Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 103
  • 2 528

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kyllähän tässä alkaa innostua Stam1nan keikasta joulukuun 9.pv. Oulussa. Ekaa kertaa livenä Lemin sankarit näkee.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Töiden alkamista runsaan neljän viikon päästä, ehdollisen tuomion päättymistä joulukuun 17. päivä sekä toivon mukaan uutta vakituista duunia tammikuun alusta alkaen. Viimeksi mainitun suhteen olen varovaisen optimistinen, vaikka mitään en ole kuullut eikä mitään ole vielä luvattu.
Koeaikaa on jäljellä vielä vuosi ja neljä kuukautta, liiketoimintakieltoa puolestaan kaksi vuotta ja neljä kuukautta.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Joulukuun ekaa niin pääsen näistä mun movember viiksistä eroon.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Melkoisen mielenkiintoista, että joku tuollaista odottaa.

Viisi viikkoa pitää töitä paiskia ja sitten Fuengirolaan. Tuonne pääsyä odotan kyllä kovin. Erityisesti treffejä auringon kanssa.
Tuntee, että on hyödyksi! Omalta osalta höytynyä oleminen on melko vähissä, niin tätä kautta yritän korjata asiaa. :)
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kirjoittajat lopettaisivat itkemisen penalteista mitä foorumi antaa!!
Itkeminen on kolmosläppäritouhua!!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Juttelin tänään SOL:n yhteyshenkilöni kanssa ja hän kertoi minulle, että Posti on tekemässä piakkoin valintoja tulevia ystävänpäivän sekä pääsiäisen sesonkeja varten. Työtehtävänä olisi siis lähes sama kuin jouluapulaisena, joten ilmoitin olevani ehdottomasti kiinnostunut noista kummastakin sesongista. Viikon päästä Posti ilmeisesti lähettää omat listansa heidän mielestään sopivista työntekijöistä noihin tehtäviin ja tällä hetkellä toivonkin hartaasti olevani kummassakin listassa.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Odotan toistaiseksi viimeistä paikalliskamppailua KEspoota vastaan kuin loppupuolella, jonne liput on hankittuna. Sieltä voitto kotiin ja reilu vuosi eteenpäin ja kohdataan sitten karsinnoissa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Huomenissa (toivottavasti) saapuvaa palveluseteliä yksityiseen hammashoitolaan. Toki olisin voinut mennä jo päättyvällä viikolla kunnalliseen hoitoon, mutta päätin kärsiä säryn ja odottaa tuota ilmoitusta, koska minulle ei ole vuosiin tehty kunnollista tarkastusta. Onneksi kaikki merkit viittaavat siihen, että ensi viikolla olo helpottaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Maantiedon kokeen aloittamista tässä odotellaan. Koska minua eivät enää nämä kokeet jännitä, on olotila varsin levollinen. Pitänee vaan uskoa siihen, että muisti ja hoksottimet pelaavat, jotta arvosanaksi kokeesta tulee vähintään kasi. Vaikka olenkin lukenut kokeeseen jo monta päivää putkeen, on parempi pitää odotukset realistisina kuin lähteä heti odottamaan kiitettävää numeroa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viimeistä paria koetta (biologia, englanti) ja ensi viikolla alkavaa viidettä jaksoa, joka tuo elämääni muutaman kuukauden tauon jälkeen äidinkielen. Muut kaksi ainetta tuolla jaksolla ovat englanti (kakkososa) ja lyhyt matematiikka. Matematiikka ei ole koskaan kuulunut lempiaineisiini, mutta onneksi hyllystä löytyy vanha matikan oppikirja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös