Mitä lahjaksi tyttöystävälle

  • 94 005
  • 233

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Jouluhan se on taas ovella ja pitäisi ostaa jotain ultimaattisen upeaa. Vielä kun keksisi mitä.

Tyttöystävä, joka asuu Saksassa haluaisi kovasti, että hommaisin sille jonkun hyvän joululahjan, mutta tuli vähän takapakkia viime synttäreillä kun päätin jotain pientä omaperäistä antaa. Annoin hänelle kahvimukin, jossa on printattuna meidän ensimmäiset keskustelut whatsappissa. Ei kuulemma lämmittänyt sydäntä ollenkaan. Tuli itseasiassa vastauksena "muki? Joku vitun muki? jossa on keskusteluja? plääh."

Sitten tyttöystävä väittää, että hänellä on vaikka kuinka monta lahjaideaa valmiina minulle. No, ei se hänen synttärilahjakaan minulle ollut kummoinen, liput yhdelle klubille. Ihan jees, mutta mikä yhden DJ staran näkemisestä tekee yhtään sen parempaa?

Sitten kun ehdottaa, ettei ostella lahjoja niin aletaan mököttää ja väittää, että en pidä hänestä, kun en kerta keksi mitään hyvää lahjaa hänelle.

Tarkoittaako ultimaattisen upeaa yhtä kuin kallista? Ainakin mulla tuli ensimmäisenä mieleen se, ettei tyttöystäväsi oikein osannut arvostaa rahallista panostusta mitä olit kahvimukiin laittanut. Onneksesi maailmassa on paljon naisia jotka osaisivat moisia lahjoja arvostaa.

Suosittelen vahvasti tuota marsen ehdottamaa Seppo Räty julistetta, oppiipahan olemaan.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tarkoittaako ultimaattisen upeaa yhtä kuin kallista? Ainakin mulla tuli ensimmäisenä mieleen se, ettei tyttöystäväsi oikein osannut arvostaa rahallista panostusta mitä olit kahvimukiin laittanut. Onneksesi maailmassa on paljon naisia jotka osaisivat moisia lahjoja arvostaa.

Suosittelen vahvasti tuota marsen ehdottamaa Seppo Räty julistetta, oppiipahan olemaan.

Ainakin omien kokemuksieni mukaan naiset on erittäin tarkkoja siitä, että kuinka paljon mies laittaa rahaa palamaan heihin ja suhteeseen. Jos naisen joulu- tai joku lahja on kalliimpi, kuin miehen naiselle antama, niin sitten on juhla pilalla ja miessika ei osoita riittävää sitoutumista. Sama ajatusmalli toimii ruokakaupassakin, eli jos mies kyttää alea ja nainen luksusta, niin alkaa marina siitä, että kuinka ei panosteta samalla tapaa "tärkeisiin" asioihin. Halpa ei voi olla riittävän hyvää. Poikkeuksiakin varmasti toki löytyy ja hyvä niin.
 

scholl

Jäsen
Ainakin omien kokemuksieni mukaan naiset on erittäin tarkkoja siitä, että kuinka paljon mies laittaa rahaa palamaan heihin ja suhteeseen. Jos naisen joulu- tai joku lahja on kalliimpi, kuin miehen naiselle antama, niin sitten on juhla pilalla ja miessika ei osoita riittävää sitoutumista. Sama ajatusmalli toimii ruokakaupassakin, eli jos mies kyttää alea ja nainen luksusta, niin alkaa marina siitä, että kuinka ei panosteta samalla tapaa "tärkeisiin" asioihin. Halpa ei voi olla riittävän hyvää. Poikkeuksiakin varmasti toki löytyy ja hyvä niin.

Minulla on termi tuolle: pyrkyri.

Eivät kai lahjat ole mikään tilaisuus, jossa on tarkoitus tienata. Kouluaikoina jotkut demarilapset olivat sitä mieltä, että ylppäri- ja riparijuhlat olivat kanssa tällaisia tienaamistilaisuuksia. Mulle oli ihan sama, itseasiassa ripariakin kävin vain päivän kunnes lopetin koko touhun.

Periaate pitää mielestäni olla se, että jokainen voi ostaa itselleen ihan mitä vain haluaa, eikä tartte siinä mielessä olla muista riippuvainen, mutta jos saa hyvin mietityn lahjan, jossa näkee, että toinen on ajatellut häntä, on se iloinen asia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin omien kokemuksieni mukaan naiset on erittäin tarkkoja siitä, että kuinka paljon mies laittaa rahaa palamaan heihin ja suhteeseen. Jos naisen joulu- tai joku lahja on kalliimpi, kuin miehen naiselle antama, niin sitten on juhla pilalla ja miessika ei osoita riittävää sitoutumista.
On kyllä ihme naisia ja ihme suhteita jos tuollaisia ongelmia oikeasti jonkun arjessa ja parisuhteessa pitää miettiä. Ei sopisi mulle, menisi nainen vaihtoon heti ja tuskin tuollaisen lahjojen arvosta tai hienoudesta valittavan luonteen kanssa olisi toisaalta treffailua edemmälle ikinä edettykään.

Voin satavarmasti sanoa, että meillä ei vaimo tuollaisista asioista stressaa paskan vertaa eli siitä mitä saa lahjaksi ja mitä puolestaan ostaa minulle. Jotain hommataan jos mieleen tulee mutta asia ei todellakaan ole ollut eikä tule olemaan minkäänlainen kynnyskysymys meidän suhteessamme.

Varmasti arvostaa jos sattuisi minulta saamaan sen Vuittonin laukun tai tuskin paheksuu jos lähetän hänet viikonlopuksi Pariisiin hemmottelulomalle, mutta jos nyt joulu- tai synttärilahja jää snadisti vaatimattomammaksi niin ei hän sitä kyllä ikipäivänä ala minun edessäni julki tuomaan. Ja sama omalta osaltani, antoi lahjan sitten vaimoni, kaverini tai vaikka äitini niin eipä aikuisena ihmisenä heti tule mieleen alkaa julistaa mielipiteitä lahjan mahdollisesta turhuudesta tai vähäpätöisyydestä.

Vinkiksi siis, jos tyttöystävä on sitä sorttia että kitisee saamistaan lahjoista, älä osta mitään. Jos valittaa siitä niin vittuile takaisin ja jos se on liian kova pala suhteelle niin kannattaa varmaan miettiä onko seuraavaksi syytä vaihtaa lahjaidea parempaan vai tyttöystävää kokonaan.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Useille miehillehän se lahja on pakkojuttu joka ostetaan kiireessä edellisenä päivänä. Tämä, että lahjaa ei ole yhtään mietitty näkyy ja se on se ymmärrettävästikin ärsyttää.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
AC/DC:n koko tuotanto sekä Van Dammen elokuvapaketti.
Näkeepähän sitten onko nainen elättämisen arvoinen.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Ostin pari vuotta sitten emännälle tiskiharjan synttärilahjaksi. Totesi vaan iloisesti, että "Ihanan värinen". =) Olin toki ostanut myös uuden kännykän jonka annoin myöhemmin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Äärimmäistä lapsellisuutta lahjoista kitiseminen on, mutta voi siitäkin parantua. Toki jos käytös on muutenkin primadonnamaista ja tärkeilevää, niin ehkä sitten voi alkaa tekemään pidemmälle meneviä johtopäätöksiä, mutta nuorelta neidiltä saattaa joissain tapauksissa jopa ymmärtää tuollaisen, jos siis muuten on tervepäinen. Ikä parantaa pahimmista nipotuksista.

Ymmärrän tuon reaktion, koska olen joskus itse tehnyt vaikka mitä muiden eteen, ja odottanut jotain vastaavaa itselleni takaisin. Eli syy on ollut kokonaan minun, mutta epäkypsänä ja nuorena en sitä silloin käsittänyt. Sitten kun vaikkapa joululahjaksi on tullut viidennet pitkät kalsarit, on fiilis ollut lapsellisen pettynyt, vaikka olen saanut kyllä suuni pidettyä kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä ostin reilusti yli 20 vuotta sitten silloiselle tyttöystävälleni puolisen tusinaa Pohjolan Poliisi Kertoo -teosta joululahjaksi. En muuten olisi, mutta satuimme edeltävänä syksynä käymään yhdessä divarissa kahdestaan. Tuolloin typy innostui ajatuksesta ostaa joskus kunnon paali näitä kirvesmurhia ja muita ruokottomuuksia pullistelevia tietokirjallisuuden helmiä.

Iso ja painava paketti siitä tulikin, koska kirjat ovat kookkaita ja kovakantisia. Tuo oli varmaan ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen kerta, kun antamani lahja on aiheuttanut vitutusta ja pahennusta. Tytön monet sukulaiset appivanhemmat mukaan lukien olivat läsnä lahjaa avattaessa. Tuomio oli yksiselitteinen: silkkaa paskaa ja mies kerjää turpaansa. Tyttöystäväni kielsi jyrkästi ikinä lausuneensa sanaakaan siihen suuntaan, että kirjat voisivat kiinnostaa. Paskapuhetta, aivan varmasti oli kiinnostunut, ja ihan aidosti olikin. Joulun ei olisi pitänyt olla sopimaton tuollaisen lahjan vastaanottamiselle, sillä nainen oli luonteeltaan suht ronski ja mutkaton. Molemmat ominaisuuksia, jotka ainakin tuohon aikaan olivat melkeinpä perusedellytyksiä seuranpidolle Kääpiön kanssa. Voi olla että ovat vieläkin.

No ei siinä mitään, totesin että ymmärsin väärin ja voin korvata erehdykseni jotenkin. Käytiin sitten vaan yhdessä syömässä jossakin, eikä ei-toivotun lahjan saaja totta puhuen mitään hyvitystä vaatinut. Tietenkään. Ihmetytti vaan.

En muista vietimmekö enää seuraavaa joulua yhdessä. Lahjagate ja suhteen päättyminen eivät liity toisiinsa. Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että jos jotakin asiaa ilmoittaa haluavansa eikä kyse ole millään lailla huumorilla heitetystä pelleilystä, niin on varauduttava siihen että joskus saa mitä tilaa.
 

12961

Jäsen
Ainakin omien kokemuksieni mukaan naiset on erittäin tarkkoja siitä, että kuinka paljon mies laittaa rahaa palamaan heihin ja suhteeseen. Jos naisen joulu- tai joku lahja on kalliimpi, kuin miehen naiselle antama, niin sitten on juhla pilalla ja miessika ei osoita riittävää sitoutumista. Sama ajatusmalli toimii ruokakaupassakin, eli jos mies kyttää alea ja nainen luksusta, niin alkaa marina siitä, että kuinka ei panosteta samalla tapaa "tärkeisiin" asioihin. Halpa ei voi olla riittävän hyvää. Poikkeuksiakin varmasti toki löytyy ja hyvä niin.

Ei jumalauta. Tuollainen nainen menisi minulla välittömästi vaihtoon. No, meillä ei harrasteta edes juoruilua eikä muuta ylimääräistä naisporukassa vertailua, vaan avovaimo käyttäytyy sekä kaveriporukassa että naisvaltaisessa työyhteisössä hämmentävän miesmäisesti. Itse asiassa minulta jopa kysytään neuvoa, miten selkään puukotuksista ja paskan puhumisesta pääsee eroon. Olen ohjeistanut käyttämään kovaa volyymiä, karskia kieltä ja puhumaan asioista vain ja ainoastaan suoraan, mieluummin paljastaen järjestään kaikki paskapuheet isolle yleisölle. On kuulemma aiheuttanut hämmennystä työyhteisössä, jossa juoruilu ja paskanpuhuminen on tullut laajasti tavaksi. Yhteisiä kahvitaukoja kuulemma pelätään nykyään, koska se on helpoin paikka paljastaa selkärangattomien kiemurtelu.

Lahjoja lakkasimme ostamasta n. vuosi sitten, kun jätin kylmästi ostamatta ensin lokakuussa synttärilahjan ja perään joululahjaksi sai kelvata suklaa ja pari pottua glögiä. Tuon jälkeen lakkasi kumppanini ostamasta minulle lahjoja, yhteisymmärrys tuntuisi olevan saavutettu.

Myös tuliaisten kanssa ollaan hyvässä vauhdissa. Viimeiseltä duunireissulta toin ison "Vuitton" -kassin ja rantarolexin, ajattelin, että mahdollisimman epämieluisat, vitsillä kuitattavat kolmen euron tuliaiset toimivat tarkoituksenmukaisimmin. Tuo ei muuten suostu pitämään aitojakaan vastaavia merkkikamoja päällään, vaikka suvusta tullutta paalua hänellä varsin tuntuvasti onkin. Ei ole ollenkaan innostunut minkäänlaisesta show-offista, vaan pitää todella matalaa profiilia.

Yhteisiin matkoihin, ravintolailtoihin jne. olen kyllä polttanut fyrkkaa vähän liikaakin, mutta niitä ei juuri ole odotettu, eivätkä ne ole liittyneet merkki-/juhlapäiviin. Molemmathan noita ovat "sinnepäin vuorotellen" maksaneet.

Olemme kai erikoinen pariskunta, kun emme anna lahjoja, kihlajaisia ei järjestetty edes vanhemmille ja naimisiinkin olemme menossa maistraatissa, ilman minkään sortin juhlallisuuksia. Jotkut sukulaiset ovat napisseet, mutta kumpaakaan ei juuri kiinnosta, mitä nuo asiasta ajattelevat.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ei jumalauta. Tuollainen nainen menisi minulla välittömästi vaihtoon.

Niin, vaihtoonhan tuo olisi joutanut, mutta jouduinkin lopulta itse vaihtoon, hehheh. Säästyinpä siltäkin vaivalta. Hankalaa muuten sanoa, että jäinkö itse lopulta lahjamarkkinoilla plussalle vai tappiolle tässä suhteessa, mutta parasta on se, ettei niitä tarvi enää kenellekään naiselle ostella. Tai tarjota ravintolassa, baarissa tai mitään muutakaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No, meillä ei harrasteta edes juoruilua eikä muuta ylimääräistä naisporukassa vertailua, vaan avovaimo käyttäytyy sekä kaveriporukassa että naisvaltaisessa työyhteisössä hämmentävän miesmäisesti.
Mullakin on joitain näitä suoraan asiansa puhuvia miehiä ja naisia työkavereina. Ihan mukavia ja tulen juttuun, koska osaan ilmaista mielipiteeni selkeästi sen lisäksi, että osaan nykyään pitää turpani myös kiinni. Hauskaa näissä suoraan puhuvissa vain välillä on se, että omassa pienessä piirissä paskaa kuitenkin puhutaan niistä, jotka tekevät asioita muutoin kuin heidän mielestään on suoraselkäistä. En toki väitä, että teillä tätä harrastetaan, mutta tulipahan vain mieleeni, kun usein se on niin, että ympäri mennään ja yhteen tullaan.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukat kuihtuvat, suklaa syödään heti, korut hukkuvat ja vaatteet eivät mahdu päälle parin vuoden päästä, mutta herpes säilyy ikuisesti.
 

12961

Jäsen
Niin, vaihtoonhan tuo olisi joutanut, mutta jouduinkin lopulta itse vaihtoon, hehheh. Säästyinpä siltäkin vaivalta. Hankalaa muuten sanoa, että jäinkö itse lopulta lahjamarkkinoilla plussalle vai tappiolle tässä suhteessa, mutta parasta on se, ettei niitä tarvi enää kenellekään naiselle ostella. Tai tarjota ravintolassa, baarissa tai mitään muutakaan.

Ei sillä, olen aina ollut todella valikoiva naisten suhteen, pelkkä seksin kiilto silmissä en ole ikinä koskenut yhtenkään. Valikoivuuteni lienee pitänyt minut erossa pahimmista kiiltävän&amexin perässä kulkevista harakoista.

Ihan kivahan elämänkumppanille on antaa asioita ja osoittaa huomiota, mutta minusta juhlapäivät ym. "pakolliset" ovat teennäisesti järjestettyjä ajankohtia, joille ei pitäisi antaa mitään arvoa. Meillä koko suhde toimii siltä kantilta katsottuna mielenkiintoisella tavalla, että molemmat saavat ajatella ja oikeastaan tehdäkin mitä huvittaa, emme rajoita ja arvostele toisiamme vaan yritämme ymmärtää miksi toinen arvostaa erilaisia asioita kuin toinen.

Seitsemän vuotta parisuhdetta on kyllä hionut suurimmat kulmat molemmista, hengitystilaa riittää kummallekin. Kumpikin on todella itsepäinen, työt aivan erilaiset, jopa poliittiset käsitykset todella erilaiset, mutta tulemme silti hyvin toimeen ja keskustelemme kaikista maan ja taivaan väliltä löytyvistä kysymyksistä hyvässä hengessä. Yhteinen mielipide löytyy totta puhuen, todella harvoin. Omia ajatuksiaan on todella hedelmällistä peilata lähes täydellisen vastakohtaan, vahvastikin provosoiden ja haastaen.
 

12961

Jäsen
Hauskaa näissä suoraan puhuvissa vain välillä on se, että omassa pienessä piirissä paskaa kuitenkin puhutaan niistä, jotka tekevät asioita muutoin kuin heidän mielestään on suoraselkäistä. En toki väitä, että teillä tätä harrastetaan, mutta tulipahan vain mieleeni, kun usein se on niin, että ympäri mennään ja yhteen tullaan.

Mielipiteitä on toki yhtä paljon kuin on yksilöitäkin.

Minusta kaikki henkilöön liittyvä arvostelu pitää uskaltaa sanoa suoraan asianomaiselle, tarvittaessa esimiehen/muun luotetun henkilön läsnäollessa. Muu on munatonta pelleilyä.

Kysymys on lähinnä paskapuheen & mustamaalauksen tuomisesta mahdollisimman suurelle yleisölle julki mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, mahdollisimman kovaan ääneen ja mahdollisimman suoraan. Terveyskeskuksen hammaslääkäri-suuhygienisti-hoitaja -hierarkian "huipulta" on kuuleman mukaan toiminut melko hyvin ja useampi juoruilija on suolattu pahasti.

Akkavaltaisen alan ongelmat jatkuvat, mutta avautujasta ei uskalleta puhua paskaa, eikä tätä oteta enää osalliseksi juorurinkiin. Homma on siis hanskassa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minusta kaikki henkilöön liittyvä arvostelu pitää uskaltaa sanoa suoraan asianomaiselle, tarvittaessa esimiehen/muun luotetun henkilön läsnäollessa. Muu on munatonta pelleilyä.
Olen pitkälti samaa mieltä. Pelisilmää toki voi aina käyttää, ellei kyse ole oikeasti vakavasta hyökkäyksestä. Itse toimin yleensä niin, että lähden juttuun mukaan mutten haukkumaan, vaan saatan ehkä nostaa jonkin puolustavan pointin esiin. Tai kyseenalaistan haukkujan näkemyksen. Meillä on kyllä fiksua porukkaa, joten ei tämä mikään ongelma ole. Enkä väitä, että aina olisin itsekään pulmunen, mutta periaatteenani olen pitänyt sitä, että ellen asiaa sano asianosaiselle, pidän muidenkin läsnäollessa turpani kiinni.

Miesvaltaisilla aloilla ei ole ehkä perinteistä juoruamista oman kokemukseni mukaan, mutta edellisissä duunipaikoissani osattiin jäytää muita aivan yhtälailla. Näennäisen suoria oltiin, eli palaute annettiin päin naamaa, mutta se ei jäänyt usein siihen, vaan sitten asioille naureskeltiin kahvituvassa silloin, kun nämä henkilöt eivät olleet paikalla. Mielestäni täysin vastaava asia kuin naismainen juoruaminen. Tuolloin tuohon en sen enempää osannut puuttua, vaikka aika rasittavaa se olikin, mutta nykyisessä paikassa en jaksa kuunnella ylimääräisiä kitinöitä hyvistä tyypeistä hyviltä tyypeiltä. Otan vaikka sen kusipään leiman mieluummin itselleni.
 

scholl

Jäsen
Tai tarjota ravintolassa, baarissa tai mitään muutakaan.

Tossa se meni jo vikaan alun perin. Kannattaa lopettaa heti yhteistyö sellaisen naisen kanssa, joka pummii jotain sinulta. Siitä ei tule loppua ja käyvät ahneeksi, haluavat koko ajan lisää ja enemmän. Yksi saksalainen kaverini, joka asui Suomessa aikanaan, totesi naisille, jotka yrittävät pummia jotain seuraavasti:
nainen: "haluatsä tarjota mulle drinkin?"
saksalainen kaverini: "itseasiassa sä näytät niin varakkaalta naiselta, että sä voisit tarjota mulle"

Tuon jälkeen ns. väärät naiset lähtivät kalppimaan. Älä siis anna pikkusormea, se vie koko lompakon. Sen takia se on alussa niin hemmetin tärkeätä vääntää pikkusummista kuten leffalipuista ja muistuttaa, että sä oot muuten velkaa. Ei sen rahan takia, vaan sen periaatteen. Muuten jos huomaavat, että kusettamalla pääsee pitkälle, niin se riistäytyy käsistä.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Hemmetti, olin jo ajatuksentasolla tilaamassa John Scott #32 (203cm/118kg) T-paitaa 149cm/41kg naiselle, mutta kerkes mennä välit poikki ainakin toistaiseksi ennen kuin sain toteutettua.

Vielä siis jäi kysymyskerkiksi olisiko hänellä ollut tarpeeksi itseironiaa käyttää tuota.

Olisi muuten mahtavaa kävellä jonkun kuuluisan pakkiparin paidoilla tuolla Helsingin keskustassa. Esimerkiksi punaiset Canadiensin T-paidat #76 Subban - #79 Markov. Taitaa olla vain mahdoton tehtävä löytää lätkästä pitävä pantavan näköinen nainen.
 

scholl

Jäsen
Olisi muuten mahtavaa kävellä jonkun kuuluisan pakkiparin paidoilla tuolla Helsingin keskustassa. Esimerkiksi punaiset Canadiensin T-paidat #76 Subban - #79 Markov. Taitaa olla vain mahdoton tehtävä löytää lätkästä pitävä pantavan näköinen nainen.

niin suosittelen kyllä jalkapalloa mielummin. Olen tavannut ympäri maailmaa hyvin näyttäviä naisia, jotka ovat tienneet paljon jalkapallosta, mutta lätkän kanssa on hiljaisempaa. Rivoja jokinorsuja sen sijaan näkyy sporttipubeissa. Pitää olla melkein korvatulpat kun alkaa ällöttää se, mitä puhuvat siellä. Siitä on naisellisuus kaukana. Se on kulttuuri täällä keskimäärin sellainen. Ei jokainen ole niin, mutta keskimäärin.

Tosin tiedän kyllä muutaman todella pantavan näköisen hyvinkin innokkaan lätkäfanin Pohjois-Amerikasta. Suomalainen on siellä kovaa valuuttaa. I love Finland höpötystä tulee näiltä helposti. Eli sanoisin, että toimit siis väärällä markkina-alueella. Jos haluat lätkämimmin niin mene Pohjois-Amerikkaan, niin ne käyvät kiinni siellä. Tai ei ole edes pakko alussa mennä. Helpointa se operointi on twitterissä. Takaan, että jos haluaa niin hankkii naisen twitteristä aika nopeasti.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
niin suosittelen kyllä jalkapalloa mielummin. Olen tavannut ympäri maailmaa hyvin näyttäviä naisia, jotka ovat tienneet paljon jalkapallosta, mutta lätkän kanssa on hiljaisempaa. Rivoja jokinorsuja sen sijaan näkyy sporttipubeissa. Pitää olla melkein korvatulpat kun alkaa ällöttää se, mitä puhuvat siellä. Siitä on naisellisuus kaukana. Se on kulttuuri täällä keskimäärin sellainen. Ei jokainen ole niin, mutta keskimäärin.

Näinhän se juuri menee. Valitettavasti jalkapallosta en ole kiinnostunut, joten se vaihtoehto kariutuu jo itseeni.

Tosin tiedän kyllä muutaman todella pantavan näköisen hyvinkin innokkaan lätkäfanin Pohjois-Amerikasta. Suomalainen on siellä kovaa valuuttaa. I love Finland höpötystä tulee näiltä helposti. Eli sanoisin, että toimit siis väärällä markkina-alueella. Jos haluat lätkämimmin niin mene Pohjois-Amerikkaan, niin ne käyvät kiinni siellä. Tai ei ole edes pakko alussa mennä. Helpointa se operointi on twitterissä. Takaan, että jos haluaa niin hankkii naisen twitteristä aika nopeasti.

Jenkkilään en kyllä lähtisi mistään hinnasta ja Kanadakin on aikalailla semmoinen köyhänmiehenSuomi. Ei auta kuin tyytyä näihin Suomen markkinoihin. Tai sitten teen normimimmistä armottomalla propagandalla lätkämimmin? Tuossa on kuitenkin se riski, että vuosien työ voi mennä hukkaan mikäli nainen on kovapäinen tai ero iskee juuri kun tuloksia alkaa näkyä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olisi muuten mahtavaa kävellä jonkun kuuluisan pakkiparin paidoilla tuolla Helsingin keskustassa. Esimerkiksi punaiset Canadiensin T-paidat #76 Subban - #79 Markov. Taitaa olla vain mahdoton tehtävä löytää lätkästä pitävä pantavan näköinen nainen.
Vielä hankalampaa olisi löytää nainen kyseisillä spekseillä + sillä, että suostuu pukemaan juuri Habsin pelipaidan päällensä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
No niin, jeesiä kaipaisin sillä olen ostamassa korvakoruja kihlatulleni ja nyt pitäisi tietää ns vaaranpaikat korvakoruja ostaessa. Ainut mitä tiedän niistä on se että kihlattuni tykkää sellaisia pidellä, eikä tykkää kultaisista.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin, jeesiä kaipaisin sillä olen ostamassa korvakoruja kihlatulleni ja nyt pitäisi tietää ns vaaranpaikat korvakoruja ostaessa. Ainut mitä tiedän niistä on se että kihlattuni tykkää sellaisia pidellä, eikä tykkää kultaisista.

Vaaran paikkoja on aina, kun ostaa toiselle koruja. Pitäisi tietää, minkä tyylisiä koruja henkilö yleensä käyttää, että voisi antaa neuvoja. Esim. hopeisia, jos ilmeisesti ainakaan keltakulta ei käy, korvakoruja on niin monenlaisia. Tykkääkö enemmän nappikorviksista vai roikkuvista koruista jne.

Oikeastaan suurin vaaran paikka on se, miten kihlattusi yleensä suhtautuu saamiinsa lahjoihin. Toisille ajatus on aina tärkein, toiset taas eivät peitä pettymystään, jos lahja ei miellytä.

Aika moni pelaa varman päälle ja antaa lahjakortin kultasepänliikkeeseen vähentääkseen molempien osapuolten tuskia.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
No niin, jeesiä kaipaisin sillä olen ostamassa korvakoruja kihlatulleni ja nyt pitäisi tietää ns vaaranpaikat korvakoruja ostaessa. Ainut mitä tiedän niistä on se että kihlattuni tykkää sellaisia pidellä, eikä tykkää kultaisista.
Huhhuh, aika syviin vesiin olet menossa. Itse en lähtisi ikipäivänä valkkailemaan mitään koruja tai esim. vaatteita vaimolle, mutta mikäpä estää vaikkapa taluttamasta häntä joku ilta sinne koruliikkeeseen ja sanomaan, että "valkkaa mieleisesi, kultaseni"?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Huhhuh, aika syviin vesiin olet menossa. Itse en lähtisi ikipäivänä valkkailemaan mitään koruja tai esim. vaatteita vaimolle, mutta mikäpä estää vaikkapa taluttamasta häntä joku ilta sinne koruliikkeeseen ja sanomaan, että "valkkaa mieleisesi, kultaseni"?
Tuo on varmasti kumppanille mieluisa vaihtoehto, mutta vaatii varsin vahvan pinkan liikkeeseen mennessä. On aika riskialtista antaa jotain limiittiä etukäteen tai alkaa pihistelemään kun muija löytää ja sovittaa mieleisiään, mutta budjettiin sopivia korviksia. Se on hetki ja humaus kun hyväntahtoinen könsikäs on pihi mulkku, joka ei halua panostaa rakkaimpaansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös