Näkemättä paskaa ja muita perehtymättömiä, mutta vahvoja mielipiteitä

  • 450 857
  • 2 329

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Minä en ole nuori mutta söin silti viime viikollakin Hartwall Areenalla pizzanpalan päähine päässä. Kaverikin taisi vetää fan zonella Lihajalosteen makkaraa lippis päässään, ja hän on jo yli 40-vuotias. Onko sulla joku ikäraja siinä, minkä ikäisten sallit syödä päähine päässään?
Nelikymppinen tyyppi jäähallilla lippis päässä? Toivoton tapaus, joten syököön käyränsä lippis päässä. Sinua olen kirjoitustesi perusteella pitänyt erityisen hyväkäytöksisenä ja sivistyneenä, mutta kerrankos sitä erehtyy.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Älä muuta sano. Moukkamaisuutta vielä lisää se, että aivan kuten sinullekin, hänelle sopisi maahanmuuttopoliittisten näkemystensä puolesta erinomaisesti kiitospaita ja leijonakoru.
Sivistyneeksi ihmiseksi kirjoittelet yllättävän hatarilla tiedoilla. Kiitospaidoilla tuetaan sotiemme veteraaneja eikä niillä ole mitään tekemistä maahanmuuttopolitiikan kanssa.
 
Sivistyneeksi ihmiseksi kirjoittelet yllättävän hatarilla tiedoilla. Kiitospaidoilla tuetaan sotiemme veteraaneja eikä niillä ole mitään tekemistä maahanmuuttopolitiikan kanssa.

Minä olen kaikkea muuta kuin sivistynyt. Siitä olen silti iloinen, että toisin kuin kiitospaitojen käyttäjät, olen ymmärtänyt että minun surkea tulotasoni ei ole maahanmuuttajien vika, vaan vika löytyy ihan omista geeneistäni ja kasvuympäristöstäni. Kiitospaitajengillekin tekisi erittäin hyvää etsiä syitä omiin ongelmiinsa jostain muualta kuin neekereistä ja rättipäistä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Minä olen kaikkea muuta kuin sivistynyt. Siitä olen silti iloinen, että toisin kuin kiitospaitojen käyttäjät, olen ymmärtänyt että minun surkea tulotasoni ei ole maahanmuuttajien vika, vaan vika löytyy ihan omista geeneistäni ja kasvuympäristöstäni. Kiitospaitajengillekin tekisi erittäin hyvää etsiä syitä omiin ongelmiinsa jostain muualta kuin neekereistä ja rättipäistä.
Mä oon liian iso kala sun katiskaasi. Kokeile parempaa pyydystä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Uskon että olen samaa mieltä @red.machine :n kanssa kun sanon että koska toisiaan mainostavat ja omille biiseilleen jo ties kuinka monetta kautta putkeen itkevät artistit kiinnostavat formaattina kuin kilo mätiä tomaatteja naamaan heitettynä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Uskon että olen samaa mieltä @red.machine :n kanssa kun sanon että koska toisiaan mainostavat ja omille biiseilleen jo ties kuinka monetta kautta putkeen itkevät artistit kiinnostavat formaattina kuin kilo mätiä tomaatteja naamaan heitettynä.
Itseänikään ei ohjelmassa tuo itkeskely ja se kaikki oheistoiminta mitä siellä laulamisen ohella harrastetaan kiinnosta pätkääkään, mutta kyllä ne biisiesitykst tulee katsottua. Onneksi tuon voi katsoa Ruudusta ja voit kelata yli kaiken muun hötön mikä ei liity musiikkiin. Toki omaan musiikkimakuun kaipaisin vielä vähän enemmän rockin suuntaan menevää artistikattausta tuolla, mutta toki on ymmärrettävä myös että suurelle yleisölle on tarjottava näitä rap-artisteja joten omanlaistani "Vain Elämää" -kokemusta en tule varmaan koskaan saamaan.

Suomalaisten rock-laulajien "Vain elämää" voisi olla ihan hauska nähdä, siinä ei tarvitsisi olla mitään ylimääräistä höttöä ja sitä ei tarvitsisi tehdä miljoonaa tuotantokautta, laitettaisiin vaan rock-/hevimiehiä juttelemaan urastaan ja sitten esitettäisiin biisejä. Näissäkin saisi erilaisia versioita tehtyä, esim. Marco Hietala laulamassa jotain Apulantaa voisi olla ihan mielenkiintoista kuultavaa. Ja rock-artisteja voisi olla myös sieltä kepeämmän rockin puolelta, ei niiden tosiaan tarvitse pelkkiä hevimiehiä olla. Ja voihan tuota Juha Tapiotakin kutsua kevyeksi pop rockiksi, kyllä tuollaisessa olisi ainesta.

Noh, ei tällaista varmaan tulla koskaan näkemään, mutta kyllä joku tällainen kokoonpano olisi aika hauska:

Juha Tapio
Toni Wirtanen
Marco Hietala
Ville Valo
Herra Ylppö
Anssi Kela

Bubbling under, jos naisia halutaan mukaan niin Haloo Helsingin Elli ja Floor Jansen. Floor menee melkein suomalaisesta, asui Joensuussa vähän aikaa ja lauleskelee suomeksi joululauluja. ;) Mutta näitä nyt voi pyöritellä miten haluaa, vaihtoehtoja on valtavasti niinku Ylppökin jossain laulaa.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Myytinmurtajista ollaan näköjään tekemässä mainosten perusteella Suomi-versiota, joka kuuluu mainita tässä ketjussa. En aio katsoa kyseistä sarjaa sekuntiakaan, sillä alkuperäinen oli vaan niin helvetin kova. Mainosten perusteella vaikuttaisi siltä, että juontajia on kolme ja yksi niistä näyttää erehdyttävän paljon Sara Forsbergilta, mikä ei ole koskaan hyvä merkki.

Tämä ohjelma vituttaa jo mainosten perusteella, sekä joskus kuvan yläosassa näkyvän "POMMIPAKU" animaation takia. Todennäköisesti räjäytellään ja hassutellaan, ilman suurempaa ideaa.

Alkuperäinen sarjahan oli loistava, mutta siinäkin vitutti Adamin ja Toryn mukahassuttelut, jotka eivät tuoneet mitään lisäarvoa. Muutenhan ohjelma oli mielenkiintoinen, suomiversiossa on taidettu ottaa mukaan vain hassuttelut.
 

ace

Jäsen
Jeff Dunhamin uusi Netflix-"hupailu." Joku road trip-tyylinen seikkailu. Takaan etta on kasa kakkaa

Miksi takaat? Olen pitänyt Dunhamista aina, enkä kasaa kakkaa ole hänen tuotoksistaan aikaisemmin löytänyt, ehkä hieman heikompia tekeleitä toki. Tämä uusin jäänyt huomaamatta, mutta täytyypä katsastaa olitko oikeassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Miksi takaat? Olen pitänyt Dunhamista aina, enkä kasaa kakkaa ole hänen tuotoksistaan aikaisemmin löytänyt, ehkä hieman heikompia tekeleitä toki. Tämä uusin jäänyt huomaamatta, mutta täytyypä katsastaa olitko oikeassa.
Promokuva perusteella miljoona nukkea. Muutenkin ventriloquism on pantomiimiin verrattava syopa. Varsinkin jos kokopitka hupailu on nukeista kasattu.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Komediakeittiö ja kaikki Janne Katajan tuotok.. ulostukset. Näyttää em. olio olevan lähes jokaisella suomalaisella tv-kanavalla. Yök.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Komediakeittiö ja kaikki Janne Katajan tuotok.. ulostukset. Näyttää em. olio olevan lähes jokaisella suomalaisella tv-kanavalla. Yök.
Kataja on kyllä helposti "ärsyttävin ihminen TV:ssä". En ole esimerkiksi suostunut katsomaan sekuntiaakaan TV1:ssä olevaa Korpelan kujanjuoksu -draamasarjaa, vaikka kyseessä ihan hyvä kotimainen tv-tuotos kaiketi onkin. Kataja vaan on niin vitun ärsyttävä pelle, että en katso sekuntiakaan tuota ohjelmaa.

Kataja muodostaa ärsyttävyydessään hyvän top 3:n Roope Salmisen ja Maria Veitolan kanssa. Katajan voisi vaihtaa Tuomas Enbusken tilalle, niin olisi aika kova trio tuossa torstai-illan keskusteluohjelmassa. En toki Enbuskestakaan enää pahemmin välitä, oli joskus ihan hyvä mutta vähän mennyt maku siitäkin.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Floor Jansen. Floor menee melkein suomalaisesta
Olisi mielenkiintoista nähdä jonkun keskinkertaisen suomalaislaulajan vetävän ReVampin biisejä. Katsoisin Vain elämää -kauden, jos mukana olisi pääosin hevi/rocklaulajia. Tähän mennessä viisi minuuttia itkemistä on riittänyt minun silmille ja korville.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olisi mielenkiintoista nähdä jonkun keskinkertaisen suomalaislaulajan vetävän ReVampin biisejä. Katsoisin Vain elämää -kauden, jos mukana olisi pääosin hevi/rocklaulajia. Tähän mennessä viisi minuuttia itkemistä on riittänyt minun silmille ja korville.
Samaa mietin itsekin, ReVampin biisit on kyllä sellaisia että olisi varmaan aika mielenkiintoisia tuonne coveroitavaksi. After Foreverilläkin olisi jotain, mutta ReVampin monessa biisissä on sen verran huikeaa raivokkuutta että siinä voisi olla mummot ihmeissään kun tuollaista coveroitaisiin.

EDIT:

Ja Floorihan on tehnyt muuten nuo biisit ihan itse, esim. Wild Card -levyllä olevat biisit kertoo paljolti siitä miten Floor sariastui burn outiin ja käydään sitten niitä tuntemuksia läpi. Voisi olla vähän erilaista kerrottavaa biisien taustoista kuin vaikkapa jollain Jenni Vartiaisella, jonka jutut on luokkaa "Kävin lenkillä ja söin rahkaa ja menin studioon laulamaan tän biisin mikä mulle oli tehty".
 
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vain elämää on tämän ketjun kamaa. Koskaan en ole katsonut, enkä katso.
Näin ajattelin minäkin, mutta olen kolmoskaudesta saakka seurannut säännöllisen epäsäännöllisesti. Itkemiset, vaikka tunteellinen ihminen olenkin, eivät kiinnosta, mutta biisit kyllä kiinnostavat.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tämä ketju tuli hetimiten mieleen, kun kuulin/näin tulevasta Suomi-versiosta Punk'd tv-sarjasta. Tai no, mikä vaan Suomi-versio taitaisi mennä kyllä tämän otsikon alle. Mutta siis Punk'd, sehän oli "in" joskus vuosituhannen alussa MTV:llä Ashton Kutcherin voimin ja nyt siis ns. heti perään Suomessa?

Jaksoissa muistaakseni esim. rikottiin "kohdehenkilöiden autoja", mutta nyt on varmaan menty perinteisesti kengännauhabudjetilla, niin voi vaan kuvitella Suomi-juonen. Siinä varmaan myös huudetaan lopuksi "sinut on punk'dattu!" ja nauretaan Duudsonmaisesti. Lopuksi joku kolmen pennin julkkis kertoo miten ei yhtään osannut arvata.

Huh, pitäisi melkein katsoa jakso todistaakseen ettei näin ennalta-arvattavasti olla menty.
 

scholl

Jäsen
Vain elämää on sille samalle kansalle, jotka katsovat Putousta, Possea ja BB:tä. Matti Klinge huolestuu sivistyksen laskusta, mutta minä en huolestu. Olemme menossa lähemmäs brittiyhteiskuntaa, jossa esim. jonkun Wayne Rooneyn sanavarasto on hyvin rajallinen. Se on helppo pitää jengi lähiöissä tyytyväisinä, kun laittaa skeidaa telkkariin. Vain elämää on siis vastenmielistä paskaa, eikä sitä pystyisi katsomaan kuin pari minuuttia, mutta sekin on kauemmin kuin huutokauppajunttia voisi katsoa, mutta ei se haittaa, sillä en kuulu ko. viihdeohjelmien kohderyhmään.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Uudet napakymppi, bumtsibum, gladiaattorit, onnenpyörä, punkd finland.

Tuleva terminator-leffa, kuten myös aiempi jatkoleffa T3? Uusin Indy, Rocky.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ensimmäisen kauden näyttöjen perusteella Sauli Niinistön toinen kausi on näkemättä paskaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vain elämää on sille samalle kansalle, jotka katsovat Putousta, Possea ja BB:tä.

Tähän pieni sivujuonne, että Suomen kansa on aina rakastanut viihdetaiteilijoitaan. Palvonut heitä lavalla, mutta myös samaistunut heihin heidän kaikkine vikoineen ja lankeemuksineen. Se, että joku keksi yhdistää nämä kaksi asiaa ja vieläpä maassamme järjettömän suositun cover-musiikin, niin se lähentelee neroutta. Ja uskoisin tämän Vain Elämää-hypen ulottuvan muuallekin kuin pelkästään lähiöjunttien työväenluokkaan. Jotenkin helvetin härmäläinen ohjelma, vaikka kuulemma alkuperäismaassaan aika meh-osastoa. Suosio ei siis kerro mielestäni ajastamme mitään, vaan pikemminkin meistä kansalaisista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös