Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 122
  • 2 528
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Perjantaista työhaastattelua. Tää olis mulle sellanen unelmatyöpaikka jos minut palkkaavat. Pidetään peukut pystyssä!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Perjantaista työhaastattelua. Tää olis mulle sellanen unelmatyöpaikka jos minut palkkaavat. Pidetään peukut pystyssä!
Nyt odotellaan sitten tietoa, palkkaavatko minut. Loppuviikosta sanoivat ilmoittelevansa. Jännittää...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kolmen viikon päästä olen Fugessa. Puolitoista viikkoa Italian reissusta ja uutta reissua jo odottaa kovin.

Nykyisessä työssäni on monia hyviä puolia, ja lomapäivien runsaus kuuluu ehdottomasti näihin.

Tokihan sitä voisi laittaa rahansa materiaan, mutta itse mielummin matkustelen, kun on mahdollisuus. Ja tarpeeksi kun kyttäilee halpoja lentoja ja asumuksia, niin ei tuo matkustaminen niin kalliiksi tule, kuin moni kuvittelee.
 

Glove

Jäsen
Ruokaa. Nälkä olisi, mutta en viitsi raakaa kanaa syödä niin annetaan tuon nyt olla uunissa vielä parikymmentä minuuttia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lauantaina isolle kirkolle katsomaan miten SaiPa ottaa pisteet nordikselta.

Itse otteluakin enemmän odotan hauskaa viihdeiltaa kavereiden kesken.

Yksi kysymys Miulla olisi teille arvon @Czescku @nummenkallio @banaaninviljelijä @Gennadi



Nyt olen kovin pettynyt. Veli on unhoittanut minut. Milloin saa itkeä kuten Suomisen Tapsa?
niin mut kun mä en lähde viihteelle, niin tietysti unohdetaan. Kostoksi en tykkää viestistäsi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Huomenna pihalle tulevaa Turmion Kätilöiden uutta sinkkua. "Isä Meidän" ja "Sormenjälki" ovat olleet mukavia ralleja.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nyt olen kovin pettynyt. Veli on unhoittanut minut. Milloin saa itkeä kuten Suomisen Tapsa?
niin mut kun mä en lähde viihteelle, niin tietysti unohdetaan. Kostoksi en tykkää viestistäsi.
Olet aina ajatuksissani, kuten myös yllä kirjoittamaa tekstiäni näppäillessäni. Tiesin, että sie et vedä perseitä olalle, kuten laulussa kerrotaan. Siinä syy tägäämättömyydelle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olet aina ajatuksissani, kuten myös yllä kirjoittamaa tekstiäni näppäillessäni. Tiesin, että sie et vedä perseitä olalle, kuten laulussa kerrotaan. Siinä syy tägäämättömyydelle.
Syy se on tekosyykin.

On muuten hienoa olla paikalla kun kaksi titaania kohtaa. Kauden ylisuorittamista molemmilta.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Laadukasta kiekko iltaa odotan kyllä... Jos alle 5 maalilla tappio tällä kertaa. Mamammaaa soinee jokusen kerran.
Tuolla tulivoimalla odotan lähinnä SaiPan 0-1 voittoa alivoimalla. Eikös se Koho pelaa vielä? Paineita Villen suuntaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuolla tulivoimalla odotan lähinnä SaiPan 0-1 voittoa alivoimalla. Eikös se Koho pelaa vielä? Paineita Villen suuntaan.
No höh. Pelaisikin. Löytyyhän SaiPassa tulivoimaa, ainakin yhden miehen voimin. Meskanen paukuttelee maaleja ihan kivasti. Sitten onkin pitkä ja synkkä polku kun etsitään muita maalintekijöitä...

Siulla kun tuota Jokeri taustaa, niin paljon Jokeri junioreja joukkueessa riittää. Ojantakanen, Rikkilä, Loimaranta, Karvinen ainakin. Voit heitä sitten zoomailla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No höh. Pelaisikin. Löytyyhän SaiPassa tulivoimaa, ainakin yhden miehen voimin. Meskanen paukuttelee maaleja ihan kivasti. Sitten onkin pitkä ja synkkä polku kun etsitään muita maalintekijöitä...

Siulla kun tuota Jokeri taustaa, niin paljon Jokeri junioreja joukkueessa riittää. Ojantakanen, Rikkilä, Loimaranta, Karvinen ainakin. Voit heitä sitten zoomailla.
Jokerijunnuja mä katson aina. Vaikka muiden joukoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös