MTV3: Idols 2007

  • 549 057
  • 3 334

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Kyllähän tuo Arin ääni on hyvä, mutta en usko, että hän tuo levy-yhtiölle suuria rahoja. Näinköhän yrittävät tehdä Annasta väkisinkin voittajan? Ei kyllä varmaankaan onnistu. Arilla on vankka kannatus.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Simon#17 kirjoitti:
Arvaa kiinnostaako? Ei todellakaan. En nauranut sitä että sinua vituttaa vaan sitä että ihan oikeasti joku piti Kristiinaa parhaana. Suoraan sanoen, jo oli vittu aikakin.

Tuo pudotus palautti uskoni ihmisyyteen ja musiikkiin.

Naura pois, Kristiina oli paras. P-A-R-A-S. Anna lauloi semifinaalien jälkeen koko ajan vain heikommin ja heikommin, kun taas Kristiina paransi tasaiseen tahtiin huonosti menneen Celine Dionin jälkeen. Ari nyt on ollut koko ajan hyvä, ja varmaan tulee kisan voittamaan, mutta oma MIELIPITEENI on se, että tämän kisan paras IDOLI-ehdokas oli Kristiina.

PS.ei jumalauta se on hyvän näkönen. Ja kun kerran mä saan tän sanoa, ilman että tulee kaiken maailman lastenlääkärit aukomaan: Se-On-Seksikäs.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hemingway kirjoitti:
Kyllähän tuo Arin ääni on hyvä, mutta en usko, että hän tuo levy-yhtiölle suuria rahoja. Näinköhän yrittävät tehdä Annasta väkisinkin voittajan? Ei kyllä varmaankaan onnistu. Arilla on vankka kannatus.
Noh, eihän se voitto sinänsä takaa edelleenkään mitään. Toki tulee ne fyffet taskuun, mutta muu menestys muusikkona ei ole missään kuulutettu. Kun nyt ajattelee vaikka Antti Tuiskua, joka taisi nyt Kristiinan lailla jäädä kolmanneksi? Melkonen menestyskimara löytyy.

Tämänkin vuoden Idolseista voi hyvinkin joku muu kuin voittaja olla jatkossa menestyneempi musiikillisesti. Sen näkee aikanaan.
 

Mace

Jäsen
Jet Pilot kirjoitti:
Hui, se että sanoo jotain, iskee näköjään monelle suoraan syvälle sydämeen. Siis toki provosointi on säälittävää ja lapsellista, mutta kuitenkin niin ihanaa. Ja hauska huomata kuinka monelle sattuu syvälle sydämeen, Blackie selvästi ainoa joka ei tule housuihinsa heti jos joku ei ole samaa mieltä.

Heh, näitä mä rakastan. Siis itse tulet jauhamaan paskaa ketjuun, joka käsittelee sinulle yhdentekevää ohjelmaa, ja sitten esität hauskaa ja riehaannut, kun monella kuulemma "sattuu syvälle sydämeen". Tuohan alkaa mennä urpoudessaan samaan kastiin sen kanssa, että jokainen kritisoiva taho on tällä palstalla aina itkijä. Tässä tapauksessa jokainen sinulle vastaan sanova on ilmeisestikin sitten näitä, joilla "sattuu syvälle sydämeen". Kannattaa ottaa huomioon, että ehkäpä kuvittelemaasi "sydänkipua" eivät aiheuttaneetkaan nuo ah niin piikikkään viisaat sanasi vaan se, että ylipäätään tulit kaapista moisen neroutesi kera. Myötähäpeän tunteet heräävät nimittäin vähemmästäkin...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jet Pilotin kanssa olen ehkäpä siitä samaa mieltä, että scholl on omalla tavallaan ihan älykäs heppu varmasti. Samaa ei vaan voi sanoa itse Jet Pilotista. On kuitenkin hellyyttävää omalla tavallaan, miten hän jaksaa tuoda schollia esiin juuri täällä noin voimakkaasti. No Idolinsa kull(ill)akin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Voihan jokaisella on omat suosikit, mutta ei jeesus, miten joku voi pitää Kristiinan laulamista jotenkin parhaana tai hyvänä edes... epävireistä, nenäänlaulamista. Nylon Beatkin vaikutti tuohon verrattuna maailman huipuilta laulamisessaan. Silloin kyllä suosittelen vakavasti kysymään jonkun oikeasti musiikista tietävän mielipidettä laulun puhtaudesta, jne.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ted Raikas kirjoitti:
Tämänkin vuoden Idolseista voi hyvinkin joku muu kuin voittaja olla jatkossa menestyneempi musiikillisesti. Sen näkee aikanaan.

En nyt ole varma mutta ovatko edellisten vuosien finalistit saaneet suoraan levytyssopimuksen? Jostain muistelisin lukeneeni, että tänä vuonna soppari annetaan vain voittajalle.

Kamalaa huttua jokainen idolsista tullut on tähän mennessä levyttänyt joten mielenkiinnolla odottelen, jos Ari voittaa, että millainen hänen lätystään tulisi. Suomen ensimmäinen heavysinger-songwriter.
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Hemingway kirjoitti:
Kyllähän tuo Arin ääni on hyvä, mutta en usko, että hän tuo levy-yhtiölle suuria rahoja. Näinköhän yrittävät tehdä Annasta väkisinkin voittajan? Ei kyllä varmaankaan onnistu. Arilla on vankka kannatus.
Ainoastaan voittaja saa automaattisesti levytyssopimuksen. Jossain lehdessä oli muistaakseni sen suuntaista juttua, että kovin suurta halukkuutta tehdä sopimuksia muiden, kuin voittajan kanssa ei olisi ainakaan Sony BMG:n toimesta.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Vähänx tiätsä siistii ku kaikki sellaset niinq pinkit kännyt on soinu tänään niinq tosi ihqusti. Tiätsä ku Anna nyt pääs finaaliin niin mä ainaki niinq meinaan ottaa kax siiderii ja tiätsä olla tosi kännis....siis mä olin et lol ku kristiina putos...ei se oo mikään idoli ku se ei oo yhtää niinq tosi ihq....Mut Anna on ja mä olin ihan kyynelis ku se nyt pääs finaaliin...Ihquu...mun stringit tiätsä kostu ihan kybällä tiätsä...Faija saa tehä ylitöitä koko loppuvuoden ku se maxaa mun puhelinlaskuu, mut ei haittaa ku mä oon niin happy tiätsä?
 

hilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin, Klonkku ja kahdesta kauniista tytöstä se paljon kauniimpi finaalissa. Eli ihan oikea pari kilpailee ensi perjantaina Nordiksella. Ari voittaa, ellei penaile ihan täysin biisivalinnoissaan. Pelkkää heviä tuskin kuullaan, sen verran onnistunut ja vakuuttava oli tuo ensimmäinen esitys tänään. Annalla on kyllä kieltämättä aika pienet mahdollisuudet voittoon, vaikka hän onnistuisikin biiseissään täydellisesti. Jokin yllätyskortti kyllä tarvittaisiin hänen osalta. Strip Dance?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
hilson kirjoitti:
Noniin, Klonkku ja kahdesta kauniista tytöstä se paljon kauniimpi finaalissa.

Anteeksi, mutta MITÄ HELVETTIÄ?

Noh, pakko oli puuttua tohon. Ja kun joku ihmetteli, että miten joku voi sanoa Kristiinan laula hyväksi..Noh, ehkä joku sattuu pitämään siitä äänestä? Kuten allekirjoittanut. Sehän laulaa ja näyttääkin vielä enkeliltä. ;)
 

hilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saikka kirjoitti:
Anteeksi, mutta MITÄ HELVETTIÄ?

Sitä helvettiä, että Anna on mielestäni paljon kauniimpi kuin Kristiina. Jos joillain sanoilla kuvailisin heitä, niin Anna olisi varmaankin suloinen bambi, ja Kristiina piri-barbi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta molemmat tytöt ovat todella kauniita omalla tavallaan. =)

Kohta varmaan saan taas jotain pedosyytöksiä, mutta sanoinpahan mielipiteeni.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
hilsonin mielestä varmaan Hermunenkin on kaunis. Ja Salattujen Elämien valas. No, makunsa kullakin. :DD

Väärä tyttö tippui, vaikken ohjelmaa nähnytkään.
 

hilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jiimo kirjoitti:
hilsonin mielestä varmaan Hermunenkin on kaunis. Ja Salattujen Elämien valas. No, makunsa kullakin. :DD

Saan tekstistäsi kuvan ja vaikutelman, että pidät Anna Abreuta rumana? Noh, makunsa kullakin.

Molemmat tytöt ovat kauniita, mutta pidän Annaa kuitenkin kauniimpana. Kaikki hermuset ja johannahämäläiset voi heittää hiuksista vittuun.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
pete666 kirjoitti:
Vähänx tiätsä siistii ku kaikki sellaset niinq pinkit kännyt on soinu tänään niinq tosi ihqusti. Tiätsä ku Anna nyt pääs finaaliin niin mä ainaki niinq meinaan ottaa kax siiderii ja tiätsä olla tosi kännis....siis mä olin et lol ku kristiina putos...ei se oo mikään idoli ku se ei oo yhtää niinq tosi ihq....Mut Anna on ja mä olin ihan kyynelis ku se nyt pääs finaaliin...Ihquu...mun stringit tiätsä kostu ihan kybällä tiätsä...Faija saa tehä ylitöitä koko loppuvuoden ku se maxaa mun puhelinlaskuu, mut ei haittaa ku mä oon niin happy tiätsä?


Meinasix että Krisse osas laulaaki niinq? Kaiva vaikut korvistas tiäx ja kuuntele vaikka biisit uusix.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
MS kirjoitti:
Loiri levytti laulun 21-vuotiaana vuonna 1966.


Laita Youtuubiin hakusanaksi Loiri ja kuuntele Vanhoja Poikia Viiksekäitä, lienet samaa mieltä, notta mestari osaa "wanhoilla päivillään", huikea esitys vanhassa Levyraadissa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
jiimo kirjoitti:
N. 150cm ja järjettömän iso pää, ei muuta vikaa, riittävästi kuitenkin.
Järjettömän iso pää? Nojaah... onhan se toki totta, että yleensä varreltaan lyhyillä ihmisillä on pää suhteutettuna muuhun vartaloon tavallaan "kookkaampi", mitä pidemmillä ihmisillä. Perusoletushan lienee on, että pää on 1/8 osa vartalosta, mutta tuo lienee jonkinlainen ihanne, tosiasiassa löytyy 1/7, 1/6 jne.

No, jokaisen oma makuasia edelleen. Tuntuu vaan sinänsä vähän hassulta asialta kiinnittää huomiota negatiivisessa mielessä.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Siren kirjoitti:
Meinasix että Krisse osas laulaaki niinq? Kaiva vaikut korvistas tiäx ja kuuntele vaikka biisit uusix.

No en todellakaan meinannut niinq...Siinä vaiheessa niinq tiätsä se kristian tippu niinq niin mun usko meni niinq koko touhuun tiätsä?

No joo back to business. Meikäläisen "unelma finaali" ois ollu Ari ja Kristian. Ois saanu siinä formaatti pahasti kuokkaansa. Nythän siellä on teiniunelma ja onneksi Ari, joka poikkeaa tästä "purkkapoppia" lantiofarkuille formaatista.

Anna ei tuo mitään uutta tähän kilpailuun. Likka on vaan opetellu kaikkien starbojen manöövereita. Oikein pahaa tekee kuunnella...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
hilson kirjoitti:
Noniin, Klonkku ja kahdesta kauniista tytöstä se paljon kauniimpi finaalissa. Eli ihan oikea pari kilpailee ensi perjantaina Nordiksella.
Vittu jesssss!!! Finaali Nordiksella! Tätä on odotettu 8 vuotta! II - ÄF - KOO, II - ÄF - KOO, muita ei oo! Pelatkaa vitun kärpätjokerithpkblues rauhassa jotain säälittäviä välieriänne, Nordiksella on FINAALI!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Simon kirjoitti:
Nordiksella on FINAALI!
Sekin yksityistilaisuus Elisan asiakkaille. Näin siinä plakaatissa luki.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Simon kirjoitti:
Vittu jesssss!!! Finaali Nordiksella! Tätä on odotettu 8 vuotta! II - ÄF - KOO, II - ÄF - KOO, muita ei oo! Pelatkaa vitun kärpätjokerithpkblues rauhassa jotain säälittäviä välieriänne, Nordiksella on FINAALI!

Ei saatana!! Repesin aivan totaalisesti. Täytyy kyllä seurata tätä finaalia television välityksellä...Mitähän pelikirjaa meinaavat käyttää? Onko loukkaantumisista tietoa? Onnea Nordikselle!
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ted Raikas kirjoitti:
Minusta molemmat tytöt ovat todella kauniita omalla tavallaan. =)

Kohta varmaan saan taas jotain pedosyytöksiä, mutta sanoinpahan mielipiteeni.

Anna on pantavan kaunis, Kristiina on jääkiekkoilija.

Tämä on kuitenkin laulukilpailu, eli äänestän Annaa.

EDIT: Siis jos äänestäisin, niin äänestäisin Aria. Tässä kauneuskilpailussa valkkaisin kuitenkin Annan epäilemättä. Kristiina on jotenkin ällöttävän urheilullinen tyyppi. Jääkiekko on miesten laji.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös