Negatiivisuusketju

  • 55 121
  • 333

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Olet oikeassa. Kärppien seuraaminen tuntuu aivan helvetin raskaalta. Tällä hetkellä se ei vain auta ketään, että katsotaan tulosten taakse. Mennään tammikuun loppua. Pisteitä on tultava jos meinataan edes tavoitella tuota 7. sijaa.
Väärin. Meitä faneja se nimenomaan auttaa. Se, että täällä puretaan pahaa oloa niinkuin teinit ei auta yhtään mitään muuta kuin uutta mielipahaa itselle (syntyy kierre). Joukkue ei todellakaan saa olla tyytyväinen illan peliin, sitä en ole väittänytkään. Se että itse näin tämänpäiväisessä paljon hyvää ja nautin oikeasti ottelusta ainakin tuovat minulle paremman olon kuin sinulle. Ja minä olen väärässä? Suosittelen joskus pohdiskelemaan asioita hieman toiselta kantilta.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se että itse näin tämänpäiväisessä paljon hyvää ja nautin oikeasti ottelusta ainakin tuovat minulle paremman olon kuin sinulle. Ja minä olen väärässä? Suosittelen joskus pohdiskelemaan asioita hieman toiselta kantilta.
Itse katson sata kertaa sadasta tämän iltaisen kaltaista peliä Kärpiltä, verrattuna torstain Ilves peliin. Vaikka tänään tulikin turpaan ja torstaina voitto. Tässä kun on päässyt mestaruuksia aivan tarpeeksi maistamaan, osaa näin tappion hetkellä työntää sen tuloksen sivuun ja nauttia itse pelillisestä annista. Tottakai mieluummin katsoisi viihdyttäviä voittopelejä, mutta tässä on se nyt mitä tällä kaudella on tarjolla. Paljon helpompi hengittää, kun osaa nähdä tuloksen taakse.
Itse viihdyin tänään erinomaisesti hallilla, vaikka turpaan tuli. Sikäli väärään ketjuun kirjoitettu.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Itse katson sata kertaa sadasta tämän iltaisen kaltaista peliä Kärpiltä, verrattuna torstain Ilves peliin. Vaikka tänään tulikin turpaan ja torstaina voitto. Tässä kun on päässyt mestaruuksia aivan tarpeeksi maistamaan, osaa näin tappion hetkellä työntää sen tuloksen sivuun ja nauttia itse pelillisestä annista. Tottakai mieluummin katsoisi viihdyttäviä voittopelejä, mutta tässä on se nyt mitä tällä kaudella on tarjolla. Paljon helpompi hengittää, kun osaa nähdä tuloksen taakse.
Itse viihdyin tänään erinomaisesti hallilla, vaikka turpaan tuli. Sikäli väärään ketjuun kirjoitettu.
Juuri tätä samaa tarkoitin, hyvä että joku ymmärsi. Joukkue ei saa "tyytyä" tappioon tietenkään, mutta kyllä mw fanit voimme nauttia hyvästä jääkiekko-ottelusta vaikka oma joukkue hävisikin. Todellakin oli mukavempi katsella kuin torstain Ilves-peliä.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Kärpät voittaa surkealla pelillä, se on paskaa. Jos Kärpät häviää hyvän esityksen jälkeen, on sekin paskaa. Joillekin lasi vain nyt sattuu olemaan puolityhjä.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Jos Kärpät voittaa surkealla pelillä, se on paskaa. Jos Kärpät häviää hyvän esityksen jälkeen, on sekin paskaa. Joillekin lasi vain nyt sattuu olemaan puolityhjä.

No eihän tuo nyt mikään hyvä esitys ollut. Parempi toki kuin mitä tällä kaudella on enimmäkseen nähty, mutta ei se hyvä ollut. Hylkeetkin alkaa näyttää merenneidoilta kun on ollut koko kauden merellä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tällä kaudella on nähty Kärpiltä kahdenlaista peliä: seisoskelua (Ilves) tai päätöntä koohottamista (Kalpa). Itsekin katson mieluummin koohottamista, mutta kaikkein mieluiten katsoisin hyvää ja tasapainoista jääkiekkoa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tällä kaudella on nähty Kärpiltä kahdenlaista peliä: seisoskelua (Ilves) tai päätöntä koohottamista (Kalpa). Itsekin katson mieluummin koohottamista, mutta kaikkein mieluiten katsoisin hyvää ja tasapainoista jääkiekkoa.
Kyllä tuosta välistäkin on pelaamista nähty. Eilen oli mielestäni kaikinpuolin tasokas jääkiekko-ottelu. Ainoastaan Kärppien viimeistely jätti toivomisen varaa. Ehkäpä Kärpät on vain tällä hetkellä tuon maalin takana kärkijoukkueita.
 

Puliukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika surkean näköistä on tuo Kärppien pelaaminen välillä. Ei niinku minkäänlaista päätä eikä häntää noissa hyökkäyksissä. Kun pelaamisen taso on tätä luokkaa niin ohan se varma ettei mistään sääleistä mennä jatkoon. Ei mitään pelaajia tuu enää tänne ja vaikka tulis nii sekottavat vaan entisestään pakkaa. Lopettakaa kituva kärppä ja synnyttäkää uus.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika surkean näköistä on tuo Kärppien pelaaminen välillä. Ei niinku minkäänlaista päätä eikä häntää noissa hyökkäyksissä. Kun pelaamisen taso on tätä luokkaa niin ohan se varma ettei mistään sääleistä mennä jatkoon. Ei mitään pelaajia tuu enää tänne ja vaikka tulis nii sekottavat vaan entisestään pakkaa. Lopettakaa kituva kärppä ja synnyttäkää uus.
Oletko yllättynyt? Peli on huhujen mukaan mennyt reippaasti eteenpäin. Siltähän tuo jälleen näyttää. Vastassa mestistason jengi ja hyökkäyspeli on olematonta. Suikkanen ulos.
 
Viimeksi muokattu:

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Saarisen paska viimeistelytaito ja kolmosketju.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Ei vissiin kiinnosta kolme pistettä. Vittu mitä paskaa. IFK siellä antas siimaa mut ei..
Kyllä tähän väsyy!
 

JPL

Jäsen
Ei vissiin kiinnosta kolme pistettä. Vittu mitä paskaa. IFK siellä antas siimaa mut ei..
Kyllä tähän väsyy!
Tällä hetkellä 4 Kärppien takana lähimpänä olevaa on voittamassa ja samat edellä sitten häviämässä... Tämä jos joku peli pitäisi voittaa.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Monestiko pitää ottaa kuivana k*kkoseen että tajuttaisiin hankkia pakistoon leveyttä? VMP!
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Eka viesti negaketjuun. Ei helvetti ole mahdollista tämmöinen täysin munaton neppailu! Siellä pahimmat kilpailijat ottamassa kuokkaan ja kärpät päättää pelata ylänapit auki, onhan se vain mestisnousukas. Seitsemän minuuttia jäljellä, toivottavasti tämä teksti on turha.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Kalaputaan ketjun heikoin lenkki muuten on tällä hetkellä Mäenalanen. Ollut jo muutaman pelin. Kertookohan tämä jostakin?
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei vissiin kiinnosta kolme pistettä. Vittu mitä paskaa. IFK siellä antas siimaa mut ei..
Kyllä tähän väsyy!

Itseasiassa siimaa antais kaikki yläpuolella olevat. Mutta ei. Kärpät haluaa pelata sillä säälittävämmällä viivalla. Kuntopuntarin jumbo vastassa. Lopetan tähän, koska loput sanottavat olisivat täysin painokelvotonta kamaa.
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Kaikille kenkää!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ja kivaa viikonloppua taas meille kaikille. Loppuisi jo tämä kärsimys.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jopa Pyörälän otteissa alkaa näkyä tuskaa ja pakottamista. Ei ole hyvä merkki tämä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Jopa Pyörälän otteissa alkaa näkyä tuskaa ja pakottamista. Ei ole hyvä merkki tämä.
Väsyy se Pyöräläkin, kun pitää koko kausi vetää kivirekeä perässä.
Spede pitäis viimeistään nyt päästään Sveitsiin loppukaudeksi. On ansainnut.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Aikansa kun tuota katsoo niin vitutus saavuttaa maksimin. Ruudun tilaus irtisanottu ja katsellaan jatkossa tekstitvstä. Kiitos tästä kaudesta!
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Joo, ei tälle pelille ole selitystä. A- poikia kasvamaan jos ei kerran kiinnosta ketään. Haistakoon veen koko kärpät. Jukurit! Ei helevetin helevetti! Kyllä hävettää!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kalaputaan ketjun heikoin lenkki muuten on tällä hetkellä Mäenalanen. Ollut jo muutaman pelin. Kertookohan tämä jostakin?

Tuollainenhan se on ollut koko uransa Kärppäedustuksessa. Pelaa neljä peliä hyvin ja sen perään neljätoista ihan vihkoon. Kalapudas tuntuu suuremmalta menetykseltä näistä kahdesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös