Naisasiat

  • 7 489 208
  • 26 542

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tämähän on luonnollisesti se helpoin polku käsitellä asiat. Sysätä vastuu suoraan toisen niskaan, ja nähdä " totuudet" aina sieltä omalta kantilta. Usein vielä niin että vastakkainen sukupuoli on aina se pirusarvinen olento joka loppupeleissä toimii sitten niiden omien luulojen mukaan - vaikkei näin olisikaan. Ei kannata lähteä moiseen katkeruuteen mukaan, vaan kurkkia sekä naapurin peiliin että omaan peiliin.

Aina on se mahdollisuus että nainen puhuukin totta ja aina on se (kin ) mahdollisuus että nainen valehtelee. Tässä tapauksessa vaan lähinnä pohtisin että miksi nainen valehtelisi? Ilmeisesti teillä kuitenkin alkaa eri polut siintämään, eikä viestin perusteella mistään kovin riitaisesta touhusta ole kysymys?

Itse todennäköisesti uskoisin naisen selitykseen, ihan vain siksi että asian liika vatvominen aiheuttaisi vain harmaita hiuksia. Eteenpäin on kuitenkin mentävä, oli sitten mitenpäin vain. Teetkö loppupeleissä jotain sillä tiedolla milloin tuo nainen on uuden miehensä tavannut? ( Muuten kuin oman mielenrauhasi takia. )

Kiitos naisnäkökulmasta, arvostan! Henk. koht. yritän uskoa häntä vaikka se tällä hetkellä aika vaikeaa onkin. Miksi?

No siksi, että vaikka me lopulta päätyisimmekin vetämään ne nimmarit siihen lopulliseen ero- ja osituspaperiin niin haluan kuitenkin olla ajattelematta häntä minään "petturi-huorana" tjsp. Meissä molemmissa on oikeasti paljon syytä siihen, että erossa tällä hetkellä asustelemme, mutta pettäminen ei niihin syihin kuulu... Kaksi ihanaa, kohta aikuista lasta on saatu aikaan ja heidän elämämme me jaamme kuolemaan asti.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Toki jos pystyt potentiaalisen seurustelukumppanin ignooraamaan, koska joku muu asia on tärkeämpi, niin mikäs siinä. Epäilen vaan, ettet pysty. Toivottavasti joku palstan patologisista naisvihaajista™ ei lue tätä ja tule kertomaan, että kyllähän se ämmä on helposti dissattavissa. Ei se ole, ei vaikka katkeroituneet peräkammarinpojat niin sanoisivatkin.

Ei se helppoa olekaan, mutta ihan mahdollista. Toki itselläkin joskus "tekee mieli" ja tulee ajatuksia, että voisiko jonkun kanssa olla vielä jotakin, mutta kokemus on opettanut ettei se vaan kannata enää.

Itsellä on ollut viimeisen puolen vuoden aikana kolme naispuolista tuttavuutta, joille olen joutunut antamaan kaikille pakit. En siis vihaa naisia ja ihan mielelläni mä lähden kahville tai vaikka kaljalle, mutta jostain syystä se toinen alkaa aina haluta jotain enemmän. Jotenkin downer, että kivan illan päätteeksi tullaan aina siihen, että kun on lähdössä himaan aletaankin lääppiä "soitathan mulle, oot ihana" yms paskaa. Sitten on olevinaan jotenkin loukkaantunut/yllättynyt/mitä vaan, kun en halua "syventää" tapailua. Huvittavaa, että yleensä miehiä moititaan siitä, ettei muka osata olla "vain ystäviä". Ja kaiken järjen mukaan en edes ole mikään ihana ihminen.
 
Viimeksi muokattu:

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ei se helppoa olekaan, mutta ihan mahdollista. Itsellä on ollut viimeisen puolen vuoden aikana kolme naispuolista tuttavuutta, joille olen joutunut antamaan kaikille pakit. En siis vihaa naisia ja ihan mielelläni mä lähden kahville tai vaikka kaljalle, mutta jostain syystä se toinen alkaa aina haluta jotain enemmän. Sitten on olevinaan jotenkin loukkaantunut/yllättynyt/mitä vaan, kun en halua "syventää" tapailua. Huvittavaa, että yleensä miehiä moititaan siitä, ettei muka osata olla "vain ystäviä". Yhden mukaan olen kuulemma homo, kun en halunnut lähteä sänkyyn. Hohhoijaa, sen siitä saa, kun on ihminen ihmiselle.

Tässä tapauksessa kyseessä ei ole ollut varmaan se mitä Trenchtown tarkoitti. Ainakin minä käsitän tuon niin, että potentiaalinen seurustelukumppani on semmoinen, joka vie sulta jalat alta ja pakottaa ajattelemaan tunteet edellä. Jos tässä on sitten jokin este, ettei siitä jutusta tule mitään, aivot keksivätkin mitä jännimpiä asioita selittämään miksi esteetkään eivät ole esteitä, korkeintaan hidasteita. Tälle on muuten ihan kemiallinenkin selitys, sen nimi on oksitosiini, jota aivot alkavat tuottamaan järjettömiä määriä ihastumisessa. Tämä taas vaikuttaa suoraan ajatteluun.

Omat jutut vielä prosessissa aiemmin kirjoitetusta. Kirjoittelen vasta sitten kun jotain tolkkua alkaa tilanteeseen tulemaan.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tässä tapauksessa kyseessä ei ole ollut varmaan se mitä Trenchtown tarkoitti. Ainakin minä käsitän tuon niin, että potentiaalinen seurustelukumppani on semmoinen, joka vie sulta jalat alta ja pakottaa ajattelemaan tunteet edellä. Jos tässä on sitten jokin este, ettei siitä jutusta tule mitään, aivot keksivätkin mitä jännimpiä asioita selittämään miksi esteetkään eivät ole esteitä, korkeintaan hidasteita.

Omat jutut vielä prosessissa aiemmin kirjoitetusta. Kirjoittelen vasta sitten kun jotain tolkkua alkaa tilanteeseen tulemaan.

No siinä tapauksessa olen jäävi kommentoimaan enempää, koska moista en muista ikinä kokeneeni. Erikoista silti, että itse olen ollut tuota "jalat alta jne" jollekin toiselle. Se oli oikeastaan hyvin vaivaannuttavaa.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ainakin minä käsitän tuon niin, että potentiaalinen seurustelukumppani on semmoinen, joka vie sulta jalat alta ja pakottaa ajattelemaan tunteet edellä.
Näin suhteen alussa, mutta jotta homma jatkossakin toimisi niin se edellyttää minun mielestäni hyvin aktiivista seksielämää vuosien ja vuosikymmenten ajan. Alkuihastus ei ole vaikeaa, hyvän suhteen ylläpito on paljon vaikeampaa. Asiasta minulla kokemusta monta kertaa avio-ja avoliitoissa olleena. Tällä hetkellä olen kylläkin erittäin tyydyttävässä kuusi vuotta kestäneessä suhteessa.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No siinä tapauksessa olen jäävi kommentoimaan enempää, koska moista en muista ikinä kokeneeni. Erikoista silti, että itse olen ollut tuota "jalat alta jne" jollekin toiselle. Se oli oikeastaan hyvin vaivaannuttavaa.

Veikkaisin, että naiset kokevat sinut kiehtovana tapauksena kun et ilmeisesti ole mikään "helppo". Monet miehethän hakevat tarkoituksella juuri tällaista vaikutelmaa naisten parissa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Veikkaisin, että naiset kokevat sinut kiehtovana tapauksena kun et ilmeisesti ole mikään "helppo". Monet miehethän hakevat tarkoituksella juuri tällaista vaikutelmaa naisten parissa.

No jaa, olen huomannut päälle päin fiksujenkin naisten viehättyvän ennen kaikkea arvaamattomista ja potentiaalisesti väkivaltaisista miehistä. Tatuointeja, lihasmassaa ja vähän Charlie Mansonin hullunkiiltoa silmiin, niin siitä ei kuulemma mies parane.

Itse koen olevani harvinaisen tylsä ihminen, joten todella koomista, jos välinpitämättömyyteni on joku "turn on" kenellekään.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No jaa, olen huomannut päälle päin fiksujenkin naisten viehättyvän ennen kaikkea arvaamattomista ja potentiaalisesti väkivaltaisista miehistä. Tatuointeja, lihasmassaa ja vähän Charlie Mansonin hullunkiiltoa silmiin, niin siitä ei kuulemma mies parane.
Mikäköhän rajatapaus sulle on tällaisia "faktoja" kertonut? Tuollaiset tapauksethan ovat ihan totaalisen turn off.
 

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jos nyt jotakuta vielä kiinnostaa mun kohtalo, niin asiat on selvitetty ja meikäläinen on nyt näköjään parisuhteen alussa ekaa kertaa kolmeen vuoteen. Lähtökohdat haastavat ja ikäviäkin asioita alla, mutta toivottavasti yhdessä tehden saadaan asiat kuntoon. Kaikesta morkkiksesta huolimatta on nyt aika hyvä fiilis :)
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Jos nyt jotakuta vielä kiinnostaa mun kohtalo, niin asiat on selvitetty ja meikäläinen on nyt näköjään parisuhteen alussa ekaa kertaa kolmeen vuoteen. Lähtökohdat haastavat ja ikäviäkin asioita alla, mutta toivottavasti yhdessä tehden saadaan asiat kuntoon. Kaikesta morkkiksesta huolimatta on nyt aika hyvä fiilis :)

Onnea ja menestystä. Mikä ei tapa se vahvistaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Sellaista. Taas erittäin hieno kokemus naisen kanssa takana. No minäpä referoin, otan ensin lasin viskiä.

Tavattiin naisen kanssa tuossa talvella. Kaikki meni upeasti kemiat kohtasi, peitto heilui ja harrastukset natsasi. No, nainen muutti 700km päähän, ei nähty enään niin useasti. Minun tunteet hieman hiipui. Tajusin myös, että ollaan liian erilaisia ihmisiä mihinkään vakavaan suhteeseen. Kerroin tämän naiselle ja hän oli samaa mieltä, jatketaan tapailua rennosti ja pidestään hauskaa kun nähdään. No hauskaa oli aikansa. Viikko sitten vihelsin pelin poikki ja sanoin, että eiköhän tämä ollut tässä. Parempi, että jatketaan eri teitä. Nainen sai hermoromahduksen ja kertoi kuinka rakastaa minua enemmän kuin ketään ja on suunnittelut jo kaikki mitä tehdään kesä ja varmaan kirkkokin oli jo katsottu. Uhkasi se jopa itsemurhalla kun elämässä ei oli mitään mieltä ilman minua. No, järjestin hänelle kriisiapua. Nyt tilanne on rauhoittunut ainakin toistaiseksi. Ei tässäkään kirjoituksessa mitään suurempaa järkeä ole. Noin se meni suurinpiirtein.

Nyt hetki vedetään happea naisista. Ei hitto mene kohtuudella mikään.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
kai tämä tänne kuuluu:

Iltasanomissa Tori Spelling tilittää kun on joutunut liikaa seksiä antamaan miehelleen:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288698249549.html?pos=ok-nln

Tokihan se on väärin, että mies on pettänyt. Kuitenkin jos suhtautuminen on tuollaista, että seksin antaminen on niin vastenmielistä joutumista, niin ei ihme, ettei mies ole seksielämään tyytyväinen ollut.

"teimme myös asioita, joista olen melko varma, että muut 7 vuotta naimisissa olleet neljän lapsen vanhemmat eivät tee kotonaan"

tekeekö ne niitä sitten vieraissa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...herkkää...

Miksi naisen pitäisi olla herkkä? Mulle tulee tuosta sanasta mieleen joku itkupilli, tai ainakin sellainen joka murehtii paljon asioita. Ja ehkä vähän jopa sellainen, jonka mielialat vaihtelevat usein, mikä on naisissa ärsyttävä piirre. Mä ennemmin haluaisin että nainen on luonteeltaan vahva tai ainakin suhtkoht normaali. Mä en mitään mököttelevää naista jaksa miellytellä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten naiselle voi muka oikeasti todistaa sen, että on hänen kanssaan tosissaan?

Tykkäämällä kaikista hänen #selfie-otoksistaan sosiaalisessa mediassa?

Tässä on nyt ilmeisesti kyseessä uusi sukupolvi, ei mulla ainakaan ole tuollaisesta mitään kokemusta, että jotkut tykkäykset sosiaalisessa mediassa nousevat kynnyskysymykseksi. On mulla niitä kaistapäitä kuitenkin jokunen tilillä, mutta mustasukkaisuus ja muuten vaan reikäpäisyys ovat näyttäytyneet aivan muilla tavoin.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Olimme molemmat viettämässä omissa kaupungeissamme baari-iltaa ja illan aikana tuli juteltua aika usealle eri ihmiselle, niin pojille kuin tytöillekkin. Sitten yhtäkkiä tältä jalat alta tyypiltä tulee aivan järkyttävä itkupotkuraivari minun puhelimeeni ja siitä syystä, että olen tykännyt toisen tytön kuvasta instagramissa. Viestissä suoraan sanottiin, että kuinka olen playeri kun menen tykkäilemään toisen tytön kuvasta keskellä yötä ja että kuinka minun pitäisi haistaa vittu jne. Soitin hänelle ja hän oli aivan hiilenä siellä ja huusi minulle kurkku suorana, että miltä musta tuntuisi jos mä tykkäisin jonkun pojan kuvasta. Noin tunnin leppyttelyn jälkeen sain onneksi hänet leppymään ja uskomaan, että kyseessä oli sitten ilmeisesti minun virheeni. Okei ei tää mustasukkaisuuskohtaus ollut sinänsä mitään, mutta ärsyttää kuinka noin vähäpätöisestä asiasta joku voi nostaa noin ison metelin. Ehkä mun pitäisi olla vain onnellinen, että kyseinen tyttö on mustasukkainen minusta. Kertoo kai siitä, että hänellä on oikeasti tunteet tässä pelissä mukana. Mutta en todellakaan tiedä, että mitä vastaisuudessa aion tehdä, jos (ja kun) tälläisiä tilanteita tulee vastaan.
Boldasin muutaman kohdan tekstissäsi.

Jos joku ulkopuolinen kertoisi sinulle vastaavan jutun, niin pitäisitkö sitä normaalina vai olisiko se mielestäsi "sairasta"?

Ja ei, sinun ei pitäisi olla onnellinen siitä, että joku vetää kilarit jostain somesta, varsinkin kun kyseessä ei ole mikään pimitys, tyyliin Tinder. Mitäs jos vaikka joskus tykkäät jonkun naispuolisen facebook-kaverin kuvasta --> kilarit? Ei kuulosta tasapainoiselta ihmiseltä. Väitän, että saat kokea vastaavia kohtauksia vielä pitkään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä on nyt ilmeisesti kyseessä uusi sukupolvi, ei mulla ainakaan ole tuollaisesta mitään kokemusta, että jotkut tykkäykset sosiaalisessa mediassa nousevat kynnyskysymykseksi.

Ai ilmeisesti? Johan sen ilmoitettu välimatka kertoo, että kyseessä on kaksi nuorta opiskelijaa.

Itse asiaan on aika vaikea sanoa mitään sinänsä, kun ei tuohon ajatusmaailmaan enää onneksi pääse, mutta miksi internetin ihmeellisessä maailmassa ei saisi tykätä jonkun kuvasta.

Jos tyttö sekoaa noin pahasti jostain mitä ei ole edes tapahtunut (pettäminen), niin mitähän muuta sieltä voi sitten olla tulossa. Ehkä tämän voi vielä katsoa läpi sormien, mutta jos alkaa toistumaan, niin sitten pitää luistella kovaa karkuun ja jättää muiden huoleksi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ai ilmeisesti?

En nyt viitsinyt suoraan kirjoittaa, että hyvin epävarmalta ja nuorelta tapaukselta kuulostaa, niin vähän pehmentelin. Kaverin nuori ikä selviää myös profiilista, nyt kun tulin sitä vilkaisseeksi.

Jos tyttö sekoaa noin pahasti jostain mitä ei ole edes tapahtunut (pettäminen), niin mitähän muuta sieltä voi sitten olla tulossa. Ehkä tämän voi vielä katsoa läpi sormien, mutta jos alkaa toistumaan, niin sitten pitää luistella kovaa karkuun ja jättää muiden huoleksi.

Allekirjoitan joka sanan. Ei lupaa hyvää, jos tuollaisista mitättömistä asioista ottaa noin paljon kierroksia, mutta jos/kun mimmikin on nuori ja ilmeisen epävarma, niin saattaahan tuo tilanne olla parannettavissakin. Toisen keskustelun paikka toki on siinä, että onko järkevää yrittää muuttaa ihmistä. Omalla vähäisellä elämänkokemuksella ja virheistä oppineena sanoisin, että ei ole. En minä enää muista millaista oli olla parikymppinen, joten turhaan kai tässä koitan parikymppistä neuvoa. Sanonpahan vaan sellaisen itsestäänselvyyden, että tuon tason epävarmuus ja epäluuloisuus ei lupaa hyvää. Se ei silti tarkoita, etteikö homma voisi toimiakin.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Miten naiselle voi muka oikeasti todistaa sen, että on hänen kanssaan tosissaan?

Jokapäiväisten tekojen pitäisi puhua sen puolesta. Sanoilla ei ole mitään merkitystä jos kuitenkin toimii miten sattuu tai niitä vastaan. Tämä on hyvä muistaa etenkin sellaisten naisten kohdalla, joita on loukattu entisissä suhteissaan. En tiedä miten paljon tunteiden näyttämistä on ollut ilmassa, mutta voihan se hämmentää naista mikäli yhtäkkiä tykkäilet jonkun toisen naisen kuvasta. Etenkin jos ei olla vielä päästy siihen mitä merkitsemme toinen toisillemme - vaiheeseen.

Naisen joka on käynyt huonoja suhteita läpi, itsetunto voi hyvinkin olla koko ajan vähän siinä rajalla, tuleeko ylilyöntejä vai ei. Haluaisi luottaa toiseen, mutta sitten kuitenkin valmistaa itseään koko ajan siihenkin mahdollisuuteen että kohta tää taas menee perseelleen. Tuohon ei oikeastaan voi antaa mitään yhtä neuvoa. Saattaa olla että nainen ajan kanssa oppii luottamaan sinuun 100%, eikä pelkää jokaisen instamuijan vievän sinua. On myös mahdollista ettei itsetunto tule ehjäksi lähiaikoina, eikä nainen pysty olemaan avoin uudelle suhteelle.

Ehkä tämän voi vielä katsoa läpi sormien, mutta jos alkaa toistumaan, niin sitten pitää luistella kovaa karkuun ja jättää muiden huoleksi.

Samaa suosittelen. Lähinnä kysymys on siitä kuinka pitkälle jaksat mennä vastaan ja miten kärsivällinen olet. Tuollaiset haavat eivät välttämättä parannu hetkessä tai kahdessakaan.
 

Barney

Jäsen
Miten naiselle voi muka oikeasti todistaa sen, että on hänen kanssaan tosissaan?
Tähän Freya vastakin jo aika ytimekkäästi. Jokapäiväiset teot ja sanat (jos ne menevät tekojen kanssa yhteen) on se paras tapaa todistaa rakkauttaan naiselle. Sillä ei ole mitään väliä kuinka monta kertaa vannoo rakkautta toiselleen, vaan sillä kuinka monta kertaa sen toiselle todistaa.

Itsellä oli aika samanlainen tilanne, mutta siinä ei kuitenkaan ollut naisen puolelta noin radikaalia hysteriaa. Mielestäni tässä kohtaa olisi paras ottaa aihe keskustelun aiheeksi naisen kanssa, koska jos edellisessä suhteessa on ollut pettämistä, niin tuo käytös tuskin tulee ainakaan ihan nopeasti muuttumaan, jos asialle ei mitään tee. Puhut naiselle suoraan kuinka paskalta tuntuu tuollainen aiheeton syyllistys ja epäluottamus, ja ilmoitat ettei tuollaista jaksa pidemmän päälle, koska suhde ei voi toimia ilman molemminpuolista luottamusta. Jos olette esimerkiksi jutelleet hänen edellisistä suhteista, niin voisit ottaa varovaisesti puheeksi tietäväsi, että häntä on kohdeltu huonosti edellisessä/edellisissä suhteissa ja sanoa sekä TODISTAA ettet itse tekisi mitään sellaista.

Itselläni ainakin tuo puhuminen auttoi, ja jos kyseinen tyttö on sinusta oikeasti kiinnostunut, niin kyllä hän kunnioittaa mielipidettäsi ja yrittää varmasti tehdä kaikkensa tapojensa parantamiseksi. Pienen keskusteluhetken jälkeen itselläni on ainakin mennyt ihan ongelmitta jo kohta puoli vuotta. Puhuminen ja rehellisyys ovat kuitenkin tärkeitä asioita parisuhteessa, joten rehellisesti vain purkamaan fiiliksiäsi kyseiselle tytölle.
 
Mutta en todellakaan tiedä, että mitä vastaisuudessa aion tehdä, jos (ja kun) tälläisiä tilanteita tulee vastaan.

Ehkä vähän turha ja sekava viesti, mutta olen todella hämilläni vain naisen reaktiosta asiaan. Varsinkin kun ei ole aiempaa kokemusta samankaltaisista tilanteista.
Kieltämättä aika outo raivari, sen varmaan lähes kaikki ulkopuoliset voivat taustatietoja sen enempää tuntematta allekirjoittaa. Mutta se mitä kannattaa mun mielestä tehdä, on käydä selvin päin kasvotusten asia läpi, selvittää mitä te molemmat asiasta ajattelitte ja ajattelette. Siinä keskustelussa sitten taas tutustuu siihen toiseen ihmiseen paremmin ja kenties selviää, että loppujen lopuksi olettekin asiasta samaa mieltä ja lisäksi huomaatte että teillä synkkaa tosi hyvin. Tai sitten jotain muuta.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri niin kuin edellä on sanottu. Itse kyllä myös lisäisin, että aion jatkossakin tykkäillä sellaista kuvista, joista pidän, enkä pidä kovin fiksuna tehdä sitä salassa, joten jos tämä on jonkun sortin ongelma, niin joko totuttelet ajatukseen tai lähdet kälppimään. Pettämäänhän pystyy jokainen joka tapauksessa eikä tuollainen älytön kontrollointi sitä estä, mikä on ihan hyvä tiedostaa. Avoimin kortein kun pelataan, niin ei tällaisen pitäisi olla ongelma.

Saatko kadulla vilkuilla hyvän näköisiä naisia? Hän ei varmaankaan itse vilkuile komeita kundeja laisinkaan, vai kuinka?
 

dorka

Jäsen
KuumaaKamaa, oma mielipiteeni on, että unohdat tytön samantien. Parisuhde todella mustasukkaisen naisen kanssa on yhtä tuskaa, ei sitä kestä edes kolmen promillen humalassa. Jos nainen vetää hirveät pultit jostain Instagramissa tykätystä kuvasta, niin ei hyvää päivää. Tietysti jos sinua ei mustasukkaisuus haittaa, niin äsken sanomani kannattaa unohtaa.

Olen nyt päässyt lopullisesti yli entisestä naisestani. Pakko sanoa, että sinkkuna eläminen on kyllä aivan älyttömän helppoa! Ei tarvitse suunnitella koko viikkoaan toisen menojen mukaan tai pelätä, että nainen ottaa lämpöä viinan kittaamisesta. Vitutti exässä ujous, on siis ollut suorastaan helpottavaa tutustua itsevarmoihin naisiin, jotka uskaltavat sanoa mitä haluavat. Exäni oli myös ihan surkea ottamaan poskeen, onneksi nyt kuitenkin on saanut nauttia paljon paremmasta hoidosta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä Instagramit ja Facebookit ovat nykyään niin helppoja tapoja kytätä toista, että jos ihminen osoittaa pientäkään mustasukkaisuutta, niin varmasti saa niistä tarpeen tullen lisää syitä olla mustasukkainen.
Kerran tykkäsin erään naisen laittamasta kuvasta, jossa oli lähdössä lenkille ja oli juoksutrikoot päällä. Tästä tuli sitten vihaista viestiä, kuinka haaveilen kaikenlaisesta tuon naisen kanssa. Siis mitä helvettiä! Yritin selittää, että lähinnä tykkäsin kuvassa siitä että ihminen pitää huolta itsestään ja lähtee urheilemaan, en niinkään ihmisen ulkonäöstä. Sama tapaus oli sitten aikanaan kaivellut meikäläisen vuosia vanhoja päivityksiä yms. Facebookista ja tullut siihen tulokseen, että olen hirveä pleijeri. Oli kuulemma niin monet eri naiset tykänneet ja kommentoineet niitä vuosia vanhoja juttuja. No, ehkä sitä silloin tulikin eri naisten kanssa sinkkuna pyörittyä, mutta kertoohan se jotain jos neljä vuotta vanhoja päivityksiä tuodaan tämän päivän totuuksina esille.

Meitä on moneen junaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jumakauta, tähän voisin koittaa kirjoittaa KuumaaKamaalle jotain kun ollaan varmaan melko samassa iässäkin!

Siis itsellähän päättyi minun ensimmäinen suhteeni silloin syyslomalla joskus lokakuussa, kun pistin välit poikki silloiseen tyttöystävääni johtuen juurikin tämmöisistä aivan ihmeellisistä kilahduksista eikä ole tarvinnut katua sitten yhtään, vaikka aluksi olikin todella tyhjä olo ja sitä vain mietti mitä teki, päästinkö kenties unelmien naiseni juuri pois käsistäni jne. Luulin meinaan itsekin pitäväni tästä kyseisestä naisesta aivan sikana ettei parempaa voisi olla olemassakaan ja toivoa, mutta todellisuudessa taisi tämän naisen seksikkyys vain viedä minut mukanaa suhteeseen, ei niinkään itse ihminen. Pakko kysyä, että oletko aivan varma, että tykkäät tästä kyseisestä muijasta myös ihmisenä?

Kukaan järkevä nainen ei meinaan kilahtaisi tuolla lailla missään IG:ssä tapahtuneesta tykkäyksestä ja ikävä kyllä veikkaan, että kyseinen muija on samanlainen tapaus kuin minun oli, noita kilahduksia on tulossa vielä lisää tällöin! Ja jos tämä vielä kääntyi sinun viaksesi niin pakko sanoa, että erittäin huolestuttavalta kuulostaa! "Noin tunnin leppyttelyn jälkeen sain onneksi hänet leppymään ja uskomaan, että kyseessä oli sitten ilmeisesti minun virheeni." Tuossa tapauksessa kyseisen muijan olisi pitänyt pahoitella aivan käsittämätöntä ylireagointia eikä missään nimessä sinun pahoitella, että olit tykännyt jonkun kuvasta! Omassa suhteessani myös kaikki samanlainen paska kääntyi aina minun viakseni ja minä vain nielin kerta toisensa jälkeen kaiken niin kuin sinäkin teit nyt.

Tiedän siis erittäin hyvin, kuinka paljon vaatii nostaa kytkintä ensimmäisestä suhteesta varsinkin jos olet vielä aivan toisen ulkonöän pauloissa, mutta tee se itsesi vuoksi äläkä jää kituu enempää. Uskaltaisin väittää, että tulet huomaamaan hyvinkin pian, kuinka järkevän päätöksen teit eikä kyseessä ollutkaan ainut nainen.

Myönnän, aivan vitun sekavaa tekstiä ja kellokin on jo näin paljon toivottavasti sait kaivettua pointtini esille ja tästä oli jotain apua sinulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös