Monta paria sinulla on kenkiä?

  • 10 596
  • 128

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Urheiluministeri kiitos infosta. Tykkään kävellä paljon paljain jaloin ja jalat kestävät aika hyvin kaikkia pintoja kävellä, mutta siinä asvaltilla oleviin yksittäisiin pikkukiviin ei vaan totu. Tekee höpöä kun sellainen sopivasti jää kantapään alle. Lasinsiruilta ja huumeruiskuilta olen välttynyt sillä kun olen katsonut eteeni kävellessä. Jos tämmöiset kengät poistavat tuon kiviongelman niin harkitsen vakavasti hankintaa.

Itse en noilla ole juossut, mutta kävellessä olen niitä aina välillä käyttänyt. Itselläni on lättäjalkaa, hieman eri mittaisia sääriluita ja kaikkea muuta pientä poikkeamaa jaloissa, mikä ei sinänsä muuten haittaa mitään, mutta välillä saattaa joku jumitus tulla, ja näillä on tapana jäädä päälle. Tuossa lienee syynä se, että jumituksen tultua askellus muuttuu, ja se saa sitten toisen kohdan jalasta jumittamaan. Paljasjalkakengät ovat tuossa kohdassa toimineet hyvänä apuna, kun askellus muuttuu luonnollisemmaksi, ja jumit yleensä katoavat aika nopeasti.

Pidän kyllä noista. Itselläni siis tälläiset jo markkinoilta poistuneet: VAPOR GLOVE 2 Miehet

Kollega osti noista seuraavan version, mutta niissä materiaali oli ilmeisesti muuttunut heikommaksi, kun kengän verhoilu meni rikki jo muutaman kuukauden jälkeen. Omani ovat edelleen lähes ehjät, vaikka niillä lienee ainakin viisi vuotta ikää.

Terävä kivi kyllä tuntuu ikävältä pohjan läpi, mutta ei niin ikävältä kuin paljaassa jalassa.

Noista on jopa kehitetty vaelluskenkäversio. Joku väitti jossain keskustelussa tehneensä Haltin retken sellaisilla. Itse kyllä suhtaudun jokseenkin skeptisesti.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nämä paljasjalkakengät taitavat kyllä löytää tiensä ensi keväänä tähän talouteen. Löysin pari syytä lisää jotka puoltavat näitä vs. paljaat jalat:

1. Kaupoissa on hemmetin kylmät lattiat, ei ole kovin nautinnollista mennä lämpimältä asvaltilta kaupan kylmille lattioille.

2. Nämä poistavat kotona tulevan nalkutuksen mukamas likaisista jalkapohjista, poikamiehenä tätä ongelmaa ei luonnollisestikaan ollut.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Crocsit
Lenkkareita 4 paria
Kävelykengät 2 paria
Puvunkengät 2 paria
Talvikengät
Turvakengät
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kuluneen kesän aikana tossukokoelma on kasvanut peräti kahdeksalla parilla. Syynä tähän Adidas SuperStarin 60-juhlavuosi. Nopealla vilkaisulla kaapissa näytti olevan 26 paria, joista 16 on juurikin edellä mainittuja malleja eri kuoseilla ja värivariaatioilla. Siihen sitten muutamat kumpparit, kävelykengät, varsikengät, lenkkitossut, hollannikkaat, kroksit, bootsit, Reinot. Lisäksi varastosta löytyy vielä muutama pari talvi"Talvi"kenkiä, hiihtomonot, pyöräilykengät,sandaalit... Onhan noita. Aivan liikaa. Kuluvalle vuodelle tullee vielä yhdet postiin, kun saan noudettavaksi ensimmäiset pitkävartiset SuperStar Pro Model tossut.

Eli, jos ja kun, pukki luet tätä palstaa, tahi joku apureistasi, niin en välttämättä tarvitse uusia kenkiä tänäkään jouluna. Enkä villasukkia. Ellet sitten halua tuoda niitä neljäsataa maksavia Pradan SS:iä. Niillä kelpaisi mennä sitten vaikka linnanjuhliin, kun se kutsu jonain päivänä tulee?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös