Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 269 574
  • 6 673
Suosikkijoukkue
Tappara

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko todella niin, että SM-liigaa (tai mikä Liiga ens kaudella onkaan) ei saa näkyviin ilman noita muita nelosen kanavia? Ei kiinnostaisi maksaa jostain turhasta leffa- ja lastenkanavasta. Kuulostaa nimittäin kalliilta nuo paketit. Ajattelin, että nyt kun töissäkin on niin voisi ottaa lätkäkanavan, mutta n. 40€ kuussa ja ilmeisesti pitkä sopimus? No thank you.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ajattelin, että nyt kun töissäkin on niin voisi ottaa lätkäkanavan, mutta n. 40€ kuussa ja ilmeisesti pitkä sopimus? No thank you.

Noin määritelmä on tietysti aika häilyvä, mutta paketin saa kyllä ihan 30 €:lla (29,90) kuussa. Tämä käsittää siis Nelonen paketin + Nelonen extran.

Jos otat tuohon mukaan vielä Viasatin, niin sitten hinta on tuo n. 40 €:a.

Ei nuo hinnat kyllä liikaa ole, kun kaikki lähetykset saatavilla HD-tasoisena.
 

faro

Jäsen
En nyt jaksa etsiä onko tästä jo keskusteltu eli monta peliä nelonen pro kanavat näyttävät viikossa? Vai onko siitä edes vielä ilmoitettu?
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä ei ole hyvä uutinen meille ei pomppupallosta kiinnostuneille. Jos tuonne Prolle, Proille aletaan haalimaan kaiken maailman urheilulajien pääsarjoja niin kohta hintaa hilataan taas ylöspäin.

Tuskin vielä on mikään ongelma. Sieltähän on juuri kadonnut käytännössä koko ohjelmisto. Jotain tuon suuntaista oli pakkokin tapahtua. Vieläkin olisi hyvä lisätä jotain pientä, mutta kyllä paketti SM-liiga+NBA ihan vahva alku jo on.
 

abc

Jäsen
Käytännössä Sonera Viihteen käyttäjille tuo SM-liiga maksaa kaikkine peleineen ensimmäiseltä vuodelta 299€ + 240€ (20x12€) = 539€. Sonera valokuitu maksaa ensimmäiseltä vuodelta 19,90€/kk, kun taas Sonera Viihde 39,90€/kk. Lisäksi molemmissa toki tuo järjetön määräaikainen sopimus. Mitä muuta tuolla Sonera Viihteellä tekee? No toki sillä voi nauhoittaa ohjelmia..

Onko kenelläkään muuten tietoa, onnistuuko tuo 12kk sopimus pysäyttää jossain vaiheessa vaikkapa pariksi kuukaudeksi ja jatkaa sitten myöhemmin loppuun? Jollain firmalla taisi aikanaan olla tällainen mahdollisuus.

Kaipaan jo nyt halpaa ja hyvää Urhoa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä ei ole hyvä uutinen meille ei pomppupallosta kiinnostuneille. Jos tuonne Prolle, Proille aletaan haalimaan kaiken maailman urheilulajien pääsarjoja niin kohta hintaa hilataan taas ylöspäin.

Njaa, monipuolisempi ja laajempi kattaus tuo toisaalta myös oletettavasti enemmän tilaajia ja ehkä joku NBA:n takia paketin hankkinut tyyppi innostuu seuraamaan samalla myös liigalähetyksiä.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Nyt kun on alkamassa viimeinen sm-liigakausi (tai siis ylipäätään viimeinen kiinnostava lätkäkausi yleensä!), joka on meikäläisen kannalta kiinnostava niin tuli sitten tehtyä Soneran kaapelisoppari.

Suolainen hinta 44,90 €/kk. Paketti sisältää; Nelonen ProExtra + Viasat Kulta. Toki vakuuttivat, että kaikki matsit näkyy joka kierrokselta kuten Urho Totalilta. Kymppi kuussa siis ekstraa verrattuna vastaavaan pakettiin Urhon aikoina, which is nice...
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sonera tarjoaa viihteen kautta nelosen pakettia + 4pro extraa 29,90 joista 2 ekaa kuukautta 0 euroa ja 12kk määräaikanen soppari.

Kesäkuun alussa irtisanoin Viasatin kulta ja urhon totalin kun joku turha kanava poistu paketista niin sain hyvän tekosyyn irtisanoa sopparit. 1kk ajan kanavat oli pimeenä mut nyt sit näkyy viasatit, urho ja nelosen kanavat, eikä soneralta osattu sanoa muuta kuin ehkä ne joskus katoaa mutta laskua ei tule =)
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vai tulee NBA Prolle. Mielestäni hienoa sillä aikoinaan seurasi todella tiheästi sitä sarjaa, sitten se jäi pikku hiljaa taka-alalle ja viime vuosina on katseltu satunnaisia pelejä striimiltä + vähän seurattu txt-tv s. 285 tuloksia. Nyt sitten on hyvä mahdollisuus palata lajin pariin syvemmin. Hyvä juttu.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Hah. Ihmisii taas vedätetty. Nelonen pro näyttää siis ensi kaudella sm-liigaa, mutta ensi kaudella tuleekin liigaa. Helppoahan siinä on mainostaa että Pro näyttää kaikki kauden pelit kun eipä niitä montaa oo näytettäväksi. Helppoa rahaa.

Tuleekos tää Liiga nyt sit taas Urholta...jäädään odottelemaan.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nöyrä toive kejtun aiheeseen. Voisiko joku tiivistää tämänhetkisen tilanteen. Ymmärtääkseni Sonera tarjoaa erilaisia paketteja hintoihin 29.90/39.90. Elisalla ei vielä tarjouksia pelkkään liigapakettiin. Ruutu.fi ei ole ilmoittanut hintoja vielä.
 

Joghey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nöyrä toive kejtun aiheeseen. Voisiko joku tiivistää tämänhetkisen tilanteen. Ymmärtääkseni Sonera tarjoaa erilaisia paketteja hintoihin 29.90/39.90. Elisalla ei vielä tarjouksia pelkkään liigapakettiin. Ruutu.fi ei ole ilmoittanut hintoja vielä.

Jossain Neloseen liittyvässä uutisessa mainittiin, että maanantaina tulee tietoa SM-liigan televisioinnista. Eiköhän siis ensi viikolla ole ainakin tiedossa, millaisia paketteja Ruutu.fi tulee tarjoamaan ja mihin hintaan.
 

JPL

Jäsen
DNA:lla oli joku Liiga niminen paketti 35€/kk ja 12kk soppari. Sisälsi nelosen paketin + 8 muuta vapaavalinteista kanavaa.

Tiedä sitten, onko tuota ollut jo aikaisemmin - en ole itse ainakaan huomannut.
 

Kajastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
DNA:lla oli joku Liiga niminen paketti 35€/kk ja 12kk soppari. Sisälsi nelosen paketin + 8 muuta vapaavalinteista kanavaa.

Paketti ei sisällä Nelonen Pro extra kanavaa, jos sitä vielä kaipailee. DNA ei vielä tarjoa ollenkaan kyseistä kanavaa ainakaan kaapelissa. Itse odottelen, että Nelonen Pro extra on tarjonnassa ennen kuin teen päätöksen.
 

Masentaja

Jäsen
En ymmärrä mitä jengi hikoilee tän nelosen paketin kanssa. Kun kausi starttaa 14.9. niin katon todennäkösesti just sinä päivänä tarjonnan. Tai voi olla että menee seuraavaan viikkoon kun tarkotus olis kattoa molemmat avauspelit paikanpäällä. Kun kyseessä ei ole tuote, joka loppuisi kesken, niin miksi sen kanssa pitää kiiruhtaa? Kattoo valikoiman, kun sitä tarttee, ja tilaa sillon. So simple.

Edit: Oon Elisa Viihde elinkautisvanki, joten on todella helppo hoitaa toi kanavahomma. Jos joutuu jotain kortteja tilailemaan, niin luulis siihenkin helposti pari viikkoa riittävän. En tiedä, epäilen näin.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ymmärrä mitä jengi hikoilee tän nelosen paketin kanssa. Kun kausi starttaa 14.9. niin katon todennäkösesti just sinä päivänä tarjonnan. Tai voi olla että menee seuraavaan viikkoon kun tarkotus olis kattoa molemmat avauspelit paikanpäällä. Kun kyseessä ei ole tuote, joka loppuisi kesken, niin miksi sen kanssa pitää kiiruhtaa? Kattoo valikoiman, kun sitä tarttee, ja tilaa sillon. So simple.

Juuri näin. Minulle jo soitettiin ja tarjottiin Nelonen pakettia ja kaikkia SM-liigan otteluja siihen kylkeen hintaan 29,90e / kk. Viime kaudella Soneralla oli se kausikorttisysteemi, ja kaikki pelit näki hintaan 99 euroa. Siihen nähden tuo uusi hinta on erittäin kallis, enkä todellakaan ole maksamassa kolmeakymppiä kuukaudessa. Viasat Sportin, eli NHL-, KHL- ja Allsvenskan -kiekkoa saisi hintaan 19,95e / kk.

Kaikki yhdistettynä, eli SM-liiga, NHL, KHL ja Allsvenskan -paketti maksaisi 39,90e / kk.

Odotellaan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
En ymmärrä mitä jengi hikoilee tän nelosen paketin kanssa. Kun kausi starttaa 14.9. niin katon todennäkösesti just sinä päivänä tarjonnan. Tai voi olla että menee seuraavaan viikkoon kun tarkotus olis kattoa molemmat avauspelit paikanpäällä. Kun kyseessä ei ole tuote, joka loppuisi kesken, niin miksi sen kanssa pitää kiiruhtaa? Kattoo valikoiman, kun sitä tarttee, ja tilaa sillon. So simple.

Edit: Oon Elisa Viihde elinkautisvanki, joten on todella helppo hoitaa toi kanavahomma. Jos joutuu jotain kortteja tilailemaan, niin luulis siihenkin helposti pari viikkoa riittävän. En tiedä, epäilen näin.

Itsekin olen Elisa Viihteen elinkautisvanki mutta toki otan Ruutu.fi:n kausarin jos sen saa halvemmalla kuin Elisa Viihteen kautta Nelonen Pro Extra kanavat. Odotetaan Ruutu.fi:n hinnastoa jos se nyt jossain vaiheessa tulisi.

-Tinke
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Meen ihan sekaisin.... Ostin viikko sit Viasat Kulta paketin Elisalta. Siinäkö ei näy enää Nelonen kuukauden päästä (lähinnä SM-liiga). Perhanan kusettajat webbisivuineen.

Voitteko te viisaammat kertoa mulle että mitä mun pitää ostaa että nään:
- SM-liigan
- KHLn
- NHLn
- Englannin Liigan
- Champions Liigan

Kai se maksaa miljoonia, mutta tietäis ees mitä karsin kun nyt on vanhus ihan pihalla. Anteeksi jos tämä on jo selvitetty...
 

JPL

Jäsen
Paketti ei sisällä Nelonen Pro extra kanavaa, jos sitä vielä kaipailee. DNA ei vielä tarjoa ollenkaan kyseistä kanavaa ainakaan kaapelissa. Itse odottelen, että Nelonen Pro extra on tarjonnassa ennen kuin teen päätöksen.

Samaa itsekkin odottelen. Voisi kuvitella, että se tuohon kuitenkin tulee. Onko tuo kanavapaketti ollut myynnissä pitkään? Edellisen kerran, kun itse noita katselin, ei tuolla nimellä olevaa pakettia ollut. Se extra kanava ei näy tosiaan missään paketissa vielä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Meen ihan sekaisin.... Ostin viikko sit Viasat Kulta paketin Elisalta. Siinäkö ei näy enää Nelonen kuukauden päästä (lähinnä SM-liiga). Perhanan kusettajat webbisivuineen.

Voitteko te viisaammat kertoa mulle että mitä mun pitää ostaa että nään:
- SM-liigan
- KHLn
- NHLn
- Englannin Liigan
- Champions Liigan

Kai se maksaa miljoonia, mutta tietäis ees mitä karsin kun nyt on vanhus ihan pihalla. Anteeksi jos tämä on jo selvitetty...

Varmaan kannattaa odottaa ihan rauhassa tässä seuraava kuukausi. Eiköhän noista parhaat vaihtoehdot ehdi löytää ennen kauden alkua kun kaikille operaattoreille on selvää miten homma toimii.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voitteko te viisaammat kertoa mulle että mitä mun pitää ostaa että nään:
- SM-liigan
- KHLn
- NHLn
- Englannin Liigan
- Champions Liigan

Kai se maksaa miljoonia, mutta tietäis ees mitä karsin kun nyt on vanhus ihan pihalla. Anteeksi jos tämä on jo selvitetty...

Hieman alle miltsin maksaa nuo. Liiga näkyy Prolla, KHL & NHL Viasat Sportilla ja nuo muut MTV MAX Sportilla. Eli varmaan tuurilla 60€/kk jos ylipäätänsä voi nuo kaikki saada "samaan" pakettiin. Lasketaanpas (hinnat oletuksia huom!) Sm-Liiga + NHL + KHL = 39,90€/kk + MAX Sport 19,90€/kk eli se 60€ noin suurin piirtein maksaisi nuo. Tällä hetkellä ja pelkillä oletuksilla.
 

snoukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen kausikortin haltija ja lähes kaikki kotipelit tule katsottua paikanpäällä. Suomessa on kymmeniä tuhansia samanlaisia. TV-tarjonnasta kiinostaa ainoastaan oman jengin vieraspelit. Tähän voisi kehitellä jonkinlaisen vieraspeli-kausarin telkkariin, esim kortin jolla näkee puolet jengin peleistä. Kohtuu hinnoittelu niin kauppa käy, minä en osta kallista extrapakettia kun muut matsit ei kiinnosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös