Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 451 670
  • 2 331

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viesti HYVÄÄ JOULUA!-ketjuun marraskuun 13. päivä on näkemättä paskaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kaikki viestit PAHAA JOULUA -ketjuun ovat näkemättä gaggaa. Naattikaa juhlista, hyvät ihmiset. Tai jos ette naati, niin hajotkaa itseenne.
Juu paitsi että mä pidän joulusta... kun on joulu.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Love island, pillua paratiisisaarella ja ensitreffit alttarilla..
 

Baldrick

Jäsen
Tuntematon sotilas (2017).

Oli muuten erinomainen elokuva! Tässä mielipiteessä näkyy perehtymättömyys. En ole vielä kenenkään suusta kuullut, että olisi ollut huono, mutta sitä vasten posia on satanut.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Kansalainen Uuno Turhapuro

Kyllä.

Maikkari on nyt vuosien varrella näyttänyt kaikki Turhapurot kymmeniä kertoja. Varmaan tyyliin 6kk välein jossain vaiheessa nämä tuli. Nokkelat veikot maikkarilla on keksinyt nyt uuden idean (ilmeisesti uppiniskaisinkaan tuulari ei noita jaksa yli kolmeakymmentä kertaa nähdä) ja lisäävät vanhoihin pätkiin hassuja kommentteja erilaisilta julkkiksilta.
Konspetina jo paskaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
"HS seuraa Slush-huumaa hetki hetkeltä"

Anteeksi, olen yrittäjähenkinen, mutta hold your horses. Huuma? Mikä vitun huuma?
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Itse olen pitänyt kaikkia maikkarin ohjelmia ihan paskana, näkemättä, paitsi tietenkin Emmerdalea. Eilen satui kuitenkin katsomaan Viivi Pumpasta ja jotain toista missä kalahommissa. Ihan hyvä ohjelma oli. Viivi oli tosi mimmi, jatkoon...
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"HS seuraa Slush-huumaa hetki hetkeltä"

Anteeksi, olen yrittäjähenkinen, mutta hold your horses. Huuma? Mikä vitun huuma?
No kyllähän tuon Slushin ympärillä on aikamoinen hype tällä hetkellä, jos ei nyt huuma-sanaa halua käyttää. Kulttuuritehdas Korjaamolta Messukeskukseen ja yhdeksi Euroopan johtavista kasvuyritystapahtumista. Puhujia Al Goresta Samsungin päästrategiin. Mutta huumaa kyllä siinäkin mielessä, että Slush näyttää herättävän kiinnostusta muissakin kuin startup-piireissä ja Slush halutaan mennä kokemaan paikan päälle. :) Itse tervehdin Slushia ilolla, mutta ehkä ilmankin pärjään.

Edit: korjaus. Iso-Arska taisi olla Nordic Business Forum-tapahtumassa, ei Slushissa.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yhtään Tuntematonta en ole katsellut joten kolmas versiokin on siis näkemättä samaa huttua.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Putouksen uusi kausi.

Käsikirjoitettua improvisointia, jossa ei vielä yhdelläkään kaudella ole ollut mitään hauskaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tänään nelosella klo 18. World vision: Sami Hedberg ja ystävät.

Sami Hedberg kutsuu lavalle huippuartisteja hyväntekeväisyyden merkeissä. Mukana ovat tällä kertaa mm. Pete Parkkonen, Niko Kivelä, Janna, Mikko Harju, Signmark, Club For Five, Jacke Björklund ja Sami Pitkämö House Band. Iltaa Samin kanssa vetää Piritta Hagman.

Voin kuvitella kuinka kokokansansami "huippuartistien(!!!)" esitysten välissä vähän hauskuuttaa yleisöä (ja nauraa eniten itse) ja spiikkaa lavalle "huippuartistin" toisensa perään jonkun hassun aasinsiltavitsin kautta. Ja kansa naaraa niin maan makiasti.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Star Wars
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tähän vahva sama. Yhtään elokuvaa en ole nähnyt, enkä haluakaan.

Onneksi teitä on muitakin, sillä luulin jo olevani yksin tämän asian kanssa.

Minultakin on jäänyt kaikki Star Warsit näkemättä ja niin saa olla jatkossakin. Jo pelkästään, kun näkee kuvia niistä elokuvan hahmoista saa ihmettelemään, että mikä helkkari tollasissa voi aikuisia ihmisiä kiinnostaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Onneksi teitä on muitakin, sillä luulin jo olevani yksin tämän asian kanssa.

Minultakin on jäänyt kaikki Star Warsit näkemättä ja niin saa olla jatkossakin. Jo pelkästään, kun näkee kuvia niistä elokuvan hahmoista saa ihmettelemään, että mikä helkkari tollasissa voi aikuisia ihmisiä kiinnostaa.

Niin no, mikä ihmisiä fiktiossa ylipäänsä kiinnostaa. Saman voisi sanoa mistä tahansa elokuvasta tai tv-sarjasta. Hei kamoon jätkät, osa teistä katsoo Salkkareitakin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös