Miten rauta nousee? Entä cooper? Käsi sydämelle ja totuus esiin!

  • 106 869
  • 565

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Nousee ihan hirveita maaria nykyaan, kun noissa laitteissa on kilot vaihtuneet paunoihin!

Cooperikin vaan paranee, kun metrit on vaihtuneet jaardeihin.
 

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Peruspata:

Vai nääshallilla? Mä pelailen usein pingistä vaarini kanssa siellä.
Tule nykäiseen hihasta jos tunnistat.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Päivitetäänpäs tuloksia, kun juuri tänään/eilen oli intissä kuntotestit.

Pituus/paino: 191/81

Selkiä/min: 91
Vatsoja/min: 50
Punnerruksia/min: 50
Leukoja: 8
Cooper: 2770

Penkkimaksimista en osaa sanoa, mutta parhaimmillaan parisen viikkoa sitten 70 kilolla meni 11 toistoa.

Ihan ok tuloksia ottaen huomioon, että viimeiset reilut pari kuukautta ovat kuluneet käytännössä kokonaan leirillä, mikä tarkoittaa sitä, että ei tässä kovinkaan säännöllisesti ole kuntoilemaan ehtinyt.
 

Cessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liigan Siniviivat
Kyseessä on nyt sitten neiti, eli ihka oikea nainen, ei neiti Nicce Hedberg.

Pituus/paino 171cm/55kg
Ikuinen urheilija, se pakollinen lepopäivä on aina viikon paskin päivä:)

Penkkiennätys 57kg (Tosin nyt ei nouse kuin ehkä 53...)
Leukoja 10
Cooper 3100 metriä
Maraton (2 vuotta sitten) 3 h 55 min

Näillä mennään.
 

Robinson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jukurit, Viking Stavanger, Oilers
Jes nyt löytyi aivan minulle suunnattu ketju! Elikkäs:

Pituutta 191 cm
Painoa 113 kg

Punttisalilla olen käynyt aktiivisesti nyt 12 vuotta. Proteiinien lisäksi en käytä mitään "aineita" eli doping: "Not my business".

Penkkipunnerrus:

- Maksimi on ollut 230kg, mutta 10x5x170kg on yleinen penkkiohjelma minulla.

Prässi:

- Maksimia en ole koettanut, mutta se pyörii varmaan siinä 480-500. Sarjoja tulee tehtyä 8x5x350 ja 5x5x380.

Kyykky:

- Olen kyykännyt parhaimmillani 240kg. Uskoisin että aika maksimi.

Sitten cooper:

Armeija-aikoina juoksin vähän yli 3000, mutta nyt en usko että menisi edes 2700.

Maraton: En ole juossut, enkä usko että tulen juoksemaankaan.
 
Viestin lähetti Robinson
Prässi:

- Maksimia en ole koettanut, mutta se pyörii varmaan siinä 480-500. Sarjoja tulee tehtyä 8x5x350 ja 5x5x380.


Puhutaanko nyt kiloista? :D Aika poika nostelemaan painoja ! En tosin väitä että et saisi kyseisiä määriä ylös mutta vaati paljon työntekoa ja "omistautumista". Pyrin samaan :D
 

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Battleaxe
Päivitystä...

Penkki: 190kg x4
Prässi: 620kg x6-8
Cooper:alice

181 cm ja 125kg

Pienoinen hiilariton dietti päällä, joten saas nährä miten rauta nousee jatkossa. Työpaikan penkkikisoissa tavoite on 220kg, joka on mahdollista jos ei tule loukkaantumisia.

Ei tuo Robinsonin prässitulos nyt ihan mahdoton ole, mutta penkki on :)...siis ei mahdoton, vaan mahooton..öö siis paljon.
 

Robinson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jukurit, Viking Stavanger, Oilers
Viestin lähetti Battleaxe
Päivitystä...

Penkki: 190kg x4
Prässi: 620kg x6-8

Kyllähän täällä näköjään muutkin rautaa nostellu. 620 prässistä - ei voi kuin onnitella. Itse en pysty tuollaiseen tulokseen varmaankaan koskaan.
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Ois kiva nähdä tämän ketjun kirjoittajien valokuvia... :D Mitään en oo ottanu! :D Saattaa pää näyttää aika pieneltä lihaksiin nähden, heh! No joo...leikki sikseen. Itse oon joskus penkistä 115 kg rykässyt, Nyt menee varmaan joku 105 kg. Prässiä vetelen jollain 200-300 kg välisillä painoilla. Coopperia en ole joussut intin jälkeen, jolloin meni karvan vajaa 3000 m.
Omat mittani ovat suunnillen 183/86.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Onhan tuota tullut treenattua enemmän ja vähemmän.
Mitat 184/107
Penkki taitaa pyöriä jossain 100-150 välissä tällä hetkellä.
Kyykkyyn pääsen toisinaan,mutta ylöspäin tuleminen on yhtä helvettiä.
Coopperista en uskalla edes ääneen puhua.
Penkkiä/prässiä/kyykkyä yms vääntöä tärkeämpää olisi saada laardia veks ennenkuin tilanne riistäytyy käsistä.
Sen jälkeen alkaa kropan muotoilu veistokselliseksi patsaaksi.

Ai niin,loota IV-bisseä 5h 42min.
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
ikä 13 ja neljä kuukautta päälle...

Kuntotestin tuloksia:

Pituus/Paino: 177cm / 72.5 kg

Vauhditon pituushyppy: 2.70 m
Leukoja:0 :D
1700 m: noin 10 min, heh, vuoden tulos! :)
Vatsalihasliikkeitä 30 sec: 22
Selkälihasliikkeitä 30 sec: 19

Pullamössö tuloksia mutta onhan tässä aikaa parannella! päivittelen joskus myöhemmin...
 
Viimeksi muokattu:

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
....

Ikä 20v.

Mitat:
184cm ja 87kg

Penkki 115kg en oo maksimia kokeillu pitkiin aikoihin, voi olla vähemmäv, voi olla enemmän ei tiiä..

Prässi: en pysty vetämään, kun on polvet paskana

Coopper: kuupperia en oo juossu pitkiin aikoihin, mutta puol coopper eli 6min juoksin 1650m

sellasta..
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Re: Kunnossa olen...

Viestin lähetti Clark Kent
Käyn salilla noin 4 kertaa viikossa, käyn jäällä n. 2 kertaa viikossa pelaamassa kaukalopalloa, pelaan silloin tällöin sählyä, ja kesäisin pelaan jalkapalloa. Lisäksi käyn juoksulenkillä viikonloppuisin. Joskus tulee kyllä taukoa olosuhteiden pakosta tuossa salilla käymisessä, mutta se tuntuu tekevän vain hyvää suorituksiin.

Salilla menee viikko niin, että maanantai on penkkipäivä, tiistai on selkäpäivä, keskiviikko on välipäivä, torstaina treenataan käsiä ja perjantaina olkapäitä. Jalat jätän rauhaan, koska tulee niillä liikuttua muutenkin paljon. Viikonloput lepäilen salilta.

Tulokset ovat mitä ovat, kunhan selkä pysyy terveempänä niin olen tyytyväinen. Niin ja muutenkin on hyvä pysyä hyvässä kunnossa. Maraton on muuten haaveena juosta joskus, mutta kun ruumiinrakenteeni on jotain muuta kuin mailerin niin voi polvet huutaa "hoosiannaa" sillä reissulla...
Tuosta viestistä on näköjään kolmisen vuotta.

Nykyään tulee käytyä jäällä kaukalopallon parissa 3-5 kertaa viikossa. Salikerrat yritän pitää neljässä per viikko, tuohon saliohjelmaan on nyt lisätty jalat. Jenkkifutis vie myös aikaa aikalailla nykyään. "Aamulenkeillä" tulee käytyä, silloin otan lyhyitä vetotreenejä. Sählyt on jätetty jo aikaa sitten vähemmälle.

Kunhan tästä taas tervehtyy, niin nopeutta ja voimaa pitää saada kesään mennessä paljon lisää. Pituutta ja painoa on suotu 172cm ja about 85kg. Paino vaihtelee +/- 2kg vuoden sisällä.

Ja tuo maraton on vielä tekemättä, kai se 10 vuoden kuluttua on jo tehtynä sitten...
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Ikä: 26
Paino: 107
Pituus: 185

Salilla en yleensä tee ykkösiä, joten tulokseni saattaa sisältää virheitä. Jaloista olen mielestäni suht. vahva. Mutta yläkroppaan pitäisi lisää voimaa saada. Prässitulos on

Penkki: 105
Leukoja: Yksi aina menee!
Prässi: 160 kg ((yhdellä jalalla) Tulos on arviotulos sarjat teen 125 kilolla 4x10))
Cooper: intin kotiutuksen jälkeen en ole koittanut. Siellä meni 2400, johon olin pirun tyytyväinen.

Edit:
Rinnallenosto: 90
Maastaveto: 160
 

dwell

Jäsen
Viestin lähetti Le Banner

Ai niin,loota IV-bisseä 5h 42min.

No nyt löytyi mullekin laji:

Six-pakki 22 minuuttia. En tiedä onko aika "hyvä", mutta röyhtäillä sai ainakin tunnin verran.

Penkki: 115 kg
Cooper: 2500 m, tämän olen aina juossut, en ikinä enempää enkä ikinä vähempää. Riippumatta kunnosta. Ilmeisesti juoksulahjoja on jaettu pienellä kauhalla..
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Miten rauta nousee? Entä cooper? Käsi sydämelle ja totuus esiin!

Viestin lähetti Ohmi
Pistetään nyt tällainenkin niin, voi samalla seurata omaa kehitystä...

178 cm / 70 kg

Penkki: 85 kg
Kyykky: 80 kg
Leukoja: 10
Cooper: Armeijassa 1993 noin 2700
Maraton: pöh!
Budot: Kung Fu Choy Lee Fut, nyrkkeily(jalat on yhtä nopeat kuin kädet;)

No nyt on tullut käytyä melko säännöllisesti salilla kolmena kertana viikossa. Jalat olen ottanut kahtena päivänä ja kädet yhtenä.

Penkki: 90 kg
Kyykky: 115 kg
Maastaveto: 130 kg
Leukoja: 15

Paino on noussut ehkä kilon tai kaksi tuosta 70:stä.

Seuraavaksi pitäisi ottaa samanalainen parin kuukauden reeni, mutta nyt kahtena päivänä kädet ja vain yhtenä jalat.
 
Viimeksi muokattu:

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti malpo
ikä 13 ja neljä kuukautta päälle...

Kuntotestin tuloksia:

Pituus/Paino: 177cm / 72.5 kg

Vauhditon pituushyppy: 2.70 m
Leukoja:0 :D
1700 m: noin 10 min, heh, vuoden tulos! :)
Vatsalihasliikkeitä 30 sec: 22
Selkälihasliikkeitä 30 sec: 19

Pullamössö tuloksia mutta onhan tässä aikaa parannella! päivittelen joskus myöhemmin...

Ikää 17 ja samaa pullamössölinjaa:

Pituus/paino: 171 cm/74 kg
Vauhditon pituus: 2.80 m
Leukoja: 3
2000m: noin 11 min
Vatsalihasliikkeita 1 min: 50

Kumminkin nuo kaikki ilman sen kummempaa reeniä, pari kertaa viikossa harrastelätkäjoukkueen jääharkat (mistään kuivareeneistä ei ole tietoakaan).

EDIT: Päivitetty leukamäärä! Tuoretta tietoa tullee keskiviikkona.
 
Viimeksi muokattu:

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
pituus/paino 190/110
penkki:80
cooper: 2100
leukoja: 0
prässi: 270 (2v sit, sen jälkeen en ole koittanut, turhalaite)
 

Goldberg

Jäsen
Näin täällä!

Näin minulla. Tosin onhan tässä tullut nosteltua. Mutta joskus ollut vielä paremmatkin tulokset. Aina ei jaksa puristella.


Prässi 60 x 300kg ( 6 x10 toistoa ) todistetusti salin teräsmieskisoissa =).

Kyykky 5 x 230 kg (eilen)
- sitä ennen 15 x 100 kg ( lämmittely)
- sitten 8 x 150 kg
- loppuun vielä 10 x 100 kg

Penkki 4 x 8 x 130 kg ( eilen)
- penkkiennätystä en ole ottanut kahteen vuoteen mutta oli joskus 150 kg.


Omat mitat 185 /115. Eli pikkuinen poju.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
JHag = ninja/ropokop. (uittu mitä lukuja!)

Mutta minun lukemiin...

180cm/77kg.
Laji: Jalkapallo. (ex)
Penkki: jotain 80kg:n tuntumassa.
Cooper: 3350m aktiiviaikana.
 

Robinson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jukurit, Viking Stavanger, Oilers
Viestin lähetti Robinson
Pituutta 191 cm
Painoa 113 kg

Penkkipunnerrus:

- Maksimi on ollut 230kg

Prässi:

- Maksimia en ole koettanut, mutta se pyörii varmaan siinä 480-500. Sarjoja tulee tehtyä 8x5x350 ja 5x5x380.

Pientä päivitystä. Penkistä nousi viime viikonlopun kisoissa 240kg eli 10 tulluna lisää.

Prässin maksimi on tuo 500. Enempää ei ole noussut.

Ja itselleni on tullut painoa joulun jälkeen 4 kiloa lisää. Eli nykypaino 117,4 kg.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Cooper

About 30 min sitten juostu Cooperin testi tyssäsi minulla 2400 metrin kohdalle. Ei mitenkään mairittelevaa.
 
Viimeksi muokattu:

Erkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Kookoo,Liverpool,
Ikä 14

pituus 174 paino 55

penkki 40-50 kg

kyykky en ole kokeillut

leukoja menee Noin 5-7
cooper juu kyll 2600 metriä, ehkä enemmänkin kohta koulussa cooperin testi, tähtään siinä 2700 metriin.

Maratoniakaan en ole vielä kokeillut.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Ikä:31
Pituus: 179
Paino:82 (tästä pitäisi saada ~4-5 kiloa pois, orastavasta kaljamahasta, joka on naisystäväni mielestä "söpö"; tulkitsen asian siten, että lenkille mars!)

Cooper: Armeijassa 3050m. Nyt, no, sellaiset päälle 2000.
Penkki: En käytä, kiitos.
Vatsalihakset: Ostin pari kuukautta sitten sellaisen penkin, jolla vetelen 40 sarjoja, päivittäin. Helposti menee jo, vaikka ensimmäisten rasitteiden jälkeen oli maha "hapoilla".

Niin, ja lajina on penkkiurheilu ja ammattina istumatyö, joten pitäisi todellakin liikkua enemmän. Mutta talvella taas hiihtämään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös