Montako Facebook-kaveria?

  • 15 486
  • 67

Kuinka monta Facebook-kaveria?


  • Äänestäjiä
    346

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vapaan puolella on ketju aiheelle, mutta äänestelläänpä aiheesta.

Systerini pitkän houkuttelun jälkeen liityin tähän sivustoon käyttäjäksi, ja pieneksi yllätyksekseni huomasin käyväni sivustolla lähes yhtä usein kuin Jatkoajassakin.

Joten, kysymys kuuluu: Kuinka monta kaveria? Itsellä paukkui 50 rikki tänään. N. 20kpl itse kutsuttuja, loput minua pyytäneitä.

Mites muilla?

Tuoreena käyttäjänä ei ole oikeastaan hajua millaisia määriä muilla on, mutta tuollaiset vaihtoehdot tällä kertaa.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
145, tosin tuntuu et parisenkymmentä "kaveria" on liikaa. Lähinnä tietää, mut ei ole juurikaan missään tekemisissä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
51 - joista suureen osaan olen tavalla tai toisella yhteydessä lähes viikottain, huomattavaan joukkoon päivittäinkin.

vlad.
 

Voittaja

Jäsen
0, eikä enempää tulekaan sillä aikomuksena ei ole liittyä kyseiseen systeemiin. Mese ja puhelin riittää ihan hyvin kun pitää ottaa yhteyttä vähän kauempana oleviin. Mutta eipä tuo multa ole pois jos ihmiset haluaa tuota käyttää, painakaa hiileen vaan
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
0, eikä enempää tulekaan sillä aikomuksena ei ole liittyä kyseiseen systeemiin. Mese ja puhelin riittää ihan hyvin kun pitää ottaa yhteyttä vähän kauempana oleviin. Mutta eipä tuo multa ole pois jos ihmiset haluaa tuota käyttää, painakaa hiileen vaan

Sama. Kesti vitun pitkään ennenkuin suostuin Meseäkään käyttämään. Pete2004:llä olisi varmasti painavaa sanottavaa tähän ketjuun.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
0, eikä enempää tulekaan sillä aikomuksena ei ole liittyä kyseiseen systeemiin.

Vähän samanlaiset ajatukset täälläkin. Itse asiassa en ole ikinä edes käynyt ko. sivulla! Jotenkin tuo "oman elämän" jakaminen verkossa ei ole minun juttu. Näin anonyymina se vielä menee mutta en halua mitään omia kuviani yms. jakaa verkossa.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nolla saatana.

Alkoi niin paljon vituttamaan kaikki "oletko kaltaiseni apina"-kyselyt, että deletoin koko paskan.

Kehareille on ymmärtääkseni olemassa ihan jotain verovaroinkin kustannettua terapiaa?
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän yli 50 kaveria omistan naamakirjassa, joskaan se ei tarkota, että omistaisin varsinaisesti niinkään paljon kavereita oikeasti. Noita puolituttujahan on vähintään 1/3 "kavereista".
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Taisi olla 215, oon niin pirun hyvä jätkä.
 

Teloch

Jäsen
Jossain 60 hujakoilla taitaa olla. Puolituttuja sun muita ei ole jaksanut lisäillä.
Hauska muuten huomata kuinka FB:tä käsittelevät ketjut täyttyvät näistä "en oo käyttänyt, enkä käytä" -viesteistä. Missähän sille kehariterapialle olisikaan tarvetta?
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ehkä 220? Suurin osa ihmisiä, jotka tunnen pidemmältä ajalta, esim. entisiä koulukavereita.

Noin kahdeksasosa tästä kaverimäärästä harrastaa noita "sovelluksia" ja muistavat niitä muillekin lähetellä. Itse painan ohita-näppäintä jokaikinen kerta. En silti viitsi fb:stä kokonaan luopua (vaikka se kaikki oheissälä kieltämättä käykin hieman hermojen päälle), se on kuitenkin niin hyvä väline yhteydenpitoon.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vajaat 70 on. Ensimmäistäkään en ole itse kutsunut ja kaikkien puhelinnumerotkin löytyy. Aika monesta on tullut kieltäydyttyäkin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
102 tuttua ja tutuntuttua.
 

Dolgor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Rags
Ai "The Magic Number"? 111. Itse noita ei oikeastaan ole juuri tullut lisättyä kuin alussa reilu vuosi sitten.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näkyy olevan 13 kaveria. Vajaan kuukauden olen jäsenenä vasta ollut. Itse en pyydä ketään koskaan kaveriksi ja sama linja pitää loppuun asti. En tiedä, ei vain huvita kysellä ketään.

Ihmettelyketjun aihe ehkä olisi, mutta sanotaan se sitten tähän. Nämä Facebookin, mesen ja muiden apuvälineiden dissaajat. Sama jengi voisi saman tien hiihdellä puusuksilla kesät talvet ja kommunikaatiovälineeksi kävisi vallan hyvin Tarzan-huudot ja korkeintaan kirjekyyhkyt, niin sepä vasta olisi äijjjjää.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Olisko joku 70-80, mutta noista on kyllä reippaasti yli puolet sellasii moro-tuttuja. Ei siellä montaa todellista kaveria/ystävää ole.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
106 tarkka lukema. Kyllähän noita kerääntyy, kun vanhoja tuttuja harrastuksista ja koulukavereista tuolta löytyy.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pyöreä nolla, sillä en ole tuohon puulaakiin rekisteröitynyt. Olen harkinnut liittymistä, mutta toistaiseksi se ei ole ajankohtainen.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täällä alkaa olla jo yhtä monta Facebook-ketjua kuin noita helevetin xbox-systeemejä. Ihme homma.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En edes tietäisi tuon sivuston tarkoitusta, ellei eräs tuttavani olisi pitänyt siitä puolen päivän mittaista palopuhetta, että sinne pitää nyt heti liittyä.

Ei nappaa tuollaiset, kuten ei meset eikä mikään muukaan hömpänpömppä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
52 kaveria joiden joukossa on myös Joulupukki Korvatunturilta, Koskenkorvapullo, Petteri Punakuono ja Aku Ankka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös