Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 269 289
  • 6 673

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Ja mikähän se oli tämänkin vittuilun pointti? Teikäläisellä onneksi löytyy noita suosikkeja Liigasta, HPK ja sitten aina se uusin mestari.
Pointti oli se että emäntä saapu Venäjänkarjalasta vanhalta sukutilaltaan tuliaisineen ja niitä on nautittu. Ja totuushan tulee aina lapsen tai känniläisen suusta. Saat arvata kumpi oon. No leikki sikseen, mutta oli pakko vähän vääntää veistä haavassa.
Ja mitä uuteen mestariin tulee, niin täällä Hämeessä kaikki kannatti aikanaan edellisen Ässät-Tappara finaalien aikaan Tapparaa, joten automaattisesti silloin käännyin jo Pataan päin. Täällä Hämptonissa silloin ei nähty kuin divarikiekkoilua, joten oli pakko hakea joku suosikki sm-liigasta.
Joten varaa täällä huuteluun ei olisi, ja onhan Khl hiukan parempi sarja kuin liiga. Mutta mielekiinnosta en tiedä, kumpi suomalaisia kiinnostaa? Hjallishan myy vuoden päästä vaikka väkisin hallin täyteen yrityksille, että tuskin teillä katsojistakaan tulee puutetta olemaan.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Otin tuon 4 paketin tuohon viasat kullan kylkeen. Viaplayn omistajana olin jo irtisanomassa tuon viasat kullan mutta antaa nyt olla ainakin vielä. Nyt on kiekkoa tuutin täydelta koneelta ja tv:stä :D.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Pahoittelut, etten osaa löytää tätä tietoa mistään muualta, joten pakko kysyä tästä ketjusta: kyseessä nimenomaan ruutu-palvelu.

Onko missään ollut tietoa siitä, voiko ottelun katsoa jälkikäteen ja kuinka nopeasti se on saatavilla ottelun päättymisen jälkeen? Voinko aloittaa matsin katsomisen alusta, sanotaan arkena kello 20 ja katsoa siitä sitten loppuun?

Kiitokset.
 
kyseessä nimenomaan ruutu-palvelu.

Onko missään ollut tietoa siitä, voiko ottelun katsoa jälkikäteen ja kuinka nopeasti se on saatavilla ottelun päättymisen jälkeen? Voinko aloittaa matsin katsomisen alusta, sanotaan arkena kello 20 ja katsoa siitä sitten loppuun?
Jos oikein muistan niin siinä infotilaisuudessa ei kerrottu kuinka nopeasti ottelun päätyttyä sen voi katsoa (mutta olettamus on kait että heti). Menossa olevia matseja voi kelailla miten huvittaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toivottavasti olen saanut väärää tietoa, mutta itse ainakin olen henkisesti valmis siihen, että sovellusta ei tule.

Käsittääkseni tämä _on_ tulossa. Ruudusta on tulossa vielä ennen kauden alkua myös uudet iOS-versiot (sekä iPhonelle että iPadille omansa). Androidista ja muista en tiedä.

Pahoittelut, etten osaa löytää tätä tietoa mistään muualta, joten pakko kysyä tästä ketjusta: kyseessä nimenomaan ruutu-palvelu.

Onko missään ollut tietoa siitä, voiko ottelun katsoa jälkikäteen ja kuinka nopeasti se on saatavilla ottelun päättymisen jälkeen? Voinko aloittaa matsin katsomisen alusta, sanotaan arkena kello 20 ja katsoa siitä sitten loppuun?

Voit.
 
Neloselta uutisia: Nelonen Pron ohjelmistoon uudistuksia syyskuussa: NFL jatkuu, huippujalkapallo lisääntyy… - katso koko lista!


Alla lista, katso koko juttu linkistä

NELONEN PRON OHJELMISTO 1.9.2013 ALKAEN:

SM-liiga:
Koko kausi ja jokainen ottelu yksinoikeudella Nelonen Prolla ja Nelonen Median Ruutu-palvelussa. Nelonen Paketissa keskimäärin neljä ottelua viikossa.
NBA: Viikossa kolme suoraa ja suomeksi selostettua ottelua Nelonen Prolla ja Ruutu-palvelussa, neljäs erillinen ottelu vain Ruutu-palvelussa.
MotoGP: Kaikki kisaviikonloput suorina ja suomeksi selostettuina Nelonen Prolla ja Ruudussa.
UEFA Eurooppa-liiga: Viikossa keskimäärin kaksi suoraa ja suomeksi selostettua ottelua Nelonen Prolla ja Ruudussa.
Englannin Championship: Viikossa keskimäärin kaksi suoraa ottelua Nelonen Prolla ja Ruudussa.
NFL: Viikossa keskimäärin kolme suoraa ottelua Nelonen Prolla ja Ruudussa. Selostuskieli englanti, Super Bowl -ottelu suomeksi. (Yhteistyössä Viasatin kanssa.)
Nyrkkeily: Suoria ja suomeksi selostettuja lähetyksiä Sauerlandin järjestämistä ammattinyrkkeilyilloista.
Superpesis: Suoria ottelulähetyksiä pitkin kautta Nelonen Prolla ja PesisTV:ssä. Miesten finaalisarja kokonaisuudessaan suorana.
Golf, LET: Kauden mittaan kisaviikonlopuista sekä suoria lähetyksiä että koosteita huippuhetkistä. Selostuskieli englanti.
NASCAR: Sprint Cupin osakilpailut suorina lähetyksinä. Selostuskieli englanti. (Yhteistyössä Viasatin kanssa, molemmat näyttävät koko kauden.)
 

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Onko niin, ettei tota ruutu-pakettia voi vielä ostaa? Rekkasin sinne, mutta en löydä tuota maksupakettia mistään.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Tänään tuli tilattua kanavapaketti DNA:lta edellisten jonkin aikaa sitten irtisanottujen sopimusten tilalle. Otin tuon Nelonen paketti + Pro Extran 29.90e/kk ja 12kk. Pitää miettiä onko tarvetta, jos on niin lisään siihen tuon HD mix (8 vapaavalintaista kanavaa) johon sitten jotain MTV3 Maxia ja luontoa. Tuolloin hinnaksi 44e tai sinnepäin.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Kuinka usein Sauerland muuten järjestää noita nyrkkeilyiltoja? Itsekin kovasti lajiin tykästynyt kun olen niitä suomalaisella asiantuntijaselostuksella katsonut.

Itse otan silmiä räpäyttämättä tuon 30 euron setin. Jo pelkästää liiga HD:na on sen arvoinen.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Todellakin, kyllähän tämä kolmenkympin pläjäys nyt on vuosituhannen helpoin hankinta heti ensimmäisen lapseni jälkeen.

Tarjonta alkaa olla kovaa luokkaa ja olisin tuon 30e maksanut pelkästään liigastakin.
 

Kiakkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Itse olen päätynyt TTV:ltä tämmöiseen vaihtoehtoon: Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra + MTV3 Sport 39,90 €/kk (12kk)

Eniten häiritsee tuo 12 kuukauden määräaika. Kun pääosin kaikki urheilu mitä aktiivisesti seuraan, pelataan talvella. Mutta syy, miksi otan ennemin kaapelitarjontaa on nuo maikkarin sport-kanavat, jotka saa kylkiäisiksi kympillä. Myös luotto toimimiseen suurempi kuin ruudussa.

Kysynkin teiltä jotka olette jo tilaillu kaapelitarjontaa, että oottekko kuinka saanu tinkailtua tuota hintaa tai vaikka ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi? Ja onko kukaan muu tilannu samaa pakettia, kuin minä olen tilaamassa ja onko saanut parempaa tarjousta tästä?

Kiitos jo etukäteen jos joku haluaa kertoa omakohtaista kokemustaan.
 

Kiakkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Itse olen päätynyt TTV:ltä tämmöiseen vaihtoehtoon: Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra + MTV3 Sport 39,90 €/kk (12kk)

Eniten häiritsee tuo 12 kuukauden määräaika. Kun pääosin kaikki urheilu mitä aktiivisesti seuraan, pelataan talvella. Mutta syy, miksi otan ennemin kaapelitarjontaa on nuo maikkarin sport-kanavat, jotka saa kylkiäisiksi kympillä. Myös luotto toimimiseen suurempi kuin ruudussa.

Kysynkin teiltä jotka olette jo tilaillu kaapelitarjontaa, että oottekko kuinka saanu tinkailtua tuota hintaa tai vaikka ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi? Ja onko kukaan muu tilannu samaa pakettia, kuin minä olen tilaamassa ja onko saanut parempaa tarjousta tästä?

Kiitos jo etukäteen jos joku haluaa kertoa omakohtaista kokemustaan.
 

krobbe

Jäsen
Itse olen päätynyt TTV:ltä tämmöiseen vaihtoehtoon: Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra + MTV3 Sport 39,90 €/kk (12kk)

Kysynkin teiltä jotka olette jo tilaillu kaapelitarjontaa, että oottekko kuinka saanu tinkailtua tuota hintaa tai vaikka ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi?

Sama paketti tilattu. Parempaa vaihtoehtoa en ainakaan minä löytänyt. Tuo ensimmäisen kuukauden 0 € koski siis vain jos tilaa vain tuon Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extran. Mutta koska formulat on pakkopullaa oli tuo 39,90 € paketti paras vaihtoehto. Jos olisi ottanut tuon 0 € eka kk tarjouksen olisi MTV3 Sport erikseen tilanttuna ollut 19,?? €, eli edullisin on tietysti tuo Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra + MTV3 Sport 39,90 €/kk.

Innolla odotan alkavaa kautta, pääsehän vihdoin eroon paska-Urhon katkolätkästä!!
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos nyt mitään olen ymmärtänyt, niin noilla pro extra-kanavilla tulee kaikki kierroksen ottelut suorina, joka tarkoittaa 6 tv-kanavaa. Ei taida onnistua antenniverkossa.
Nelonen Pro Extra -kanavat tulossa myös DNA:n antenniverkkoon
DNA ja Nelonen valmistelevat Nelonen Pro Extra -kanavien tuomista myös DNA:n T2-antenniverkkoon, jossa DNA tarjoaa jo SM-liigan otteluita teräpiirtona Nelonen Pro 1 HD ja Pro 2 HD -kanavilla. Antenniverkossa Nelonen Pro Extra kanavat tulevat kapasiteettisyistä jakeluun SD-laatuisina eli normaaliresoluutiolla. DNA:n antenniverkon katseluun tarvitaan DNA:n lähetinasemaan suunnattu VHF-antenni sekä antenniverkon DVB-T2 Antenna Ready HD -vastaanotin. Myynnin aloitus vahvistetaan myöhemmin erikseen.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Nelonen Pro extra-kanavat DNA-kaapelissa tulee kaikki olemaan HD:na ja ne nimetään juoksevasti Nelonen Pro 3 HD, Nelonen Pro 4 HD jne...ainakin näin asiakaspalvelussa kertoi, kun laitoin äsken Pro+Extran tilaukseen.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Ensinnäkin loistava paketti että voi Kaapelissa katsoa haluamansa matsin joka kierros, siitä ISO kiitos. Mutta kyllä itse tympäsee tuo 12 kk määräaikaisuus, kovastikkin. Ohessa sarjat joita seuraa paketista:

SM-liiga: Kausi ohi huhtikuussa
NFL: Kausi ohi helmikuussa

Eli vaikka hinta ei ole paha, se tuntuu pahalta kun maksaa puolet vuodesta sitä turhaan... Käsittämätöntä on tuo pakkosyöttö. Hyväksyisin paketin ilman määräaikaa kalliimmalla, vaikka 34,90€/kk hintaan, mutta sekään ei ole mahdollista.
 

M10

Jäsen
Hetkinen, näyttääkö Viasat Sport-kanavakin NFL:ää joka viikko? Tämän käsityksen sain kun vilkaisin niiden sivuilta, mutta olikohan vaan kangastus.

Muistaako kukaan, näyttikö Viasat Sport viime kaudella NFL:ää? 4 PRO toki näytti.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Hetkinen, näyttääkö Viasat Sport-kanavakin NFL:ää joka viikko? Tämän käsityksen sain kun vilkaisin niiden sivuilta, mutta olikohan vaan kangastus.

Muistaako kukaan, näyttikö Viasat Sport viime kaudella NFL:ää? 4 PRO toki näytti.

Oikeudet on Viasatin ja ovat nyt myyneet jotain pelejä Neloselle.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Lähdin äsken soittelemaan Canal Digitalille jotta laittais nyt tuon nelonen paketin kuntoon lätkän osalta. Canal Digitalin Suomipaketti maksaa tuon 29,95 euroa kuussa ja siinä lukee että näe koko SM-liiga, yms muut..

Noh aiheesta oppineena kysyin vielä asiakaspalvelijalta että näkyykö varmasti kaikki pelit koska ei tuossa paketissa näytä olevan kuin Pro2 kanava eikä ollenkaan Pro extraa?
Asiakaspalvelija väitti että nelonen on kyllä heille luvannut että kaikki pelit näkyy.

Sanoin että ok jos kerran pystyt minulle lupaamaan että kaikki Helsingin IFK:n ottelut pystyn kotisohvalta tuolla paketilla katsomaan niin voin sen ottaa.

Tässä vaiheessa hän lähti selvittämään asiaa ja tuli takaisin ja totesi että kyllä kaikki pelit näkyy tuolla nelonen Pro2 kanavalla, kysyin että miten on mahdollista yhdellä kanavalla näyttää kaikki pelit jos samaan aikaan pelataan vaikka 7 ottelua?!
Siihen hän totesi että juu mutta niistä 7:stä pelistä valitaan aina yksi joka näytetään!!

Että tälläistä.. Jäi paketti ottamatta...
 
Nelonen Pro extra-kanavat DNA-kaapelissa tulee kaikki olemaan HD:na ja ne nimetään juoksevasti Nelonen Pro 3 HD, Nelonen Pro 4 HD jne...ainakin näin asiakaspalvelussa kertoi, kun laitoin äsken Pro+Extran tilaukseen.

Juu, ainakin Oulussa nämä kanavat (NelonenPro3HD,NelonenPro4HD jne.) näkyvät jo kanavalistalla DNA:n kaapeliverkossa, samoin kuin Viasatin puolelta näkyy kanavalistalla jo Viasat Hockey Finland. Itselläni tilaus alkaa 12.9. Nelonen paketti + Nelonen ProExtra + Viasat Sport 39.90€/kk 12kk sopimus. Hyvältänhän tuo nelosen tarjonta näyttää, kiinnostavia lajeja muutakin kuin lätkä, ja sitä lätkää sitten sitäkin enemmän. Onneksi kotoa löytyy usempi TV, muuten voisi perhesopu olla vaakalaudalla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

Mulle myyjä väitti, että omat kanavapaikat tulee, eli tässä tapauksessa sieltä pitää löytyä 7 paikkaa täyttä kierrosta varten.

Se vaikutti olevan hyvin kartalla, mutta katsotaan nyt. Reklamoidaan jos on tarvis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös