ADSL modeemi/reitittimen piikkiin kun pätkäisi koko huoneiston netin poikki. Kyllähän noista tietysti pisteet saa kotiin vaikka toinen lopettaakin mutta oishan se mukava joskus ottaa vähän reilumpikin Online vs- voitto.

Tuo kusee muutenkin omille kintuille.... Jos pelaat pelin loppuun ja häviät 10-3(tais olla paras kuokkatulos), niin 3-0 tuloksella olisit ns. pelannut paremmin. Sitten kun junnaat sielä tasolla x, niin saat vastaan noita paskiaisia.. Tietysti niitä lopettajia löytyy paremmillakin "sijoituksilla" olevilta. Otin uuden äniksen jälkeen käyttöön aina bannaamisen jos lopettaa kesken.

Joku gt:hippi75 tai jotain sinne päin kans katkaisi surullisesti. Pyöritti koko ajan pelii mielin määrin, howard ja tolpat piti minua pystyssä. Sitten sain tsäkällä 2-1 hyökkäyksen ja vitun siisti häkki -> peli poikki! Vaikka oli vasta toinen erä menossa!! No jos se Hippi lähti vaikka hakemaan töitä..

Sit on ne paremmat lopettajat. Monesti on ollut pelejä aivan sysipaskoja vastaan, ja todennut tuloksen olevan murhaavan minun hyväksi. Sitten jossain kolmen maalin erossa on vastustaja kysynyt yhteistä lopettamista. Respect niille! Hyväksyn aina, koska yleensä se olisi luultavasti muuten yhteyden katkaiseminen...

Minusta EA:n pitäisi kehittää tuota pelien katkaisemista. Eli ne jotka katkaisevat, putoaisivat jollekkin omalle listalle, josta pitäisi hakata tietyn määrän pelejä(tai olla jonkun tietyn ajan), jotta voisi pelata meitä suht normaaleja vastaan.

---------------------------
Annan esimerkin:

Pelaaja x katkoo pelejään vain silloin kun itse on häviämässä. Katkoo pelejä viikon sisällä ~15 kappaletta, tällöin keskeytysprosentti nousee 10%.

Pelaaja x hakee seuraavan viikon ensimmäisenä päivänä pelikaveria onlinestä. Kone hakee kyllä pelaajan, mutta hakee omasta kategoriasta(serveriltä), missä on muita samallaisia venkuloita. Pelaaja pysyy tuolla lista niin kauan, kunnes pelaa viikon sisään määrä XX pelejä ilman katkaisua.

Pelaaja x pelaa seuraavan viikon ilman katkaisuja(sallitaan ehkä 1 kpl katkaisuja), nousee meidän muiden pelaajien listoille...
---------------------------------

SAA TEHDÄ ALOITTEEN EA:LLE TÄSTÄ JA OTTAA KUNNIAN ITSELLEEN!

Joku tuommoinen systeemi olisi pakko kehittää.

Muutenkin nuo vitun liigan rakentamiset on ollut tuskaa noitten päivitysten takia...
 

motamoro

Jäsen
Sit on ne paremmat lopettajat. Monesti on ollut pelejä aivan sysipaskoja vastaan, ja todennut tuloksen olevan murhaavan minun hyväksi. Sitten jossain kolmen maalin erossa on vastustaja kysynyt yhteistä lopettamista. Respect niille! Hyväksyn aina, koska yleensä se olisi luultavasti muuten yhteyden katkaiseminen...

Mikä on tämä yhteinen lopettaminen, kuinka se tehdään ja jääkö ottelusta mitään merkintää historian kirjoihin? Ei meinaan mulle ole koskaan tullut tuollaista pyyntöä vastaan.

Muuten ihan samaa mieltä tekstissä, taitaa olla minulla viimeisestä 10 pelistä jotka olen voittanut ainoastaan 3 sellasia jotka olen pelannut loppuun asti. Itsellä keskeytysprosentti on niinkin korkea kuin 1, sekin tuli siitä kun pelilevy jäätyi kesken ottelun.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Mikä on tämä yhteinen lopettaminen, kuinka se tehdään ja jääkö ottelusta mitään merkintää historian kirjoihin? Ei meinaan mulle ole koskaan tullut tuollaista pyyntöä vastaan.

Muuten ihan samaa mieltä tekstissä, taitaa olla minulla viimeisestä 10 pelistä jotka olen voittanut ainoastaan 3 sellasia jotka olen pelannut loppuun asti. Itsellä keskeytysprosentti on niinkin korkea kuin 1, sekin tuli siitä kun pelilevy jäätyi kesken ottelun.

Siellä valikossa, kun painat "pausea", niin siellä on se yhteinen lopetus. Vaatii sen, ettei vastustaja ole poistunut siitä valikosta. Taitaa saada vain +3 pistettä, mutta eipähän katkea niin ärsyttävästi...
 

Plair

Jäsen
Omasta mielestäni tuo yhteinen lopetus on melko turha, sillä tuota ei voi enää suorittaa jos vastustaja palaa takaisin peliin. Ja vastustaja palaa peliin takaisin todella usein heti kun saa pelin pause-valikkoon...
 
Voiko vittumaisempaa bugia tulla vastaan, kuin se että pelaat loistavan ensimmäisen erän vieraskaukalossa, ja sitten peli päättääkin jumittua valikkoon joten se siitä pelistä? Voi vittu näköjään!
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kauden ensimmäinen peli ja heti nousi vitutus pintaan... Coloradolla ensimmäisen erän alkuun heti 3-1 tappiolle Chicagoa vastaan... Kolmanteen erään pääsin sitten heti alkuun pistämään jopa 4-3 johtomaalin ja fiilis oli hieno. Mitä sitten seuraavasta aloituksesta kone tulee alueelle ja pommittaa siniviivalta tilanteeksi 4-4... Mitäs sitten? Ja heti seuraavasta aloituksesta sama homma ja tilanne jo 5-4! Laukaukset minulle 28-15... Tuosta vielä vähän aikaa ja Budaj päättää tehdä oman maalin ja sutii riparin verkkoon.... Lopulta siis 6-4 tappio. Laukaukset 41-22 minulle. Reilupeli ja silleen.
 

ditrim

Jäsen
Voiko vittumaisempaa bugia tulla vastaan, kuin se että pelaat loistavan ensimmäisen erän vieraskaukalossa, ja sitten peli päättääkin jumittua valikkoon joten se siitä pelistä? Voi vittu näköjään!

Ööh, kaveria vastaan Battle for the Cup ja tiltti seitsemännessä pelissä tappelun jälkeen? Ei tietenkään oltu tallennettu.

Onko tappelun jälkeinen tilttibugi muuten jo korjattu? Ei olla enää viitsitty tapella pariin kuukauteen tiltin pelossa...
 

ditrim

Jäsen
Saako muuten online tunersettingsit ja sliderit jostain käyttöön kun pelaa konetta tai kaveria vastaan? On meinaan ihan hanurista kun nettipelaaminen on niin erilaista verrattuna offline-pelaamiseen. Olisi harjoituksenkin kannalta parempi, että saisi harjoitella kavereita vastaan samoilla asetuksilla kuin millä netissä pelataan.
 
Viimeksi muokattu:

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Ööh, kaveria vastaan Battle for the Cup ja tiltti seitsemännessä pelissä tappelun jälkeen? Ei tietenkään oltu tallennettu.

Onko tappelun jälkeinen tilttibugi muuten jo korjattu? Ei olla enää viitsitty tapella pariin kuukauteen tiltin pelossa...

Ite testasin tätä tuon patchin tulon jälkeen että otin yhessä matsissa noin 20 matsia eikä tiltannu kertaakaan, mutta eihän tuosta varma voi olla. Silleenhän tuon bugin voi varmasti välttää että et jää ihmettelemään niitä tappelun jälkeen tulevia animaatioita tai vaihda kenttiä vaan näpytät sen suoraan seuraavaan alotukseen.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Mulla ei tullut patchin jälkeen yhes vaiheessa ollenkaan, sit alko tulee kokoajan.

Nyt teen niin että kun tappelen, niin sen jälkeen en vaihda ketjuja ja painan heti A:ta että skippaa tuon välianimaation, eikä ole kertaakaan tiltannut.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Ostin kyseisen pelin ja PS3 konsolin ja nyt olisi tarvetta päivittää sm-liiga rosterit. Eli mistä löytyy ajankohtaiset kokoonpanot vai löytyykö mistään?
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Ostin kyseisen pelin ja PS3 konsolin ja nyt olisi tarvetta päivittää sm-liiga rosterit. Eli mistä löytyy ajankohtaiset kokoonpanot vai löytyykö mistään?

No siis menet vaikka online-otteluun ja siinä se kysyy jotain, että päivitetäänkö kokoonpanot tjsp. ja vastaat siihen kyllä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No siis menet vaikka online-otteluun ja siinä se kysyy jotain, että päivitetäänkö kokoonpanot tjsp. ja vastaat siihen kyllä.

Paitsi nekin on kaukana "päivitetyistä". Pelaajia puuttuu ja kokonaisuudet tuntuvat olevan arvalla helpottuja. Paras tapa saada kokoonpanot kunnolliseksi, on itse muokata jokainen pelaaja yksitellen.
 

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko tulla ihan tänne asti hehkuttamaan! Onlinepeli oli jo vastustajalle 3-0, mutta periaatteesta en peliä lopettanut, tulkoon sitten vaikka turpaan 23-0. Kolmanteen erään lähdettiin 3-1 lukemista ja niin sieltä vain noustiin kuitenkin rinnalle ja ohi! Vastustaja tosin tasoitti vielä 4-4 tilanteeseen, mutta loppuminuuteilla tehdystä 4-5 -voittomaalista vastustaja ei enää toipunut.

Tästä soisi kaikkien niiden ottavan esimerkkiä, jotka lopettavat pelin ollessaan tappiolla (en toki tarkoita, että Jatkoajan änäripelaajat niin tekisivät ;) ).
 

ditrim

Jäsen
Mistä saa onlinepelien ketjunvaihdot manuaalisiksi? Kone on niin älyttömän typerä, että nykyään saa ihan kauhulla odottaa mitä se seuraavaksi tekee. Maalin tappioasema, minuutti peliä jäjellä -> 4. sisään kesken vastustajan hyökkäyksen. Melkein joka pelissä jonka häviän, niin kone ottaa suurta osaa hölmöilyyn. Jos vastustaja on samaa tasoa niin kone saattaa tyhmillä aivoituksillaan ratkaista matsin ihan helposti.

Sitten nämä rosterpäivitykset. Ei helvetti, ei niistä ole kuin harmia. Heti alkuunsa menee vituiksi kaikki liigat ja sen jälkeen hajoaa käsiin pelitaktiikat. Vaikka se Logan Couture niin kivasti pelannutkin, niin ei hänestä ole mitään hyötyä 2. ylivoiman sentterinä. Häviää jokaisen aloituksen samaan aikaan kun Pavelski tuohoaa 1. ylivoiman läsnäolollaan. Pakit menee päivityksissä niin, ettei vaan milloinkaan koskaan pääse ampumaan suoraan syötöistä.

Kiva sitten säätää ketjut kuntoon ennen jokaista Online Versus Play -matsia, ei mene kuin hermot kaikilla. Ja sitten jos niistä ei lähde fiksailemaan, niin takkiinhan sitä tulee. Lisäksi on ihan vitun pelleilyä, että ne loukkaantuneet pelaajat puuttuvat kokoonpanoista. Jos Jatkojan divari enää toimisi, niin voisi minullekin tulla hiekan ikävä Demersiä ja Setoguchia, noi korvaavat pelaajat on niin saatanan paskoja.

Kaverin kanssa pelataan kerran pari viikossa Battle for the Cup vastakkain ja joka kerta on eri kokoonpanot. Useimmiten kuitenkin ne ihan alkuperäiset. Hassua miten tuntuu, että välillä änäriä ohjatessa ollaan niin änärin kyydissä ja armoilla ettei mitään rajaa. Välillä menee viikkoja siinä kun tuntuu siltä, että kolmiyhteys änärin, rosterpäivityksien ja tunersettien kanssa päättää siitä miten peleissä käy.

Ainakin kun tulee uusi tunerset, niin syntyy uusi verkkovillityksen kaltainen bugimaalien etsintäprosessi, jonka voittaja on se, joka kehtaa tehdä "uusinta maalia" eniten.

EA on kyllä erikoinen pulju. Tekevät ihan mahtavan lätkäpelin ja sitten pilaavat sen joka toinen viikko.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistä saa onlinepelien ketjunvaihdot manuaalisiksi?

Ainakin kun tulee uusi tunerset, niin syntyy uusi verkkovillityksen kaltainen bugimaalien etsintäprosessi, jonka voittaja on se, joka kehtaa tehdä "uusinta maalia" eniten.

Öö... En tiedä saako kokonaan manuaalisesti? Siis jos tarkoitat nimenomaan niin, että "apuvalmentaja" ei missään vaiheessa vaihda ketjuja sun puolesta vaan aina haluat tehdä itse vaihdot?

Mun mielestä ainakin olis tärkeintä että toi vitun handicap-ominaisuus otettais helvettiin. En tiiä onko siitä virallisesti mitään missään puhuttu mut kyllähän toi paistaa niin selkeesti läpi että... Jossain vaiheessa se aina iskee: pelaajat kaatuu luistellessaan, yhtään perussyöttökään ei omat äijät saa haltuun, kiekko pomppii hyökkäysalueella 30s ennen pelin loppua omien pakkien perseitten ja luistimien kautta viivan toiselle puolelle ja vastustaja yksin läpi jne jne. Useat peliä pelaavat varmaan tietävät mistä puhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös