Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 365 136
  • 5 434

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Taas omasta mielestäni kyseinen nainen on yksi yliarvostetuimmista naisista pitkään aikaan. Naisessa on noin 5% seksikkyyttä eikä muija osaa näytellä. Frendeissäkin Courteney Cox oli huomattavasti seksikkäämpi kuin tämä toinen pökkelö. Jostain kummasta syystä Aniston on saanut leffarooleja? Ja tosiaan, Ariana Grande näyttää tosiaan 14-15-vuotiaalta, joten hänestä tykkäävät varokaa... ;)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Taas omasta mielestäni kyseinen nainen on yksi yliarvostetuimmista naisista pitkään aikaan. Naisessa on noin 5% seksikkyyttä eikä muija osaa näytellä. Frendeissäkin Courteney Cox oli huomattavasti seksikkäämpi kuin tämä toinen pökkelö. Jostain kummasta syystä Aniston on saanut leffarooleja? Ja tosiaan, Ariana Grande näyttää tosiaan 14-15-vuotiaalta, joten hänestä tykkäävät varokaa... ;)
Jennifer Anistonin ääni on todella ärsyttävän kuuloinen eikä maskuliininen pärstä paljoa pelasta. Todellakin yliarvostettu näyttelijä, joka ei edes ole hauska.

Hiljaa Arianasta, prkle. Kateellisten panettelua, sanon ma.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen aina luullut, että sinä et olisi nuorisokaartia. Petyin.
Naismakuni on laaja, alkaen sieltä jostain kahdenkympin nurkilta ja päättyen Helen Mirreniin. Kaikkia ei kuitenkaan voi aina miellyttää ja näin ollen esitänkin mitä syvimmät pahoitteluni, jos Arianan puolustaminen tässä ketjussa on laskenut minua kohtaan tuntemaasi arvostusta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Naismakuni on laaja, alkaen sieltä jostain kahdenkympin nurkilta ja päättyen Helen Mirreniin. Kaikkia ei kuitenkaan voi aina miellyttää ja näin ollen esitänkin mitä syvimmät pahoitteluni, jos Arianan puolustaminen tässä ketjussa on laskenut minua kohtaan tuntemaasi arvostusta.
Eihän tässä nyt mistään arvostuksesta ole puhuttu, ei mutkia suoraksi. Olenhan minäkin täällä kehunut rakasta Theresea ja kuitenkin päätynyt toimimaan Anne Kukkohovin promoottorina.

Jennifer Anistonistakin olen samaa mieltä.

Mutta. Tuo Ariana näyttäytyy minun silmiin liian lapselta. Se ei ole oikein.
 

Mikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool
Näyttää olevan sairaslomalaisella (alaraajavamma) tylsää ja liikaa aikaa, joten löysin tämän ketjun. Omat suosikit tähän ketjuun ovat:


- Catherine Zeta-Jones (tyylikäs ja ei liian tekemällä tehty)
- Jennifer Aniston (eikös kaikki noin parikymppiset tykännyt tästä about 15 vuotta sitten?)
- Cameron Diaz (sekaisin Marista oli ensimmäinen elokuva ja siitä lähtien olen tykännyt)
- Saija Palin (joo turkulainen, mutta jo Onnenpyörän ajoista olen tykännyt ja kerran päässyt läppääkin heittämään kaverin polttareissa hänen kanssaan)
- oma vaimo (pakko tämä tähän laittaa, kun se kuitenkin joskus lukee näitä mun kirjoituksia täällä, tosin en ole selannut ketjun sääntöjä saako omaa puolisoa mainita)
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
^ Cameron Diaz jakaa myös mielipiteitä. Omasta mielestäni kyseisessä naisessa on vielä vähemmän seksikkyyttä kuin Anistonissa, noin 4%. Aivan kauhea noita. Suuri plussa tuosta omasta vaimosta, arvostan. Toinen plussa Poolista.
 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
^ Cameron Diaz jakaa myös mielipiteitä. Omasta mielestäni kyseisessä naisessa on vielä vähemmän seksikkyyttä kuin Anistonissa, noin 4%. Aivan kauhea noita. Suuri plussa tuosta omasta vaimosta, arvostan. Toinen plussa Poolista.

No joo, tätä nykyä kyllä-Diaz näyttää aivan siltä kuin joku plastiikkakirurgi olisi ensin hyppinyt sen naaman päällä ja sen jälkeen koittanut huonolla onnella karsia kasaan sen minkä pystyy.

Itse muistelen kuitenkin Cameronia Maskin aikoihin ja silloin tuo oli kyllä aivan totaalinen hottis.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
^ Cameron Diaz jakaa myös mielipiteitä. Omasta mielestäni kyseisessä naisessa on vielä vähemmän seksikkyyttä kuin Anistonissa, noin 4%. Aivan kauhea noita.

Sama homma. Itselleni ei ole koskaan avautunut kahden naisen hehkutus: Cameron Diaz ja Julia Roberts. Varsinkin jälkimmäinen ei miellytä omaa silmää ei sitten mitenkään.

Jennifer Anistonista sen sijaan ei voi olla pitämättä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Janni Hussi ja ketju lukkoon shaatana.

Runkkenbergit hakee googlesta itse ne kuvat, en ryhdy luurilla linkittämään.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Katy Perry, huhhuh mikä jumalatar. Täydellinen nainen.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Krista Kosonen, aivan upea ilmestys. Pitkä ja mikä tärkeintä,pitkät raajat. Ei välttämättä kaunis mutta erittäin sensuelli.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Nelosella alkoi eilen Kuudes aisti -niminen sarja, jossa naispääosaa esittää Ida Elise Broch. Vau.
Jep! Kävin Kiekkopesässä jokin aika sitten alan ketjussa hehkuttamassa, upea. Ja näköjään esiintyy tulevissa Lilyhammer -jaksoissakin, sitä odotellessa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mielestäni Anni Uusivirta on puhtaasti ulkonäöllisesti mietittynä aika kaunis nainen. Harvalla naisella tuollaista varustusta ihan luomuna löytyy ;)

Ihmettelin vähän nähtyäni IL:n sivuilla Annin uuden poikaystävän kuvia. Minua ei haittaa pätkääkään, että Anni ilmeisesti tykkää ulkomaalaisista miehistä - tässä tapauksessa kyseessä espanjalainen - mutta ihmetyttää kyllä, kun kaveri näyttää ihan.. noh, pätkältä verrattuna Anniin. Eikä muutenkaan erikoiselta.

Jotenkin tulee mieleen, että tämä espanjalainen ei voi varmaan uskoa tuuriaan, vaan on itsekin ihmeissään.

linkki IL:n juttuun Annin poikaystävästä:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015012819104933_vi.shtml
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Natalie Martinez sarjasta C.S.I New York. Voi hyvä isä miten voi latinonainen olla sekä kaunis että seksikäs. Kerrassaan upea ilmestys.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Ihmettelin vähän nähtyäni IL:n sivuilla Annin uuden poikaystävän kuvia. Minua ei haittaa pätkääkään, että Anni ilmeisesti tykkää ulkomaalaisista miehistä - tässä tapauksessa kyseessä espanjalainen - mutta ihmetyttää kyllä, kun kaveri näyttää ihan.. noh, pätkältä verrattuna Anniin. Eikä muutenkaan erikoiselta.

Jotenkin tulee mieleen, että tämä espanjalainen ei voi varmaan uskoa tuuriaan, vaan on itsekin ihmeissään.
Annista samaa mieltä, ja Annin poikaystävästä sitä mieltä, että miehellä melko varmasti riittää paalua. Jotenkin sellainen tuntemus, että Anni on ihastunut ulkomaalaisiin rikkaisiin miehiin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Annista samaa mieltä, ja Annin poikaystävästä sitä mieltä, että miehellä melko varmasti riittää paalua. Jotenkin sellainen tuntemus, että Anni on ihastunut ulkomaalaisiin rikkaisiin miehiin.

Tässä on vaan se riski, että jos oikein muistan niin edellisen ulkkari-poikaystävän(kin) piti olla rikas autopesulayrittäjä (?), mutta paljastuikin rahattoamaksi kusipääksi.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tässä on vaan se riski, että jos oikein muistan niin edellisen ulkkari-poikaystävän(kin) piti olla rikas autopesulayrittäjä (?), mutta paljastuikin rahattoamaksi kusipääksi.
Tarkoitatko Petskua? Tämähän oli Viivi Pumpasen mies.

Edit: Kyseessä siis Pezhman Ahmad. Raharikas yrittäjä joka osti Viiville ties mitä lahjoja missivuotena. Sitten tuli ero ja sen jälkeen vähän surullisempia uutisia. Mm. vakuutuspetos ja epäonnea Suomen Jersey shore-ohjelman kanssa. Vissiin jossain mättää kun varaa ajaa Ferrarilla, mutta taas ei ole varaa maksaa joitain tuhansia euroja joillekin kilpailijoille.

Linkit Iltaroskien sivuille.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Annista samaa mieltä, ja Annin poikaystävästä sitä mieltä, että miehellä melko varmasti riittää paalua. Jotenkin sellainen tuntemus, että Anni on ihastunut ulkomaalaisiin rikkaisiin miehiin.

En osaa rikkaista sanoa, mutta ainakin Annin jokainen poikaystävä tuntuu olevan max 158-senttinen, eli vähintään 20 senttiä Annia lyhyempi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
En osaa rikkaista sanoa, mutta ainakin Annin jokainen poikaystävä tuntuu olevan max 158-senttinen, eli vähintään 20 senttiä Annia lyhyempi.
You know what they say about short guys...

Ehkä Annille pituus on vähemmän tärkeää kuin isous.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös