Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 364 888
  • 5 434

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Nyt viimeaikoina paljon ampumahiihtoa seuranneena pakko sanoa, että Gabriela Soukalova on aika nätti näky hiihtoladulla.
 

Nick Neim

Jäsen
Ampumahiihtäjittäriin (menikö edes oikein?) liittyen Tiril Eckhoff kolahtaa selvästi parhaiten. Soukalova on toki ihan OK, mutta jokin noissa norjalaisissa viehättää. Sellainen naapurintytön (vitut ainakaan meidän naapurissa ikinä tuollaisia ollut) olemus. Toimii.

Ehdoton plussa on myös se, että Soukalova - Eckhoff kaksikosta Eckhoff on huomattavasti surkeampi ampuja. Jos joskus ahdistellessa joutuu juoksemaan pakoon, on pakeneminen edes teoriassa mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Youtuben aarreaitoista löytyi ranskalais-yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijätärneito SoShy. Onpa kerrassaan eteerisen kaunis ja hehkeä nainen!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tänään tulee näköjään taas kerran tuo Adam Sandlerin leffa - Just go with it. Elokuvan naiset Brooklyn Decker ja Jennifer Aniston, aijjai. En ole fanittanut Anistonia ihmeemmin, mutta tuon elokuvan etenkin jälkimmäisellä puoliskolla hän on ihan uskomattoman upea. Ei nyt yhtäkkiä löydy mitään bikinikuvaa Anistonista ko. leffassa, mutta tuossa Brooklyn Decker: Pictures & Photos from Just Go with It (2011) - IMDb
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On se nyt kumma, ettei Sydney Esiasonia ole vielä mainittu! NHL.com game center-pätkiä vahtaatte kuitenkin, sieltähän tätäkin kaunotarta voi ihastella:

Sydney Esiason

Kyl mie tykkään.

Linkin takaa aukeaa työnäyte NHL.com sivustolta.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Linkin takaa aukeaa työnäyte NHL.com sivustolta.

Sieltähän kaikki lätkäjätkät tuon hyvinkin bongaa mutta portfolioksi kelpaa pareemin jokin muu, esim google kuvahaku
sydney esiason - Google-haku

Kohta alkaa taas yleisurheilukausi joten tässä yksi varmasti täälläkin mainittu mutta kertaus on opintojen äiti.
GoPro: Pole Vaulting with Allison Stokke - YouTube

Ei haittaa vaikka tulos tältä kaudelta vain 415, muilla avuilla pysyy otsikoissa.

_
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miranda Lambert oli täysi uusi tuttavuus, kun sattumalta tuli jossakin palkintogaalassa nainen bongattua. Olikohan Golden Globe?
Aivan järisyttävän seksikäs misu, sen yhden esityksen perusteella, eipä tuo kuvien perusteella paljoa huonontunut.

PS: Biisi oli Little Red Wagon, hyvältä kuulosti kaiken lisäksi.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tästä tulee varmaan sanomista, mutta pakko sanoa: Minna Korkka. Ainoat lätinät jotka pelin ulkopuolella Nelonen Prolta kiinnostavat on kun Minna tulee ruutuun. En tiedä miksi, mutta minulla on joku fetissi noihin 30-40v naisiin, etenkin jos ovat suht sporttisia (ilman fitness-paskaa) ja blondeja. Huhhuh. Outoa ehkä, sillä olen itse tumma läski 21v.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Onpa nätti naisolento. Ei mitenkään yllättävää, etten ollut koskaan hänestä kuullutkaan, sillä teeveen katselu on jäänyt todella vähiin ja kotimaista lätkääkin olen viimeksi katsonut melkein 10 vuotta sitten.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En tiedä miksi, mutta minulla on joku fetissi noihin 30-40v naisiin, etenkin jos ovat suht sporttisia (ilman fitness-paskaa) ja blondeja.

Kyllä 30-40-vuotiaat naiset ovat juuri parhaita. Eivät ole enää epävarmoja, räikeästi meikkaavia nuoria tyttöjä, vaan itsevarmuutta ja karismaa on jo. Pari ryppyä voi jo olla, mutta mitäs se komeassa haittaa. Silti monet ovat vielä oikein simpsakassa kunnossa tuon ikäisinä, elleivät ole jotain monta kertaa poikineita lähiövalaita. Tuossa iässä naiselle on tullut usein jo myös järkeä päähän, prinsessahaaveet on unohdettu. Eli kyllä nainen on parhaimmillaan, kun ikä alkaa kolmosella.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kyllä 30-40-vuotiaat naiset ovat juuri parhaita. Eivät ole enää epävarmoja, räikeästi meikkaavia nuoria tyttöjä, vaan itsevarmuutta ja karismaa on jo. Pari ryppyä voi jo olla, mutta mitäs se komeassa haittaa. Silti monet ovat vielä oikein simpsakassa kunnossa tuon ikäisinä, elleivät ole jotain monta kertaa poikineita lähiövalaita. Tuossa iässä naiselle on tullut usein jo myös järkeä päähän, prinsessahaaveet on unohdettu. Eli kyllä nainen on parhaimmillaan, kun ikä alkaa kolmosella.
Tälle +1. Juuri tätä ajoin myös tässä takaa. Myönnän että sen suurempia kokemuksia noita +30v mimmeistä ei ole, mutta 18-23v sitäkin enemmän, ja ei voi muuta sanoa kuin hirvittää millaisia tyhjäpää-pissiksiä kaikki tuntuvat olevan. 21 ikävuoteni aikana olen yhden ainoan kyseiseen ikähaarukkaan osuvan naisen tavannut, jonka kanssa voisin oikeasti seurustella. Hirveää uhoa kaikesta, tyyliin pakko päästä vähintään Stadiin asumaan ku d44 tää Jykyläki on nii juntti mesta, ei tääl oo ees bileit. Helsinki riittää mulle just ja just ennen ku muutan Nykkiin. Tämän lisäksi some-huomiohuorailut, pakolliset fitness-harrastukset ja iPhonet sekä Fjällrävenin reput. Kaikki likat kun tuntuvat olevan sellaista aivotonta massaa, juostaan niin muodin ja kaikkien muiden trendien perässä eikä vahingossakaan uskalleta olla erilaisia. Tämä yksi likka, joka minua kiinnostaa muttemme ole yhteen päätyneet, on minut vietellyt juuri tuolla erilaisuudellaa. Tämä ei käy salilla ottamassa selfieitä (harrastaa kyllä muuten liikuntaa) eikä omista muita some-tilejä kuin facebookin. Okei osasyynä saattaa olla että on ns uskovaisia tyttöjä, mutta mieluummin sellainen kun joku iki-teini.

Sen takia itse diggaan noista vanhemmista naisista koska siinä on usein tullut sen verran elämänkokemusta jo, että uskalletaan olla rohkeasti oma itsensä eikä panosteta niin paljoa siihen turhaan oheishöttöön. Uskon myös että noilla vähän "vanhemmilla" naisilla on myös jo selvemmän tavoitteet ja suunnat elämälleen. Tai ainakin realistisemmat, jos mitään Nykkejä tai Kalifornioita ei lasketa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tähän vellovaan keskusteluun haluaisin sanoa, että olen aina ollut Milf-miehiä, jos teini-ikää ei lasketa. Tästä voi aasinsillalla hienosti demonstroida kuinka ensimmäinen avovaimoni näyttää tänä päivänä aivan saatanasti paremmalta kuin silloin parikymppisinä kun erottiin. Kyllä se pieni elämän jättämä kalske pitää naisessa jotenkin näkyä. Ehkä se on myös se oma karskeutuminen niin ruumiissa kuin sielussakin mikä tähän johtaa, mutta damn, että voi aina nähdessä tulla wanhan leivoksen kaipuu. Tai sit se nainen vaan on aina ollut ihan timanttia. Tällä tarinalla piti olla joku poinnttikin, mutta vastataan nyt sitten ex-tyttöystävä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tähän vellovaan keskusteluun haluaisin sanoa, että olen aina ollut Milf-miehiä, jos teini-ikää ei lasketa. Tästä voi aasinsillalla hienosti demonstroida kuinka ensimmäinen avovaimoni näyttää tänä päivänä aivan saatanasti paremmalta kuin silloin parikymppisinä kun erottiin. Kyllä se pieni elämän jättämä kalske pitää naisessa jotenkin näkyä. Ehkä se on myös se oma karskeutuminen niin ruumiissa kuin sielussakin mikä tähän johtaa, mutta damn, että voi aina nähdessä tulla wanhan leivoksen kaipuu. Tai sit se nainen vaan on aina ollut ihan timanttia. Tällä tarinalla piti olla joku poinnttikin, mutta vastataan nyt sitten ex-tyttöystävä.

Oon ihan samaa mieltä tässä milf-asiassa, vaikkakin eksät lähinnä kuvottaa. Mutta: kysynkin: @pehtoori: onko suuria esteitä, jottet kävisi laittamassa kerran pari eksääsi?

Ja täällä IS: sivulla maailman ihanin Therese vetää hanskaan.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Oon ihan samaa mieltä tässä milf-asiassa, vaikkakin eksät lähinnä kuvottaa. Mutta: kysynkin: @pehtoori: onko suuria esteitä, jottet kävisi laittamassa kerran pari eksääsi?

No sinällään ei, että ollaan kumpikin sinkkuja. Ero teinirakkaasta vaan oli sen verran katkera aikoinaan, että kesti viisi vuotta ylipäänsä päästä jonkinlaisiin väleihin takaisin, että ei kaverisuhdetta viitsi sekoilulla pilata. Joskus humalaspäissään siitä puhuttiin, että sit nelikymppisinä varmaan löydetään toisemme uudestaan. On muuten jännä juttu, kuinka voikaan tosiaan eksät kuvottaa. Viitisen vuotta vihasin tätä ko. neitostakin kunnes tilalle tuli uusi kuvotuksen kohde, eikä tämä kuvotus ole vieläkään loppunut. Kuvotuksen suhde on siis vakio.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Et voi olla tosissasi... Minna Korkka?

Minna Korkka kuitenkin esiintyy lätkäjätkien keskuudessa eikä esimerkiksi amisautoiluohjelmassa. Selkeä ero. JYP#44 tulee varmasti vielä kertomaan Minna Korkan radikaalin eron suhteessa Mia Pelttariin.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutenkin ihmettelen täällä tein naismakua :D Jennifer Aniston? Hah mikä kuiva haahka :D
Lähe menee vielä kun ehdit! Jenniferiä ei arvostella.

Kyllähän se kuumin hotti on hieman varttuneemman naisväen keskuudessa: Jennifer Aniston, Jennifer Connelly, Claire Forlani, Diane Kruger ja Halle Berry.

Grrr...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hertsikan Lidin blondi kassa ei nyt ihan tämän ketjun otsikon mukaista reaktiota ole vielä saanut aikaan, mutta kieltämättä hänessä on sitä jotakin. Lyhyt eli alle 160 senttiä, noin 25-v., normaali vartalo varustettuna hieman b-kuppia suuremmilla funbagseilla sekä hurmaava hymy. Ei paha. Ongelma on vaan siinä, että en enää pyöri Hertsikassa niin usein, joten nuo kohtaamiset jäävät kovin vähiin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Saman olen pannut merkille. Eikä ko lafkassa muutenkaan kauhean huono tarjonta ole. Prkl kun menee kuukaudeks kiinni, joutuu tyytymään elannon typyihin.

Sörkässä ei ole yhtään katseenkestävää ja Itiksessä edes siedettävän näköisiä on korkeintaan pari. Omituinen keskittymä tuo Hertsikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös