Nörttimäisintä mitä tiedät

  • 13 680
  • 59

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
sekä syö mikropizzaa ja juo kuukauden vanhasta Coca-cola -pullosta vettä.

Olen tätä miettinyt reilut neljä vuotta ja nyt rohkaistun nörttimäisesti ihmettelemään, että miksi ihmeessä Coca-cola -pullossa on vettä eikä Coca Colaa?

Voihan kokis tietysti akuutisti loppua taloudesta maailmanloppuskenaariossa, mutta tosinörtti varautuu survivalistihengessä ja hommaa kunnon määrät kolajuomaa asuntoonsa, ettei se lopu kesken ainakaan keskellä yötä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen tätä miettinyt reilut neljä vuotta ja nyt rohkaistun nörttimäisesti ihmettelemään, että miksi ihmeessä Coca-cola -pullossa on vettä eikä Coca Colaa?

Voihan kokis tietysti akuutisti loppua taloudesta maailmanloppuskenaariossa, mutta tosinörtti varautuu survivalistihengessä ja hommaa kunnon määrät kolajuomaa asuntoonsa, ettei se lopu kesken ainakaan keskellä yötä.
Ei ole nörtteilyä mutta olen käyttänyt tyhjää colapulloa vesipullona noin pari kuukautta (välillä toki vaihtunut pullo).
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei ole nörtteilyä mutta olen käyttänyt tyhjää colapulloa vesipullona noin pari kuukautta (välillä toki vaihtunut pullo).

On minullakin ollut (ja on) tyhjä Dr Pepper -pullo toisinaan vedellä täytettynä esim. ulkona liikkuessa, mutta Ralphin alkuperäisessä nörttiesimerkissä oli kyse yön yli pelaavasta verkkopelaajasta, ja silloin tarvitaan vettä väkevämpää. Näin muuten kannattaakin juoda enemmän vettä kuin muita juomia.

Kesällä on mennyt aika paljon kivennäisvesiä viime aikoina, sekä ulkona että kotosalla. Ihme kyllä Rainbow-bulkkimerkki on osoittautunut toistaiseksi liki parhaaksi.
 

Glove

Jäsen
En tiedä. Tulee mielikuva semmosesta nörtti-kulmauksesta, kun ajattelee pöytätietokonetta.
En ole perillä siitä mikä on nykyään tilanne, mutta aiemmin sai samaan hintaan pöytäkoneeseen huomattavasti enemmän tehoja kuin samanhintaiseen läppäriin. Aikanaan tuli harrastettua videokuvausta ja editointia joten laskentatehoa oli hakusessa. Ei puhettakaan, että olisin valinnut läppärin. Nyt on videot kameran sijaan iPadillä eikä niitä juuri tule editoitua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pöytätietokone nykyaikana.
Jos on itse koottu pöytätietokone niin onhan se aika nörttiä. Etenkin jos sillä käyttää IRC:tä ja näyttöjä on useampi kappale.
 

Glove

Jäsen
Jos on itse koottu pöytätietokone niin onhan se aika nörttiä. Etenkin jos sillä käyttää IRC:tä ja näyttöjä on useampi kappale.
Mulla olisi suunnitelmissa hommata tommonen hemmetin leveä näyttö, ettei tarvisi kahta. Kai tuoomonen 37” kaareva näyttö riittää, että saa useamman ohjelma uki ja jatkoaika.comin keskustelupalstan näkyviin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös