Negatiivisuusketju

  • 55 005
  • 333

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Haluaisin edelleenkin tietää jonkun edes melko varman lähteen sille että Pyörälällä on joku optio olemassa. Pyörälä teki vuosi sitten kolmen vuoden jatkopahvin ja ymmärtääkseni se nyt on ihan suora jatko, eikä siinä mitään optiota ulkomaille taida olla. Toki jos olen väärässä niin kättä ylös virheen merkiksi. Ja tokihan se Pyörälän lähtö sopisi tähän ketjuun ihan hienosti...
Itsellänikään ei ole parempaa tietoa, täällä sitä monet ovat mutuilleet varmana faktana (niinkuin minä äsken) ja siitä tuo käsityst itsellenikin jäänyt. Mutta en ihmettelisi vaikka Pyörälä haluaisi käydä vielä muualla pelaamassa kun Kärpät esittää tuommoista paskaa.
 

Zinetula

Jäsen
Kymmenen yhtä vastaan, että ennen peliä on varoitettu turhista jäähyistä. Tapparan ylivoima on aika murhaavaa, kun tilastollisestikin se rankaisee Hakametsässä joka kolmannella yrittämällä. Ja mitä tekee Mikkola ja Lehtonen? Täysin turhat kiinnipitämiset, mitkä mahdollisti puhaltamisen. Ja mitä tekee Tappara? No rokottaa tietenkin molemmista liigan kuumimpien pelaajien toimesta. Tappara on niin huikeassa vireessä juhlapelissään, että tuskin tarvitsisi moisia lahjoja Kärppien yksiltä kokeneimmilta pelaajilta. Rynkky on ottanut tärkeitä seivejä, muttei hänkään voi päällään seisoa kun annetaa tuollaisia lahjoja.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Odottiko joku rehellisesti pisteitä Tapparalta? Ei tuota joukkuetta kaada kukaan tällä kaudella.
Tuskin kukaan odotti, toivoa aina saa. Se vituttaa, ettei varsinaisesti haasteta Tapparaa enää mitenkään verrattuna edellisiin kausiin.
 

Micol

Jäsen
Tuskin kukaan odotti, toivoa aina saa. Se vituttaa, ettei varsinaisesti haasteta Tapparaa enää mitenkään verrattuna edellisiin kausiin.
Samat mietteet. Eipä ollut odotuksia, mutta kyllähän se pistää vituttaan, kun nyky-Kärpät on pahimman vastustajan edessä näin aseeton. Vetää hiljaiseksi...
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
On päivänselvää, että Kärpät ei playoffeja pelaa tällä kaudella. Säälejä en laske pleijareiksi.
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuskin kukaan odotti, toivoa aina saa. Se vituttaa, ettei varsinaisesti haasteta Tapparaa enää mitenkään verrattuna edellisiin kausiin.

Mutta nämä on aivan realiteettejä. Minun mielestä pitäisi ajatella ja hyväksyäkkin se tosiasia, että ei haasteta Tapparaa juuri nyt ja tällä hetkellä. Tappara on jatkanut mestaruusrungolla ja samalla valmentajalla, kun taas Kärpissä on vaihtunut koko paketti, joten tämä oli hyvin todennäköistäkin. Toivon mukaan ensi kaudelle saadaan kurottua tätä eroa jälleen kiinni.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Oletko valmis lyömään tästä vetoa?
Jos väite on että tämä on "päivänselvää", niin minun mahdollisuudethan on tämän ollessa tosi jotain luokkaa 0-5%. Jos minä voitan, maksat minulle 70e. Jos sinä voitat, maksan sinulle 10e. Itsekin pidän todennäköisenä, että puolivälierissä ei pelata, mutta " päivänselvää" se ei todellakaan ole. Tartuhan haasteeseen hyvä Oukka, helppo kymppi sulle koska asiahan on päivänselvä, Kärpillä ei ole oikein edes mahdollisuuksia!
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Jos väite on että tämä on "päivänselvää", niin minun mahdollisuudethan on tämän ollessa tosi jotain luokkaa 0-5%. Jos minä voitan, maksat minulle 70e. Jos sinä voitat, maksan sinulle 10e. Itsekin pidän todennäköisenä, että puolivälierissä ei pelata, mutta " päivänselvää" se ei todellakaan ole. Tartuhan haasteeseen hyvä Oukka, helppo kymppi sulle koska asiahan on päivänselvä, Kärpillä ei ole oikein edes mahdollisuuksia!

Aivan, en arvellutkaan että uskoisit siihen playoff-paikkaan, kunhan tulkutat.
 

Joonatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta nämä on aivan realiteettejä. Minun mielestä pitäisi ajatella ja hyväksyäkkin se tosiasia, että ei haasteta Tapparaa juuri nyt ja tällä hetkellä. Tappara on jatkanut mestaruusrungolla ja samalla valmentajalla, kun taas Kärpissä on vaihtunut koko paketti, joten tämä oli hyvin todennäköistäkin. Toivon mukaan ensi kaudelle saadaan kurottua tätä eroa jälleen kiinni.

Tämä.

En vaan tajua miten monille kanssapalstalaisille tosiasioiden myöntäminen on ollut tälle kaudelle niin vaikeaa. Pikkuhiljaa on joukkueessa merkkejä paremmasta ja hyvä niin. Jos joku on odottanut jotain paraatimarssia suoraan kotietuun keväälle, niin voi katsella peiliin kysyessään missä vika. Esimerkiksi juuri Tapparaan verrattuna ero on valtava, kärpillä meni koko runko uusiksi (18 pelaajaa). Se ei ole Junnon, Ahon ja kaikista vähiten Suikkasen vika jos viime kauden pelaajille maksetaan paremmin muualla (NHL / KHL) tai henkilökohtaiset syyt painavat kupissa (Keränen / HPK). Koita siinä sitten kasata palapeliä kun jopa sopimuksenalaiset pelaajat viedään KHL:ään ja 90% varma tulevan kauden ykköspakki (Ohtamaa) karkaa viikko ennen kauden alkua viime hetken sopimuksella pois.

Ainiin, olisi pitänyt ykkösellä hommata 18 täydellistä pelaajaa tilalle, jotka ei tee koskaan virheitä uudessa joukkueessa ja uuden valmennuksen alla. Siitä pyyhkeet Aholle ja Junnolle.

Alku oli jopa vaikeampi mitä itse odotin, koska 50% palkkabudjetista on ollut aikalailla koko ajan lasaretissa ja muutenkin joukkueessa on ovet käyneet koko syksyn. Toki muillakin on loukkaantumisia, mutta onhan tämä ollut täysin poikkeuksellista kärpillä tänä syksynä. Ei minkäänlaista työrauhaa, pysyviä koostumuksia jne. Nyt kun tilanne pikkuhiljaa on rauhoittunut, niin tuloskin näyttää paremmalta. Vielä neloskentän rouhijaosasto Sailion ja Humalojan kautta kevääksi kuntoon, niin joukkue on ihan siellä liigan keskikastissa, minne se kuuluukin. Yhtään ylemmäksi se ei kuulu, joten siihen on oltava tyytyväinen näissä olosuhteissa. Ja ei, palkkabudjetti ei ole suoraan verrannollinen sijoitukseen sarjataulukossa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oletko valmis lyömään tästä vetoa?
Mä voin lyödä vetoa tästä. 50 euroa, ei mitään "kymppi sulle, viiskymppiä mulle", vaan ihan reilu peli eli 50 euroa voittajalle. Minä sanon että Kärpät on puolivälierissä, sinä ilmeisesti et usko tähän. Deal?
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Mä voin lyödä vetoa tästä. 50 euroa, ei mitään "kymppi sulle, viiskymppiä mulle", vaan ihan reilu peli eli 50 euroa voittajalle. Minä sanon että Kärpät on puolivälierissä, sinä ilmeisesti et usko tähän. Deal?

Asian alkuperäinen esittäjä puhui suorasta playoff-paikasta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Asian alkuperäinen esittäjä puhui suorasta playoff-paikasta.
Ei ole puhunut, mainitsi vaan että ei usko Kärppien pääsevän pudotuspeleihin (jos tässä nyt siis nimimerkistä Klassinen sentteri on kyse). Totesi että ei pidä säälejä pudotuspeleinä, mutta ei puhunut mitään siitä että pitääkö Kärppien päästä hänen mukaansa puolivälieriin säälien kautta vai suoraan. Molemmat tavat on mahdollisia, helpompaa se toi on sijoittua kuuden joukkoon runkosarjassa.

Olen valmis lyömään kanssasi 50 euroa vetoa siitä että Kärpät pelaa puolivälierissä. Uskallatko vaiko etkö uskalla tarttua?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kiinni veti.
Yes, sovitaan sitten yksityisviestillä maksuhommista kunhan niiden aika jommallekummalle koittaa, mutta hyvä että on näin julkisestikin molempien sanat täällä foorumin puolella. :)
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Upeaa peliä heti ottelun alkuun. Mikkola ja Mäkelä äkkiä kiertoon.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
On kyllä käsittämätöntä, että miten huonoja puolustajia Kärpissä pelaa tällä hetkellä vakiokokoonpanossa. Mikkolasta ollaan puhuttu jo, mutta Mäkeläkin on kyllä katastrofi. Tänään varmaan jokaisessa vaihdossa kammottavia virheitä. Ei tarvitse hirveästi ihmetellä, miksi Kärpät on ollut koko kauden sarjan häntäpäässä. Ronkainen on taantunu edelliskaudesta hirveästi ja Niemelä saattaa hyvän suorituksen jälkeen tehdä kymmenen huonoa.

Hakanpää ja etenkin Kukkonen ja Heshka ovat kyllä täysin omalla tasollaan tuolla kärppäpuolustuksessa. Aho ja kumppanit saavat kyllä helvetisti sapiskaa siitä, ettei tuohon puolustukseen ole löydetty tähänkään päivään mennessä vahvistusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös