Mitä tienaa Jatkoaikalainen kuukaudessa?

  • 7 840
  • 52

Miten paljon tienaat?

  • 0-250

    Ääniä: 94 18,4%
  • 251-500

    Ääniä: 58 11,4%
  • 501-750

    Ääniä: 17 3,3%
  • 751-1000

    Ääniä: 17 3,3%
  • 1001-1500

    Ääniä: 62 12,2%
  • 1501-2000

    Ääniä: 67 13,1%
  • 2001-2500

    Ääniä: 76 14,9%
  • 2501-3000

    Ääniä: 44 8,6%
  • 3001-3500

    Ääniä: 27 5,3%
  • 3501-4000

    Ääniä: 10 2,0%
  • 4001-4500

    Ääniä: 7 1,4%
  • 4501-5000

    Ääniä: 2 0,4%
  • 5001-5500

    Ääniä: 3 0,6%
  • 5501-6000

    Ääniä: 3 0,6%
  • 6001-6500

    Ääniä: 2 0,4%
  • 6501-7000

    Ääniä: 1 0,2%
  • Yli 7000

    Ääniä: 20 3,9%

  • Äänestäjiä
    510

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Senior
If I tell You, I have to kill You.

...and that's, why You don't want to know!
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Käteen jää n. 1100 euroa kuussa verojen jälkeen vielä ainakin vähän aikaa. Sitten toivottavasti duunit jatkuu ja palkka nousee. Tällä hetkellä siis harjoittelijan palkalla lehtiä väännän, kuvaan ja käsittelen kuvia. :)
 
396€/kk ja siitä jää vielä hyvästi säästöön. Eläköön opintotuki!
 

M10

Jäsen
Opintotuki 404€ kuussa ja vuokra on 500€ kuussa.

Pankaa paremmaksi.

P.S. Tämähän on kuin siinä Monty Pythonin sketsissä
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aksu kirjoitti:
Tällä hetkellä status on opiskelija ja bruttotulot kuukaudessa noin 2200 €. En siis elele opintotuella.

Sama status ja sama tilanne. Tosin palkka ei ole ihan noin hyvä, vaan hieman alle 2000€/kk. Diplomityöntekijä on siis ammattinimikkeeni ja ihan täyspäiväistä ansiotyötä tässä tehdään, vaikka opiskelija vielä ollaankin.

Verojen jälkeen tulee jotain about 1550€ kuussa kouraan. Muistaakseni hitusen alle.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Morrow10 kirjoitti:
Opintotuki 404€ kuussa ja vuokra on 500€ kuussa.

Pankaa paremmaksi.

P.S. Tämähän on kuin siinä Monty Pythonin sketsissä

Opintotuki+asumislisä käteen 250 euroa kuussa. Opiskelumaksu+vuokra 500 euroa kuussa.

No itsepähän valitsin opistossa opiskelun työnteon sijaan, joten en missään nimessä valita. Kyllä tämä mielekkäämpää joka tapauksessa on kun kaupankassalla kituuttaminen.

EDIT: Huikea tulojennousu siis muutaman vuoden takaiseen edelliseen kommenttiin tässä ketjussa verrattuna.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Melkoisen hassuja nämä muutamat kyselyt tai lähinnä niihin tulleet vastaukset tilastollisessa mielessä. Muutamaa kyselyä yhdistelemällä Jatkoaika on täynnä persaukisia Kokoomuksen kannattajia.
 
404 juuroa kolahtaa tilille täälläkin. Kyllähän sillä elää. Tosin keskiviikon keittoillat syö budjettia vähän liikaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Noin 1400e/kk jää käteen, ja sen mukaan vastasin myös äänestykseen. Enemmänkin vois tienata, mutta itse olen onnellinen työssäni, joten parempien tulojen toivossa en paskempaan paikkaan vaihda.
 

scholl

Jäsen
En itse ota kantaa tähän äänestykseen, enkä vastaa lainkaan (osittain siksi koska tuloni riippuvat menoista ja näin ollen vaihtelevat), mutta se, mikä on erikoista, että tulonsa ilmoittaneista 15 tienaa 4000-7000e nettona kuussa ja peräti 12 puolestaan porskuttaa yli 7000e nettokuukausituloilla. Bruttona siinä puhutaan jo ihan jeestuloista.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
scholl kirjoitti:
En itse ota kantaa tähän äänestykseen, enkä vastaa lainkaan (osittain siksi koska tuloni riippuvat menoista ja näin ollen vaihtelevat), mutta se, mikä on erikoista, että tulonsa ilmoittaneista 15 tienaa 4000-7000e nettona kuussa ja peräti 12 puolestaan porskuttaa yli 7000e nettokuukausituloilla. Bruttona siinä puhutaan jo ihan jeestuloista.

Minä kyllä itse vähän epäilen, että täällä on porukkaa Ollilan tuloilla ihan noin paljoa. Yksi mahdollisuus on tietenkin, että moni sm-liiga pelaaja lukee ja kirjoittaa palstalle.
Todennäköisempää on kuitenkin, että porukka antaa "pelle"ääniä, kun on jotenkin niin hemmetin hauskaa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Monilta menny netot ja brutot sekaisin... Meinaan joku opiskelijakin ilmoitti saavansa 1500 egee kuussa nettona. Siis baut kymppitonnin puhdasta kahisevaa mummonmarkkaa per kuukausi. Persettako ne myy??

Mita ne opiskelijat sitte oikeen narisee nalasta ja veloista???
 

toothfairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällä hetkellä hieman alle 3000 mutta jos ei vuoden vaihtuessa ole summat lähempänä neljää kuin kolmea niin haistakoon paskan koko pulju.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Nettona tilille "kilahtaa" vuorolisistä riippuen 1350-1600 euronia. Mutta tunnetusti rahnat eivät mun tilillä kauaa ns. haise. Että kaikki mikä tulee, niin vuoren varmasti myös menee! Laitoin ruksin tuohon 1501-> -kohtaan. Kun tiedossa on palkankorotus jonkin ajan kuluttua =)

nimim. pitikin valita hoiva-ala

edit. lisäystä
 

The Analyser

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toverit.
Ohmi kirjoitti:
Melkoisen hassuja nämä muutamat kyselyt tai lähinnä niihin tulleet vastaukset tilastollisessa mielessä. Muutamaa kyselyä yhdistelemällä Jatkoaika on täynnä persaukisia Kokoomuksen kannattajia.


Opiskelijoista saattaa moni pienituloinenkin olla Kokoomuslainen, kuten allekirjoittanutkin.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Vuoroista ja ylitöistä riippuen 1200€-1500€ tulee tilille. Ensimmäiseksi työpaikaksi olen ihan tyytyväinen palkkaan.
 

Kyylä

Jäsen
Nännimäinen kirjoitti:
Löytyipä tallainenkin ketju...Oli taas huvittavaa havaita, että suomalainen juttelee kyllä sujuvasti (ainakin netissä) viiltelystä, kuolemasta, politiikasta tai urheilusta, mutta jos palkkaa kysellään niin menee suu kiinni. Eli onhan niitä oikeitakin tabuja vielä jäljellä!

En nyt oikein tiedä, onko kyseessä tabu. Palkka on asia, joka kertoo hyvin vähän - jos mitään - ihmisestä. Tämä nyt on vain oma mielipiteeni, mutta henkilö joka haluaa suuren palkkansa julkistaa suureen ääneen, kompensoi sillä jotakin. Itse tienaan riittävästi ja tulen toimeen ja se riittää minulle.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Olen kenraalivääpeli EVP (EVP = Elän Vaimoni Palkalla).
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Major Julli kirjoitti:
3.200/kk netto - ihan hyvin porilaiseksi
No joo, porilaiseksi olisit, mutta ainakin profiilissa asuinpaikkasi on Espoo ;)

Ja onhan se sielläkin ihan hyvät tulot. Itselläni täällä Satakunnassa pyörii nettotulot 2000 Erkin molemmin puolin hiukan vuoroista riippuen...
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
En tienaa yhtään mitään. Ei sitä tässä vaiheessa elämää vielä töitä jaksa painaa kuin kesäisin. Eikä opintotukeakaan Kela raski lahjoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös