Tuli tuossa pyhien välillä juotuu vähän kaljaa yhden nuoremman kaverin kanssa, joka on siis kolmekymppinen, eli about 5 v mua nuorempi. Kyllä mä itsekin tiedän, että tyttöystävän löytäminen on hankalaa, mutta noilla vähän nuoremmilla se tuntuu olevan jo mahdotonta. Ei jotenkin uskoisi, miten eri tavoin asioihin siellä ikäluokassa suhtaudutaan.
En mä muuten, mutta miekkosta oikeesti käy sääliksi. On tavannut tinderien, suoli24n yms kautta varmaan lähemmäs 40 eri naisihmistä, mutta kertaakaan ei ole päässyt viimeisen kolmen vuoden aikana edes toisille treffeille kenenkään kanssa. Ainoa hyvä puoli tuossa saldossa lienee se, ettei ole päätynyt jonkun sosiopaatin pyöritettäväksi epätoivoissaan. Ja kun jannu ei ole edes ruma tai sosiaalisesti kömpelö, vaan esim mua pidempi ja urheilullisempi yms. Olisi kivaa antaa jotain neuvoja "vanhempana valtiomiehenä" näissä naisasioissa, mutta ei oikeesti osaa sanoo tuohonkaan yhtälöön mitään. Irtosuhteet ei kuulemma ole hetkeen kiinnostaneet enää, niin ei voi helppoja panojakaan suositella. Neuvoin mahdollisesti laittamaan deittihommat jäähylle joksikin aikaa, koska tuskin sinne valmiiksi lannistuneena kannattaa kenenkään lähteä. Aika vaikeaa on varmaan pitää motivaatiota yllä johonkin parinhakuun, kun pienikin "kauneusvirhe" tai puute riittää.Tai sitten jos vikaa ei ole, niin aina on joku parempi tarjolla, voi se kai mennä niinkin.
Tuosta tyypistä kun voisi tulla todella hyvä family man, mutta ilmeisesti se ei nykyään ole muotia. Jokunen vuosi sitten muistan kyllä itse, että useimmat nimenomaan etsi sitä kumppania, mutta ehkä siellä nyt on ne kolmekymppiset jo pariutuneet ja toisella kierroksella olevat niin tarkkoja uusien suhteen, ettei tollaisella tavallisella duunarihepulla oikein ole ottajia. Lajissaanhan hän ei ole edes ainoa, jonka tunnen tuossa tilanteessa ja osa on lyönyt hanskat suosiolla tiskiin. Tai varmasti on, mutta toivon todella, että ne jo mainitut narsistit tai muuten vaan maksumiestä etsivät yht kiertäis tuon tyypin kaukaa.