Nörttimäisintä mitä tiedät

  • 13 605
  • 59

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
("minä" != "nörtti") ' Jos tuon osaa tulkita oikein niin nörtti olet. Jos vielä tiedät minkä arvon lause antaa niin mikään ei auta. Ei voi mitään.

FORTRAN, paperipääte, muistivedos, heksat...

Notepad. Notepad++. Emacs, Vim.

Warhammer. LOTR ja myös BOTR. WoW, DOTA, LoL, WoT, Elder Scrols, MineCrap. Dwarf Fortress. Kahdessa viimeisessä; oman tietokoneen/ laskimen rakentaminen. Koska se on mahdollista.

Pelien modaaminen. Ja modien tekeminen.

Ja Kevin MacLeod:in "Who Likes to Party"
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Yksi mun entinen työkaveri kuuluu tänne. Kun katsoo ja seuraa sitä niin ymmärtää sanan nörtti. Jätkällä on koko ajan samat haisevat vaatteet, paskanen letti ponnarilla ja likaiset rillit. Huono ryhti ja sukat sandaaleissa. Välttelee katsekontaktia ja pelaa/chattaa puhelimella kun muut koittaa jutella kahvipöydässä. Illalla se käy lautapelikerhossa ja kotona kattoo sitten Doctor Who tms paskaa. Jos vaivautuu sohvalta keittiöön niin siellä on valmiina iPad telineessä ettei vaan ohjelmat katkea. Pelilaitteita sillä on: Nintendo Wii, PS3, Xbox, PC, iPad sekä iPhone. Että näin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silmälasipäinen lauta- ja videopelejä pelaava ja fantasialeffoja ja larppaussarjoja katsova star trek -fani, joka käyttää twitteriä.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Miten nörttimäisenä muuten pidätte niitä jotka aikoinaan pelasivat Planetarionia ja Starspherea ?
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
("minä" != "nörtti") ' Jos tuon osaa tulkita oikein niin nörtti olet. Jos vielä tiedät minkä arvon lause antaa niin mikään ei auta. Ei voi mitään.

Notepad++

if("minä" != "nörtti")
cout<<"et oo nörtti"<<endl;
else
cout<<"oot nörtti, mee himaan koodaamaan"<<endl;

Mikäli tosi niin lause antaa '1', jos epätosi niin '0'. Notepad++ on melko tuttu myös. Koodasin tänään noin 6 tuntia, sama kuin eilen.

Ohjelmistokehittäjät ei oo nörttejä, ne saa pesää.
 

Ralph

Jäsen
Ohjelmistokehittäjät ei oo nörttejä, ne saa pesää.

Nörttikin saa pesää, muttei ota sitä vastaan.

Muuten kyllä, mutta juuri nyt katsoo toiselta tietokoneen näytöltä kun joku streaminomistaja pelaa livenä Super Mariota ja toisella näytöllä pitää itse livestreamia yllä pelatessaan WoWia. Samaan aikaan pöydällä GameBoy jossa auki Pokemon sekä syö mikropizzaa ja juo kuukauden vanhasta Coca-cola -pullosta vettä. Samalla siirtää jakauksella varustettuja hiuksiaan naaman tieltä, että näkee hikisten silmälasien läpi että kello löi 05:00 ja miettii, "15 tuntia putkeen koneella, lol." Välillä toki käy paskalla, lukien samalla Aku Ankkaa ja jättää pesemättä kätensä, koska fantasiamaailma ei odota.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nörttimäisintä on mitä tahansa inhimillistä ilmiötä tutkiessaan riisua siitä aivan kaikki inhimillisyys, ja supistaa se pelkäksi kasaksi suureita ja teorioita. Siitä voi sitten näppärästi vääntää omaan nörttimaailmaan sopivat säännöt, ja laajentaa ne yleispäteviksi laeiksi, jotka koskettavat aivan kaikkia. Nörttiyden kruunaa niiden halveksunta, jotka näkevät myös ne inhimilliset puolet, eivätkä täten ole supernörttimme kanssa samaa mieltä.
 

Ralph

Jäsen
Nörttiä on myös kirjoittaa Jatkoaikaan yli 11 000 viestiä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nörttimäisintä on ehkä se, jos on kaiken maailman pelit ja vehkeet jotta pystyy olemaan käytännössä 24/7 netissä, oli sitten mökillä, kotona, kaverilla, lomalla jne. Eli on koko-ajan-tavoitettavissa-netin-välityksellä.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Uptime -laskurin lisääminen android-puhelimen näytölle.
 

Vesku

Jäsen
Nyt kirjoittelu jatkuu jo juhannuspäivän puolelle, onkohan sekin nörttimäistä? On se.

Kaikki lasketaan, kaikesta rangaistaan. Vasta duunissa maanantaina KRAPULASSA hillittömän CreiziBailauksen jälkeen kirjoittelu lasketaan ei-nörttimäiseksi. Sen sijaan silloin suorastaan sataa ja ropisee ÄIJJÄ-pisteitä.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin lähijunassa muutama vuosi sitten ja vieressä istui n. 30v mies. Ei nyt mikään naistennaurattaja varmaan, muttei täydellinen stereotyyppinen nörttikään (ulkonäön perusteella). Hän osti konduktööriltä lipun ja aloitti ostamisprosessin siinä sanomalla naama pokerina jotain seuraavaa: " Trolololololo äksdee äksdee, ostaisin yhden seutulipun kiitos". Konduktöörin naama oli näkemisen arvoinen ja hän sanoi vain "anteeksi??" johon mies sanoi saman kuin aiemmin. Ei hyvää päivää.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Yritin etsiä nörtti-ketjua, mutta kun tämä koneen käyttö on juuri nyt pirun vaikeaa ja hidasta.

Fiftyeight etsi tätä ketjua Sekalaisten kysymyksien ketju kakkosessa, joten autan nimimerkkiä mäessä ja vastaan nörttimäisesti suoraan nörttiketjuun.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
- Lasit päässä
- Suihkussa käynti noin joka toinen päivä
- Katsekontakti jutellessa huono sillointällöin
- Paljon vietettyä aikaa tietokoneella
- Kouluaikana vahvin lukuaine matematiikka
- Ulkonäkö ei välttämättä mikään kaksinen
= Minä. Apua!! (OMG LOL ÄKSDEEE)
 
- Suihkussa käynti noin joka toinen päivä
Mitä ihmettä? Minusta tuo kuuluisi hinttimäisintä mitä tiedät -ketjuun. Juntti käy saunassa keskiviikkona ja lauantaina ja suihkussa lauantaina. Äijä peseytyy molemmilla saunareissuilla. Nörtit käyvät kullipyykillä korkeintaan kaksi kertaa kuukaudessa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tosimies käy pesulla ennen oman muksun ristiäisiä ja heti perään ennen oman muksun rippijuhlia.

Rixan kohdista moni sopii itseenikin, tosin että on ainoastaan lukulasit. En silti miellä itseäni nörtiksi.

Nörttejäkin on kahta tyyppiä. Toisena esimerkkinä Sarjis-hemmo ja Milhouse simpsoneista ja sitten toisena Bill Gates ja naamakirja-Markki. Näistä moni tuntee ensimmäisiä edustavia ihmisiä, vielä useampi tietää toista esimerkkiä muistuttavia ihmisiä. Muistaakseni yläasteella erottui jo nämä "hyvät" nörtit ja sitten nämä "klingon-nörtit". Osa näistä "hyvistä" taitaa takoa rahaa kiitettävästi, toiset asuvat vieläkin vanhempien nurkissa ja ovat juurikin tätä perinteistä nörtti-kuvaa edustavia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nörttiä on myös kirjoittaa Jatkoaikaan yli 11 000 viestiä.

Nörttimäisempää on tarkistaa kuinka moni jatkoaikalainen on tämän rajan ylittänyt. Heitä on tällä hetkellä 33, nimimerkki teude on kuitenkin hyvin lähellä rajan ylitystä. Sinä olet 22. nörttimäisin kirjoittaja Jatkoajassa.

Minä en ole listalla ollenkaan koska olen Jatkis-kirjoittajien pitkällä listalla vasta sijalla 67 tämänhetkisellä viestisaldolla 8467. En siis ole nörtti lain!

Virheiden etsiminen MAOLin taulukkokirjasta.

Virheiden löytäminen MAOLin taulukkokirjasta. Tunnustaako joku?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltapäivälehden nettisivuilla luki taas sen F-Securen Hyppösen kommentit ja heti tuli mieleen tämä ketju. Siis mitenhän tuollaisten firmojen kautta tunnetuksi tulleet miettivät tän jutun. Onko se kovakin juttu? Onko se sigamagee juttu? Vai onko se kenties ihqusti tosi OMG-juttu? "Siis fancy mä :) oon tän puljun OECD oujee ihqu IMG nyt hogasin ;) koodaus on coolia go to line 1 or else syntax error".

EVVK.

Vai onkohan toikin tyyppi vaan joku niiden datanomien ja itab-tyyppien palvoma jumala, joka mahdollistaa ne kaikki wow, minecraft, minebombers ja star trek -jutut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös