Naisasiat

  • 7 486 930
  • 26 542

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaimon ja lapsen jättäminen diplomaattisesti maakuntaan välipäiviksi ja Salama-auton keulan kohdistaminen kohti Isoa Kirkkoa yleensä kohdallani tietää lievää henkilökohtaista mielipidemittausta. Eikä tämäkään vuosi tule tekemään poikkeusta. Markkina-arvoni on mitattu. Ei tarvinut nimittäin herätä yksin Tapaninpäivänaamuun. Vieressä tuhisee nimittäin ihkaelävä nelihuulisorsa ja nätti sellainen.
 

Birchman

Jäsen
Tunnistaako kukaan tällaista naistyyppiä:

Minä sitä, minä tätä ja sitä, minä, minä, minä... Kokoajan puhutaan vain itsestään minuuttitolkulla ja sitten kun saa itse suunvuoron niin saa sanoa korkeintaan kolme sanaa kun puhe on taas kääntynyt naisen omiin juttuihin ja saat taas luvan istua hiljaa ja kuunnella kauheaa papatusta jostain asiasta joka ei kiinnosta sitten ketään.

Välillä sai oikein sanoa; "Niin siihen mun piti vielä lisätä..." Sen takia, että nainen oli jotain kysynyt 10min sitten ja olin yrittänyt vastata niin puhe oli jotenkin taas kääntynyt naisen omiin kokemuksiin. Huomasi kyllä, että ei toista pahemmin kiinnostanut se mitä meikäläiselle kuului.

Pitäisi kait vielä nähdä, mutta pakko sanoa, että ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa taas mennä kuuntelemaan yksinpuhelua. Puhuisi vaikka peilille... VITTU!

EDIT: Odotukset oli tytön suhteen todella korkealla, mutta kyllä nyt tuli aikamoinen pettymys. Tuollaista ei vaan yksinkertaisesti jaksa kuunnella pitkässä juoksussa. Ja tuskin se nyt kauheasti tulee jatkossakaan muuttumaan. Minkäs ihminen luonteelleen voi.

Annanko vielä mahdollisuuden vai juoksenko karkuun ja helvetin kovaa?
 
Viimeksi muokattu:

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ei sitä uskoisi kuinka vaikeaa naisen kysyminen ulos voi olla. Aikani viivyteltyäni sain kysyttyä, vaikka olin vähällä jättää koko homman. En nimittäin näe oikein mitään syytä, miksi tämä naisihminen olisi minusta kiinnostunut. Noh, niin tai näin, sain myöntävän vastauksen ehdotukseeni lähteä yhdessä elokuviin ja ulos syömään myöhemmin päätettävänä ajankohtana. Puhelinnumerokin siis tuli kaupan päälle. Nyt, 5 päivää myöhemmin on vaikea käsittää koko asiaa todeksi. Silti lähipäivinä pitäisi soittaa ja tiedustella sitä sopivaa ajankohtaa.

Lähtisikö nainen kanssani ulos jos ei olisi kiinnostunut minusta? Tämä askarruttaa mieltäni. Tunnemme kuitenkin hieman toisiamme mm. opiskeluiden kautta, joten tekisikö hän tätä ihan puhtaasta kokeilunhalusta eli "ei ole muutakaan tekemistä"-pohjalta?

Kyllä ainakin minä voin uskoa miten vaikeaa jonkun pyytäminen ulos voi olla, kokemusta on!! Ja kaikkein vaikein on pyytää ulos juuri sellaista ihmistä johon itse tuntee ihastusta..

Niin, tulkitsenko siis oikein että sinä olet kiinnostunut hänestä? Sellaisessa tilanteessa ei kyllä normaalisti ainakaan ketään treffeille pyytäessään kannata koko ajan ajatella että "ei tuolla ole mitään syytä olla kiinnostunut minusta", se nimittäin näkyy helposti naamasta. Ja nainen se on sellainen pirulainen joka haistaa tuollaisen epävarmuuden jo kilometrien päähän, kokemusta on takavuosilta siitäkin.. onneksi nyt homma meni sinulla hyvin

Ja jos soittaminen tuntuu vaikealta, niin pistä ensin tekstari jossa ikään kuin "palaat asiaan". Ja sitten vasta soittelet perään. Ylipäätään tuossa vaiheessa kannattaa ajatella asioita positiivisesti: ainakin hän luottaa sinuun eikä kyllä varmasti pidä sinua mitenkään epämiellyttävänäkään koska numeronsa antoi..

Eli nyt siis vain reippaasti puhelinta käteen ja yhteyttä ottamaan. Pahin virhe tuossa tilanteessa on jäädä tuleen makamaan liian pitkäksi aikaa, nainen saattaa hukata kiinnostuksensa.. eikä se ota jollei se annakaan. Tsemppiä!
 

Incarnation

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, PoPa
Niin, tulkitsenko siis oikein että sinä olet kiinnostunut hänestä? Sellaisessa tilanteessa ei kyllä normaalisti ainakaan ketään treffeille pyytäessään kannata koko ajan ajatella että "ei tuolla ole mitään syytä olla kiinnostunut minusta", se nimittäin näkyy helposti naamasta. Ja nainen se on sellainen pirulainen joka haistaa tuollaisen epävarmuuden jo kilometrien päähän, kokemusta on takavuosilta siitäkin.. onneksi nyt homma meni sinulla hyvin

Ja jos soittaminen tuntuu vaikealta, niin pistä ensin tekstari jossa ikään kuin "palaat asiaan". Ja sitten vasta soittelet perään. Ylipäätään tuossa vaiheessa kannattaa ajatella asioita positiivisesti: ainakin hän luottaa sinuun eikä kyllä varmasti pidä sinua mitenkään epämiellyttävänäkään koska numeronsa antoi..

Eli nyt siis vain reippaasti puhelinta käteen ja yhteyttä ottamaan. Pahin virhe tuossa tilanteessa on jäädä tuleen makamaan liian pitkäksi aikaa, nainen saattaa hukata kiinnostuksensa.. eikä se ota jollei se annakaan. Tsemppiä!

Kyllä, olen erittäin kiinnostunut tästä naishenkilöstä, vai pitäisikö sanoa ennemmin tytöstä.

Soittaminen tuskin tuottaa mitään isompia vaikeuksia, koska olen jo sen myöntävän vastauksen saanut. Yksissä tuumin päätimme, että sovimme tapaamisen ajankohdan vähän myöhemmin, toisin sanoen joulun jälkeen, kun nämä pyhäpäivät on saatu pois päiväjärjestyksestä.

Huomiseen ajattelin venyttää soittoa, kun tänään on kuitenkin vielä pyhäpäivä. Tottakai voisin ja haluaisinkin soittaa jo tänään, mutta en halua antaa liian tunkeilevaa kuvaa itsestäni ja mennä sopimamme aikataulun edelle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Markkina-arvoni on mitattu. Ei tarvinut nimittäin herätä yksin Tapaninpäivänaamuun. Vieressä tuhisee nimittäin ihkaelävä nelihuulisorsa ja nätti sellainen.

Mikäli tässä viestissä on kysymys siitä, että heräsit jonkun muun naisen kuin oman vaimosi vierestä, niin onnittelut. Kertakaikkiaan miehekäs suoritus ja ennen kaikkea upea päätös vuodelle 2007. Terveiset vaimollesi: JSSAP! Todella!
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tunnistaako kukaan tällaista naistyyppiä:

Minä sitä, minä tätä ja sitä, minä, minä, minä... Kokoajan puhutaan vain itsestään minuuttitolkulla ja sitten kun saa itse suunvuoron niin saa sanoa korkeintaan kolme sanaa kun puhe on taas kääntynyt naisen omiin juttuihin ja saat taas luvan istua hiljaa ja kuunnella kauheaa papatusta jostain asiasta joka ei kiinnosta sitten ketään.

Välillä sai oikein sanoa; "Niin siihen mun piti vielä lisätä..." Sen takia, että nainen oli jotain kysynyt 10min sitten ja olin yrittänyt vastata niin puhe oli jotenkin taas kääntynyt naisen omiin kokemuksiin. Huomasi kyllä, että ei toista pahemmin kiinnostanut se mitä meikäläiselle kuului.

Pitäisi kait vielä nähdä, mutta pakko sanoa, että ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa taas mennä kuuntelemaan yksinpuhelua. Puhuisi vaikka peilille... VITTU!

EDIT: Odotukset oli tytön suhteen todella korkealla, mutta kyllä nyt tuli aikamoinen pettymys. Tuollaista ei vaan yksinkertaisesti jaksa kuunnella pitkässä juoksussa. Ja tuskin se nyt kauheasti tulee jatkossakaan muuttumaan. Minkäs ihminen luonteelleen voi.

Annanko vielä mahdollisuuden vai juoksenko karkuun ja helvetin kovaa?

Ikävä sanoa, mutta juokse karkuun ja helvetin kovaa. En jaksa minäkään uskoa, että se pysyvästi tulee muuttumaan, ei ihminen luonteelleen juurikaan mitään voi.

Kyllähän tuollaisenkin naistyypin tunnistaa, eikä tuollaisia todellakaan jaksa katsella kuin korkeintaan sen yhden yön. On se säälittävää, kun ihminen ei näe maailmassa mitään muuta kuin itsensä.

Voithan tietenkin huomauttaa asiasta tytölle ja katsoa muuttuuko asia mitenkään. Sekin vaara on olemassa, että tuon sanottua ovi tippuu saranoilta, mutta se viimeistään varmistaa, ettei kyseinen tyttö ymmärrä kuin itseään.
 

Fordél

Jäsen
Mikäli tässä viestissä on kysymys siitä, että heräsit jonkun muun naisen kuin oman vaimosi vierestä, niin onnittelut. Kertakaikkiaan miehekäs suoritus ja ennen kaikkea upea päätös vuodelle 2007. Terveiset vaimollesi: JSSAP! Todella!

Jos tässä oli todellakin kyse tästä niin ei voi muuta sanoa kuin, että mun silmissä tämmöset tyypit ovat pahimpia idiootteja. Ei kyllä saa multa minkäänlaista kunnioitusta ja tuosta on miehekkyys kaukana! Ja tulee vielä tänne oikein ilmottelemaan tapahtuneesta; kertoo paljon ihmisestä. Olen kyllä todella surullinen tuonkin vaimon ja lapsen puolesta.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vaimon ja lapsen jättäminen diplomaattisesti maakuntaan välipäiviksi ja Salama-auton keulan kohdistaminen kohti Isoa Kirkkoa yleensä kohdallani tietää lievää henkilökohtaista mielipidemittausta. Eikä tämäkään vuosi tule tekemään poikkeusta. Markkina-arvoni on mitattu. Ei tarvinut nimittäin herätä yksin Tapaninpäivänaamuun. Vieressä tuhisee nimittäin ihkaelävä nelihuulisorsa ja nätti sellainen.

Toivottavasti muistit olla tosimies ja pistää paljaalla. Olisi vaimolle kiva yllätys jokin tasonmittauksesta tuliaisina saatu tauti. Mielellään joku vaikka herpes, joka muistuttaa itsestään tulevaisuudessakin. Halusit tai et.

Ei kyllä putoa respectiä täältäkään. Vituttaa lähinnä. Onnea vaimolle, vaikutat olevan kovassa huudossa. Ilmeisesti siis melkoinen kultakimpale. Toivottavasti vaimo vaan osaa arvostaa sinua tarpeeksi..
 

julle-jr

Jäsen
Jos nimimerkin Tex Willer vaimo ei tiedä, että mies on käynyt vieraissa (jos nyt edes on), niin onko siitä vaimolle mitään haittaa? Tai no tietysti siinä tapauksessa on, että Tex Willer on huonotuurinen ja saanut jonkun taudin, mutta jos ei ole tautia niin ei kai se siinä tapauksessa vaimoa voi haitata, jos hän ei tiedä mitään. Hyvällä tuurillahan Tex Willer on voinut vaikka oppia jotain naistenkäsittelystä ja siitä on iloa vaimollekin.
 

Cassu

Jäsen
Jos nimimerkin Tex Willer vaimo ei tiedä, että mies on käynyt vieraissa (jos nyt edes on), niin onko siitä vaimolle mitään haittaa? Tai no tietysti siinä tapauksessa on, että Tex Willer on huonotuurinen ja saanut jonkun taudin, mutta jos ei ole tautia niin ei kai se siinä tapauksessa vaimoa voi haitata, jos hän ei tiedä mitään. Hyvällä tuurillahan Tex Willer on voinut vaikka oppia jotain naistenkäsittelystä ja siitä on iloa vaimollekin.

Sori mutta en kyllä ymmärrä mitä järkeä on pettämisessä?
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Sori mutta en kyllä ymmärrä mitä järkeä on pettämisessä?

No eihän siinä järkeä tarvitsisikaan olla. Yhtä lailla voisi kysyä, mitä järkeä on uskollisuudessa, jos mitään kiinnijäämisen pelkoa ei ole ja veri vetää?

JulleJR kirjoittaa tässä sangen ennakkoluulottomasti, vailla pureksimatta nieltyä käyttäytymismallia. Tottahan tuo, "mitä silmä ei näe, ei voi sinua vahingoittaa". Jos mitään "ukko ylijumalaa" tai "karman lakia ei ole, miksi uskottomuus, josta toinen ei mitään tiedä, olisi tuomittavaa? Riskin ja kiinnijäämisen pelon takiako? Entä jos otetaan prinsiipiksi olettamus, ettei kiinni jäisi koskaan. Mikä silloin on tuomittavaa, jos tautiakaan ei toiselle tuo? Kenties sitä todellakin oppii vaan paremmaksi rakastajaksi.

Itsehän nämä ratkaisut kukin tekee. Esimerkiksi allekirjoittanut ei ole koskaan pettänyt, kun on ollut jonkun kanssa yhdessä. En ole pettänyt, koska ei ole tehnyt mieli. Mitään korkeampia moraalisia estoja ei ole siihen ollut koskaan. Kaikki me vain olemme toisen kanssa "paremman puutteessa", ja asioihin voi tulla muutos koska vaan. J
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Taitaa olla eka kerta, kun kirjoitan tähän ketjuun positiivisessä mielessä. Worrellilla on jotkut treffin tyyliset uutenavuotena. JAU! Viimeksi tuntunu yhtä hyvältä näissä asioissa yli vuosi sitten. Monen sattuman kautta satutaan omistamaan kavereita samasta kaupungista johon kumpikin on menossa ystävien luo kylään, niin siellä sitten. Ei kyllä muutenkaan asuta kaukana toisistaan, mutta eipä sitä aiemmin ehdi treffata.

Menis nyt vaan putkeen kaikki. Olisi se kyllä jo aikakin prkl.
 

Pertsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se on juhlapäivä tänään. Tuli meinaan 20. pakit. Tällä kertaa tosin harvinaisen lempeästi, selitysten kanssa oikeen.. No, viski parantaa kaikki haavat..
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Se on juhlapäivä tänään. Tuli meinaan 20. pakit. Tällä kertaa tosin harvinaisen lempeästi, selitysten kanssa oikeen.. No, viski parantaa kaikki haavat..

Samalla kertaa 20 naista? Vitsivitsi... Toivottavasti ei sentään samalta vosulta? Uutta putkeen vaan ja vahinko kiertämään!
 

julle-jr

Jäsen
Sori mutta en kyllä ymmärrä mitä järkeä on pettämisessä?
Mitä "järkeä" ylipäänsä on missään ihmissuhteissa? No ehkä lisääntyminen ja vakaan suhteen tuomat paremmat kasvuolot jälkeläisille, mutta toisaalta miksipä sekään olisi järkevää, kun populaatiomme on jo nyt vähintään tarpeeksi suuri.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
JulleJR kirjoittaa tässä sangen ennakkoluulottomasti, vailla pureksimatta nieltyä käyttäytymismallia.

Pettämis-ketjussa lienee paljonkin kannanottoja tuohon pettämisasiaan, eli en siihen enempää kommentoi. Aikuisen miehen tarve testata "markkina-arvoaan" on kyllä erittäin säälittävää.
 

Cassu

Jäsen
Mitä "järkeä" ylipäänsä on missään ihmissuhteissa? No ehkä lisääntyminen ja vakaan suhteen tuomat paremmat kasvuolot jälkeläisille, mutta toisaalta miksipä sekään olisi järkevää, kun populaatiomme on jo nyt vähintään tarpeeksi suuri.

Ei niissä mitään järkeä olekaan! Itse vaan mietin kun paljon varatut miehet (naisista en tiedä) käy vieraissa että mikä siinä kiinnostaa? Tai miksi niin pitää tehdä? Haetaanko jotain uutta vai mitä?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei niissä mitään järkeä olekaan! Itse vaan mietin kun paljon varatut miehet (naisista en tiedä) käy vieraissa että mikä siinä kiinnostaa? Tai miksi niin pitää tehdä? Haetaanko jotain uutta vai mitä?
Hyvä kysymys. En oikein itsekään vastausta ole keksinyt, ainakaan yleispätevää. Jos suhde ainakin näennäisesti on ihan ok kurssissa, niin ei tule muuta mieleen kuin ihmisluonteen tietynlainen kyltymättömyys. Sen lisäksi tunne, että tapahtui mitä vaan, niin on silti olo, ettei ole kaikkea sitä mitä haluaa. Eli kumppanin hyvyydestä huolimatta jotain asioita hänestä aina puuttuu ja niitä pitää etsiä sitten jostain muualta. Kukaan ihminen kun ei ole täydellinen ja voi olla kaikkea mahdollista.

Ihmisen pakonomainen tarve kokea ja saada kaikki lienee siis aika usein pohjalla tälläisissä asioissa. Itse ainakin uskon niin.
 
Suosikkijoukkue
Anaheim
Seuraava keskustelu on lainattu ircquotes- sivuilta.

<@platypi> eilenkin olin niin näppärä että pokasin naisen baarista, vein kämpille, itkin 2-3h sille kunkan paha olo on ja kuinka kaipaan exää...
<@platypi> enkä antanut seksiä
<@platypi> iheme ettei se enää aamulla ollut täällä :/

Mulla sama olo, että sillä erotuksella, mutta että en edes saa sitä naista baarista... Perkele. Tosin en edes halua.
 

Ender00

Jäsen
Ei niissä mitään järkeä olekaan! Itse vaan mietin kun paljon varatut miehet (naisista en tiedä) käy vieraissa että mikä siinä kiinnostaa? Tai miksi niin pitää tehdä? Haetaanko jotain uutta vai mitä?

Kyllä, molemmat sukupuolet pettävät ja paljon. Sanoisin että 50% parisuhteellisista pettää parisuhteensa aikana ainakin kerran ja olen varma, että tuo prosentti on alimitoitettu.

Tätä pettämistä ei luonnollisesti voi ymmärtää kukaan, joka on kokenut vain lyhyitä suhteita tai elänyt parisuhteessa vasta maksimissaan pari vuotta. Tällöin vielä ihastus kumppaniin on tallella, aivot tuottavat huijausaineita ja kaikki on auvoista.

Mutta kun suhde alkaa olla vuosia vanha, aivot eivät enää palkitsekaan mielihyvä aineilla, kun ajattelee kumppaniaan, kumppanin viatkin alkaa näkemään, suhteesta tulee arkipäiväistä, seksuaalinen vetovoima puolisoiden kesken heikkenee, arki ja rutiini iskee.

Suhde ei tuo enää sitä sukupuolten välistä mielihyvää, johon on tottunut. Tällöin suhde jonkun ulkopuolisen kanssa alkaa kiinnostaa kummasti.

Ja tällöin seksuaalinen innostus toisiin naisiin on huomattavasti kovempi kuin omaan kumppaniinsa, vaikka nämä toiset naiset eivät naisina tai ihmisinä olisi lähellekään sen oman kumppanin tasoa. Arki ja turtuminen siihen kumppaniin vain iskee ja tällöin vaihtelu alkaa kummasti kiinnostamaan.

Varmasti on ihmisiä, jotka elävät uskollisessa parisuhteessa onnellisena elämänsä loppuun saakka, mutta epäilenpä että nämä eivät muodosta enemmistöä, lähellekään. Mies ei yksinkertaisesti luonnoltaan ole yksiavioinen, ja mitä on kokemuksia parisuhteellisista naisista, niin tuskin hekään pitemmän päälle.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaimon ja lapsen jättäminen diplomaattisesti maakuntaan välipäiviksi ja Salama-auton keulan kohdistaminen kohti Isoa Kirkkoa yleensä kohdallani tietää lievää henkilökohtaista mielipidemittausta. Eikä tämäkään vuosi tule tekemään poikkeusta. Markkina-arvoni on mitattu. Ei tarvinut nimittäin herätä yksin Tapaninpäivänaamuun. Vieressä tuhisee nimittäin ihkaelävä nelihuulisorsa ja nätti sellainen.

Juuri näin. Vaikuttaa hienolta tavalta kohentaa itsetuntoa tuo sinun tapasi, siis jos todella olet vaimoasi pettänyt.Toivottavasti kerrot sorsastusretkestäsi myös kauniimmalle puoliskollesi yhtä nopeasti kuin jatkoaikalaisille.

Tämä nyt on vaan oma henkilökohtainen mielipiteeni, mutta säälittävää, todella säälittävää touhua. Jos edelleen olet niin epävarma itsestäsi, että tunnet pakottavaa tarvetta testailla markkina-arvoasi em. tavalla, niin et taida olla oikein kypsä vakinaiseen parisuhteeseen.Toivottavasti vaimosi saa tietää puuhistasi mahdollisimman pian ja antaisi sinulle ansiosi mukaan.Liian moni pettäjä pääsee livahtamaan kuin se kuuluisa koira veräjästä.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Taas mennään..

Pitkäaikais ihastukseni soitti minulle tänään ja ehdotti tapaamista. Noh tänään sitten katsotaan meillä leffa, en vaan oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Kaikki on niin sekavaa, itselläni on kuitenkin vielä tunteita kyseistä naikkosta kohtaan, mutta jotenkin en vaan jaksa uskoa, että saisin hänet lirkuteltua johonkin muuhunkin kun leffa seuraksi.

Saapahan nähä mitä tästä illasta tulee, huomenna vitutusketjuun?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kaikki on niin sekavaa, itselläni on kuitenkin vielä tunteita kyseistä naikkosta kohtaan, mutta jotenkin en vaan jaksa uskoa, että saisin hänet lirkuteltua johonkin muuhunkin kun leffa seuraksi.
No niin, tässähän se heti ensimmäinen ongelma tulee vastaan.

Älä ala suorittamaan mitään lirkutteluja, vaan ota sellainen miehinen ote siihen tilanteeseen, ja vie kokoajan treffejänne haluamaasi suuntaan. Jos tämä naikkonen sitten haluaa lähteä mukaasi, ja tykkää siitä illasta, niin sen jälkeen homma on sinulle paljon helpompi kuljettaa eteenpäin.

Homot ja muut vätykset ovat niitä lirkuttelijoita, eivätkä kunnon miehet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös