Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 364 810
  • 5 434

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tuo vieläkään aukene mulle. Etunimi lienee Maria, mutta mistä tuo V tulee?
V tulee sukunimen ensimmäisestä kirjaimesta, joutui itsekkin hetken googlailemaan, että löytyi sukunimi, V ja saman neidon kuvat. Olkoon nyt sitten salaisuus, kun neiti näyttää sitä suojelevan, niin en minäkään paljasta.
Ja huomioksi, en ollut missään muoti/kauneus palaverissa jossa häneen törmäsin, vaan ihan muu ala.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koska Naisasiat -ketju on kadonnut jonnekin, niin spämmätään tänne: Välillä hän on hankala, mutta useimmiten hän on tämän ketjun kamaa. Kyllä, hän saa minulta jalat alta. Hän on niin upea.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Agentti Carterin näyttelijä Hayley Atwell. Uuh...
Englantilaista naiskauneutta edustaa hän.

Uusi Bond leffa oli pettymys, mutta elokuvassa vieraillut Monica Belucci näytti että viisikymppinenkin nainen voi olla todella hot.
 

Makinpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Japani
Maki Horikita
Maeda Atsuko
Yuki Kashiwagi
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pari upeaa metallineitosta, Simone Simons (Epica) ja Alissa White-Gluz (The Agonist ja Arch Enemy).

Kuvia en osaa tänne linkittää ja Googlen kuvahaku ei tee näille kaunottarille oikeutta, joten pari joutube -klippiä. Ihastelkaa äänettömänä jos musatyyli ei uppoa, suosittelen kuitenkin kuuntelemaan. Alissallakin on aivan upea (puhdaskin) ääni vielä ulkonäkönsä lisäksi (kertsissä tulee puhdasta laulua).

THE AGONIST - Panophobia (OFFICIAL VIDEO) - YouTube (Alissa)

EPICA - Never Enough (OFFICIAL MUSIC VIDEO) - YouTube (Simone)
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Léa Seydoux'n faneille suosittelen Blue is the Warmest Color elokuvaa. Siinä hänet näkee melko rohkeissakin kohtauksissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan nätti tyttö toi Lea, paitsi että joissakin kuvissa näyttää vähän reppanalta. Miksihän muuten joillakin pitää ottaa sellainen avuton ilme ja hiuksetkin pistää ihan takkuun. "Hei katsokaa mä olen rääpäle enkä osaa mitään." No tolla nyt ei ollenkaan pahasti, mutta jotkut näyttää niin nynnyiltä että tekis mieli lyödä turpaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eva Green

Tuli mieleen, kun siellä Ranskassa nyt tapahtuu. Eva Greenin vahvuus on aina ollut valtava karisma ja ilmeikkyys. Sen naisen katse pysäyttää.

Ranskan upein nainen, ja eipä Euroopassakaan kamalasti haastajia löydy.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ei vienyt jalkoja alta, mutta ajattelin mainita että Kirsi Salo on todella kovassa kuosissa 48-vuotiaaksi. Tämän havannon tein Maria Veitola yökylässä ohjelmassa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Salibandyn naisten mömmömkisoja kommentoinut Jonna Karonen. Ei kauheasti ryssitty kulta haitannut. Googlesta sitten kuvia, runkkarit.
 
Viimeksi muokattu:

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Bar Refaeli. Kauneimpia naisia mitä olen ikinä nähnyt ja olen nähnyt aivan helvetin paljon kauniita naisia. Pisamat tekee sitten sen 10+
Bar1
Bar2
Bar3
Bar4
Bar5
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös