MTV3: Idols 2007

  • 549 022
  • 3 334

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tähän tää nyt on mennyt mutta kyl sitä Annaaki (huge head) luikauttais pimeessä huoneessa ja Kristiinaa ihan valotki päällä mutta nyt sitten kuitenkin siihen laulukilpailu asiaan, itse pidin erittäin paljon Arin tokasta esityksestä. Ekankin olisi toki voinut vetää paremmin mutta toinen esitys antoi sen verran paljon anteeksi että ekan pienet säröt korjautui. Tyttöjen esityksiä ei jaksanut kuunnella ihan täysillä, Kristiinan toka esitys oli mielestäni ihan hyvä ja Annan kumpiki biisi oli silkkaa paskaa. Biisit pitää valita oikein ja näin Anna ei eilen tehnyt.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jet Pilot kirjoitti:
Välikommentti: koko tämä otsikko kertoo älyllisyyden alennustilasta. Joka päivä tuntuu enemmän siltä, että scholl on tämän palstan viisain ihminen. Kuka vittu katsoo Idolsia, Big Brotheria, yms. viihdettä? Näköjään löytyy porukkaa. Onnea.
Myös scholl katsoo tosi-telkkua. Maajussit olivat miehen sydäntä lähella taannoin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jokaisessa finaalissa on sitten pistetty pihalle henkilö, joka ei laulanut huonoiten kyseisenä iltana. Lähes alusta alkaen on ollut suht selvää, että Ari ja Anna siellä viimeisessä finaalissa ovat, joten siinä ei ole mitään yllättävää. Yllättävää oli vain tippumisjärjestys, joka mielestäni meni täysin väärin, mutta eipä tuo nyt maailmaa kaada. Toinen lievä yllätys oli kyllä se, että Arilla ja Annalla oli pari todella huonoakin esitystä matkan varrella ja olisivat melkein joutaneet pihalle.

Onko jossain jo kerrottu jäähallin finaalin laulujen teemat, kun en muista lähetyksessä moisia kuulleeni? Eikö ennen ainakin ole menty suunnilleen teemoilla: 1 itse valittu, 1 tuomarien valitsema ja 1 yhteinen "voittajan" kappale.

Joku kyseli äänestämisestä näissä kisoissa. Tänä vuonna olen yhden äänen pistänyt Kristianille (meni hukkaan kun hän tippui) ja viime vuonna pistin yhden äänen Ylanderin tytölle (mutta hänkin hävisi finaalin). Ekassa Idolsissa pistin pari ääntä oman kylän tytölle ja hän jopa voitti.
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
-Niks- kirjoitti:
Biisit pitää valita oikein ja näin Anna ei eilen tehnyt.

Totta. Kristiina puolestaan on aikaisemmin valinnut biisinsä väärin omiin vahvuuksiinsa nähden, mutta eilen jälkimmäinen biisi oli valittu täysin nappiin ja saimme kuulla loistavaa tulkintaa. Olisi vetänyt tähän malliin alusta saakka ja heittänyt sen kovaa ja korkealta kirkumisen suosiolla romukoppaan ajoissa. Sitä kauan kaivattua, tuomaristonkin povaamaa potentiaalia nähtiin eilen, mutta valittettavasti liian myöhään, kun vastassa olivat nämä kaksi lahjakkaampaa. Aikaisemmilla meriiteillä ihmettelen miten Kristiina pääsi näinkin pitkälle, mutta nähtävästi tytössä on sittenkin ainesta. Idolille tarpeellista lavakarismaa alkoi myöskin löytyä, mutta edelleenkin aivan liian myöhään. Nuori ihminen kehittyy huimaa vauhtia, eli muutaman vuoden kuluttua hänestä saatamme vielä kuulla, ellei sitten ammatinvalinta ja tulevaisuuden haaveet lähde toisille urille.

Jet Pilot kirjoitti:
Välikommentti: koko tämä otsikko kertoo älyllisyyden alennustilasta. Joka päivä tuntuu enemmän siltä, että scholl on tämän palstan viisain ihminen. Kuka vittu katsoo Idolsia, Big Brotheria, yms. viihdettä? Näköjään löytyy porukkaa. Onnea

Yhtä hyvin voisi sanoa, kuka vittu katsoo jääkiekkoa, jalkapalloa tahi muuta pyöreähköstä partikkelista kilvoittelua. Nuoria lahjakkaita kykyjä on mielenkiintoista seurata, itsekin laulusta hiukkasen kiinnostuneena. Erilaiset kiinnostuksen kohteet ovat elämämme rikkaus.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Sera kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi sanoa, kuka vittu katsoo jääkiekkoa, jalkapalloa tahi muuta pyöreähköstä partikkelista kilvoittelua. Nuoria lahjakkaita kykyjä on mielenkiintoista seurata, itsekin laulusta hiukkasen kiinnostuneena. Erilaiset kiinnostuksen kohteet ovat elämämme rikkaus.
Syynsä kullakin, itse en musiikillisten elämysten takia vaivautuisi...;) Viihteenä Idols sen sijaan peittoaa tuollaiset isoveljet mennen tullen. Ainakin itse pidän formaatista. Tällaisena kritiikkiin muutenkin taipuvaisena on mukava tuomaroida omassa olohuoneessaan, ja toki kehuakin välillä. Musiikki ja kappalevalinnat eritoten eivät kyllä sovi minun makuuni(joo, en pidä persoonattomasta popista, enkä myöskään kikkelihevistä) oikeastaan mitenkään, enkä voi sanoa erityisesti arvostavani tällaisen kilpailun kautta pinnalle ponnistaneita. Toki en suorilta käsin tuomitsekaan.

On muuten parin viime esityksen kohdalla selkeästi kuulunut flunssa laulajissa. Tosin Anna Abreun laulutekniikkakin on sen verran vajavainen, että sekin voi osaltaan repiä kurkkua paskaksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tähän ketjuun voinee kommentoida myös illan tuomaria. Näin Turusen ensimmäistä kertaa muualla kuin ohimennen jossain lehdessä tai konserttitaltioinnissa.

Mitä adjektiivia tässä nyt käyttäisi. Ei kyllä uskoisi maailmantähdeksi, enneminkin ala-asteen opettaja tai kaupantäti. Se ei välttämättä tietenkään ole huono asia, mutta olihan esiintyminen.
 

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
olkikuukkeli kirjoitti:
On muuten parin viime esityksen kohdalla selkeästi kuulunut flunssa laulajissa. Tosin Anna Abreun laulutekniikkakin on sen verran vajavainen, että sekin voi osaltaan repiä kurkkua paskaksi.

Annan ääntä rasittaa paljon se, ettei hän juurikaan laula omalla äänellään vaan yrittää aina matkia alkuperäistä. Tästä johtuen ääni tulee vähän väkisin, eikä luonnollisesti. Se on Annassa ärsyttänyt alusta asti. tuntuu oma tyyli olevan todella hukassa. Tulee jotenkin tenavatähti mieleen.

Vaikka Kristiinalla suuria vaikeuksia pysyä vireessä, niin häntä sympatiseeraan juuri sen takia, että saa biisit kuulostamaan omalta. Esiintymisessä karismaa ja sielukkuutta ihan eri tavalla. Ja itse pidän kyllä Kristiinan äänestä, mutta vaikka oma suosikkini onkin, niin ei ansaitse voittoa vireongelmien takia.

Ari on näistä paras laulaja, vaikka monellakin tapaa melko säälittävä tapaus. Itse en tyylistä pidä ollenkaan, enkä äänestäkään, mutta pysyy kyllä melko hyvin vireessä ja laulu tulee luonnollisesti (äänen väkisin rikkominen kurkunpäässä kuulosta kyllä pahalta joissain kohdin).
 
Viimeksi muokattu:

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Sera kirjoitti:
Totta. Kristiina puolestaan on aikaisemmin valinnut biisinsä väärin omiin vahvuuksiinsa nähden, mutta eilen jälkimmäinen biisi oli valittu täysin nappiin ja saimme kuulla loistavaa tulkintaa. Olisi vetänyt tähän malliin alusta saakka ja heittänyt sen kovaa ja korkealta kirkumisen suosiolla romukoppaan ajoissa. Sitä kauan kaivattua, tuomaristonkin povaamaa potentiaalia nähtiin eilen, mutta valittettavasti liian myöhään, kun vastassa olivat nämä kaksi lahjakkaampaa. Aikaisemmilla meriiteillä ihmettelen miten Kristiina pääsi näinkin pitkälle, mutta nähtävästi tytössä on sittenkin ainesta. Idolille tarpeellista lavakarismaa alkoi myöskin löytyä, mutta edelleenkin aivan liian myöhään. Nuori ihminen kehittyy huimaa vauhtia, eli muutaman vuoden kuluttua hänestä saatamme vielä kuulla, ellei sitten ammatinvalinta ja tulevaisuuden haaveet lähde toisille urille.

Loistavaa tulkintaa joo modulaatioon asti, korotuksen jälken vähän hajos esitys mutta oli mielestäni myös illan parasta antia. Miks ei kukaan koskaan kritisoi että myös Arska vetelee välillä vähän sinnepäin?! Itteni korvaan ainakin särähti nimenomaan Kilpi-biisin epäpuhtaudet (muutenkin Arin tulkinta alkaa tulla korvista), samoin kuin Annan Vahva, jonka epävireisyys tuli joka kerran vielä siinä lyhyessä pätkässä..

Liquidin loppua saikin sitten jännittää pysyykö kasassa, pikkasen tahtoi Krisse kiilata paikoin :) Mut mielellään oisin kyllä nähny Kristiinan finaalissa, vaikee vaan noista sanoo kenet oisin pudottanu, kai sitten Arin vaikka onkin noista se "erilainen".
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Alkukarsintojen jälkeenhän Idols aina allekirjoittaneella jää seuraamatta. No, ehkä televisio huutaa taustalla.

Eilen kuitenkin katsoin ja pakko kysyä, että mitä helvettiä? Mitä Anna tekee finaalissa? Kristiina oli eilen yhdeksällä kymmenestä osa-alueesta parempi ja hän osaa laulaa myös suomeksi, Anna ei.

Anna vannottaa televisiossa, ettei hän ole pissis, mutta käyttäytyminen kertoo jotain muuta ja tokihan tuollainen vetoaa muihin samanlaisiin otuksiin. Eilen Anna oli selvästi huonoin, mutta tuomareiden on pakko tehdä Annasta idoli. Kaikilta alle 17-vuotiailta tytöiltä saldot kiinni Idolsin ajaksi. Mahdollisesti vanhemmiltakin.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Sekä se edellinen ruotsalainen hemmo, että Tarja Turunen pesivät nämä vakituomarit mennen tullen.
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
pernaveikko kirjoitti:
Tähän ketjuun voinee kommentoida myös illan tuomaria. Näin Turusen ensimmäistä kertaa muualla kuin ohimennen jossain lehdessä tai konserttitaltioinnissa.

Mitä adjektiivia tässä nyt käyttäisi. Ei kyllä uskoisi maailmantähdeksi, enneminkin ala-asteen opettaja tai kaupantäti. Se ei välttämättä tietenkään ole huono asia, mutta olihan esiintyminen.

Joo itsekään en heti meinannut Tarjaa tunnistaa. Miespuolisko sanoi, että "ei tosiaan oo Tarja", kun aloin asiaa ääneen pohtia. Vähemmän dramaattinen ehostus ja pohojosen puhetyyli johtivat harhaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Musiikista en edelleenkään ymmärrä mitään, mutta se neekerijuontajan asuste seisautti veret. Jälleen kerran. Tällä kertaa valtavan kokoinen kaulus kompensoi kivasti sen tomeran lantion. ooh
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lukematta muiden kommentteja eiliseltä

Minusta Kristiina oli eilen sekä selkeästi huonoin että myös illan paras, se Kristiinan jälkimmäinen Teleksin biisi oli hienosti laulettu ja varsinkin esitys oli koskettava. Itseasiassa vaikka Kristiina laulamisessa häviää Arille ja Annalle niin esiintyjänä Kristiina oli selkeästi porukan paras ja ennen kaikkea tuo Kristiinan esiintyminen oli koko ajan täysin luonnollisen oloista. Kristiina näyttää olevan aika huikea kilpailija joka pystyy venymään parhaimmilleen kun sitä vaaditaan, lienee urheilutaustasta hyötyä.

Ari ja Anna lauloivat varsin tasaiset suoritukset, tosin Annan jälkimmäisessä biisissä oli mielestäni liian vähän laulettavaa jotta se olisi hyvä esitettävä vaikka biisinä tuo onkin ihan kaunis. Ari paransi vihdoin esiintymistään ja laajensi hieman myös esitettävien biisiensä skaalaa. Anna lauloi mielestäni molemmat (itselleen hieman vieraammalle alueelle osuneet) biisit suhteellisen hyvin vaikkakin se jännittäminen edelleen sieltä eleistä näkyi ja hieman äänessäkin kuului.

Anna ja Ari on varsin odotetut finalistit ja nyt ainakin itselleni on aivan sama kumpi kilpailun voittaa kun kumpikin on alkukarsinnoista asti olleet ne suurimmat suosikkini. Kristiinan tippuminen oli myöskin odotettua vaikka eiköhän tuo Kristiinan hienosti onnistunut jälkimmäinen laulu tehnyt kilpailusta suhteellisen tiukan, ensimmäisen kierroksen epäonnistuminen tosin saattoi tehdä erosta jo liian suuren.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Grainger kirjoitti:
Anna vannottaa televisiossa, ettei hän ole pissis, mutta käyttäytyminen kertoo jotain muuta ja tokihan tuollainen vetoaa muihin samanlaisiin otuksiin. Eilen Anna oli selvästi huonoin, mutta tuomareiden on pakko tehdä Annasta idoli. Kaikilta alle 17-vuotiailta tytöiltä saldot kiinni Idolsin ajaksi. Mahdollisesti vanhemmiltakin.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, tällä kilpailulla haetaan tulevaa idolia ja esiintyjää, ei valmista ja taitavinta laulajaa. Kyllä jokaisen finalistin laulu saadaan jo nyt toimimaan levyllä ja opetuksen avulla myös riittävän hyvin keikoilla. En oikein ymmärrä miksi pitäisi rajoittaa alle 17-vuotiaiden tyttöjen osallistuminen idolinsa valintaan, kun he kuitenkin ovat niitä ainoita, jotka kilpailun voittajan levyjä ostavat ja keikoilla käyvät. Enkä myöskään ymmärrä millä tavalla tuomarit tekevät Annasta voittajan, kun he antoivat eilisessä lähetyksessä hänelle plussia ja miinuksia (Arin saadessa ainoastaan plussia), ja voittajan kuitenkin valitsevat fanit. Uskoisin, että ainoa, joka eilisistä finalisteista ei tarvitse Idols-voittoa noustakseen pinnalle, on Anna. Vaikka hän ei voittaisikaan kisaa, niin hänestä saatamme vielä kuulla viimeistään muutaman vuoden kuluttua, kunhan hän iän myötä kehittyy ihmisenä ja laulajana.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Wagner kirjoitti:
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, tällä kilpailulla haetaan tulevaa idolia ja esiintyjää, ei valmista ja taitavinta laulajaa.

No miksi sitten Kristiinaa on mollattu juuri tuon laulutaidon puutteen vuoksi? Eihän se ilmeisesti ole olennaista tässä kisassa.

Minä en ole ohjelmaa pahemmin seurannut, kunhan ihmettelin, kun huonoin laulaja eilisen perusteella meni jatkoon. Ei ainakaan osannut suomea laulaa. Ei voi kovin hyväksi esiintyjäksi tulla, jos meinaa purskahtaa itkuun heti, kun on saanut yhden biisin laulettua ja kuuntelee palautetta tuomaristolta/yleisöltä.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Vielä kerran Kristiina

Voittajana voi Kristiinakin jättää tämän kisan. Kolmas sija oli kertakaikkisen upea suoritus tytöltä, jonka moni olisi pudottanut jo ajat sitten. Epävireisyys oli hänen akilleen kantapäänsä, mutta se minkä hän siinä hävisi, hän voitti eläytymisellä ja antaumuksella. Noissa lajeissa hän olisi voittanut tämän kisan.
Alusta asti Kristiina pisti itsensä peliin ihailtavalla tavalla. Rohkea tyttö ja miellyttävän oloinen persoona, joka pääsee elämässä vielä pitkälle. Jos ei musiikin saralla, niin jossain muussa.
Kiirettä ei ole. Ikäähän on vasta 16 vuotta. Sääli sinänsä, itse kun olen jo...
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Munhan oli eilen pakko vaihtaa kanavaa tuon Kristiinan ensimmäisen esityksen lopussa kun se lähti kusemaan todella BIG TIME. Kristiinan toinen biisi oli kuitenkin meikäläisen mielestä kirkkaasti päivän paras. Ok, vire oli silloin tällöin kateissa siinäkin, mutta se oli nätisti laulettu ja kuulosti tosiaan omalta. Kristiinan yhtenä ongelmana vireen lisäksi on selkeästi rytmitajun kohtuullisen paha puuttuminen. Sinänsä aika yllättävää.

Ari veti rutiinilla, edelleen toivon että se saisi sen potentiaalinsa kaivettua esiin. Voi olla että se tuolla rutiinillakin harjaa tän homman, mutta kyllä pitäisi kunnon onnistuminen ainakin kerran saada. Anna oli jälleen kerran mun mielestä huono, jälkimmäinen biisi taas aivan paskaa. Edelleen sitä mieltä, että pari vuotta lisää olisi hänelle tehnyt hyvää, lahjoja kuitenkin on.
 

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun mielestä kaikilla oli ongelmia vireen kanssa eilen, eivätkö kuule omaa lauluaan tms. korvanapin kautta esimerkiksi vois olla helpompaa ainakin alkuun. Niinähän Tuisku ja Pakarinen keikoillaan tekivät (en nyt 100% varma ole, mutta jossain konserteissa olin näkevinäni korvanapit käytössä). Ihmettelen edelleen miten tuo pikkuorava on ollut vielä tähän asti finaaleisssa mukana.. Taso todella heikko. Annan habitus on hirvittävä ja se matkiminen käy jo hermoille. Ari veti ekan biisin hyvänä karaokena, toinen biisi oli mun mielestä hyvä. Toisaalta nyt ihan sama kumpi voittaa kahdesta keskinkertaisesta esiintyjästä. Jaksaakohan enää finaali edes kiinnostaa tarpeeksi?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Senior kirjoitti:
Pysyn edelleen alkuperäisessä kannassani. Ari voittaa. Lisäjalostan arvaustani: Anna tulee kakkoseksi ja molemmat edelliset ihan äänen ja helpon tuotteistamisen ja "markkinatilauksen" perusteella.

Ylläoleva postattu 8.3. 2007
Sitä ennen 8.2.2007 kirjoitin, kun Ari pääsi omasta erästään jatkoon: "Ihan ylivoimainen jamppa. Ehtii vielä vedellä finaaleissa pissis-kappaleita kosiakseen koko kansaa.

Voittaa muuten koko kisan. "

eli tämän viestin nimi on: mitäs mä sanoin.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
hannes_ko kirjoitti:
Minusta vain tuntuu, että moni pitää Liquidia paskana, koska se on The Rasmuksen piisi, eikä siksi, että se olisi paska piisi.
Korjaus: Liquid on Rasmuksen biisi ei THE Rasmuksen. Se oli vielä niitä hyvin aikoja, kun Rasmus oli Rasmus eikä mikään helvetin tuotteistettu THE Rasmus.

Katsoinpa tätä Idolsia ekaa kertaa aikoihin ja pitää todeta tyytyväisenä, että onneksi huomasin, että en kuulu kohdeyleisöön. Olihan noita laulajia ihan mukava katsella, miten suoriutuvat, mutta kaikki muu tossa ohjelmassa on aivan uskomatonta skeidaa. Ketkä oikeasti tykkäävät tollaisesta? No teinit tietysti, niillehän se on tehty. Muutama kommentti:

Ari: Voiko paskempia biisivalintoja olla? Kaksi aivan järkyttävää biisiä, kuvastavat hyvin miehen luonnetta ja musiikkimaksua.

Anna: "En mä ole pissis, ei mulla ole mielestäni kusi noussut päähän." Voi jestas sentään, kertokaa oikeesti joku sille, että pissis ei tarkoita pissapäätä.

Ellen: Voiko paskempaa juontajaa olla: "Tarja, tuleeko sullakin ääni sieltä munaskuista, hehee!" Onneksi Tarja tajusi olla sanomatta mitään.

Toinen juttu oli alussa joku todella väsynyt Jone-imitointi, jota en onneksi nähnyt kunnolla, mutta siinäkin taisi olla tämä Ellen.

Äänestystulos: Oiskohan toi nyt jo nähty, että pantataan monen minuutin verran sitä tippujaa? Ei sanota mitään, todella väsynyt ja kulunut juttu. Meinasi lähteä TV kiinni kun ei jaksanut sitä paskaa katsoa.
 

Cube

Jäsen
Knower kirjoitti:
Kristiinan yhtenä ongelmana vireen lisäksi on selkeästi rytmitajun kohtuullisen paha puuttuminen. Sinänsä aika yllättävää.
Veikkaan, että tuo jatkuva kiirehtiminen saattaa johtua myös jännityksestä. Vähän samaan tyyliin kuin puheita pitäessä joillain kokemattomilla puhujilla on aina kamala hoppu, eivätkä osaa tauottaa oikein yms..

Tietysti muitakin jännittää tuolla lavalla, mutta taisi Kristiinalla olla kuitenkin finalisteista vähinten ihan oikeaa esiintymiskokemusta.
 

Cube

Jäsen
VT kirjoitti:
Anna: "En mä ole pissis, ei mulla ole mielestäni kusi noussut päähän." Voi jestas sentään, kertokaa oikeesti joku sille, että pissis ei tarkoita pissapäätä.
Diggasin myös siitä Lapin lennon yhteydessä heitetystä "oon aika kyllästynyt tuohon lentämiseen, kun on tullut Portugalissa käytyä niin paljon". Aikaisemmin kisassahan Anna sanoi muistaakseni käyvänsä Portugalissa kerran vuodessa. Uuh, kamala tahti, miten sä jaksat tyttö?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
jiimo kirjoitti:
N. 150cm ja järjettömän iso pää, ei muuta vikaa, riittävästi kuitenkin.

Ja silmät joihin voisi hukkua. Anna on suloisen kaunis ja osaa laulaa vaikka nämä suomenkieliset biisit ei sitä ominta alaa tunnu olevankaan. Anna on pieni mutta kaikki hyvä tuleekin pienissä paketeissa. Jännä muuten huomata että koelauluissa tuo surkeasti mennyt Apulannan Jumala-biisi meni ilman taustoja hienosti ja se Alicia Keysin biisi oli upea.
 

Salamisipuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Senior kirjoitti:
Ylläoleva postattu 8.3. 2007
Sitä ennen 8.2.2007 kirjoitin, kun Ari pääsi omasta erästään jatkoon: "Ihan ylivoimainen jamppa. Ehtii vielä vedellä finaaleissa pissis-kappaleita kosiakseen koko kansaa.

Voittaa muuten koko kisan. "

eli tämän viestin nimi on: mitäs mä sanoin.

Juu ei voita.

Raapustampa minäkin tyhjänpäiväisyyksiä (kuten aina), eli 2.3.2007:

"Eilisen parhaat oli Kristian, Ari ja Mia. Ikävä kyllä Mialla ei ole mitään asiaa loppukolmikkoon, siihen menee ainoana satavarmana Anna. Eiköhän se myös voita koko paskan. Perse."

Annan voitto on ollut selvä asia jo kauan.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cube kirjoitti:
Diggasin myös siitä Lapin lennon yhteydessä heitetystä "oon aika kyllästynyt tuohon lentämiseen, kun on tullut Portugalissa käytyä niin paljon".
Sori, tämä unohtui.

Mäkin olen kyllästynyt autolla ajamiseen, kun kerran vuodessa kesälomalla tulee vuokrattua auto päiväksi. Se on jo niin tuttua hommaa. Fillarilla ajamiseen kyllästyin jo 6-vuotiaana ja kävely on niin sanotusti nähty jo ajat sitten. Onneksi en käytä julkisia.

On muuten uskomattoman vaikeaa keksiä päivästä toiseen uusia kulkuvälineitä, kun vanhoihin kyllästyy. Tänään liu'uttelin töihin joogamatolla, mutta siihenkin olen kohta jo kyllästynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös