Mitä tienaa Jatkoaikalainen kuukaudessa?

  • 7 839
  • 52

Miten paljon tienaat?

  • 0-250

    Ääniä: 94 18,4%
  • 251-500

    Ääniä: 58 11,4%
  • 501-750

    Ääniä: 17 3,3%
  • 751-1000

    Ääniä: 17 3,3%
  • 1001-1500

    Ääniä: 62 12,2%
  • 1501-2000

    Ääniä: 67 13,1%
  • 2001-2500

    Ääniä: 76 14,9%
  • 2501-3000

    Ääniä: 44 8,6%
  • 3001-3500

    Ääniä: 27 5,3%
  • 3501-4000

    Ääniä: 10 2,0%
  • 4001-4500

    Ääniä: 7 1,4%
  • 4501-5000

    Ääniä: 2 0,4%
  • 5001-5500

    Ääniä: 3 0,6%
  • 5501-6000

    Ääniä: 3 0,6%
  • 6001-6500

    Ääniä: 2 0,4%
  • 6501-7000

    Ääniä: 1 0,2%
  • Yli 7000

    Ääniä: 20 3,9%

  • Äänestäjiä
    510

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se, mitä aina tekee mieli kysyä mutta äiti on kieltänyt kysymästä.

Itse vastasin 1500 - 2000 euroa. Alle keskipalkan taidan elellä.

(lasketaan mukaan siis palkka ym. eli minkä verran rahaa nettona teitin talouteen sinun osaltasi tulee.)
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kyllä se on se 404 €. Plus laina päälle (+200 €)

On se kiva olla taas opiskelija...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Opiskelijana en tienaa paljon mitään muuta kuin opintotuen. Muut tulot (ei kk) koostuvat lautakuntapalkkioista sekä freelance -palkkioista. No, onneksi joulukuussa tulee veronpalautuksia...
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
751-1000 max
Opiskelava portsari ei paljon tienaa.

MUTTA MÄ OLEN SILTI ONNELLINEN! =)
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Aikas samaan meikäläinen osui kuin suurin osa muistakin tällä hetkellä. Saas vaan katsoa miten kauan meikäläisen tienestit on tota luokkaa kun nuo v*tun Amerikkalaiset on niin perseestä johtamaan yritystä, kuten Satakunnan Kansan lukijat jo tietävätkin. Minun matematiikkaani ei mahdu että miten tuo meidän laitoksen tuotanto voi kasvaa jos henkilömäärä pienenee...
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
148 € tuli eile eli ei paljoa juhlita kun pitää tostakin laskuja maksaa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tekeydyn blondiksi ja väitän että tämä kysely on kuitenkin jokin verohallituksen kehittelemä juoni, joten minulta ei tietoja heru! Voi muuten käydä niin että jää verotoimistosta joululahjarahat saamatta.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juu. Juoni tai mikä lie.. Allekirjoittanut ainakin sortui huonoon sisälukutaitoonsa ja läiskäisi rastin oman bruttopalkkansa kohdalle. Eli tilille astihan tuosta rahasta sitten päätyy vain pieni osa... Tähän kuuluis joku katkeranoloinen hymiö...

Old TJ
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Opiskelija

kun olen, vaihtelevat tulot jonkin verran. Jos töitä on enemmän tulee myös rahaa luonnollisesti enemmän. Sanotaan nyt että kuitenkin muutaman sata euroa tällä hetkellä. Tosin elämis -ja asumiskustannukset eivät ole suuret.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
404€ ....prkl on kyllä taas niin saamarin ovelaa Kelalta kertoa miten opintotuki on x määrä rahaa ja sitten kertoa miten asumistuki on y määrä rahaa. Ja sitten lopuksi vielä mainitaan että opintotuesta toki menee veroihin z määrä euroja....

Byrokratia toimii. Tyhmänä kun luulin että opintotuki olisi verotonta tuloa koska valtiohan sen kuitenkin maksaa.
Tuollakin turhalla, mutu, byrokratialla vain tuhlataan rahoja jotka voisi sijoittaa johonkin muuhun.

Onneksi sentään sijaisuuksien mukava 21€ tuntipalkka hoitaa tehokkaasti kassavajetta, eri asia miten hermot kestävät peruskoululaisia ja lukiolaisia pitkällä tähtäimellä...kumartaa Predatoriin päin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tää jatkoaikalainen tienaa kuukaudessa niin vähän ettei sitä edes ilkeä ääneen lausua, mikäli lausuisin niin kuolisitte vielä nauruun ja sen myötä minä saisin syytteen kuolemantuottamuksesta.

vlad#16.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Mul on aina kolkyt donaa taskussa jos mä nään jotain nastaa mitä mä haluun hommaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehkä jonkun albanialaisen mittapuun mukaan meitsi kuuluisi nippa nappa parempaan keskiluokkaa, mutta kun eletään Suomessa, tehdään osa vuodesta pätkätöitä ja loput sponsoroi Kela, ei keskiansiot juuri päätä huimaa. No onneksi joulun alla tulee rapiat 400 euroopan valuuttaa veronpalautusten muodssa :)
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Kiitos PV

100,80€ puhtaana käteen.. repikää siitä huumoria.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Nolla jyroa tulee näin kouluaikaan. Eli kotona asuva lukiolainen, joka ei saa opintotukea, eikä tee ansiotyötä. Kesäisin sitten yleensä jonkin verran.
 
Löytyipä tallainenkin ketju...Oli taas huvittavaa havaita, että suomalainen juttelee kyllä sujuvasti (ainakin netissä) viiltelystä, kuolemasta, politiikasta tai urheilusta, mutta jos palkkaa kysellään niin menee suu kiinni. Eli onhan niitä oikeitakin tabuja vielä jäljellä!

Mistä se johtuu, että omaa liksaa ei haluta muille kertoa? Mikä siinä on niin $$$$$:n hankalaa?! Ai paljonko omalle tilille napsahtaa joka kuukausi? Mitäs se muille kuuluu.

Edit. Oho, katsoin vain tämän ketjun viestit, enkä äänestystilannetta. Olihan siellä tuollaiset pari sataa jatkoaikalaista avautunut. Mutta silti...
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Laitoin sit 1501-2000, näytti niin sopivan keskiluokkaiselta :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös