MM 2015: Suomi

  • 692 866
  • 3 037
Tila
Viestiketju on suljettu.

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Hidas_ja_kankea

Palolan ulostamista en sulata, olisi Kojo voinut hänet edes ylimääräiseksi hyökkääjäksi ottaa. Samoin Hotsi olisi mielestäni ollut nelosketjuun erinomainen valinta, esim. H. Pesosen sijaan. Mutta T. Ruudun kritisointia en ymmärrä, sillä harkkapelien perusteella kyseessä on Suomen änärijätkistä energisin pelaaja. (Tietenkään ei sovi unohtaa Ruudun tuomaa pakollista mitalia.)

Ristolaisen ulostuksesta minulla on ristiriitaiset ajatukset. Toisaalta hienoa, että pelkällä NHL-statuksella ei päästä kisoihin ja uskalletaan jättää pois, jos harkkamatsit eivät suju. Toisaalta taas pakisto, jossa on vain yksi oikea käsi alhaalla pelaava puolustaja ei kuulosta hyvältä.

Rinteen varmistumisesta maalille ei muita kun positiivisia ajatuksia.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Tuomo Ruutun valitsemisen kyseenalaistaisin, vaikka siitä helposti kuraa osalleen saa. Ura on ollut useamman vuoden laskussa ja ei pelkkä pitkä NHL-ura saa olla valintaperusteena.

Tuomo on kuitenkin aina ollut hyvä maajoukkueessa, myös silloin kun peli ei ole rapakon takana kulkenut. Ilmeisesti Leijona-paita sytyttää. Ristolaisen tiputtaminen oli mielestäni täysin perusteltua. Sen sijan oilsin mielelläni nähnyt Janne Pesosen tilalla Olli Palolan. Pesonen katosi täysin SHL:n finaaleissa, kun taas Palolla voisi olla jotain hampaankolossa. Pulkkisen saapuminen hyvittäisi tämänkin.
 
Viimeksi muokattu:

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Olen varma, että Ristolainen olisi ollut MM-kisojen edetessä parempi pakki kuin yksikään näistä EHT-jyristä. Nuorten MM-kisoissakin ensimmäiset pelit olivat mieheltä surkeita aikaerorasituksien, isoon kaukaloon totuttelemisen ja muiden takia. Mutta mites sitten kun turnaus eteni ja poika lämpesi? Noh kaikki sen kyllä tietävät. Luulisi jo Kari Jalosenkin tietävän, että Rasse on jo nyt aivan eri tason puolustaja kuin joku Tuukka Mäntylä.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Ihmettelen tuota Mäntylän kritisointia, viime vuoden kisoissa oli kuitenkin selvästi Suomen parhaimmistoa sekä pistepörssissä että plusmiinuksessa, enkä nyt äkkisältään muista olleen ihmeellisen suurissa vaikeuksissa puolustuspäässäkään. Toissa vuoden kisat ei menneet ihan yhtä hyvin, mutta ei nekään nyt mikään katastrofi ollut. Noin yleisesti ottaen Tuukka ei ole yksissäkään kisoissa ollut ns. heikoin lenkki, eikä muuten ole sitä tänäkään vuonna.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Tuomo Ruutun valitsemisen kyseenalaistaisin, vaikka siitä helposti kuraa osalleen saa. Ura on ollut useamman vuoden laskussa ja ei pelkkä pitkä NHL-ura saa olla valintaperusteena.
Tuomon urahan on ollut laskussa oikeastaan sen alkamisesta asti, loukkaantumisten ynnämuiden syiden takia. Kuitenkin tällä kaudella miehen otteita New Jerseyssä varsin tarkoin seuranneena on pakko sanoa että "heikoista" tehoista huolimatta oli roolissaan erinomainen Devilsin ajokoirakiekossa. Sopii taktisesti Suomen sapluunaan kuin nyrkki perseeseen ja kuten sanottua on aina Leijonissa syttynyt. Pelkkiin tehopisteisiin tuijottaminen ei tässä tapauksessa kannata, olen pomminvarma että Ruutu pelaa paremmat kisat kuin vaikkapa Jussi Jokinen.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tämä on varmasti totta. Mutta silloin itku pelaajavalinnoista olisi kohdistunut joihinkin muihin yksilöihin ja Leijonien valmennusjohdon puusilmäisyyteen. Pointti oli vain se, että aina löytyy joku valittamisen aihe ja siihen on toki jokaisella oikeus. Jos RR olisi mukana joukkueessa, niin sitten kura lentäisi jostain muusta syystä. Pääasia että lentää, sehän on Jatkoajassa varma kevään merkki.

Niin, se on totta että jotkut valittaa ihan valittamisen ilosta. Muutamia yksittäisiä mielipiteen ilmaisuja olisi voinut tulla ilman case RR:ää mutta en usko että Palolan jättäminen rannalle on niin iso kuin tuo rassen pois jättäminen

Perjantaina alkaa, ja kun oma joukkue jo lomalla kohta kk päivät niin kyllähän tässä on hokia jo odotettukkin.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi voi. Kyllähän on melkoinen höntsäilyporukka kasassa. Toisaalta nää on taas niin hassuttelukisat ja pelkkää viihdettä sellaisille jotka eivät muuten lätkää seuraa niin samapa tuo. Taitaa tuolla porukalla mennä kisat yhtä ohi kuin mitä meikäläiselläkin. Rinne voi pelastaa mitä pelastettavissa on, eli puolivälieriin ja sitten dokaamaan. Luulin että Jalonen saa jotain näkyvää aikaiseksi, mutta paskan vitut. Vuodesta toiseen nää vaan muuttuu yhä enemmän ja enemmän hälläväliä tapahtumiksi. Samanlaista pelleilyä kuin maikkarinkin linja. Ei muuten Mertaranta tässä kämpässä meuhkaa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Niin, se on totta että jotkut valittaa ihan valittamisen ilosta. Muutamia yksittäisiä mielipiteen ilmaisuja olisi voinut tulla ilman case RR:ää mutta en usko että Palolan jättäminen rannalle on niin iso kuin tuo rassen pois jättäminen

Perjantaina alkaa, ja kun oma joukkue jo lomalla kohta kk päivät niin kyllähän tässä on hokia jo odotettukkin.
Ruutu - Barkov + Jokinen
J.Pesonen - Kontiola + Aaltonen
Komarov - Kemppainen + Donskoi
Hartikainen - Immonen + Pihlström

Extrahyökkääjät: Hytönen, Louhivaara
Ulos joukkeesta jää: H.Pesonen

Lyhyessä turnauksessa tärkeät "tutkaparit" olen yhdistänyt plusmerkillä.

Filppulan tullessa J.Pesonen tai Hartikainen tai Pihlström tippuu pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle ja Louhivaara lähtee tällöin kotimatkalle. Itse sijoittaisin Filppulan laitaan Ruudun paikalle ja Ruudun sijoittaisin J.Pesosen paikalle tai jopa neloseen. Toki Komarov voidaan myös laittaa neloseen, jolloin kentän kokonaisuus nousee selvästi.

Tästä voitte esittää hyvän kysymyksen itsellenne aiheeseen liittyen:
- Mihin Palola olisi saatu sijoitettua (kentät 1-3)?

Kärppien kaksikko menee kaksikkona edelle, ja kahteen kärkikenttään ei oikein ole asiaa, toki voi pohtia ottaako ennemmin Janne Pesosen vai Olli Palolan?

Etenkin, jos Filppula tulee, niin Top-6 laiturit ovat Filppula, Komarov, Jokinen, Donskoi, Ruutu, Aaltonen ja seitsemäntenä Janne Pesonen.
 
H

Hidas_ja_kankea

...
Pelkkiin tehopisteisiin tuijottaminen ei tässä tapauksessa kannata, olen pomminvarma että Ruutu pelaa paremmat kisat kuin vaikkapa Jussi Jokinen.

Turnauksen tehopisteisiin voidaan kyllä viitata, jos on paikka 1. tai hyökkäyssuuntautuneesta ketjusta. Käsittääkseni suunniteltu rooli poikkeaa selkeästi Devils:in roolista. Luultavasti olisi vähemmän herättänyt mielenkiintoa, jos olisin alkuperäiseen viestiini kirjoittanut Palolan menevän ohi myös J. Jokisesta. Monta kertaa olen puolustanut Jussin valintaa miehistöön, mutta en välttämättä enää.

Mielelläni olen väärässä myös T.Ruutun suhteen. Turhanpäiväistä jossittelua se "Kuinka olisi käynyt Palolan kanssa" on, kaiken muun jossittelun ohessa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Turnauksen tehopisteisiin voidaan kyllä viitata, jos on paikka 1. tai hyökkäyssuuntautuneesta ketjusta. Käsittääkseni suunniteltu rooli poikkeaa selkeästi Devils:in roolista. Luultavasti olisi vähemmän herättänyt mielenkiintoa, jos olisin alkuperäiseen viestiini kirjoittanut Palolan menevän ohi myös J. Jokisesta. Monta kertaa olen puolustanut Jussin valintaa miehistöön, mutta en välttämättä enää.

Mielelläni olen väärässä myös T.Ruutun suhteen. Turhanpäiväistä jossittelua se "Kuinka olisi käynyt Palolan kanssa" on, kaiken muun jossittelun ohessa.
Joo, pelit kertoo sitten enemmän, tarkoitin pisteisiin tuijottamisella NHL-runkkarin pongoja ja niistä johtopäätösten tekoa. Puolustelin siis sitä että Ruutu on mukana, en välttämättä paikkaa ykkösen laidassa jos näin on kaavailtu - Palolaan en ottanut mitään kantaa.

Ruutuhan on luotettava kahden suunnan moottori ja kykenee myös fyysiseen peliin muitakin maita kuin slovenioita ja tanskoja vastaan, mikä auttanee ketjukavereiden kiekollista peliä merkittävästi. Siten paikka esim. Barkovin vierellä ei välttämättä ole ihan typerä ratkaisu. Roolia löytynee myös alivoimalla, uskoisin.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ruutu - Barkov + Jokinen
J.Pesonen - Kontiola + Aaltonen
Komarov - Kemppainen + Donskoi
Hartikainen - Immonen + Pihlström

Extrahyökkääjät: Hytönen, Louhivaara
Ulos joukkeesta jää: H.Pesonen

Lyhyessä turnauksessa tärkeät "tutkaparit" olen yhdistänyt plusmerkillä.

Filppulan tullessa J.Pesonen tai Hartikainen tai Pihlström tippuu pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle ja Louhivaara lähtee tällöin kotimatkalle. Itse sijoittaisin Filppulan laitaan Ruudun paikalle ja Ruudun sijoittaisin J.Pesosen paikalle tai jopa neloseen. Toki Komarov voidaan myös laittaa neloseen, jolloin kentän kokonaisuus nousee selvästi.

Tästä voitte esittää hyvän kysymyksen itsellenne aiheeseen liittyen:
- Mihin Palola olisi saatu sijoitettua (kentät 1-3)?

Kärppien kaksikko menee kaksikkona edelle, ja kahteen kärkikenttään ei oikein ole asiaa, toki voi pohtia ottaako ennemmin Janne Pesosen vai Olli Palolan?

Etenkin, jos Filppula tulee, niin Top-6 laiturit ovat Filppula, Komarov, Jokinen, Donskoi, Ruutu, Aaltonen ja seitsemäntenä Janne Pesonen.


Juurikin näin! ei olisi palli olola mahtunut millään mukaan.

Olli tarvitsee myös aika paljon vapauksia kentällä, verrattaen vaikka J.Pesoseen taiJ.Donskoihin, Ei ole samalla tavalla joukkueen eteen pelaava pelaaja kun nuo muut. Myös erittäin jäähyherkkäkaveri, ainakin mm tasolla kun se kahvaaminen otetaan eri tavalla pois kun liigassa.
Tietenkin oikeassa roolissa saa hänestäkin suuren hyödyn irti puhtaana maalintekiänä, mutta ei astu konseptiin mitenkään, tuntuu KJ luottavan viisikko pelaamiseen aika paljon kun on noin paljon valmiita pareja ja kolmikoita.

Olli taisteli samoista paikoista j. Pesosen, donskoin j-m-a:n kanssa.

Tietääkö joku sveitsin liigaa seuraava immeinen, miten lausannen kolmikon jalka liikkuu?? Tai lähinnä immosen? Sveitsissä kumminkin pelataan aika luistelu voimaista kiekkoa, paitsi lausanne joka luottaa trappiin.
 

Duke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät, ManU, AC Oulu
Minä pystyn sinänsä elämään sen kanssa, että Ristolainen ei ole joukkueessa, mutta minua jurppii se, että asiaa ei voida perustella. Miksi pitää kuunnella joidenkin jäämiesten jorinoita tai Törmäsen tarinoita, kun Jalonen olisi kahdella, kolmella lauseella voinut itse antaa perustelut ja pulinat pois. Tuntuu niin käsittämättömältä, että päävalmentaja on Ylen Urheiluruudussa kommentoimassa kisavalintoja eikä sitten kommentoikaan. Se kuuluu vähän niinkuin toimen kuvaan.

"En mä ala kommentoimaan. Se on loputon tie" Mikä hemmetin loputon tie? Jos Ristolaisen pois jättämisen syy on esim. NHL:n +/- -tilasto tai avauspelaaminen paineen alla, niin ei sen sanomiseen mene kuin 24 sekuntia. Sen jälkeen voit joka kerta sanoa, jos haastattelut tympäsee, että olen jo kerran perustellut en ala toistamaan; katsokaa Urheiluruudusta. Mutta pitäisi hyvänen aika edes kerran perustella. Loputon tie, my ass.... Voi elämä mitä kiekkokansan vähättelyä.

Vai onko niin, ettei Kojo osaa perustella? Silloin peräsimessä on aivan väärä mies. Tällainen kommentoimattomuus antaa vain kolme vaikutelmaa sanojasta: a) syyt eivät olekaan pelilliset vaan tässä on jotain salattavaa, b) "arvoin puolustajat, koska en oikeasti tiedä mitä teen, enkä osaa antaa järkeviä pelillisiä perusteluita", c) "mä nyt vain tein tällaiset valinnat, kun sattui vain olemaan sellainen päivän fiiliis. ei mun tartte teille mitää selittää. Mitä siinä nillitätte?". Minkä valitsette? Minä ainakin haluaisin Leijonien päävalmentajan kohdalla valita vaihtoehdon d) "Joo hyvä, että kysyit. Valitettavasti Ristolainen ei mahtunut kisajoukkueeseen tämän vuoksi: *********SYY*********." Onko Kojo vaikeaa, onko?
 

Meeps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Frölunda
Tuomo on kuitenkin aina ollut hyvä maajoukkueessa, myös silloin kun peli ei ole rapakon takana kulkenut. Ilmeisesti Leijona-paita sytyttää. Ristolaisen tiputtaminen oli mielestäni täysin perusteltua. Sen sijan oilsin mielelläni nähnyt Janne Pesosen tilalla Olli Palolan. Pesonen katosi täysin SHL:n finaaleissa, kun taas Palolla voisi olla jotain hampaankolossa. Pulkkisen saapuminen hyvittäisi tämänkin.
Tässäkin ketjussa on varmaan jo kahdeksan kertaa kerrottu Pesosen hiipumisen finaaleissa johtuneen siitä, että mies pelasi molemmat kädet paskana. Hopea, ja finaalit omalta osalta penkin alle loukkaantumisen takia, niin eiköhän sitä ole Pessilläkin jotain hampaankolossa. Mutta ymmärrän kyllä, että Pesonen on niin vihattu pelaaja, että vaikka hän olisi tehnyt jokaisessa finaalipelissä hattutempun, huudeltaisiin täällä silti, että kisalippu tuli vain saunakaveruuden takia.
 
Suosikkijoukkue
Hifk, Man Utd, Suomalaiset änärissä
Ruutu - Barkov + Jokinen
J.Pesonen - Kontiola + Aaltonen
Komarov - Kemppainen + Donskoi
Hartikainen - Immonen + Pihlström

Extrahyökkääjät: Hytönen, Louhivaara
Ulos joukkeesta jää: H.Pesonen

Lyhyessä turnauksessa tärkeät "tutkaparit" olen yhdistänyt plusmerkillä.

Filppulan tullessa J.Pesonen tai Hartikainen tai Pihlström tippuu pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle ja Louhivaara lähtee tällöin kotimatkalle. Itse sijoittaisin Filppulan laitaan Ruudun paikalle ja Ruudun sijoittaisin J.Pesosen paikalle tai jopa neloseen. Toki Komarov voidaan myös laittaa neloseen, jolloin kentän kokonaisuus nousee selvästi.

Tästä voitte esittää hyvän kysymyksen itsellenne aiheeseen liittyen:
- Mihin Palola olisi saatu sijoitettua (kentät 1-3)?

Kärppien kaksikko menee kaksikkona edelle, ja kahteen kärkikenttään ei oikein ole asiaa, toki voi pohtia ottaako ennemmin Janne Pesosen vai Olli Palolan?

Etenkin, jos Filppula tulee, niin Top-6 laiturit ovat Filppula, Komarov, Jokinen, Donskoi, Ruutu, Aaltonen ja seitsemäntenä Janne Pesonen.


Siittä! Täysin samaa mieltä ketjuista. J.Pesonen <-> Ruutu voisi olla ehkä toisinpäin, mutta makuasioita! EIköhän sitä noilla mennä perjantaina.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Pesonen on niin vihattu pelaaja, että vaikka hän olisi tehnyt jokaisessa finaalipelissä hattutempun, huudeltaisiin täällä silti, että kisalippu tuli vain saunakaveruuden takia.

Henkilökohtaisesti ei ole mitään Pesosta vastaan, pidän vain Palolaa tällä hetkellä kuumempana pelaajana, mikä on maalintekijää haettaessa A ja O. Marginaaliset erot kumminkin. Tuo "saunakaveruus" ei välttämättä ole huonokaan asia.
 
H

Hidas_ja_kankea

...
"En mä ala kommentoimaan. Se on loputon tie" Mikä hemmetin loputon tie? Jos Ristolaisen pois jättämisen syy on esim. NHL:n +/- -tilasto tai avauspelaaminen paineen alla, niin ei sen sanomiseen mene kuin 24 sekuntia. Sen jälkeen voit joka kerta sanoa, jos haastattelut tympäsee, että olen jo kerran perustellut en ala toistamaan; katsokaa Urheiluruudusta. Mutta pitäisi hyvänen aika edes kerran perustella. Loputon tie, my ass.... Voi elämä mitä kiekkokansan vähättelyä.
...

Ymmärrän kommentoimatta jättämisen perusteella "Loputon tie". Yksi pelaaja otettaessa käsittelyyn, seuraa jatkokysymyksenä analyysit 40 muusta pelaajasta miksi valittiin/jätettiin valitsematta. Lisäksi ei ole järkevää päävalmentajan alkavan suolaamaan tulevaisuuden mahdollista avainpelaajaa julkisesti.

Tässä juuri olen kritisoinnut Palolan poisjättämisestä, mutta en toki mihinkään barrikaadeille ole asian vuoksi valmis nousemaan. Pakko luottaa tehtyihin valintoihin. Mielestäni olisi mahtunut jokaiseen tässä kaavailtuihin kolmeen eka ketjuun. Oikeassa vai väärässä? Siihen ei saada koskaan varmuutta. Eipähän kuitenkaan ne kuuluisat värilasit olleet käytössä esimerkiksi J.Jokisen ja Palolan henkilökohtaisessa vertailussa.
 

Wire

Jäsen
Jostain syystä Liigan maalipörssin voittajilla on aina ollut vaikeuksia päästä kisakoneeseen. Tämä vuosikaan ei tee poikkeusta ja viimekin vuonna Olli pääsi varasijalta mukaan.

Kannattaa muistaa että nämä on Nokan ensimmäiset arvokisat eli perusvarmat valinnat joilla ei taistella kullasta.
 

Duke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät, ManU, AC Oulu
Ymmärrän kommentoimatta jättämisen perusteella "Loputon tie". Yksi pelaaja otettaessa käsittelyyn, seuraa jatkokysymyksenä analyysit 40 muusta pelaajasta miksi valittiin/jätettiin valitsematta. Lisäksi ei ole järkevää päävalmentajan alkavan suolaamaan tulevaisuuden mahdollista avainpelaajaa julkisesti.

Ensinnäkin 40 pelaajaa on täysin liioiteltu heitto. Urheilutoimittajillakin on jotain järkeä sentään päässä. Eivät he kysy kuin niistä pelaajista, jotka suurta yleisöä kiinnostaa. Eli tässä tapauksessa Palolan ja Ristolaisen poisjättämisen perustelemisella saisi jo olla aika rauhassa. Sitä paitsi toimittajilla on myös omat arvostelijansa ja työnantajansa. Jos pääsee haastattelemaan Leijonien päävalmentajaa, mihin kuka tahansa ei saa mahdollisuutta, ja kysymykset ovat muotoa: "miksi X.X ei päässyt kisoihin? Entä X.X? Entä X.X? Entä X.X.....", niin voi olla aika varma, että työnantaja ei silittele päätä.

Suolaamispointtisi sinänsä ymmärrän, mutta sekin on vain osaamisesta kiinni. Onko perustelujen antaminen suolaamista vai osaako olla rakentava ja antaa sekä posia että negaa kivassa paketissa. Eikä se ole edes mitään suolaamista, jos sanotaan, että tästä pelillisestä syystä tämä pelaaja ei mahtunut nyt tämän vuoden palapeliin. Erilaiseen palapeliin olisi mahtunut.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuten edelliseen viestiin kirjoitin, onko muutama harjoitusottelu tärkeämpi näytönpaikka kuin puoli vuotta kestävä runkosarja (oli sitten NHL:ssä, KHL:ssä tai Liigassa)? Vai miksi Jokipakka on joukkueessa ja Ristolainen ei? Tai miksi Olli Palola ei ole mukana? Koska pelasi Liigan finaaleja, eikä ollut antamassa tuikitärkeitä näyttöjä Tshekin tasavaltaa vastaan?

Laitureiksi ainakin on ollut kova tunku ja Kojohan ottaa pelaajat sitä silmällä pitäen miten he istuvat pelistrategiaan. Kojo on perfektionisti ja pilkunnussija luonteeltaan, joten älkää ihmetelkö valintoja. Kojon näkemykset ovat kyllä yleensä olleet onnistuneita, joten luotan häneen tässäkin skabassa. Monta hyvää jäi rannalle ruikuttamaan, mutta kaikkia ei vaan voi ottaa ja se fakta on vaan hyväksyttävä. Aina joku ei ole jonkun mieleen syystä tai toisesta. Itse olen sitä mieltä, että se pelaaja, joka on NYT kondiksessa on se potentiaalisempi peluri Leijoniin. Simppeliä, mutta ainakin Kojo tietää missä mennään, eikä jäädä sormet ja varpaat pystyssä odottamaan kuin orkkua, että koska se ja se pääsee huippuunsa ja lauetaan helpotuksesta huoahtaen.

Laitappa listaa valinnoista, jotka mielestäsi ovat hyviä ja kelpaavat. Muuten tuntuu, että herra nirso ei hyväksy yhtään mitään. Jätetään nyt mainitsematta ne änäripelaajat, nehän sinä kuitenkin hyväksyisit, vaikka mikä olisi. Itse en Risto Räppääjää valitsisi, koska sen miinustilasto on uskomattoman kehno ja kyse on kuitenkin pakista. Hiukan tietysti tuo kätisyys arveluttaa, mutta eiköhän vanha jehu sentäs ole jotain suunnitelmaa senkin suhteen fundeerannut. Siihen luotetaan.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Mä en lähde väittämään, että Rasmus ei olisi päässyt pelaamaan lainkaan laatujoukkueessa. Sitä pidän erittäin todennäköisenä, että laatujoukkueessa hän olisi saanut huomattavasti pienempää vastuuta. Tämän oletuksen olen valmis tekemään ihan miehen pelejä näkemättäkin.

Kysymyksessäsi käytit ilmaisua "kuinka paljon olisi Ristolainen pelannut NHL:ssä?" Toki voi olla, että et osaa käyttää oikeita ilmaisuja, mutta tuolla viitataan aina ottelumääriin. Jos taas viittasit minuuttimääriin, niin siinä tapauksessa olisi syytä opetella käyttämään tarkempia ilmaisuja, koska ikinä pelaajien osalta ei puhuta kokonaisminuuteista kauden sisällä.

Ristolainen olisi pelannut ihan jokaisessa organisaatiossa täyden kauden NHL:ssä. Vaihtoehdothan ovat käytännössä NHL ja AHL.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ottamatta nyt mihinkään valintajuttuihin kantaa, niin tästä valitusta joukkueesta haluaisin nähdä seuraavanlaiset ketjut:

Donskoi-Barkov-Hartikainen
J. Pesonen-Kemppainen-Jokinen
Ruutu-Kontiola-Aaltonen
Komarov-Immonen-Pihlström

Ihan sama tietysti, voidaanhan sitä Jokista Barkovin kanssa roikottaa, eikä tuo kakkonen varmaan kummoisesti toimi(eikä toimi sen paremmin nuo, vaikka Pesosen ja Donskoin vaihtaisi päittäin). Noin nuo ketjut nyt olisivat suht tasapainoiset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös