Mitä odotat juuri nyt?

  • 373 853
  • 2 529

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Höyrylaiva Ukko-Pekka lähtee Naantalista kello 15 kohti Turkua. Ja minun pitäisi olla paatin matkassa. No miksen olisi, kun nyt tiedän Ukko-Pekan lähtöpaikankin. Housut hieman likaiset, vähän onneksi vain ja ei tullut toisia pitkiä housuja mukaan. Mutta ei kai se laivaan pääsy vaatetuksesta ole kiinni?

No joka tapauksessa, erittäin hieno reissu takana. Paljon odotin tältä Naantalin reissulta ja paljon myös sain. Vielä kruununa matkalle olisi jäljellä tämä höyrylaivareissu. Paikalliset ainakin kovasti kehuvat kyseistä risteilyä ja siksi odotankin paljon tältä reissulta.

Pari tuntia ja sitten Ukko-Pekka lähtee matkaan. Tätä minä nyt sitten odotan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Odotan Playstation 5 julkaisua. Pelihimot ois kovat, mut ei viiti enää ostaa vanhaa mööpeliä.

Perusnelosta saa käytettynä satasella. Ps4-pelit tulee myös toimimaan vitosella. Sitten vaan pistät myyntiin tai eteenpäin sen nelosen kun vitosen hankit.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Että ystävä tulisi keräämään niitä punaherukoita. Lupasi tulla kun ovat syöneet. Ei me tänään tehdä kuin pieni tutustuminen marjankeruuseen. Sitten saunaan ja sen jälkeen sitten pientä naposteltavaa ja urheilun katsomista. Heta Tuurilta odotan mitalia. Ja tässä odotellessa olen ehtinyt ajaa nurmikkoa. Nyt sekin homma on loppu ja alan virittäytyä iltaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Odotan Calgary Flames - Dallas Stars pelin alkua, josta saattaa tulla ottelusarjan ratkaiseva ottelu.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Hiusvärin vaikutusajan kulumista täällä kampaajalla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Sämppäri tapaan näillä näkymin silloin erään ihmisen ensimmäistä kertaa livenä. Olen odottanut tätä tapaamista jo hyvän aikaa ja olen siksi kohtalaisen innoissani, että nyt se on mitä ilmeisimmin toteutumassa. Omasta aloitteesta jopa.

Tämän enempää en voi, aio, saati edes halua yksityisasioitani vuotaa julki. Lähipiiri tietää missä mennään ja sillä hyvä.

-Breeze-
uudistunut ja yhä uudistuva mies
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Sämppäri tapaan näillä näkymin silloin erään ihmisen ensimmäistä kertaa livenä. Olen odottanut tätä tapaamista jo hyvän aikaa ja olen siksi kohtalaisen innoissani, että nyt se on mitä ilmeisimmin toteutumassa. Omasta aloitteesta jopa.

Tämän enempää en voi, aio, saati edes halua yksityisasioitani vuotaa julki. Lähipiiri tietää missä mennään ja sillä hyvä.

-Breeze-
uudistunut ja yhä uudistuva mies
Laitetaanko live-ketju tulille?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Laitetaanko live-ketju tulille?
Ettehän te edes tiedä olenko suuntaamassa stadin yöhön, yli valtamerten vai kenties kuuhun. Ette tiedä myöskään olenko menossa tapaamaan kaukaista serkkua, naisoletettua vai Juhani Tammista.

Odotuksessa elää Breeze läpi tätä paahtavan lämmintä kesäviikkoa. Mitäkö mä odotan? No ihan ensiksikin Posti vois kyllä jo tuoda mun musalevyn nätissä kirjekuoressa vihdoin huomenissa.

Viikonlopun tapahtumat säilytän tarkkaan varjeltujen kansien sisässä. Kävi kuis vaa.

-Breeze-
yksityinen salaisuuspankki
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Odotan tällä hetkellä ensi viikon loppua, jolloin lähden vanhan kaveriporukan kanssa autolla kiertelemään Suomea kolmen päivän ajaksi ja nauttimaan (loppu)kesästä. Reissua suunniteltu reilu kolmisen kuukautta. Reittiä ei olla vielä täysin lyöty lukkoon, mutta tässä lonkerolasillisen äärellä istuskellessa hyviä ideoita tulee mieleen jatkuvasti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, odotan tällä hetkellä varsin suurella jännityksellä, miten pitkä kakku tälle eräälle futisseurannan rikoksen uusijalle mahtaa napsahtaa, kun alkoi räksyttämään vanhaan tapaansa heti edellisestä bannista vapauduttuaan. Etenkin jos joku kolmas osapuoli on vielä käynyt ilmoittamassa modesedille @mikko600 n tältä saamista uhitteluviesteistä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sanoisin että kaks tai neljä viikkoa, vähintään. En ymmärrä miks nummenkallio ottaa futiksen noin vakavasti.
Tai miksi ylipäätään pitää alkaa aukomaan päätään, lällättelemään ja läskittelemään muita tuolla lailla hirveä uho päällä. Ymmärtäisin vielä jotenkin jos kyseessä olisi murrosikäinen rebeli, mutta taidamme puhua nyt neljäkymppisillään olevasta alkoholilla lätrjääjästä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Cyan Kicksin seuraavaa singleä. Vielä 20 pitkää tuntia...
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tän stnan räkätaudin (koronan?) loppumista. Pää täys räkää, ei oikein maista eikä haista mitään. Sentään pöllinpoltto loppunut... toistaiseksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aukotonta todistamista tässä venaa.

Täytyy soittaa vaimolle, että töistä tullessaan käy kaupassa ja ostaa lisää popcorneja. Vai saisiko niitä kotiinkuljetuksena jo varhemmin?
Porkkanoita suosittelen mieluummin. Niissä on A-vitamiineja ja sitten jos aukko säilyy, niin ovat hyödyllisempiä käyttöesineitäkin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Porkkanoita suosittelen mieluummin. Niissä on A-vitamiineja ja sitten jos aukko säilyy, niin ovat hyödyllisempiä käyttöesineitäkin.
Olen juuri päätynyt siihen lopputulemaan, että ainoastaan muumipeikot edustavat tässä maailmassa aukottomuutta. Olen toki valmis muuttamaan kantaani, jos maailmankaikkeudesta löytyy muutakin aukotonta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös