Naisasiat

  • 7 510 041
  • 26 558
Suosikkijoukkue
HIFK
Iso H ja JiiKoo - together at Stadi. Voi pojat, mitä tosi-tv:tä tässä olisikaan. Baarista toiseen häpeän hetkiä. Hiljaiset tunnustukset kämpän tunnustushuoneessa. Jatkuvaa naisten etsimistä ja rohkeuden pettämistä ratkaisevalla hetkelle.
Kuka toteuttaa? BB-tiimi?

Niin ja jos oma suunnitelmani ei toimi ja jos Jomppa ja HIFK ovat vielä silloin samassa tilanteessa kuin nyt lupaan liittyä siihen "BB-taloonne". Olisihan siinä vasta meininkiä.
Ou jea! Kolmen karpaasin BB-kopla alkaa jo muotoutua, vielä kun kaappaatte myös ton schollin joukkoon tummaan mukaan, niin alkaa palstan pillumagneetit olla kasassa. Jos ei muuta, niin ainaki mainion sketsin ainekset olis valmiina.

HIFK ja Jomppa_Koo olisivat seurueen kaksi supervässykkää, jotka päivästä toiseen vain väheksyisivät ja surkuttelisivat itseään sekä haikailisivat naisten perään 24/7. Stuttgarter olisi suunnilleen yhtä kokematon naismaailmassa kahden ensin mainitun kanssa, mutta hänen asenteensa olisi paljon positiivisempi, hän touhuaisi kaikkea kehittävää ja odottelisi optimistisesti, että kyllä niitä naisia aina jostain löytyy sitten, kun aika on kypsä. Viimeisenä sitten scholl, joka halveksuisi naisia ja julistaisi olevansa kaikkien naisten (sekä muiden ihmisten) yläpuolella, istuisi kallis puku päällä tietokoneen ääressä spämmäämässä Jatkoajan keskustelupalstalle kaiken päivää. Hänen tukkansa olisi huolellisesti sliipattu, toisessa silmässä olisi monokkeli ja ajan kulumista hän seuraisi hopeista taskukelloaan vilkuilemalla. Lasissa olisi laatuviiniä, saksalaista tietenkin.

Siinä sitten kaksi surkeaa raasua, HIFK & Jomppa_Koo, tukeutuisivat toisiinsa ja haavekuviinsa naisista sekä kuuntelisivat monttu auki schollin "totuuksia" naisista ja miesten ylivertaisuudesta. Tämän monologin keskeyttäisivät vain kahden nöösipojan ajoittaiset itsesääliparkaisut sekä Stuttgarterin naurahdukset ja kannustavan rohkaisevat kommentit paremmasta huomisesta.

Häpy endinginä kaikki saisivat pimppaa. Paitsi scholl.
 

Krimi

Jäsen
Ainakin HIFK:lle.

Minun vinkkini on: päästäkää irti, antakaa mennä vaan. Lopettakaa jännittäminen, pistäkää itsenne elämässänne täysillä likoon ja olkaa omia itsejänne, vähät siitä mitä muut ajattelee. Vetäkää elämää isolla munalla, älkää katuko. Tehkää asioita niinkuin tuntuu hyvältä ja oikealta, niin ettei tarvitse pään sisässä katua jälkikäteen.

Mutta lopettakaa nyt jumalauta se asioiden liiallinen pyörittely päässänne ja Jatkoajassa. Siitä ei seuraa mitään hyvää, vaan asiat suurenee pois kaikista mittasuhteistaan. Menkää ulos ja tehkää asioita.

Ottakaa rennosti ja antakaa mennä niin kyllä ne naiset aina jostain ilmestyy elämään.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Kun nimenomaan yritän olla lujempi ja kovempi, että pääsisin edes vähän tästä nössöydestä eroon. Edes vähän. Niin muiden silmissä tuo terapiahomma on vain tietynlaista "heikkoutta", eikä sitä hyväksytä samalla tavalla kuin esim. fysioterapiaa. Kyse on erilaisista jutuista. Ympäristön kannalta on eri asia, onko polvi kipeä vai onko mielenterveysongelmia ja se on fakta.

Missäköhän hevonperseentuppulassa mahdat asustella, jos ihmiset siellä suunnalla pitävät terapiaa yms. psyykkistä apua ruttona. Itse asustelen Hämeenlinnassa, joka ei mikään edelläkävijä ole juuri missään asiassa, kiekkojoukkuekin on vielä RY. Lisäksi paikkana Hämeenlinna on suhteellisen sisäänpäin lämpiävä. Kuitenkin jopa täällä pään sisäisen avun hakemiseen ja niiden palveluiden käyttämiseen suhtaudutaan positiivisesti ja kannustavasti. Yleisesti sitä pidetään merkkinä siitä, että ihminen haluaa muuttaa jotain itsessään. Minulla on erittäin positiiviset kokemukset näistä palveluista, ja sen takia suosittelen niitä kaikille, joiden uskon hyötyvän niistä. Tässä tapauksessa sinulle. Oma nuppini oli kuin seonnut hedelmäpeli, joka välillä jämähti totaaliseti, jättäen voittolinjalle rivin paskaa tai ei mitään. Kuitenkin ammattiauttajalta sain avaimet elämänlaatuni parantamiseen ja nyt fiilis on paras ikinä.

Tämä juttu alkaa kuitenkin pikkuhiljaa haista pelleilyltä, koska suurin osa kirjoittajista haluaa tosissaan auttaa, mutta sinulle ei mikään tunnu kelpaavan. Siksipä omasta puolestani tämä vatvominen saa jäädä tähän. Ainakin siihen asti, kunnes vastaat, oletko ottanut täällä annetuista neuvoista vaarin, ja jos et ole, niin miksi?
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missäköhän kohtaan olisi oikeasti puhuttu muutamaan sivuun oikeasti niistä naisasioista? Muutamia viestejä lukuunottamatta. Pari sivua on HIFK:n itsesäälissä rypemistä ja valittamista, jokaikisestä neuvosta mitä hänelle annetaan. Ihan suoraan sanottuna HIFK. En yhtään ihmettele, jos muut ihmiset ovat sitä mieltä, että olet tyhmä jne. jne., jos koko ajan vänkkäät vastaan jokaisesta neuvosta ja et ota niitä kuuleviin korviin. En myöskään ihmettele ettei kukaan naispuolinen henkilö sinusta kiinnostu, sillä ne ei pahemmin jaksa kuunella "vittukuoonruma" "yhyyoontyhmä" jankutusta päivästä toiseen. Ei edes kaverit jaksa. Kyllä siinä hermo palaa jossain vaiheessa tuollaiseen. Ehkä sun olis parempi etsiä jokin muun aihe tälle sun valittamiselle. Vaikka tuo depressio. Oma mielipide kyllä kääntyy trollin puolelle vahvasti
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missäköhän hevonperseentuppulassa mahdat asustella, jos ihmiset siellä suunnalla pitävät terapiaa yms. psyykkistä apua ruttona.

Ehkä hän asustaa Provoossa?

Eikö kenelläkään tosiaankaan ole mitään oikeaa naisasiaongelmaa? Nalkuttavaa akkaa tai pihtaavaa pirkkoa? Sikailevaa sutturaa? Oikeit ongelmii, niinku.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Surullista, että HIFK kadehtii kaikkia meitä, jotka ovat edes joskus hipaisseet naiseen, mutta ei sitten ota meiltä neuvoja vastaan.

Kannattaa HIFK muistaa myös se, että nykypäivänä kauneusihanteet on jalostettu hyvin pitkälle median toimesta. Luulempa, että kun kerran naisen (vaikka vähän rumemman) makuun pääset ja opit sellaiseen olentoon tutustumaan. Niin kummasti silmät aukeaa ja housuissa värähtää myös hieman muunlaisetkin tapaukset.

Neuvot nyt jos joku on samassa tilanteessa kun HIFK (hänelle näitä ei kannata edes jauhaa)
- Ole oma itsesi

- Vaihda maisemaa (nuorena moni ottaa porukassa "roolin" josta, on vanhojen tuttujen kanssa vaikea päästä eroon.

- rohkeutta (tässä olisi itselläkin petrattavaa)

- tutustu uusiin ihmisiin, ja luo sitä kautta kontakteja

- baby steps (aloita vaikka pienestä flirttailusta, jota ei ole aikomustakaan viedä pidemmälle)

Tuosta flirttailusta sen verran, että sitä on turvallista harrastaa vaikka ei niin kiiinnostavien naisten kanssa. Tuppaa tuomaan hyvän mielen ja nostattamaan itseluottamusta. Ja parasta, että jotkut naiset tekevät sitä luonnostaan huomaatta..ja itselle tulee "perkele, kun olen komea" - olo.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eikö kenelläkään tosiaankaan ole mitään oikeaa naisasiaongelmaa?

Mä oon kävelevä naisasiaongelma. Jaksa tänne kuitenkaan sen kummemmin spämmätä, osaan asiani ryssiä ihan vallan mainiosti itsekin.

Toki jos joku osaa sanoa miten ilmoitan rasittavalle riesalle että "tää oli tässä, kiitti vaan mut ei sen kummemmin nappaa, kyydit oli hyvät, mutta ei kuitenkaan muuta, lopeta se vitun vonkaus ja ahdistelu" silleen jotenkin nätisti, että se menis vielä jakeluunkin. Tää mun kokeilema en vastaa puheluihin enkä viesteihin ei kuitenkaan se ehkä siistein tapa ole.

Ja sit pitäis keksiä miten vakuutan jumalaisen nuoren naisen siitä että olen tosissani. Se onkin vähän vaikeempaa jo, kun on tietynlainen imago kait jo ehtinyt muodostumaan... Eipä ihme että tyttö on vähän varovainen.

Joo, jonoa olis suorastaan. Ja mäkin oon ruma läski, joten ei kai se ihmeitä vaadi että noita naisia saa edes joskus. Koittakaa nyt helvetti ihmiset tsempata ja ottaa itteänne niskasta kiinni.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
..
Eikö kenelläkään tosiaankaan ole mitään oikeaa naisasiaongelmaa? ...

On toki kaikilla miehillä. Naisten ailahtelevaisuudesta ja epäsuorasta puhetavasta johtuva kyvyttömyys olla ymmärrettäviä on tietenkin kaikkien miesten vaivana. Fiksummat vaan oppivat elämään sen kanssa, sillä onhan niillä mm. tissit, että maksaa vaivan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ulkonäöllä on aika vähän tekemistä parisuhteen luomisessa ja mikäli on, niin sillä on harvoin tulevaisuutta. Kyllähän parisuhteessa puhutaan sielujen kumppanuudesta, eikä mallivartalosta.

Tähän vahva sama.

Joskus hyvin monta vuotta sitten vilkaisin yhtä laihaa ruipeloa, jolla oli ruma letti ja mietin hiljaa mielessäni, että on kyllä mahdollisimman kaukana mun miesmausta. Sitten ajauduimme sattuman kautta juttusille, ja mä olin myytyä naista (kiitos tahallisista väärinymmärryksistä jo etukäteen). Eipä enää haitanneet ruma letti sekä 185-senttinen ja 65-kiloinen varsi, kun tuijottelin silmiin ja pitelin pitkistä, hoikista sormista kiinni.

Ai miksikö Kuningatarta vietiin ja lujaa? Koska kundi oli fiksu, ajattelevainen ja kohtelias. Saattoi kotiin ja soitti keskellä yötä ihan vaan kun oli ikävä, ja halusi sanoa rakastavansa. Aina ei tarvinnut edes puhua, kun ymmärrettiin muutenkin. Ja ei, erolla ei ollut mitään tekemistä kundin ulkonäön kanssa, enkä tänäkään päivänä osaa ajatella seurustelleeni "ruman" kanssa, vaikka moni muu sitä mieltä varmasti onkin.

Tajusin muuten juuri, että siitä tulee kymmenen vuotta. Olen vanha luuska. Sniis.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä enää haitanneet ruma letti sekä 185-senttinen ja 65-kiloinen varsi...
Mitämitämitä?? Voiko olla totta? Onko todella niin, että scholl (The scholl of never fucking anything) on sittenkin joskus seurustellut tytön kanssa? OMG.

Ai miksikö Kuningatarta vietiin ja lujaa? Koska kundi oli fiksu, ajattelevainen ja kohtelias.
Aa, okei. Huh, ei se ollukaan sitten se joksi luulin. Vedetäänpä se OMG takaisin.

Joku kaipasi jotain "oikeita" naisjuttuja. Oma tilanne on se, että kavahdan aina vaan kaikkea seurusteluun tms. vakavaan tapailuun liittyvää, mutta aina silloin tällöin tulee vähemmän vakavissa merkeissä tapailtua paria eri milffiä, joilla ei onneksi myöskään ole aikomuksia mihinkään vakavampaan. Lisäksi tapaan välillä itseäni hiukan nuorempaa naista, joka taasen haikailisi nimenomaan seurustelusuhdetta ja nimenomaan minun kanssani, kuulemma. No, se on käyty heti kättelyssä läpi, etten sellaiseen halua ryhtyä. Siitä huolimatta hän haluaa jatkaa tapailua. Toisin sanoen haiskahtaa peruskuviolta; nainen suunnittelee/kuvittelee ns. väsyttävänsä meikäläisen asemasodan keinoin sinne seurustelun helvetinporteille asti. No, siinähän sätkii, ei tule onnistumaan. Saattaa itsensä siinä vielä satuttaa, mutta onpahan varoitettu ainakin, useaan otteeseen.

Lisäksi kerran tuli tuossa käytyä perinteisillä treffeillä erään ihan potentiaalisen naisen kanssa, saa nyt nähdä sitten, tuleeko siitä mitään. Jos meinaa tulla jotain, niin sitten toki tarttee lopettaa noi oheistouhut siihen paikkaan. Siihen asti jatketaan hyväksi havaitulla tiellä. No strings attached (ei stringejä jumissa).
 

scholl

Jäsen
Eikö kenelläkään tosiaankaan ole mitään oikeaa naisasiaongelmaa?

Mul on. Lauantaina nainen, jonka nimi on Céline ja joka kuuluu "naisia, jotka saavat jalat alta"-kategoriaan, tapasi minut. Sama se nyt kumpaan ketjuun raportoin, joten raportoin tänne.

Kahdentoista maissa päätin lähteä viihteelle ja menin ensin amerikkalaiseen baariin juomaan mojitoja ennen kuin jatkaisin matkaa varsinaiseen yökerhoon. Rauhassa istuskelin siinä ja päälläni oli täällä "schöne Blusena" tunnettu paita. En tiedä vaikuttiko se asiaan, mutta joka tapauksessa yht'äkkiä kahden minipöydän päässä istunut nainen hivuttautui penkillä minun lähietäisyydelle ja aloitti keskustelun. Kysyi olenko yksin liikenteessä ja jutteli sitten kaikenlaista kysyen mm. mitä loppuillan suunnitelmia minulla on jne. Ulkonäöltään hänessä oli kyllä Välimeren vaikutteita. Vähän sellaista Verona Feldbusch -meininkiä, mutta Céline oli kyllä kauniimpi. Ennen kaikkea silmät olivat aivan loistavat, oikein säikehtivät. Lisäksi hän lausui äärettömän kauniisti saksaa. Harva ymmärrä kuinka kauniista kielestä on kysymys, jos löytyy oikein tuollainen kaunis ääni ja tuollainen tapa lausua. Mulla oli 90 luvulla kolleega, joka oli Neussista ja hänen lausumisessaan oli pikkasen samaa, mutta ei hän päässyt lähellekään Célineä, mutta kuitenkin jotain samaa oli, joten case tuli sen takia mieleeni.

Oli hyvä asia se, että hän oli oikeasti innostunut ihminen, eikä sellainen elämään kyllästynyt vätys. Oikeasti kaikella tavalla mielenkiintoinen ja hyvä tyyppi. Kehuttiin muuten toistemme saksankielen taitoakin. Aiemmin jo tässä esitinkin perustelut hänen osaltaan ja hän sitten kehui minua. Kaikki oli siis hyvin, paitsi...

Jossain vaiheessa siihen tuli poikaystävä. Se ei puhunut mitään, vaan oli sellainen vässykkäjurottaja, jonka nainen jättää varmaan aika pian. Sen näkee päälle, mutta ihan totta kun puhutaan niin en halua sotkeentua mihinkään draamoihin. Toi Aitolehti-case on hyvä esimerkki siitä, että suhdetyypeistä on parasta pysyä erossa.

Poistuin siis jossakin vaiheessa ko. baarista, vaikka hän olisi halunnut jatkaa iltaa seurassani.

Summa summarum, Céline on ehdottomasti naisten 1A-luokkaa, mutta sellainen poikaystävän mukanapitäminen ei kyllä saa minua innostumaan. Valitettavasti.

edit. tänään muuten treffasin yhden italialaisen naisen, jonka tunnen, joka osaa saksaa myöskin sujuvasti, koska on asunut vuosia aikanaan Nordrhein-Westfalenissa. Hän on myös tuota saman kategorian naisia. Hänet tunnen jo varmaan kohta kymmenen vuoden takaa ja on kertakaikkiaan loistava nainen, mutta siinä olisi eturistiriidat aika kovat, jos asiassa jotain tapahtuisi. Varsinkin kun vanhempani tuntevat hänen mutsinsa. Osaa muuten myös espanjaakin ja on kaunis kuin faan. Vaaleahko tosin, mutta ei sellainen ihan vitivalkoinen blondi
 
Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mulla ei ole oikeaa naisasiaongelmaa, mistä marmattaa. Mutta eikö sun scholl noinkin kovana kynäniekkana kannattaisi osallistua tuohon Jatkoajan jatkokertomus -ketjuun? Näkyy tuota fiktiivistä tajunnanvirtaa irtoavan sen verran väkevästi.

Nimimerkille HIFK sanoisin, että ota itseäsi niskasta kiinni. Ymmärtäisin, että tämä on tällainen pintaan juolahtanut johtopäätös, mutta jos tästä nyt on kaksikin kuukautta jo jankutettu, niin luulisi siinä ajassa asian uppoavan vähän keskimääräistä tyhmempäänkin kaaliin. Olet nimittäin ihan oikeassa, että kukaan ei kuvailemasilaista vässykkää tule koskaan kotoa hakemaan ja haluamaan yhtään minkäänlaisiin puuhiin ja niinpä elät ja kuolet yksin. Ellet sitten tee asialle itse jotakin.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Tämä voisi mennä ihan yhtä hyvin vitutusketjuun, mutta näin päin nyt.

Taitaa tulla ero, ennemmin tai myöhemmin. Ja tiedän varmuudella, etten minä sitä haluaisi. Ja puoliso vielä vähemmän. Mutta kun on olemassa ihmisiä, jotka onnistuvat sekaantumaan toisten asioihin, vaikka heitä kuinka kieltäisi ja vaatisi pysymään kaukana. En tiedä, voiko lähestymiskieltoa hankkia lähisukulaiselle sillä perusteella, että kyseinen henkilö on saatanan tungetteleva ja utelias.

No, sehän on tuttu juttu, että anopit on pahimpia. Tässä tilanteessa on vaan se poikkeus, etten minä ole oikein missään väleissä mutsin kanssa. Miksi siis puolisonikaan tarvitsisi häntä sietää? Koska avo soitti heti työpaikalle päästyään, että "arvaa, kenet tänne on palkattu". Jippivitunkayee.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä voisi mennä ihan yhtä hyvin vitutusketjuun, mutta näin päin nyt.

Taitaa tulla ero, ennemmin tai myöhemmin. Ja tiedän varmuudella, etten minä sitä haluaisi. Ja puoliso vielä vähemmän. Mutta kun on olemassa ihmisiä, jotka onnistuvat sekaantumaan toisten asioihin, vaikka heitä kuinka kieltäisi ja vaatisi pysymään kaukana. En tiedä, voiko lähestymiskieltoa hankkia lähisukulaiselle sillä perusteella, että kyseinen henkilö on saatanan tungetteleva ja utelias.

No, sehän on tuttu juttu, että anopit on pahimpia. Tässä tilanteessa on vaan se poikkeus, etten minä ole oikein missään väleissä mutsin kanssa. Miksi siis puolisonikaan tarvitsisi häntä sietää? Koska avo soitti heti työpaikalle päästyään, että "arvaa, kenet tänne on palkattu". Jippivitunkayee.

Käsitinkö siis oikein, että äitisi on palkattu samaan duunipaikkaa kuin avokkisi?

Jos näin on ja he toisensa tuntevat, tekisin itse niin, että lähestyisin esimiestäni ja kertoisin tilanteen hänelle luottamuksellisesti. Sen jälkeen lähestyisin anoppiani ystävällisissa merkeissä ja sanoisin, että tilanne on nyt se, että minä en halua tuoda parisuhteeseen liittyviä asioita työpaikalle. En negatiivisia, enkä positiivisia. Sen jälkeen sanoisin, että pidetään työminät korrekteina toisiamme kohtaan ja siviiliminät hoitavat asiansa siviilissä.

Jos äitisi on esim. esimiesasemassa avokkiisi nähden, pitäisin erityisen tärkeänä, että hän puhuu asiasta jonkun äitiäsi korkeammalla olevan tahon kanssa ennen kuin äitisi ehtii aloittaa mitään. Ja painottaa sitä, että hän haluaa pysyä erossa kaikesta teidän välisistä asioista, mutta hoitaa myöskin työnsä kunnialla.

Noin mä tekisin. Mutta paha tietysti kommentoida enempää, kun en tiedä likaisia yksityiskohtia.

Eikä teille mitään eroa tule. Karkaatte kahdestaan autiolle saarella ja elätte toisistanne :). Tsemppiä! Tilanne vaatii teiltä paljon, ehkä kenties työpaikan vaihtoakin avokkisi kohdalla, mutta joskus on pakko tehdä isoja päätöksiä rakkauden eteen. Älkää kuitenkaan luovuttako!
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Joskus tuntuu, että ulosantini on varmaankin todella huonoa. Aina kun alkaa säätämään jonkun naisen kanssa ehkä hieman vakavampaa, niin yritän kyllä kertoa mahdollisimman rehellisesti että työni ja harrastukseni vievät niin paljon aikaa ettei näkemiseen/yhdessäoloon jää hirveästi aikaa. Ja että haluan elää tällä hetkellä elämääni näin. Ja joka kerta nainen väittää ymmärtävänsä tämän, kuinka hienoa on kun miehellä on oma elämä ja harrastukset jne jne.

Sitten kuluu se muutama viikko tai kuukausi ja alkaa se valitus "sulla ei ole ikinä aikaa mulle". En tiedä kuvittelevatko naiset pystyvänsä kääntämään miehen elämänarvot uusiksi tuosta noin vaan.

Ehkä täytyy alkaa vaan kylmästi "etsiä" naisia, jotka ovat samanlaisessa elämäntilanteessa. Olen vain ehkä turhaan kuvitellut, että nämä naiset pystyisivät olemaan rehellisiä itselleen sekä meikäläiselle ja kertomaan heti alussa jos haluavat jotain 24/7 suhdetta.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Joskus tuntuu, että ulosantini on varmaankin todella huonoa. Aina kun alkaa säätämään jonkun naisen kanssa ehkä hieman vakavampaa, niin yritän kyllä kertoa mahdollisimman rehellisesti että työni ja harrastukseni vievät niin paljon aikaa ettei näkemiseen/yhdessäoloon jää hirveästi aikaa. Ja että haluan elää tällä hetkellä elämääni näin. Ja joka kerta nainen väittää ymmärtävänsä tämän, kuinka hienoa on kun miehellä on oma elämä ja harrastukset jne jne.

Sitten kuluu se muutama viikko tai kuukausi ja alkaa se valitus "sulla ei ole ikinä aikaa mulle". En tiedä kuvittelevatko naiset pystyvänsä kääntämään miehen elämänarvot uusiksi tuosta noin vaan.

Ehkä täytyy alkaa vaan kylmästi "etsiä" naisia, jotka ovat samanlaisessa elämäntilanteessa. Olen vain ehkä turhaan kuvitellut, että nämä naiset pystyisivät olemaan rehellisiä itselleen sekä meikäläiselle ja kertomaan heti alussa jos haluavat jotain 24/7 suhdetta.

Tämähän on kuin suoraan Depece moden - shake the desease kappaleesta:
I'm not going down on my knees
Begging You to adore me
Cant you see it's misery
And Torture for me
When I'm misunderstood
Try as hard as you can
I tried as hard I could
To make you see
How important it is for me

Some people have to be
permenantly together
Lovers devoted
to each other forever
Now I got things to do
and i said before
That I know you have too
When I'm not there
In spirit I'll be there


Eli asiaan. On niitä naisiakin joilla on hyvä ura, harrastuksia jne jotka vievät aikaa. Pitää vain osua kohdalle.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Joskus tuntuu, että ulosantini on varmaankin todella huonoa. Aina kun alkaa säätämään jonkun naisen kanssa ehkä hieman vakavampaa, niin yritän kyllä kertoa mahdollisimman rehellisesti että työni ja harrastukseni vievät niin paljon aikaa ettei näkemiseen/yhdessäoloon jää hirveästi aikaa. Ja että haluan elää tällä hetkellä elämääni näin. Ja joka kerta nainen väittää ymmärtävänsä tämän, kuinka hienoa on kun miehellä on oma elämä ja harrastukset jne jne.

Sitten kuluu se muutama viikko tai kuukausi ja alkaa se valitus "sulla ei ole ikinä aikaa mulle". En tiedä kuvittelevatko naiset pystyvänsä kääntämään miehen elämänarvot uusiksi tuosta noin vaan.

Ehkä täytyy alkaa vaan kylmästi "etsiä" naisia, jotka ovat samanlaisessa elämäntilanteessa. Olen vain ehkä turhaan kuvitellut, että nämä naiset pystyisivät olemaan rehellisiä itselleen sekä meikäläiselle ja kertomaan heti alussa jos haluavat jotain 24/7 suhdetta.

Tämä on kyllä valitettavan totta. Ilmeisesti miehen omien tekemisten vaatima aika ja omat harrastukset viestivät itsevarmuudesta ja itsevarmuushan vetää naisia puoleensa kuin hunaja muurahaisia. Olettaen, että olet hyvätapainen ja huomaavainen noin muutoin, nainen saattaa yhtäkkiä pelätä menettävänsä maailman parhaan miehen ja joutua elämään loppuelämänsä b-luokan kavaljeerien kanssa, joten tämä valioyksilöhän pitää jallittaa sitten keinolla millä hyvänsä. Epävarmuus sekä pelko naisen riittämättömyydestä miehen elämään saa hänet laukomaan suustaan tuollaisia älyttömyyksiä. Sanoja "ikinä" ja "aina" kannattaa muuten yrittää välttää aivan viimeiseen saakka; ne saavat asian kuin asian aina paljon isompiin mittasuhteisiin kuin ne oikeasti ovatkaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus tuntuu, että ulosantini on varmaankin todella huonoa. Aina kun alkaa säätämään jonkun naisen kanssa ehkä hieman vakavampaa, niin yritän kyllä kertoa mahdollisimman rehellisesti että työni ja harrastukseni vievät niin paljon aikaa ettei näkemiseen/yhdessäoloon jää hirveästi aikaa. Ja että haluan elää tällä hetkellä elämääni näin. Ja joka kerta nainen väittää ymmärtävänsä tämän, kuinka hienoa on kun miehellä on oma elämä ja harrastukset jne jne.

Sitten kuluu se muutama viikko tai kuukausi ja alkaa se valitus "sulla ei ole ikinä aikaa mulle". En tiedä kuvittelevatko naiset pystyvänsä kääntämään miehen elämänarvot uusiksi tuosta noin vaan.

Ehkä täytyy alkaa vaan kylmästi "etsiä" naisia, jotka ovat samanlaisessa elämäntilanteessa. Olen vain ehkä turhaan kuvitellut, että nämä naiset pystyisivät olemaan rehellisiä itselleen sekä meikäläiselle ja kertomaan heti alussa jos haluavat jotain 24/7 suhdetta.

Tässähän pitäisi nyt ensin tietää, millä tavalla naiselle tämän olet kertonut ja sen jälkeen miettiä, onko ylipäänsä missään vikaa. Paha mennä sanomaan noilla spekseillä, minkälaista osaa vapaa-ajastasi olet naiselle tarjoamassa.

Jos mietin itseäni, niin kyllä mä odotan - ehkä jopa vaadin -, että miehellä riittää myös aikaa mulle. Varsinkin, jos molemmat ovat antaneet signaalin, että suhteessa ollaan ja halutaan sitä kehittää. Enkä nyt tarkoita, että pitää jatkuvasti hengittää samaa ilmaa kylki kyljessä, mutta kyllä mä odotan, että vähintään pari kertaa viikossa löytyy mulle aikaa. Tottakai, jos ja kun on esim. sovittuja treeni- ja duunivuoroja, niin niistä ei niin vain luisteta, mutta jos niiden lisäksi hengaillaan mielummin kavereiden kanssa kuin nähdään meikäläistä, niin luultavasti mullakin palaisi pannu pohjaan. Varsinkin alkuvaiheessa, jos on oikein kovastikin ihastunut toiseen ja jokainen erossa vietetty hetki on suuuuuuurta kärsimystä, tulee varmasti paha mieli ja herää kysymys, miksi toinen ei halua siivota tapaamisiin kalenteriaan. Mutta kuten sanottua, noilla tiedoilla on vaikea sanoa, onko kysymyksessä ylireagointia naisen taholta, vai mitä. Ehkäpä se on enemmän epäröintiä siitä, että sä et sitten ehkä kuitenkaan hänestä niin paljon tykkää. Etäsuhde voisi olla hyvä ratkaisu :).
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tässähän pitäisi nyt ensin tietää, millä tavalla naiselle tämän olet kertonut ja sen jälkeen miettiä, onko ylipäänsä missään vikaa. Paha mennä sanomaan noilla spekseillä, minkälaista osaa vapaa-ajastasi olet naiselle tarjoamassa.

Jos mietin itseäni, niin kyllä mä odotan - ehkä jopa vaadin -, että miehellä riittää myös aikaa mulle. Varsinkin, jos molemmat ovat antaneet signaalin, että suhteessa ollaan ja halutaan sitä kehittää. Enkä nyt tarkoita, että pitää jatkuvasti hengittää samaa ilmaa kylki kyljessä, mutta kyllä mä odotan, että vähintään pari kertaa viikossa löytyy mulle aikaa. Tottakai, jos ja kun on esim. sovittuja treeni- ja duunivuoroja, niin niistä ei niin vain luisteta, mutta jos niiden lisäksi hengaillaan mielummin kavereiden kanssa kuin nähdään meikäläistä, niin luultavasti mullakin palaisi pannu pohjaan. Varsinkin alkuvaiheessa, jos on oikein kovastikin ihastunut toiseen ja jokainen erossa vietetty hetki on suuuuuuurta kärsimystä, tulee varmasti paha mieli ja herää kysymys, miksi toinen ei halua siivota tapaamisiin kalenteriaan. Mutta kuten sanottua, noilla tiedoilla on vaikea sanoa, onko kysymyksessä ylireagointia naisen taholta, vai mitä. Ehkäpä se on enemmän epäröintiä siitä, että sä et sitten ehkä kuitenkaan hänestä niin paljon tykkää. Etäsuhde voisi olla hyvä ratkaisu :).

Heh, pisti naurattamaan tuo BOL:n allekirjoitus..:D Ruusujen jako on tärkeätä, ilman mitään varsinaista syytäkin (muistakaa se!;)). No, asiaan. Kyllä sitä aikaa pitää löytyä - oli kyseessä ystävyys tai suhde. Ei mikään "juttu" voi kehittyä ilman, että kumpikin antaa aikaa ja resursseja siihen. Jossei mies anna aikaa naiselleen, niin pian nainen käy sitä aikaa hakemassa jonkun toisen sylistä. Se on fakta. Itse tästä syystä en halua oikein mihinkään kaukosuhteisiin ryhtyä, vaan kyllä se kumppani pitää noin 100 km säteeltä löytyä. Jotta siis tarvittaessa tapaaminen onnistuu. Onhan toki kaikenlaisia skypejä sun muita virtuaalivirityksiä, mutta mikään ei voita fyysistä tapaamista kosketuksineen kaikkineen. Johan se ihan lukiopsykologiallakin luulisi olevan selvää. Tuo HIFK:n tilanne jaksaa vielä ihmetyttää. Tuntuu, ettei mitään tapahtu siellä suunnassa. No, päivien pidentyessä hameenpituus lyhenee - ehkä se sitten siitä lähtee..

Niin vielä: Ei sitä 24/7-suhdetta kannata rakentaa, jossei ole ihan varma tunteistaan. Jokaiselle on kuitenkin suotava se oma tila ja oma aika. Ei toista ihmistä voi omistaa kellon ympäri, ei ainakaan meikäläistä..
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...

... Jokaisen "kumppanin" kanssa tunnen aluksi että tämä juttu toimii, mutta muutaman viikon kuluttua alan huomata heissä samoja piirteitä kuin jo aikaisemmin mainitsemani pitemmän ajan seurustelukumppanin kanssa, jonka jälkeen minun on täysin mahdoton enää jatkaa. Muilla samanlasia kokemuksia?

Kysymys ei liene niinkään ko. naisten vaan sinun omista "piirteistäsi", kättäytymismalleistasi, joihin törmäät aina uudestaan ja uudestaan tiettyjen asioiden/tilanteiden laukaisemina eikä ko. naisten sielunelämällä ole välttämättä suurtakaan roolia näissä tapahtumissa.
Jos todella haluat, niille(kin) (käyttäytymismalleille) on tehtävissä jotakin, mutta pitkä ja kivinen on tie ja alkaa vasta oman roolin/ongelman ymmärtämisestä ja sisäistämisestä.
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Tässähän pitäisi nyt ensin tietää, millä tavalla naiselle tämän olet kertonut ja sen jälkeen miettiä, onko ylipäänsä missään vikaa. Paha mennä sanomaan noilla spekseillä, minkälaista osaa vapaa-ajastasi olet naiselle tarjoamassa.

Jos mietin itseäni, niin kyllä mä odotan - ehkä jopa vaadin -, että miehellä riittää myös aikaa mulle. Varsinkin, jos molemmat ovat antaneet signaalin, että suhteessa ollaan ja halutaan sitä kehittää. Enkä nyt tarkoita, että pitää jatkuvasti hengittää samaa ilmaa kylki kyljessä, mutta kyllä mä odotan, että vähintään pari kertaa viikossa löytyy mulle aikaa. Tottakai, jos ja kun on esim. sovittuja treeni- ja duunivuoroja, niin niistä ei niin vain luisteta, mutta jos niiden lisäksi hengaillaan mielummin kavereiden kanssa kuin nähdään meikäläistä, niin luultavasti mullakin palaisi pannu pohjaan. Varsinkin alkuvaiheessa, jos on oikein kovastikin ihastunut toiseen ja jokainen erossa vietetty hetki on suuuuuuurta kärsimystä, tulee varmasti paha mieli ja herää kysymys, miksi toinen ei halua siivota tapaamisiin kalenteriaan. Mutta kuten sanottua, noilla tiedoilla on vaikea sanoa, onko kysymyksessä ylireagointia naisen taholta, vai mitä. Ehkäpä se on enemmän epäröintiä siitä, että sä et sitten ehkä kuitenkaan hänestä niin paljon tykkää. Etäsuhde voisi olla hyvä ratkaisu :).

Niin, mahdollisimman hyvin ja realistisesti olen yrittänyt aina selvittää heti alkuun että mulla on aikaa esim. tiistaina klo 20 jälkeen ja seuraavaksi vaikkapa lauantai-iltana pelireissun jälkeen. Ja joskus tarvitsen sen oman pienen hetken oman itsenikin kanssa ettei pää hajoa ihan kokonaan. Olen koittanut olla mahdollisimman suorapuheinen ja kertoa asiat selvästi.

Ja kun tässä ei ole kyse vain yhden naisen suhteen, vaan näitä on ollut kolme viimeisintä "vakavamman" tapailun yritystä.

Mutta onhan se toki niinkin, että kyllä sitä varmaan laittaa sitten omiakin arvoja ja aikatauluja uusiksi, kun se kuuluisa oikea kohdalle napsahtaa.

Lähinnä vaan jäänyt pohdiskelemaan, että onko näissä tapauksissa nainen tosiaan uskonut käännyttävänsä minut siksi kainalossa majailevaksi kotimieheksi vai ovatko he tavallaan huonon itsetuntemuksen takia tai ensihuuman lumoissa luulleet kestävänsä paremmin sitä ah niin riuduttavaa erossa oloa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää kyllä joidenkin suhtautuminen maksullisiin naisiin. Siis kyllähän sen ymmärtää, jos ei tykkää seksistä tai ei tykkäisi naisista, eli siis olisi vaikkapa homppeli. Tai toiseksi, jos olisi niin köyhä, ettei olisi yhtään ylimääräistä rahaa, mutta Suomessa tätä ongelmaa tuskin on. Tai kolmanneksi, jos olisi esimerkiksi naimisissa eikä haluaisi pettää toista, jos nyt maksullisen seksin pettämiseksi haluaa laskea. Mutta onko mitään muuta syytä olla käymättä maksullisissa? Sukupuolivietti kun taitaa olla aika universaali ilmiö, ja tuskin sitä tarvitsee pyytää anteeksi, että on mies. Kyllähän joku hierojakin tai esimerkiksi parturi palvelee asiakasta sen määrätyn ajan. Itse en oikein enää jaksaisi nöyrtyä ja alistua siihen säälittävään skeidaan mitä moni mies tekee baareissa iskeäkseen naisia. Ja varmaankin loppujen lopuksi aika moni mies ei harrasta seksiä niin usein kuin haluaisi, tai sitten ne kumppanit eivät ole sieltä seksikkäämmästä päästä, niin eikö se ole hölmöä olla käymättä maksullisissa?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että prostituutio tulisi olla laillista toimintaa. Kunhan puitteet olisi kunnossa, eli prostituoiduilla olisi lain turva puolellaan.

En nyt ole erityisemmin kyllä perehtynyt, miten Hollannissa asia sujuu, mutta ei kai siellä laillisesta ilotalobisneksestä ole mitään haittaakaan ollut?

Mielestäni olisi ihan luonnollista edistystä, että tuokin asia otettaisiin ihan luonnolliseksi ja normaaliksi elementiksi yhteiskuntaan. Varmasti vastustajia on, mutta enemmän näen haittaa, kun asia on edelleen jotenkin tabu. Seksi nyt on mitä luonnollisin asia, samoin ihmisen tarve siihen. Luulisi demonisoinnin ajat olevan jo ohi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös