Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 364 688
  • 5 434

Al Dente

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Jokipojat, HIFK
Typerä ja liian iso lippalakki ei kyllä yhtään auttanut asiaa.

Tää pistää minunkin silmään. En ole ikinä ymmärtänyt miten joku kuvittelee että tuommoinen pesuvadin kokoinen lippis jotenkin näyttää hyvältä. Ei vaikka siinä hienon näköinen merkki tässä tapauksessa onkin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Noiden linkkien takana olleista mimmeistä se toinen joka oli vain toisessa kuvassa oli luokkaa "ihan OK" ja se toinen näytti, varsinkin siinä kuvassa missä oli yksin, joltain hevoselta miltä on amputoitu alaleuka. Typerä ja liian iso lippalakki ei kyllä yhtään auttanut asiaa.

Täällähän mennään jo ihan sivuraiteille koko pointista, noiden kuvien idea oli toimia indikaattorina että kyseessä IFK:n friiduja, ei ne kuvat ollut sinne päinkään miltä tuo merenneito parhaimmillaan näyttää. Eli juttuhan lähti siitä että POSSE:ssa olivat molemmat friidut mukavan sirpsakoita:
http://im.mtv.fi/image/4565680/land...576a7c9c/Cz/mikaela-wulff-ja-niki-blassar.jpg
http://instagram.com/p/v--kgGqXwf/?modal=true
http://instagram.com/p/v-kvGYKX91/?modal=true

Linkki: mtv kuvaan POSSE:sta ja wulffin instagramiin

_
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Marion Cotillard on viime vuosina alkanut oikein kunnolla kolahtamaan meikäläiseen. Äitiys ja muutenkin elämänkokemus ovat tehneet hänelle ja hänen piirteilleen vain pelkkää hyvää. Toki hän oli ennen äitiyttäänkin aikamoinen kissa. Muistaakseni Taxi oli se leffa, josta hänet ensimmäisen kerran bongasin.

Tässä kuva Marionista.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minä jostain syystä tykkään blondeista ja siksipä Milla Alftan on yksi monista naisista, jotka saisivat viedä jalat altani.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Malla Malmivaara
Linkeissä pari kuvaa tästä Suomen kauneimmasta näyttelijästä.

Tämä jälkimmäinen kuva on kyllä todella hot hot hot. Nainen myös minun makuuni, ehkä Suomen kartalta paras vaihtoehto.

Hauskalla tavalla tässä ketjussa huomaa, miten jatkiksen kirjoittajat ovat eri ikäisiä. Joku laittaa tänne kuvan kuumasta puumasta, ajattelen samantien, että vähän liian "kypsää" minun makuuni, toinen postaa nuoren bimbon ja heti kelaan, että aika pissis.

Malmivaara on iänkin puolesta ihan kelpo ;)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauskalla tavalla tässä ketjussa huomaa, miten jatkiksen kirjoittajat ovat eri ikäisiä. Joku laittaa tänne kuvan kuumasta puumasta, ajattelen samantien, että vähän liian "kypsää" minun makuuni, toinen postaa nuoren bimbon ja heti kelaan, että aika pissis.
Joo joillakin on muodoton, lähes pikkupojan vartalo. Jotkut ovat kasvoistaankin liian pissiksen näköisiä. Myös sellaiset avuton rääpäle -ilmeet hieman ärsyttää. Kuka sellaisen kanssa haluaisi olla? Mutta kyllähän se on niin että naisen vartalo on parhaimmillaan melko nuorena. Vai innostuukohan sitä sitten 40- tai 50-vuotiaana muka läskeistä, roikkuvista rinnoista, huonosta ihosta ja rypyistä naamassa. En mä oikein usko. Kyllä mä viiskymppisenäkin haluan paukutella parikymppisiä tyttöjä, vaikka sitten rahalla rajan takana jos ei muuten irtoa.
 

chubster

Jäsen
Kelly Brook, en yleensä pidä jättitisseistä, mutta tuossa naisessa on jotain.

Katy Perry, siinäkin on jotain.

Oliwia Wilde, tissejä ei oo mutta jotain siinäki on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Rojua rojua -ohjelman Pauliina Laitinen-Laiho. Mature minun makuun.

Aamen. Todella hehkeä tapaus! Myöskin Ylen Puoli Seitsemän-ohjelman Susanna Laine säväyttää. Outoa sikäli, että yleensä nuo missit/mallit ei ole lainkaan mun makuun. En todellakaan halua mollata ketään ulkonäön takia, mutta ei tuo Susanna kyllä kovin isoihin saappaisiin noin niinkuin ulkonäöllisesti astunut kun tuli sen edellisen mimmin tilalle, mikä Ella nyt olikaan.
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
Ukrainalaissyntyinen itänaapurin pop-tähti Ёлка (Yolka tai Jolka) on kyllä varsin menevän näköinen mimosa. Eka linkki on kuva ja toinen vie hänen hellään rakkauslauluunsa, jota kuuntelin venäjän alkeita opetellessani. Todettakoon, että pienenä poikana totesin joulukuusen olevan yksi kauneimmista asioista ja minulle juuri selvisi, että Ёлка tarkoittaa joulukuusta, joten kai tässä on kohtalolla kätensä pelissä. Mehän ollaan kuin luodut toisillemme.

http://i.ytimg.com/vi/_RqGfVdfebk/maxresdefault.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=-IhQRKbPQsg
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nelosella alkoi eilen Kuudes aisti -niminen sarja, jossa naispääosaa esittää Ida Elise Broch. Vau.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Makuasioitahan nämä toki ovat, mutta ainakin minä voin tuollaisesta muovimäärästä pahoin; luonnollista naiskauneuden olla pitää. Mainitaan nyt hyvänä esimerkkinä vaikkapa lahjakas laulaja-lauluntekijä Anna Kokkonen.

Tekis mieli sanoa, että lähe nyt menemään vielä kun kerkeet, mutta suvaitsevana annan sinun olla väärässä julkisesti. Toi sinun linkittämäsi nainen on toki ihan OK ja menee helposti "panisin"-kategoriaan, mutta ei sillä ole mitään tekemistä kunnon seksipommien kanssa, noita menee 13 tusinaan ja vain tuulipuku puuttuu täydentämästä keskinkertaisuutta. Upton on toki seksikäs, mutta ei sekään ole ihan mun makuuni. Ehkä rungon koko vs. bosat on vähän väärä. Joku raja se tissien koollakin on, vaikka isommat onkin paremmat kuin ei ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös