Naisasiat

  • 7 507 222
  • 26 557

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokeillaan sitten vielä tuota dynamon kikkaa. :) Mutta mistä tiedän haluaako tyttö tulla tänne imemään mun munaa, jos en puhu mitään? Jospa se laittaa sitten tekstarin, kun siltä tuntuu. :)

Dynamo ei varmaankaan pääse nyt vastaamaan, koska hänen kännykkänsä piippaa noita viestejä solkenaan...

Ihan vaan tässä ajattelin muistuttaa, että olet internetin keskustelupalstalla :) Kaikki ei välttämättä ole miltä näyttää, eivätkä kaikki neuvot, joita täältä saat sovi välttämättä juuri sinulle. Onnea matkaan!
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Dynamo ei varmaankaan pääse nyt vastaamaan, koska hänen kännykkänsä piippaa noita viestejä solkenaan...

Ihan vaan tässä ajattelin muistuttaa, että olet internetin keskustelupalstalla :) Kaikki ei välttämättä ole miltä näyttää, eivätkä kaikki neuvot, joita täältä saat sovi välttämättä juuri sinulle. Onnea matkaan!
Kiitoksia paljon! Niin, en minä nyt aivan tosissaan ollutkaan. :) Musta vaan nyt tuntuu, että haluan katsoa tämän jutun loppuun asti, vaikka mulla ei varsinaisesti mitään odotuksia tälle enää olekaan. Luotan siihen, että tyttö osaa kertoa mulle sitten joskus, että mitä mieltä se musta on. Minä olen jo sen hänelle kertonut, joten pallo on nyt hänellä. Yhteyttä en kuitenkaan itse aio ottaa edelleenkään, sillä se tuntuu tällä hetkellä turhalta.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Dynamo ei varmaankaan pääse nyt vastaamaan, koska hänen kännykkänsä piippaa noita viestejä solkenaan...

Ihan vaan tässä ajattelin muistuttaa, että olet internetin keskustelupalstalla :) Kaikki ei välttämättä ole miltä näyttää, eivätkä kaikki neuvot, joita täältä saat sovi välttämättä juuri sinulle. Onnea matkaan!

Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan :) Eipä se ota jos ei annakaan. Tilanne on CaptainSlowlla huono, joko se paranee tai sitten tyttö käyttää poikaa hyväkseen jatkossakin jos ei pistä asioita kuntoon.

Naisilla on jotenkin kumma käsitys siitä, että väärin voi toimia eikä siitä tarvitse kantaa vastuuta. Jos tyttö oikeasti tykkään Slowsta niin kohtelee tätä oikein ja kantaa vastuunsa teoistaan.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Valitettavasti se vaan on niin, että maailmassa pärjää vittumaiset ihmiset. Kiltteys ja mukavuus ovat nykymaailmassa toissijaisia hyveitä.
...
Voittajat pärjää ja ottaa mitä haluaa. Jos nainen huomaa, että olet heikko ja vietävissä niin kaverikortti paukahtaa sillä sekunnilla ja sen jälkeen kusessa oletkin kun pikkupyyntöihin juokset heti kun kutsu kuuluu ja se mitä on sovittu niin voidaan muuttaa yksipuolisella päätöksellä pakkasrajoituksi toiminnaksi.

Etkö nyt näe kuinka se mimmi nöyryyttää sua ja sinä meet mukana? Herranjumala mies, nyt elämä haltuun ja dumppaat sen kokonaan. Jos tykkää susta ni tulee kyllä.
dynamon viestiin on sanottava, että 100% asiaa!!!
Itsellä oli viime keväänä kierroksessa silloin omaan silmääni erittäin viehättävä nainen (A), joka teki työpaikallani satunnaisia tuurauksia. Kuljettiin yhdessä ilman sitoumuksia, mutta hiukan pääsin bonus/s-etukorttia maistamaan. Tein virheen ja olin ns. kiltti mies kaikessa toiminnassani ja tein selväksi, että haluan varsinaisen suhteen. Kaverikortti paukahti lopullisesti esiin ja etuudet vähenivät.

Nainen oli kesän ulkomailla töissä, mutta piti jatkuvasti yhteyttä. Tuli lomalle ja halusi viettää aikaa kanssani. Näin myös tehtiin ja tein selväksi edelleen haluavani suhteen hänen kanssaan. Kun ei kelvannut ja etuuksiakaan ei ollut saatavilla, tein kylmän viileän ratkaisun ja kerroin olevani myös kiinnostunut toisesta naisesta (B), sellaisesta jonka myös tämä nainen tiesi/tunsi.

A nainen meni saman tien hämilleen eikä jatkanut enää yhteyden pitoa palattuaan lomansa jälkeen ulkomaille töihin. Samalla poistin hänet myös facebookin kaverilistalta.

No syksyn mittaan A nainen palasi ulkomailta (sieltä hankittu mies mukanaan) ja tuli tekemään jälleen myös noita satunnaisia tuurauksia työpaikalleni. Puhuttiin asiat selväksi ja kummallakaan ei kuulemma ollut hampaankolossa mitään. Tuossa vaiheessa itseltäni oli jäänyt B nainen pois suunnitelmista ja olin/olen C naisen kanssa suhteessa. Ei mennyt kuitenkaan kauaa, kun työpaikalla tuli korviini tieto, että A nainen kertoo alaisilleni, kuinka kohtelen naisia huonosti; kuljen ensin hänen kanssaan yhdessä ja sitten yhtäkkiä poistan fb-listalta yms...

Voitte varmaan arvata, että kyseinen A nainen ei todellakaan näytä enää minkäänlaiselta silmääni, vaan parhaiten tuntemuksia kuvaa lause "mitä helv**tiä mä olen tuossa nähnyt".

Jos sinkuksi vielä päädyn, niin ideologiana on, että average-nainen joutuu metsästämään mua ja itse suostun asettumaan metsästäjän rooliin vain huippuyksilöiden kohdalla. Kyllä mies on se luomakunnan kruunu. Kun tuon muistaa pitää mielessään, niin menestyy :)
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niinhän tuo dynamon viesti on juuri sitä asiaa.

Äsken taas baarissa ollessa huomasi saman vanhan kaavan. Pienen paikkakunnan kuppilassa oli about 20 sellaista naisihmistä, kenen seura olisi ilman muuta kelvannut. Naisihmisiä siellä oli yhteensä n. 25, eli kovin montaa sellaista päinvastaista ei ollut.

Ja siinä kävi juuri niin kuin aina ennenkin. Kasa paskaa jäi vain jäljelle. Ei mitään muuta. Ketään siellä ei edes kiinnostanut oma läsnäoloni. Millään lailla ei noteerattu edes jos jonkin näki, kun vastaan käveli. Ihan kuin olisi ilmaa vain.

Viime perjantaina Turussa käydessä päivän anti oli jonkun jäätävän sotanorsun kommentti, jota en edes kuullut kun musiikki pauhasi tavallista lujempaa. Eikä sillä että olisi edes kiinnostanut, ei ole millään lailla omaa tyyppiä.

Omalla kohdallani edes nuo rauhanturvatehtäviin haku ei ole muuttanut asiaa. Muutama naikkonen niistä kyseli ja säälittävä pellenä pitivät. Väittivät että en osaisi toimia siellä ja tulisin kuitenkin takaisin ennen aikojaa. Koska näkyyhän se nyt läpi, kukaan ei ota tuollaisia juttuja omalla kohdallani vakavasti. Intin sotilaspoliisinakin olemista jaksetaan pilkata. Pellehän tässä ollaan, mutta kuitenkin.

Mielisairaalataustaakin vielä, naisia kiinnostaa varmaan vieläkin enemmän. Jonon häntää ei edes näy. Muutenkaan täällä hyväksytä mt-taustaisia juuri lainkaan kuin omissa piireissä. Ja niihinhän en mene.

Onhan se ihan hyvä että tiedostaa omat paskat puolensa, niitä on vain erittäin vaikea muuttaa enää tässä vaiheessa.

Ja hyvä että jotkut saavat noita kaverikortteja edes. Itse kun en koskaan sellaisiakaan ole saanut, senpä takia mitään naisia ei kavereina ole ollut.
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kokeillaan sitten vielä tuota dynamon kikkaa. :) Mutta mistä tiedän haluaako tyttö tulla tänne imemään mun munaa, jos en puhu mitään? Jospa se laittaa sitten tekstarin, kun siltä tuntuu. :)

Ainakin mun tuurilla viestissä sitten lukisi jotain tyyliin "Oisin halunnut imeä sun munaa, mut et vastannut puhelimeen, joten soitin tolle naapurin dynamolle."
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerrohan Flip sitten, miten kävelyt ja muut suju. Ihan mielenkiintoinen juttu nimittäin.
Kaikkien hankalien naisten äitinä, isänä ja kälynä sanon seuraavaa: kyllä ihan hyvin voi olla perusystävällisyyttäkin. Älä nyt hyvä mies mene tohon miinaan, "se puhuu mulle, se on kiinnostunut". Hyvin paljon mahdollista, että ei ole. Tai on kiinnostunut kaverina, mutta ei mitään muuta. Asia selvinnee ajan ja tapaamisten myötä.
Perjantaina pistin tuolle viestiä, että olisin raahannut kävelylle illalla omien juttujeni jälkeen, mutta mimmillä oli myös jotain omaa ohjelmaa sovittuna. Siinä snadin viestien vaihdon jälkeen ehti tulla hetkeksi fiilis, että niinköhän vaan ei haluakaan nähdä ja tekosyillä seivailee. Tänään(eilen) sitten kuitenkin otti heti FB:ssa yhteyttä ja kyseli menoja, ehdotti törmäämistä jos olisin itsekin pyörimässä keskustassa illalla. No, en ollut suunnitellut mitään dokailua, mutta himassa otin parit suuntaa-antavat ja kysyin sitten lähempänä keskiyötä, että missä pyörivät ystävänsä kanssa. Tyttö vastasi sitten, mihin olivat menossa ja ehdotti, jos tulisin myös. Ilmoitin mahdollisesti ilmestyväni paikalle, mihin tämä vielä, että olisi kiva jos tulisin. No, päädyin sitten menemään sinne, missä olivat frendinsä ja jonkun kolmannen tuntemattoman muijan kanssa. Tyttö ei itsekään tuntenut tätä "kolmatta osapuolta", joten tultuani sinne meikäläinen ja tämä "mun tapaukseni" juteltiin keskenämme ja ne 2 muuta keskenään, mikä sopi kyllä mulle. Kovin kauaa tätä lystiä ei kestänyt, kun mimmin kyyti soitteli tulleensa etuajassa. Saatoin sitten dösälle (joo, joku ihme kuvio, että ensin piti mennä dösällä johonkin, josta saisi kyydin) ja siinä erottuamme jäi taas sellaiset fiilikset, että molemmilla oli ihan kivaa ja parit tekstarit vielä perään. Ei siis mitään mullistavaa, mutta tosiaan ihan hyvät fiilarit jäi. Sitten vaan Stuttgarter rohkaisemaan uudelle tapaamiselle ja TQoFE jarruttelemaan, että ystävällinenhän se mimmi vaan on. :)
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Taas ei tiedä mitä ajatella. Olin jo valmis luovuttamaan koko homman, niin yhtäkkiä tämä tyttö alkaakin pitää yhteyttä taas ihan tosissaan. Ei ole edes puhunut siitä toisesta sanaakaan ja on ollut paljon vapautuneempi mun kanssa ja kiinnostunut mun tekemisistä. Itse ajattelin olla silti nyt hieman varuillaan, kun eipä olisi ensimmäinen kerta, että tyttö puhuu toista, mutta teot ovat jotain muuta.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas ei tiedä mitä ajatella. Olin jo valmis luovuttamaan koko homman, niin yhtäkkiä tämä tyttö alkaakin pitää yhteyttä taas ihan tosissaan. Ei ole edes puhunut siitä toisesta sanaakaan ja on ollut paljon vapautuneempi mun kanssa ja kiinnostunut mun tekemisistä. Itse ajattelin olla silti nyt hieman varuillaan, kun eipä olisi ensimmäinen kerta, että tyttö puhuu toista, mutta teot ovat jotain muuta.

Nyt jätkä! Otat itteäs munista kiinni ja päätät selvästi mitä teet tämän naikkosen kanssa. Turha sitä tuollaisessa roikkua on, jos esittää kivaa vain silloin kun hänelle sopii. Kiusaat vaan itseäs. Parhaiten se onnistuu vaikka kahville pyynnöllä ja puhut siellä asiat selviksi ja that's it!

Omasta tilanteesta voisin kertoa, että hieman oudohko tilanne kylläkin. Historian kaikki voi lukea edellisiltä sivuilta, mutta koulussa emme oikeastaan puhu. Käytävällä saatamme moikata toisiamme nyökkäämällä, mutta muuten se jää oikeastaan tekstiviestittelyyn. Siltikin olen viikon sisään hänen luonaan kahdesti yöpynyt. Itseäni ei kyllä tilanne haittaa ollenkaan. Ilkeästi voisi sanoa, että on edes se joku kenelle sitten viestiä pistää. Saa kylläkin nähdä miten tämä tästä etenee, kun taas pääsee opiskelurytmiin ja alkaa enemmän tuolla opiskelijabileissä käymään.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Sen verran tämä homma on edennyt, että ollaan tuon jälkeen oltu periaatteessa kokoajan yhteyksissä. Nyt sitten kysyin tytön uudestaan sinne kävelylle, kun silloin viimeksi oli niin "kehno ilma". Tällä kertaa ei ollut vastaus, että "nojoo kai me voitas" tai että "no jospa sitte mennään", vaan innostui itsekin kovasti asiasta. :) Pitkästä aikaa pystyy ajattelemaan jotain muutakin, kun asiat ovat menneet paremmin tämän tytön kanssa.

Ennen kaikkea se on mukavaa, että tyttö uskaltaa nyt jutella mun kanssa kaikesta mahdollisesta ja piikitteleekin aina välillä. Ei ole ihan itsestään selvää, kun se on luonteeltaan kuitenkin sen verran ujo. Joka kerta kun nähdään esimerkiksi koulussa, niin se hymy, joka irtoaa, on vaan yksinkertaisesti niin kaunis... :)

Niin ja toivottavasti sille kävelylle ei tällä kertaa satu "huonoa säätä".

Tsemppiä Kulkijalle täältä!
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sen verran tämä homma on edennyt, että ollaan tuon jälkeen oltu periaatteessa kokoajan yhteyksissä. Nyt sitten kysyin tytön uudestaan sinne kävelylle, kun silloin viimeksi oli niin "kehno ilma". Tällä kertaa ei ollut vastaus, että "nojoo kai me voitas" tai että "no jospa sitte mennään", vaan innostui itsekin kovasti asiasta. :) Pitkästä aikaa pystyy ajattelemaan jotain muutakin, kun asiat ovat menneet paremmin tämän tytön kanssa.

Toivotaan sulle parasta, mitä ikinä se sitten olisikaan. Mutta, mutta...

Jos lukee tän ketjun läpi, niin onko yksikään tälläinen eipäs-juupas-ehkä-juttu edistynyt esim. sille tasolle, että olis mennyt seurusteluksi tai "edes" seksiä (omasta mielestäni tämä olisi ehkä parempi vaihtoehto!). Joko on niin, että jos on päästy etiäpäin, niin ei ole enää kiinnostanut kommentoida tänne. Epäonnistuneet sitten kertovat kokemuksensa.

Vaikea sanoa, mutta aika samaa kaavaa monen kuviot tuntuu noudattavan. EI sinällään, kyllä sitä itekkin nuorempana (paitti ei ollut tota nettiä joka on kyllä aika merkittävä seikka).
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niin ja toivottavasti sille kävelylle ei tällä kertaa satu "huonoa säätä".

En halua murskata pilvilinnojasi, mutta..

Ensinnäkin: Kun olen aidosti kiinnostunut jostakin miespuolisesta henkilöstä, sellaista käsitettä kuin "huono sää" ei ole olemassakaan.

Toisenakin: Liian helppo ei ole koskaan hyvä. Kuka haluaa rinnalleen kävelevän ovimaton? Useat naiset pitävät itsevarmoista ja salaperäisistä miehistä. On luotaantyötävää, jos kaikki kortit heitetään pöytään liian aikaisin. Vähän sama, kuin sanoisi 'rakastan sinua' parin viikon tapailun jälkeen. Ihan kiva ele ja silleen, mutta niinsanotusti too serious too soon.

Eli ole nyt vain kylmä ja vaikea. Voit sitten deittaillessa käyttäytyä kuinka haluat, mutta anna nyt tytön rauhassa ihastua.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
En halua murskata pilvilinnojasi, mutta..

Ensinnäkin: Kun olen aidosti kiinnostunut jostakin miespuolisesta henkilöstä, sellaista käsitettä kuin "huono sää" ei ole olemassakaan.

Toisenakin: Liian helppo ei ole koskaan hyvä. Kuka haluaa rinnalleen kävelevän ovimaton? Useat naiset pitävät itsevarmoista ja salaperäisistä miehistä. On luotaantyötävää, jos kaikki kortit heitetään pöytään liian aikaisin. Vähän sama, kuin sanoisi 'rakastan sinua' parin viikon tapailun jälkeen. Ihan kiva ele ja silleen, mutta niinsanotusti too serious too soon.

Eli ole nyt vain kylmä ja vaikea. Voit sitten deittaillessa käyttäytyä kuinka haluat, mutta anna nyt tytön rauhassa ihastua.
Sillähän mä tuon huonon sään laitoinkin, koska tyttö silloin aiemmin kieltäytyi viime hetkellä kävelystä, vaikka pakkasta ei ollut kuin -12. Itse tein tosiaan tuon virheen, että vähän liian aikaisin yritin alkaa kiirehtimään tämän kanssa, niin tyttö taisi vähän säikähtää. Nyt on kuitenkin tämän viikona aikana tytön käytös muuttunut aivan uudenlaiseksi, sillä pidin itsekin tuon jälkeen vähän etäisyyttä häneen.

Edelleenkin kuitenkin katselen tässä ihan rauhassa mitä tästä tulee...
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Käytiinpäs kävelemässä ja puheiden perusteella molemmilla oli mukavaa. :) Ei tullut edes kiusalliseksi asti venyneitä hiljaisia hetkiä, kuten ei ole tullut muutenkaan, kun ollaan tapailtu. Ainut, mikä oli toisaalta hieman kiusallista oli, kun välillä kun pysähdyttiin, niin tyttö katsoi todella pitkään (varmaan yli 10sek) suoraan silmiin ja hymyili. En oikeasti tiennyt mitä tuossa olisi pitänyt sitten tehdä, koska tyttö on sanonut mulle aika selkeästi ettei halua olla kuin kaveri ainakaan vielä, niin olin vähän sekaisin siinä. Sitten lopussa sillä tuli yhtäkkiä hieman kiire kotiin tai jotain ja kysyin, että mikä nyt on, niin siellä oli kuulemma salkkarit alkamassa töllössä... :D

Elikkä aluksi lähti tosi hyvin käyntiin tämä homma ja tyttökin puhui taas paljon avoimemmin kuin esimerkiksi pari viikkoa sitten, mutta tuo loppu kyllä latisti tuota hommaa aika pahasti. Pitää nyt katella sitten taas rauhassa...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ainut, mikä oli toisaalta hieman kiusallista oli, kun välillä kun pysähdyttiin, niin tyttö katsoi todella pitkään (varmaan yli 10sek) suoraan silmiin ja hymyili. En oikeasti tiennyt mitä tuossa olisi pitänyt sitten tehdä, koska tyttö on sanonut mulle aika selkeästi ettei halua olla kuin kaveri ainakaan vielä, niin olin vähän sekaisin siinä. Sitten lopussa sillä tuli yhtäkkiä hieman kiire kotiin tai jotain ja kysyin, että mikä nyt on, niin siellä oli kuulemma salkkarit alkamassa töllössä... :D
Kun tyttö katsoo sinua silmiin 10 sekuntia ja hymyilee niin voit huoletta sanoa esimerkiksi, että sinulla on maailman kauneimmat silmät, kaveri. Sen jälkeen voi huoletta halata tyttöä ja jos hän ei juokse heti karkuun niin pikku,pikku,pikku suukottelu on ihan paikallaan. Jos hän ei suukkojenkaan jälkeen lähde karkuun niin voit ihan kevyesti suudella ja sanoa, että Salkkarit tulee viikonloppuna uusintana.

Terveisin koo
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ainut, mikä oli toisaalta hieman kiusallista oli, kun välillä kun pysähdyttiin, niin tyttö katsoi todella pitkään (varmaan yli 10sek) suoraan silmiin ja hymyili. En oikeasti tiennyt mitä tuossa olisi pitänyt sitten tehdä

No helkatti olisit varannut hotellihuoneen. Mutta tuota, hienoa, että hommat luistaa. Kyllä se siitä, mutta muista oikeasti, ettei sulla ole mikään kiire. Itse kun tässä olen vähän miettinyt, niin ehkä turhan hätäsesti ilmaisin omat tunteeni viime keväänä. Ehkä jos olisin lämittänyt kyseistä naista vielä jonkin aikaa, niin olisi asiat saattaneet olla toisin. Nyt en taida olla keneenkään ihastunut. Yöllä tulee joltain viestejä ja erään kanssa "chatataan" lähes joka päivä, mutta tämä "chattaus"-tyttö on varattu. Mutta pirun hyvä kaveri silti. Ei mulla ole tarvetta millekään tällä hetkellä. Jos ilmaantuu jotain, niin ilmaantukoot. Mutta en väkisin ole mihinkään suhteen etsintään lähdössä.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Kun tyttö katsoo sinua silmiin 10 sekuntia ja hymyilee niin voit huoletta sanoa esimerkiksi, että sinulla on maailman kauneimmat silmät, kaveri. Sen jälkeen voi huoletta halata tyttöä ja jos hän ei juokse heti karkuun niin pikku,pikku,pikku suukottelu on ihan paikallaan. Jos hän ei suukkojenkaan jälkeen lähde karkuun niin voit ihan kevyesti suudella ja sanoa, että Salkkarit tulee viikonloppuna uusintana.

Terveisin koo
Entäs sitten, jos se lähtee tuon pikku suukottelun jälkeen karkuun? Taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi silloin. Jotainhan tuossa olisi pitänyt sanoa muutakin kuin hymyillä takaisin, mutta vähän jäädyin siinä sitten. Joku kehuhan tuohon kyllä olisi sopinut hyvin. Tuntuu vaan tuo tyttö tulkitsevan kaikki kehutkin niin herkästi iskuyrityksiksi, vaikkakaan en ole nyt kokeillut.

Enhän minä tietenkään ymmärtänyt kysyä sitäkään, että pääsenkö katsomaan sen luo Salkkareita. Varmaan siksi, että minua ei voisi Salkkarit vähempää kiinnostaa. Tietenkin, jos olisi sytyttänyt, niin kai mää olisin yhden jakson Salkkareita voinut tuon tytön vuoksi taistella. :)

Todellakin pitää kyllä ottaa niin rauhassa kuin mahdollista. Tuntuu tyttökin tykkäävän paljon enemmän, kun en ole niin helvetin hätäinen kuin silloin aiemmin.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Entäs sitten, jos se lähtee tuon pikku suukottelun jälkeen karkuun?
Kukaan tyttö joka on lähtenyt kävelylle jonkun pojan kanssa ei lähde pikku-pikku suukkojen ja kehujen jälkeen karkuun, tietenkään. Ja jos lähtee niin juokse hänet kiinni ja sano, että sorry, mutta en voinut vastustaa sinun kauniita silmiäsi, ne saavat minut unohtamaan, että ollaan vaan kavereita.

Terveisin koo
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Niinhän se tietysti olisikin normaalitapauksessa, mutta tämä tyttö on vähän erinlainen. Varmasti tykkäisi kehuista, mutta tuo suukottelu olisi ehkä mennyt jo yli. Tai mistäpä sitä tietää, kun en idioottina tehnyt mitään? Kyllähän tyttö tuntuu kuitenkin aivan erilaiselta mun seurassa kuin ennen. Ja siis tosiaan tietää kyllä, että mitä minä haluaisin hänestä, joten sillehän luulisi olevan helpompaa käydä kimppuun sitten kun siltä tuntuu - enkä todellakaan pistäisi vastaan. :) Ehkäpä sitten ensi kerralla, jos saisin uuden yrityksen vastata tuohon katseeseen... :)
 

Snagari

Jäsen
Entäs sitten, jos se lähtee tuon pikku suukottelun jälkeen karkuun? Taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi silloin. Jotainhan tuossa olisi pitänyt sanoa muutakin kuin hymyillä takaisin, mutta vähän jäädyin siinä sitten. Joku kehuhan tuohon kyllä olisi sopinut hyvin. Tuntuu vaan tuo tyttö tulkitsevan kaikki kehutkin niin herkästi iskuyrityksiksi, vaikkakaan en ole nyt kokeillut.

Enhän minä tietenkään ymmärtänyt kysyä sitäkään, että pääsenkö katsomaan sen luo Salkkareita. Varmaan siksi, että minua ei voisi Salkkarit vähempää kiinnostaa. Tietenkin, jos olisi sytyttänyt, niin kai mää olisin yhden jakson Salkkareita voinut tuon tytön vuoksi taistella. :)

Todellakin pitää kyllä ottaa niin rauhassa kuin mahdollista. Tuntuu tyttökin tykkäävän paljon enemmän, kun en ole niin helvetin hätäinen kuin silloin aiemmin.

Melkoista sahaamista sulla. Olet nyt toitottanut tuota rauhallista etenemistä ja toivon, että ihan oikeasti teet niin. Oman itsesi vuoksi.

MUTTA. Jos se muija pysähtyy useamman kerran katsomaan sinua ja hymyilemään niin ei taida olla epäselvyyttä mitä nainen haluaa. Sanot jotain herkkää, jotain tilanteeseen sopivaa. Jos tytön reaktio on halutun kaltainen -> toimintaa! Hellä pikku suudelma siihen. Nainen syttyy ihan varmasti, hymyt päälle ja matka jatkuu. Ja voin kertoa, että juttukin luistaa vielä ihan eri tavalla loppumatkan. Kotiovella sitten vielä samanlaiset pikku suudelmat, ei mitään ylilyöntikielareita, ja avot! Kortit olisi taas pakassa. Ihan vain vinkkinä ensi kerralle, ei jumalauta mitään jäätymisiä enää.

Ihan vaan vinkiksi, enkä millään pahalla tarkoittanut.

Edit. Hyvä olit ylemmässä viestissäsi jo saanut juonen päästä kiinni!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mukavaa, että edes jollain onnistuu. Edes jollain tavalla.

Tuossa tuli tutustuttua uuteen henkilöön, tai siis pikemminkin juteltua. Olen tämän mieshenkilön nähnyt monta kertaa, mutta mitään keskustelua ei olla koskaan käyty.

Olen pistänyt merkille sen, että tämäkin tyyppi on melkein joka kerta eri naisen kanssa. Pitempiä parisuhteita tällä on ollut jo ainakin 5, se mitä olen itse nähnyt. Sitten on tällaisia yhden illan juttuja.

Siinä sitten juteltiin ja hän sanoi, kun kyselin vinkkejä, että kuinka hän sen tekee. Hän vain sanoi että on vain tuollainen. Naiset vain kiinnostuvat hänestä. Luoja on luonut hänet tuollaiseksi. Pillua saa melkein kun sormia napsauttaa, ja on erittäin vaikea väittää vastaan. Sen verran eräskin nainen ehdotteli ihan julkisesti.

Monet naiset ovat kehuneet häntä oikeasti seksikkääksi. Senkin olen kuullut monta kertaa.

Eli tuossa on oikeastaan juuri se, mitä olen hakenut monta kertaa. Toiset vain ovat luotuja tuollaisiksi. Toiset on sitten taas luotuja itseni kaltaiseksi. Toiset vain houkuttelevat niitä naisia puoleensa ja toiset taas luotaantyöntävät niitä jo pelkällä ulkonäöllään.

En nyt tiedä kuinka paljon voi antaa painoarvoa seuraavalle, mutta tuolla Facebookin Badoo-palvelussa peräti 3 naista haluaisi jotain chat-keskustelua kanssani. Juuri sen näköisiä naisia, joita en nimenomaan halua. Sellaisia epätoivoisia naisia, jotka eivät uskalla lähettää niille komeimmille miehille ehdotuksia, kun saavat pakit kuitenkin. Ei oikeasti suosittujen miesten tarvitse tuollaisten kohdalla vaivautua. He saavat paljon parempiakin.

Tässä on juuri se, että naiset eivät ketä tahansa huoli. Mutta en huoli minäkään. En todellakaan halua tuon näköisiä naisia, kun maailmassa on paljon parempiakin. En sitten tiedä onko itselleni, mutta on olemassa kuitenkin.

Tässä on juuri se karu puoli, että paremmat saa ja huonommat jäävät ilman tai vähemmälle huomiolle. Kaikkia ei ole luotu samanlaisiksi. Jos on naisten suosimia miehiä, niin on myös niiden hyljeksimiä. Aina on olemassa vastakohtia. Toisia suositaan, toisia ei. Toiset onnistuvat, toiset eivät. Karu fakta.

En vain ole millään lailla tyytyväinen itseeni. Enkä voikkaan. Niin paljon olen ulkopuolisilta ihmisiltä saanut palautetta niskaan, että tyytyväinen ei voi millään mittarilla olla. Itsessäni pitäisi tapahtua täysmuutos ja täysremontti. Uudistaa niin monta eri asiaa. Enkä siis itsekkään ole millään tavoin tyytyväinen tähän tilanteeseen. Haluan nimenomaan olla toisenlainen ihminen ja henkilö.

Mitään asiaa ei vain oteta todesta mitä yritän tehdä tai sanoa. Kaikki jotka tietävät rauhanturva-aikeistani, kommentoivat, että se ei sovi mammanpojille tai tyhmille ihmisille. Mitä jos joku muiden ihmisten silmissä oikeasti fiksu ja miehinen mies kertoisi vastaavaa? Ei olisi palaute ihan samanlaista.

En ihmisten silmissä näytä millään muotoa sellaiselta, jonka kuvittelisi käyvän salilla tai haaveilevan sotilasuraa. Koska näytän nössöltä ja vielä olenkin sellainen. Se vaikuttaa sitten myös naisasioihin. Kyllähän naiset jo huomaavat ulkonäöstä ja olemuksesta ja käytöksestä, onko minusta oikeasti mihinkään naissuhteisiin. Samalla se vaikuttaa myös viehätysvoimaan, yms. Nössöt miehet eivät vain ole niitä naisten suosikkeja.

Monesti sitä miettii, että minkä takia enää edes yrittää. Samahan se on vaikka lopettaisi kaikki. Oman itseni takiakaan ei jaksaisi tehdä enää mitään. Kaiken saman saisi nytkin ihan tekemättä mitään. Yksinäisyyden, naisten epäsuosion, valitsematta jättämisen noihin sotilasoperaatioihin, jne. Voin mennä tapahtumiin sun muihin tutustumaan uusiin ihmisiin ja ottaa kontaktia Facebookissa, sun muissa nettijutuissa. Mikä on tulos ollut kaikessa tässä? Nolla naista ja nolla kunnon kaveria. Yksinäisyyttä ja sinkkuutta vuodesta toiseen. Nuo molemmat saan ihan ilman mitään yrittämistäkin. Ja ilman sitä epäonnistumisen jatkuvaa tuskaa.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Nuo molemmat saan ihan ilman mitään yrittämistäkin. Ja ilman sitä epäonnistumisen jatkuvaa tuskaa.
Kannattaisi tutustua hieman itseesi ja miettiä tuota seksuaalisuuttasi. Nimittäin mitä olen lukenut juttujasi, niin tulee kyllä mieleen että olisit miehistä kiinnostunut. En ole ikinä elämäni aika kokenut tuollaista miehiin kohdistuvaa palvontaa yhdelläkään naispuolisista ystävistäni, vaikka syvällisiä jutellaankin. Ja he sentään oletusarvoisesti haluavat miehiä kumppanikseen.

Ja mitä tulee tuohon YK-hommaan niin jauhat paskaa. Kukaan ei tule sanomaan sinulle, että olisit mammanpoika etkä pääse sinne. Eikä kukaan sano että olet tyhmä etkä sinne pääse. Nimittäin jos niin tekevät niin se kertoo enemmän niistä ihmisistä kuin sinusta. Keksit omasta päästäsi näitä juttuja että saat huomiota.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Siis tarkoitan noilla kahdella miespuolisella henkilöllä sitä, että nimenomaan haluaisin olla heidän kaltaisensa mieshenkilö. Sen takia heitä ihailenkin. Koska olen itse päinvastainen. Nuo kommentit perustuvat vain siihen, mitä muut naiset ovat hänestä puhuneet. En ole siis itse niitä keksinyt, vaan ihan naisten suusta olen nuo jutut kuullut.

Valitettava totuus vain on se, että noille rauhanturva-aikeilleni joko nauretaan tai sitten niitä vähätellään. Vanhempani esim. sanoivat, että sinne otetaan ihan toisenlaisia henkilöitä kuin itse olen. Ovatko hekin siis jotenkin väärässä?

Olen myös miettinyt sitä, että jos muut ihmiset sanovat minua rumaksi, nössäksi, ylikiltiksi, tyhmäksi, jne. niin kertoohan se jotain totta kai myös niistä sanojista. Mutta olen myös miettinyt sitä, etä mitä se kertoo juuri minusta. Olen ihan samat asiat huomannut omalla kohdallani. Olen monta kertaa myös itse tajunnut sen, että olen joutunut ongelmiin tyhmyyteni takia. Ja että en ole millään tavalla komea. Olen sen myös huomannut äärettömän monta kertaa.

Eli jos päiväkodeissa, kouluissa, armeijassa, opiskelupaikoissa, sun muissa muut huomaavat nämä jutut, niin kyllähän se kertoo jo paljon itsestäni. Jos muutkin huomaavat nössöyteni, niin kyllähän se kertoo jo aika paljon myös itsestäni.

Ja nuo YK-jutut. Selvähän se on, että ei sinne mitään nössöjä ja tyhmiä ihmisiä lähetetä. Kaikkihan saattavat kuolla jonkun junttimaisen virheen takia.

Omat vanhempani eivät ole pilkanneet noita juttuja todellakaan, mutta ovat kertoneet aika kovalla kädellä siitä, millaiset henkilöt noita hommia tekevät. Ja armeijassakin kun olin, niin oman joukkueen kouluttajatkin sanoivat täysin samaa.

Eli kyllähän ympäristön suhtautuminen kertoo erittäin paljon myös siitä kohteesta. Ei tässä tapauksessa itsestäni.

Ja kuitenkin kukaan ei täälläkään voi myöntää sitä tosiasiaa, että toisilla miehillä vain riittää sitä naisvientiä ja toisilla ei. Toisilla se kokonaisuus vain on niin puoleensavetävä, että niitä naisia on. Toiset sitten taas eivät ole.

Ja kun nimenomaan vain haluaisin olla itse sellainen. Komea, fiksu, osaava, ja ennen kaikkea miehinen mies. Tällä hetkellä olen juuri päinvastainen. Sen on huomannut myös kaikki muutkin, ketkä ovat tekemisissä kanssani olleet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös