Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 958 923
  • 43 985

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saakohan räkä potkut kesken kauden? Jos Bottas jatkaa samaan malliin, niin eipä tarvitse haaveilla tallipaikasta ensi kaudelle, ellei sitten Hamilton ota mielummin alistuvan ja surkean kakkoskuskin kuin Rosbergin tyylisen voitosta ja mestaruudesta taistelijan.
Sehän vasta hauskaa olisikin kun molemmat suomalaiset saisivat kenkää kesken kauden, kaikkien aikojen suomalaiskausi! :D
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kummasti porukalta unohtuu Australian kisa, jossa Bottas oli hyvä ja häneltä evättiin Hamiltonin haastaminen. Ei varmastikaan olisi vauhdista jäänyt kiinni silloin.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Heikolta näyttää kyllä Kimin tilanne, olisi pitänyt aiemmin reagoida jos oli tiedossa ettei renkaat tule kestämään loppuun asti.
 

Pekkis

Jäsen
Naisten 30 km vuorossa. Oma veikkaukseni kolmen kärjestä: 1. Mäkäräinen 2. Pärmäkoski 3. Niskanen.

Rata on sikaraskas ja satava lumi ei urakkaa kyllä helpota. Suksen valinta suuressa roolissa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ja just kun kehuin Juuselaa, niin sekin pettää tänään. Ei osaa laskelmoida kokonaistilannetta.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Ihme perseilyä taas Ferrarilta. Ei oteta sisään, eiku otetaan, ei oteta, otetaan ja oho aikaa on hukattu ties kuinka paljon.

Helvetin pässit.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Kimi valitti jo kymmenen kierrosta sitten renkaista. Miksei otettu ennen Ricciardoa sisään ja sitä kautta tehty under cuttia. Nyt ei ainakaan haasteta Ricciardoa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Pannukakku suomalaisittain. Vielä alussa annettiin vähän kortteja suomalaisten käsiin, mutta sen jälkeen on alamäki ollut tasaista.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Kimi valitti jo kymmenen kierrosta sitten renkaista. Miksei otettu ennen Ricciardoa sisään ja sitä kautta tehty under cuttia. Nyt ei ainakaan haasteta Ricciardoa.
Tässä ei oltu hereillä tallin puolella olenkaan, ei ole ensimmäinen kerta. Vähän hitaalla käy tallin taktiikkaosasto.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Voi vittu. Minä kun niin luulin, että jonoajelu olisi alkanut 10
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Tässä ei oltu hereillä tallin puolella olenkaan, ei ole ensimmäinen kerta. Vähän hitaalla käy tallin taktiikkaosasto.

Välillä kyllä ihmetyttää, että millasta porukkaa siellä on töissä. Ei noiden taktiikoiden tekeminen voi olla niin vaikeaa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Voi vittu. Minä kun niin luulin, että jonoajelu olisi alkanut 10

Kisan voi tiivistää näin: Bottas pyörähtää turva-auton takana ja tippuu 12, Kimi ei pääse Ricciardosta ohi, Vettel Kimistä ohi ja kahden kierroksen päästä Ricciardon ohi, Kimi valittaa renkaista ja lopulta liian myöhään sisään.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Välillä kyllä ihmetyttää, että millasta porukkaa siellä on töissä. Ei noiden taktiikoiden tekeminen voi olla niin vaikeaa.
Kyllähän tuon näki sokeakin otsallaan että Kimiä pidetään liian kauan ulkona,ajat tippui kokoajan. Ihan syystä saa Kimi antaa palautetta tallille. Vielä jos moottorissa oli ongelmia niin eipä tuossa paljon ole tehtävää. Ferrari on taktiikoissa ihan saatanan kujalla tällä hetkellä.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Bottaksen autossa vissiin Nico tänään? :D
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Välillä kyllä ihmetyttää, että millasta porukkaa siellä on töissä. Ei noiden taktiikoiden tekeminen voi olla niin vaikeaa.

Tätä samaa minä olen miettinyt kerta toisensa jälkeen. Ei varsinaisesti tarvitse olla mikään maisteri tai insinööri, että tajuaa miten strategia pitäisi luoda. Jos renkaat ei kestä loppuun millään, niin ne kannattaa vaihtaa mieluummin vähän etuajassa kun liian myöhään. Renkaat kuluu kuitenkin kisan loppua kohden vähemmän kun bensaa on tankissa vähemmän ja lisäksi nykyään on hankala ohittaa jos renkaat ei ole sitten ihan loppu. En sitten tiedä millainen suojatyöpaikka lienee noista päättävillä, koska käytännössä kuka tahansa Matti pystyisi parempaan kun nuo tunarit. Jos Ferrari nöyrtyy ja pyytää, niin voin tehdä sen niiden puolesta ilmaiseksi.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Tätä samaa minä olen miettinyt kerta toisensa jälkeen. Ei varsinaisesti tarvitse olla mikään maisteri tai insinööri, että tajuaa miten strategia pitäisi luoda. Jos renkaat ei kestä loppuun millään, niin ne kannattaa vaihtaa mieluummin vähän etuajassa kun liian myöhään. Renkaat kuluu kuitenkin kisan loppua kohden vähemmän kun bensaa on tankissa vähemmän ja lisäksi nykyään on hankala ohittaa jos renkaat ei ole sitten ihan loppu. En sitten tiedä millainen suojatyöpaikka lienee noista päättävillä, koska käytännössä kuka tahansa Matti pystyisi parempaan kun nuo tunarit. Jos Ferrari nöyrtyy ja pyytää, niin voin tehdä sen niiden puolesta ilmaiseksi.

Juu varsinkin, kun Ferrarissa pitäisi olla enemmän tehoa kuin RBssa niin suoralla luulisi olevan vaikeata ohittaa. Mutta ehkä se johtuukin siitä, että siellä on liikaa insinöörejä samassa paikassa tai on liikaa dataa käytössä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jotenkin siinä käy aina niin, että suomalaiset kärsii ties mistä ongelmista, kun paremmat tallikaverit ovat omilla paikoillaan. Siksi ne kai onkin tallinsa ykköskuljettajia, kun niille ei "aina satu jotain".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös