Naisasiat

• 7 587 919
  • 26 609

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos minä jotain olen tässä elämäni aikana oppinut parisuhteista, niin sen ettei kannata KOSKAAN uskoa sokeasti mitä ihmiset kertovat existään.

Noinhan se on, asioilla tapaa olla aina vähintään kaksi puolta, eivätkä ne useinkaan muistuta toisiaan. Olen tehnyt sellaisen havainnon, että helvetin iso osa tuttavapiirini naisten existä on paljastunut narsistiksi. Joo joo, siis ihan selvä narsisti, ltalehden testikin sanoi niin!

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noinhan se on, asioilla tapaa olla aina vähintään kaksi puolta, eivätkä ne useinkaan muistuta toisiaan. Olen tehnyt sellaisen havainnon, että helvetin iso osa tuttavapiirini naisten existä on paljastunut narsistiksi. Joo joo, siis ihan selvä narsisti, ltalehden testikin sanoi niin!

Riita-asioissa on yleensä aina kaksi puolta, joiden näkemykset poikkeavat toisistaan, oli sitten kyseessä murha tai peruskotiriita. Näitä sitten selvitellään eri oikeusasteissa ja eikä sieltäkään aina sitä oikeaa ratkaisua tule, kuten Auerin tapauksessa lopuksi todettiin.

Omalla kohdallani jouduin jonkin aikaa sietämään häiriintyneen ex-äijän häröilyä, mutta onneks tilanne päättyi kaikkien kannalta onnellisesti. Eihän tää vaimo aina mikään maailman helpoin oo ja aika kovia hänkin on joskus joutunut kokemaan, mutta luulisin, että ei ne kaikki hänen kertomansa ihan paskaa oo. Aika kovia juttuja ovat, jos poliisit tulevat hakemaan veitsellä uhoavan jätkän kotoa ja pientä lasta roikotellaan parvekkeella.

Ihana vaimo mulla on ja väkivaltaisten ihmisten kanssa me molemmat töissä ollaan päivittäin.

Mitä vittua mä tänne kirjoittelen, kun aika hyvin meillä menee? Radiossa soi just Alphavillen Forever Young ja ens syksynä 15 vuotta naimisissa (toivottavasti)ja lähdetään johonkin tosi lämpimään juhlistamaan sitä.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eihän tää vaimo aina mikään maailman helpoin oo ja aika kovia hänkin on joskus joutunut kokemaan, mutta luulisin, että ei ne kaikki hänen kertomansa ihan paskaa oo.

Ei varmasti olekaan. Vaan onhan se niin kuten kirjoitit; riita-asioissa on yleensä aina kaksi puolta, joiden näkemykset eroavat toisistaan. Vielä jos tunteet sattuvat olemaan ns. isollaan tulee helposti sanottua asioita, joita ei ehkä ole miettinyt loppuun saakka. Tämä johtaa kärjistettynä siihen, että jokainen ex-äijä on narsistinen psykopaatti ja jokainen ex-muija pettävä huora, kun ex-puolisoistaan pahaa puhuvat pääsevät ääneen.

Tällä tarkoitukseni ei ole mitenkään vähätellä vaikkapa niitä narsistien uhrien kokemuksia. Tuntuu, että monelle draamakuningattarelle (ja -kuninkaalle) tekisi hyvää nähdä mitä se ihan oikeasti on, kun kumppanilla isosta pyörästä luistaa hihna. Uhriutujat pitäisivät varmasti pienempää ääntä, kun ymmärtäisivät draamallaan asettavansa itsenä samalle viivalle sen oikeasti narsismia/pettämistä/väkivaltaa tjsp. kokeneen kanssa. Vähän kuin hetken mielijohteesta ja/tai kostonhimosta tehty tekaistu rikosilmoitus raiskauksesta. Saahan sillä aiheutettua toiselle pientä tai vähän isompaakin kiusaa, mutta lopulta se kaatuu kuitenkin niiden oikeasti raiskauksen uhriksi joutuneiden niskaan.

Vielä kerran, tarkoitukseni ei ole vähätellä esim. narsistin uhrin kokemuksia, vaan dissata niitä draamakuningattaria ja -kuninkaita, jotka keräävät sääliä ja ymmärrystä keksityillä jutuilla.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vielä kerran, tarkoitukseni ei ole vähätellä esim. narsistin uhrin kokemuksia, vaan dissata niitä draamakuningattaria ja -kuninkaita, jotka keräävät sääliä ja ymmärrystä keksityillä jutuilla.

I see your point. En todellakaan väitä olevani mikään asiantuntija missään psykoterapiassa, mutta väittäisin tunnistavani narsistin aika nopeasti. Tai en halua nyt mitään diagnooseja tehdä ilman mitään asiaan kuuluvaa koulutusta, mutta vähänkin pidempään tuollaisen ihmisen kanssa duunailesssa sen huomaa melko helposti.

Tuli tuossa pyhien välillä juotuu vähän kaljaa yhden nuoremman kaverin kanssa, joka on siis kolmekymppinen, eli about 5 v mua nuorempi. Kyllä mä itsekin tiedän, että tyttöystävän löytäminen on hankalaa, mutta noilla vähän nuoremmilla se tuntuu olevan jo mahdotonta. Ei jotenkin uskoisi, miten eri tavoin asioihin siellä ikäluokassa suhtaudutaan.

En mä muuten, mutta miekkosta oikeesti käy sääliksi. On tavannut tinderien, suoli24n yms kautta varmaan lähemmäs 40 eri naisihmistä, mutta kertaakaan ei ole päässyt viimeisen kolmen vuoden aikana edes toisille treffeille kenenkään kanssa. Ainoa hyvä puoli tuossa saldossa lienee se, ettei ole päätynyt jonkun sosiopaatin pyöritettäväksi epätoivoissaan. Ja kun jannu ei ole edes ruma tai sosiaalisesti kömpelö, vaan esim mua pidempi ja urheilullisempi yms. Olisi kivaa antaa jotain neuvoja "vanhempana valtiomiehenä" näissä naisasioissa, mutta ei oikeesti osaa sanoo tuohonkaan yhtälöön mitään. Irtosuhteet ei kuulemma ole hetkeen kiinnostaneet enää, niin ei voi helppoja panojakaan suositella. Neuvoin mahdollisesti laittamaan deittihommat jäähylle joksikin aikaa, koska tuskin sinne valmiiksi lannistuneena kannattaa kenenkään lähteä. Aika vaikeaa on varmaan pitää motivaatiota yllä johonkin parinhakuun, kun pienikin "kauneusvirhe" tai puute riittää.Tai sitten jos vikaa ei ole, niin aina on joku parempi tarjolla, voi se kai mennä niinkin.

Tuosta tyypistä kun voisi tulla todella hyvä family man, mutta ilmeisesti se ei nykyään ole muotia. Jokunen vuosi sitten muistan kyllä itse, että useimmat nimenomaan etsi sitä kumppania, mutta ehkä siellä nyt on ne kolmekymppiset jo pariutuneet ja toisella kierroksella olevat niin tarkkoja uusien suhteen, ettei tollaisella tavallisella duunarihepulla oikein ole ottajia. Lajissaanhan hän ei ole edes ainoa, jonka tunnen tuossa tilanteessa ja osa on lyönyt hanskat suosiolla tiskiin. Tai varmasti on, mutta toivon todella, että ne jo mainitut narsistit tai muuten vaan maksumiestä etsivät yht kiertäis tuon tyypin kaukaa.

En mä muuten, mutta miekkosta oikeesti käy sääliksi. On tavannut tinderien, suoli24n yms kautta varmaan lähemmäs 40 eri naisihmistä, mutta kertaakaan ei ole päässyt viimeisen kolmen vuoden aikana edes toisille treffeille kenenkään kanssa. Ainoa hyvä puoli tuossa saldossa lienee se, ettei ole päätynyt jonkun sosiopaatin pyöritettäväksi epätoivoissaan. Ja kun jannu ei ole edes ruma tai sosiaalisesti kömpelö, vaan esim mua pidempi ja urheilullisempi yms.

Onhan tossa jotain mikä karkottaa. Toisekseen jos ei ole ruma tai sosiaalisesti kömpelö miksi penkoo alelaaria?

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Tuli tuossa pyhien välillä juotuu vähän kaljaa yhden nuoremman kaverin kanssa, joka on siis kolmekymppinen, eli about 5 v mua nuorempi. Kyllä mä itsekin tiedän, että tyttöystävän löytäminen on hankalaa, mutta noilla vähän nuoremmilla se tuntuu olevan jo mahdotonta. Ei jotenkin uskoisi, miten eri tavoin asioihin siellä ikäluokassa suhtaudutaan.

En mä muuten, mutta miekkosta oikeesti käy sääliksi. On tavannut tinderien, suoli24n yms kautta varmaan lähemmäs 40 eri naisihmistä, mutta kertaakaan ei ole päässyt viimeisen kolmen vuoden aikana edes toisille treffeille kenenkään kanssa. Ainoa hyvä puoli tuossa saldossa lienee se, ettei ole päätynyt jonkun sosiopaatin pyöritettäväksi epätoivoissaan. Ja kun jannu ei ole edes ruma tai sosiaalisesti kömpelö, vaan esim mua pidempi ja urheilullisempi yms. Olisi kivaa antaa jotain neuvoja "vanhempana valtiomiehenä" näissä naisasioissa, mutta ei oikeesti osaa sanoo tuohonkaan yhtälöön mitään. Irtosuhteet ei kuulemma ole hetkeen kiinnostaneet enää, niin ei voi helppoja panojakaan suositella. Neuvoin mahdollisesti laittamaan deittihommat jäähylle joksikin aikaa, koska tuskin sinne valmiiksi lannistuneena kannattaa kenenkään lähteä. Aika vaikeaa on varmaan pitää motivaatiota yllä johonkin parinhakuun, kun pienikin "kauneusvirhe" tai puute riittää.Tai sitten jos vikaa ei ole, niin aina on joku parempi tarjolla, voi se kai mennä niinkin.

Tuosta tyypistä kun voisi tulla todella hyvä family man, mutta ilmeisesti se ei nykyään ole muotia. Jokunen vuosi sitten muistan kyllä itse, että useimmat nimenomaan etsi sitä kumppania, mutta ehkä siellä nyt on ne kolmekymppiset jo pariutuneet ja toisella kierroksella olevat niin tarkkoja uusien suhteen, ettei tollaisella tavallisella duunarihepulla oikein ole ottajia. Lajissaanhan hän ei ole edes ainoa, jonka tunnen tuossa tilanteessa ja osa on lyönyt hanskat suosiolla tiskiin. Tai varmasti on, mutta toivon todella, että ne jo mainitut narsistit tai muuten vaan maksumiestä etsivät yht kiertäis tuon tyypin kaukaa.

Jos 40:nen eri naisen kanssa käy deitillä ja ei pääse edes toisille niin kyllähän siinä on peiliin katsomisen paikka (enkä tarkoita ulkonäköä).

Onhan tossa jotain mikä karkottaa. Toisekseen jos ei ole ruma tai sosiaalisesti kömpelö miksi penkoo alelaaria?

Mitä tarkoitat? Jos noita netti tms juttuja niin varmaan siksi, että siellä ne sinkut tänä päivänä on. Ulkonäköön ja ammattiin katsomatta. Ei kuulemma ole omassa tuttavapiirissä kuin varattuja naisia, eli kavereiden avovaimoja yms. Kai sitä "alelaarille" on nöyrryttävä komeemmankin, jos ei muutakaan ole tarjolla. Vaikka kuulemma vituttaakin, että oma naama siellä näkyy kaikella kansalle.

Jos 40:nen eri naisen kanssa käy deitillä ja ei pääse edes toisille niin kyllähän siinä on peiliin katsomisen paikka (enkä tarkoita ulkonäköä).

No en tiedä oliko tuo lukema just neljäkymmentä, mutta jotain sinne päin. Paljon joka tapauksessa. Hankala tosiaan sanoa, että mitä tekee väärin vai tekeekö mitään.

Mitä tarkoitat? Jos noita netti tms juttuja niin varmaan siksi, että siellä ne sinkut tänä päivänä on. Ulkonäköön ja ammattiin katsomatta. Ei kuulemma ole omassa tuttavapiirissä kuin varattuja naisia, eli kavereiden avovaimoja yms. Kai sitä "alelaarille" on nöyrryttävä komeemmankin, jos ei muutakaan ole tarjolla. Vaikka kuulemma vituttaakin, että oma naama siellä näkyy kaikella kansalle.

Sitä vaan että kai jokainen tahvo pääsee kerran neljästäkymmenestä toisille treffeille jos ei jotain tee todella väärin.

Kai ne sinkut sielläkin on mutta ihan virtuaalittomasta maailmastakin niitä löytää. Ihan omalla painollaan ilman väkisin yrittämistä. Eipä sillä, on sitä muutaman tinderin kanssa tullut harrastettua haureutta mutta lähtökohta on jo sellainen että eipä sieltä taida kukaan onnea löytää. Tai en ainakaan tunne.

Sitä vaan että kai jokainen tahvo pääsee kerran neljästäkymmenestä toisille treffeille jos ei jotain tee todella väärin.

Kai ne sinkut sielläkin on mutta ihan virtuaalittomasta maailmastakin niitä löytää. Ihan omalla painollaan ilman väkisin yrittämistä. Eipä sillä, on sitä muutaman tinderin kanssa tullut harrastettua haureutta mutta lähtökohta on jo sellainen että eipä sieltä taida kukaan onnea löytää. Tai en ainakaan tunne.

No kerrotko vielä mistä, kun ei tää jätkä missään lihatiskeillä käy. Tosin nehän on loppuunsa vaan tinderiä, mutta livenä ja kännissä. Tyyppi on lisäksi klassisesti miesvaltaisella alalla, joten eipä siellä mitään kontakteja saa ainakaan. Samaa mieltä mäkin olen tinderistä siinä mielessä, ettei sieltä mitään vakavasti otettavaa kumppania melko suurella varmuudella löydä (olen tästä vihjaissutkin).

Ja sanotaanko näin, että kyllä munkin mielestä tossa kaverin lukemassa on liioittelun makua. Faktaa kuitenkin on se, että sinnikkäästi on jaksanut yrittää, mutta ilman mitään ihmeempää vastakaikua. Liian vanha, liian nuori, liian köyhä (rivien välistä ilmaistuna), liian jotakin. Vittumainen tilanne, kun ei voi itseensä syyttää tekemisen puutteesta, mutta ei oikein voi muutakaan, kuin alistua tilanteeseen. Kunhan nyt ei itseään alkais rikkomaan, vaikka ajatus siitä, ettei kaikille koskaan käy hyvin lieneekin hankala niellä.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Hyman Roth eikö ystävälläsi ole ystäviä/kavereita/tuttuja reaalimaailmassa? Mutulla väitän, että suuri osa ihmissuhteista ja parisuhteista solmitaan jollakin tavalla tuttujen "välityksellä". Vaikea kuvitella, että tuttavapiirissä ei hengailisi naisia lainkaan. Näiden naistuttujen ystävät ovat sitten se kohderyhmä, mistä kumppani todenäköisimmin löytyisi.

@Hyman Roth eikö ystävälläsi ole ystäviä/kavereita/tuttuja reaalimaailmassa? Mutulla väitän, että suuri osa ihmissuhteista ja parisuhteista solmitaan jollakin tavalla tuttujen "välityksellä". Vaikea kuvitella, että tuttavapiirissä ei hengailisi naisia lainkaan. Näiden naistuttujen ystävät ovat sitten se kohderyhmä, mistä kumppani todenäköisimmin löytyisi.

Totta, tuttujen kautta joskus kivikaudella tuli ne omatkin seurustelukumppanit tavattua.

On toki frendejä, mutta väittäisin että loppuunsa aika harvalla kaverillakaan on gf ja eipä ne yhteisissä riennoissa mukana ole. Tai ainakaan silloin kun itse olen heihin törmännyt. On siis töissä rakennuksilla ja harrastuksenakin kestävyysjuoksu minkä kautta me tunnetaan.

Ja siis ei tää jäbä mikään neitsyt tod ole, vaan pari pidempääkin suhdetta on ollut. Eikä ikinä ole ollut ongelmia naisten kanssa sinänsä. Ongelman ydin mun mielestä on ehkä se, että erosi mahd huonoon aikaan. Tarjonta edes lähelle oman ikäisissään näteissä ja täysjärkisissä on romahtanut ja jossain tindereissä sitten intressit ei kohtaa kai vähää alusta. Eipä mulla ainakaan ole tuohon oikein mitään ratkaisua antaa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä tunnen yhden tuollaisen kundin, joka vastaa melko paljon HR:n kaveria. Ei ruma, ei läski, puhelias, korkeakoulun käynyt ja hyvässä duunissa (edit: ja harrastaa kestävyysjuoksua). Hämmästykseni oli suunnaton, kun tyyppi pamahti facessa näkyville selkeästi pariutuneena. Se jätkä oli siviilissä aivan tampio ja muutenkin härö. En usko kovin helpolla, että kukaan nainen lähti sen kanssa toisille treffeille. Ainakaan yksi tuttuni ei lähtenyt, koska jannu teki siihen lähtemättömän (!) vaikutuksen. Olivat siis kerran nettitreffeillä ja kuulin parhaat palat. Erona siis HR:n kaveriin se, ettei tuo todellakaan ole mikään potentiaalinen family man. Kaapista ulos pyrkivä psykopaatti ennemminkin.

Mä tunnen yhden tuollaisen kundin, joka vastaa melko paljon HR:n kaveria. Ei ruma, ei läski, puhelias, korkeakoulun käynyt ja hyvässä duunissa (edit: ja harrastaa kestävyysjuoksua). Hämmästykseni oli suunnaton, kun tyyppi pamahti facessa näkyville selkeästi pariutuneena. Se jätkä oli siviilissä aivan tampio ja muutenkin härö. En usko kovin helpolla, että kukaan nainen lähti sen kanssa toisille treffeille. Ainakaan yksi tuttuni ei lähtenyt, koska jannu teki siihen lähtemättömän (!) vaikutuksen. Olivat siis kerran nettitreffeillä ja kuulin parhaat palat. Erona siis HR:n kaveriin se, ettei tuo todellakaan ole mikään potentiaalinen family man. Kaapista ulos pyrkivä psykopaatti ennemminkin.

Heh, no vaikutuksen voi tehdä monella tavalla. Mun frendin ongelma tuntuis olevan enemmänkin se, ettei pysty sitä tekemään oikein kehenkään. Ei ole sellai kovin ekstrovertti ja vilkas luonne, jonka nimi ns jäis mieleen. Edit: Tarkoitan siis enemmän sellaista analyyttistä ja diippiä heppua, en muista kuulleeni ikinä yhtään vitsiä tältä tyypiltä. Tuskinpa kuitenkaan psykopaatti :D

No kerrotko vielä mistä, kun ei tää jätkä missään lihatiskeillä käy.

En osaa määritellä erityisemmin, kaikkialta muualta paitsi kotoa. Missä nyt sattuu ihmiskontakteja olemaan. Bussista lähikaupan kassaneidin kautta työkaveriin ja siskon kavereiden kautta siihen luontaisimpaan kavereiden avovaimojen kavereihin, nyt kun niistä mainitsit.

En osaa määritellä erityisemmin, kaikkialta muualta paitsi kotoa. Missä nyt sattuu ihmiskontakteja olemaan. Bussista lähikaupan kassaneidin kautta työkaveriin ja siskon kavereiden kautta siihen luontaisimpaan kavereiden avovaimojen kavereihin, nyt kun niistä mainitsit.

Oletko tosissasi? Aika helvetin creepyä lähteä joillekin kassaneideille tai muille tuntemattomille mitään selittämään, minusta ainakin. Tekeekö joku oikeesti noin, uskaltaako moista ehdottaa ihan naama pokkana? Noista frendien avovaimojen kavereista olen kautta rantain kysellytkin, mutta vissiin vähän hankalaa, kun ei ne avokit äijäporukan riennoissa ikinä mukana ole.

Mutta no, turha kai tätä on enempää täällä jauhaa. Surettaa vaan välillä täänkin yksinäisen puolesta, kun ei onnistu hyvällä yrittämälläkään ja näkee kaikesta, että alkaa lannistamaan jo jonkin verran. Toivottavasti tyyppi ei sorru alkoholiin tai johonkin tilausmorsiameen jostain kehitysmaasta kuitenkaan.

Oletko tosissasi? Aika helvetin creepyä lähteä joillekin kassaneideille tai muille tuntemattomille mitään selittämään, minusta ainakin. Tekeekö joku oikeesti noin, uskaltaako moista ehdottaa ihan naama pokkana?

Heittelin omasta empiirisestä kokemuksesta mitä ekana tuli mieleen mitkä ovat sattuneet natsaamaan baarin ulkopuolelta. Ei tuntunut oleva creepyä vastapuolesta.

e. Toki tuntemattomien kanssa juttelu ei taida olla kovin suomalaista vaan mielummin istutaan turpa kiinni katse lattiassa, mutta aika moni siihen lopulta lähtee mukaan kunhan avaa pelin.

Heittelin omasta empiirisestä kokemuksesta mitä ekana tuli mieleen mitkä ovat sattuneet natsaamaan baarin ulkopuolelta. Ei tuntunut oleva creepyä vastapuolesta.

Toisaalta mikäs siinä, jos on ulkonäköö siunaantunut ja itseluottamus kunnossa. En vain ole tätä ennen ikinä kuullut kenenkään moista tekevän missään, Suomessa nyt ainakaan. Tilanteenahan toi on vähintäänkin awkward.

Toisaalta mikäs siinä, jos on ulkonäköö siunaantunut ja itseluottamus kunnossa. En vain ole tätä ennen ikinä kuullut kenenkään moista tekevän missään, Suomessa nyt ainakaan. Tilanteenahan toi on vähintäänkin awkward.

No ei ole kyllä ulkonäköä siunaantunut, ihan tavan tallaaja ja jos johonkin pitäisi olla kallellaan niin ei varmaankaan siihen parempaan suuntaan.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, no vaikutuksen voi tehdä monella tavalla. Mun frendin ongelma tuntuis olevan enemmänkin se, ettei pysty sitä tekemään oikein kehenkään. Ei ole sellai kovin ekstrovertti ja vilkas luonne, jonka nimi ns jäis mieleen. Edit: Tarkoitan siis enemmän sellaista analyyttistä ja diippiä heppua, en muista kuulleeni ikinä yhtään vitsiä tältä tyypiltä. Tuskinpa kuitenkaan psykopaatti :D

Eli, hän on tylsä. En nyt oikein muutakaan ongelmaa keksi, jos kerran ei ole ns. susirumakaan. Ihmiset eivät oikrin kestä tylsiä ihmisiäkään. Jopa paskat jutut omaava saattaa saada toiset treffit, mutta tylsät eivät. Tälle kannattaa tehdä jotakin, vaikka ei vitsiniekka olisikaan.

Ja miten voi erota huonoon aikaan? Olisiko joku toinen aika erota ollut parempi? Jos olisi, miten helvetissä?

Eli, hän on tylsä. En nyt oikein muutakaan ongelmaa keksi, jos kerran ei ole ns. susirumakaan. Ihmiset eivät oikrin kestä tylsiä ihmisiäkään. Jopa paskat jutut omaava saattaa saada toiset treffit, mutta tylsät eivät. Tälle kannattaa tehdä jotakin, vaikka ei vitsiniekka olisikaan.

Ja miten voi erota huonoon aikaan? Olisiko joku toinen aika erota ollut parempi? Jos olisi, miten helvetissä?

No jos eroaa bauttiarallaa kolmekymppisenä, niin kuulemma ei ole enää "luontaista" tarjontaa, eli jos oikein tajusin vapaita (suht oman ikäisiä) naisia lähipiirissä. Enkä mä tiedä sitten mikä olis ollu parempi aika, enpä kysellyt. Mun mielestä oikee aika on erota silloin, kun suhde kusee, ihan ikään kattomatta. Kysyin kanssa, että miksei vaikka nuoremmat kelpaa, niin eivät ole kuulemma samalla aaltopituudella tai pitävät vanhana. Tavallaan totta sekin.

Enkä mä sanoisi tyyppiä ollenkaan tylsäksi, mielellään sen juttuja kuuntelee, mutta ei se mikään huumorimies ole.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
No en tiedä oliko tuo lukema just neljäkymmentä, mutta jotain sinne päin. Paljon joka tapauksessa. Hankala tosiaan sanoa, että mitä tekee väärin vai tekeekö mitään.

Perusasioihin nämä jutut aina kääntyy. Tuohon on helppo todeta, että väärä markkina. Suomalainen mies ei tajua muutamasta kerrasta, vaikka jo pitäisi. Järjetön seinä kiivettäväksi. Eivät nuo ole imo naisia.

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
No jos eroaa bauttiarallaa kolmekymppisenä, niin kuulemma ei ole enää "luontaista" tarjontaa, eli jos oikein tajusin vapaita (suht oman ikäisiä) naisia lähipiirissä. Enkä mä tiedä sitten mikä olis ollu parempi aika, enpä kysellyt. Mun mielestä oikee aika on erota silloin, kun suhde kusee, ihan ikään kattomatta. Kysyin kanssa, että miksei vaikka nuoremmat kelpaa, niin eivät ole kuulemma samalla aaltopituudella tai pitävät vanhana. Tavallaan totta sekin.

Enkä mä sanoisi tyyppiä ollenkaan tylsäksi, mielellään sen juttuja kuuntelee, mutta ei se mikään huumorimies ole.

Itte erosin reilu kolmekymppisenä. Sitä ennen olin parisuhteessa koko aikuis ikäni joten muutos oli aivan helvetin valtava. En ollut koskaan ollu yksin. Meni oma aikansa vatuloidessa ja opetellessa deittailemaan.. mutta vähän niin ku pyörällä ajo niin melko luonollisesti homma lähti rullaamaan. Kaverillesi voisi tosiaan tehdä hyvää vetää hiukan happea treffailusta sillä väkisin hakemalla tuskin mitään löytyy. Itseluottamus kondikseen ja eiku uutta yritystä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy