Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 154 666
  • 1 541

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Heti alkuun pahoitteluni, mutta ensimmäisenä jäsenestä @karate Mauri tulee mieleen se toinen televisiosta tuttu Mauri, Äkäslompolosta.

Ei ole kyllä paljoa nimimerkki osunut silmiin, joten en osaa sanoa mitään. Tämä johtuu ehkä siitäkin että suosikkijoukkue on Mestiksessä eikä Liigassa.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
@Tinke-80 on ollut esillä ympäri Jatkoaikaa, eikä häneen ole oikeastaan voinut olla törmäämättä. Mielestäni hyvä ja asiallinen kirjoittaja.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@sekolust on pitkän linjan kirjoittaja, enkä oikeastaan osaa sanoa tarkkaan mistä hänet muistan, useammasta ketjusta vuosien varrelta. Tai no joo, tuolta KHL:n mahdollisen kaatumisen spekulaatioketjusta luin häneltä taannoin huvittavia anekdootteja sisältävän kirjoituksen, joten siitä nyt viimeksi on jäänyt mieleen.

"Vittu, me luvattiin autoetu. Ja pääsettehän te junallakin!"
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
@Trenchtown on minulle tuttu Salkkari-ketjusta aktiivisena nimimerkkinä. Kirjoittelee myös muihin osioihin suhteellisen aktiivisesti. Muistan hänestä aina sen, että häneltä löytyy suosikkijoukkuekohdasta Josh Harding, mitä pidän kunnioitettavana tietäen Hardingin taustat.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@Barnes'ilta tulee varmaan hyviä kirjoituksia KalPa-osioonkin, mutta minä tunnen niinikään Barnesin legendaarisesta Salkkarit-ketjusta, jossa Barnes on ihan kantavimpia voimia. Juuri tuhlasin kymmenen minuuttia elämästäni tuohon Barnesin linkkaamaan Salkkareitten joulujaksoon.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
@-RTK- jäänyt mieleen palstaurani alkutaipaleelta jolloin joillakin jokerijonneilla sekä lukon faneilla oli ollut pientä nokkapokkaa. Muistan hänen kertoneen, että joutui väkivallan uhriksi tuona iltana. Muistaakseni oli ketjussa asiallisimpia raumalaisia eikä syyllistynyt tahalliseen väärin ymmärtämiseen.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Action Bronson on jäänyt mieleen värikkäänä kirjoittajana. Hän on tuttu Jokereiden fanitoiminta- ja Israel/Palestiina -ketjuista. Jakaa porukan mielipiteitä omilla kirjoitteluillaan. Joskus aiemmin törmäsin enemmän hänen viesteihinsä, mutta nykyään Jokereiden siirryttyä KHL:ään harvemmin.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Vapaan puolelta jäänyt eniten mieleen ja varsinkin Alkoholi puolella. Maajoukkue tuntuisi kiinnostavan ja ollut aktiivinen U20 seuraaja.
 

Nick Neim

Jäsen
@Bakaun Imaami :n viimeisimmät viestit - ja taitaa itseasiassa olla ainoat viestit jotka minä häneltä olen nähnyt - ovat liittyneet Tapatalk-tuen puuttumiseen. Jospa ylläpito saisi senkin joskus aikaiseksi? Muuten meillä on ilmeisen vähän samoja kiinnostuksen aiheita, kun ei Liigapuolta pahemmin tule luettua.
 

Ralph

Jäsen
Kari Runk on kova runkkari. Muistelin hänen suosikkijoukkueekseen JYP:iä, mutta tietojen mukaan hänellä ei ole suosikkia. Sympatisoi Kerhoa, muttei osallistu Kerho-keskusteluun.

Muistan kovana kirjoittajana täältä vapaan puolelta. Hyvää tekstiä ja on osallistunut mun veikkaus-peleihin. Speden pelit, ei kun siis Ralphin pelit.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ralph - vakiokasvo vapaassa keskustelussa. Kesällä piti ainakin jonkin sortin tulosveikkausta Jalkapallon mm-kisojen aikaan jos en nyt ihan väärin muista. HPK:n kannattaja, vaikkei sitä profiilissaan kerrokkaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Captain Slow kertoi kaipailleensa minua Yöketjussa. SItten tupsahdin paikalle ja kaikki oli taas hyvin. Mielenkiintoinen keskustelu pääsikin aluilleen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Captain Slow kertoi kaipailleensa minua Yöketjussa. SItten tupsahdin paikalle ja kaikki oli taas hyvin. Mielenkiintoinen keskustelu pääsikin aluilleen.
Jaws on palstan nuoriso-osaston kantavia voimia: viimeisen päälle fiksu palstapersoona, jonka muistan lukuisista ja lukemattomista mielenkiintoisista viesteistä sekä aidosta halusta kehittyä kirjoittajana. Jaws tunnetaan toki yhtä lailla ympäri palstan - eritoten maajoukkueosiossa - slovakkisympatioistaan.

Erinomaisen hieno kynämies pääsi lisäksi vastikään reserviin, minkä johdosta onnitteluni hänelle!
 

Ralph

Jäsen
Ikävänkantaja kantaa ikävää mukanaan. Kannustaa HPK:ta, eli todella hieno mies kyseessä. Tai uskoisin, että on mies.

Tykkää lukea uutisia netistä, mutta tykkää myös tarttua jokaiseen virheeseen ja huomaa, jos otsikossa on pienikin kielioppivirhe tai muuten vaan epäselvä. Erittäin laadukas kirjoittaja kuitenkin, joka on johtava tähti vapaalla puolella. Ihan ykkösketjun kamaa, vaikkei ole kuin pari vuotta vanha palstahahmo.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kun Ralphin futissekoilut Italia-kannatuksen muodossa on jo käsitelty, niin lienee syytä huomauttaa salarakkaudesta Salme Pasin hengenheimolaisten tekemiin Ässien kannatusvideoihin... eiku perkele, tämäkin on jo tehty...

Ralph on näiden yllämainittujen ominaisuuksien lisäksi myös arvostettu kirjoittaja palstalla. Itse olen ottanut Ralphin kuin itsestäänselvyytenä palstan laadukkaasta, mutta samalla velmuilevasta ja ilkikurisesta puolesta. Havahduin todellisuuteen, kun katsoin monen listanneen hänet palstan top jotain-kirjoittajien joukkoon.

Eikä siinä, kyllähän tämä totta lienee.
 

Barney

Jäsen
@MustatKortit pyörii ympäri foorumia tuottaen laadukasta matskua. Lähiaikoina olen useiten törmännyt tämän kaverin kirjoituksiin Nato-ketjussa. Mielestäni järkevin kirjoittaja Ässä-osiossa, en tiedä oliko varsinaisesti kehu. Parhaiten MustatKortit on kuitenkin jäänyt mieleen tuosta jalkapallokeskustelusta, jossa hän väitti Neuerin ansaitsevan vuoden jalkapalloilija palkinnon. Saksalaisen jalkapallon ystävä, joka ei arvosta ollenkaan brittifutista ja tuntuukin nauttivan lädijengien tappioista eurokentillä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
MustatKortit:sta olin kirjoittamassa, että sairas jalkapallomaku.

Barney on näemmä rekisteröitynyt vuoden alussa, mutta huomasin vasta syksyllä. Muistaakseni ollut aktiivinen maajoukkuepuolella. Paljon intoa ja usein asiaakin.

E: Suosikkijoukkueiden perusteella myös Barney on harhautunut inhokkijoukkueideni puolelle jalkkiksessa.
 
"Tappara kaudella XXXX-XX - Virveliä kainaloon"

Virveliä kainaloon on hauska ketju ja nimimerkki -yhdistelmien vakituinen päivän pelastaja, Kummeli-tyylistä toistohuumoria parhaimmillaan. Aivan loistava nimimerkki.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@Superböle. Kyseinen nimimerkki oli muistaakseni jossain vapaan puolen verotusketjussa, jolloin nimimerkki painui mieleen. Superböle-nimi esiintyi jossain hämärässä unessani. Taisi taistella peräti Batmania vastaan.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
@Jaws on tulut tutuksi erityisesti Slovakiaan liittyvistä kirjoituksistaan, jotka ovat hyvin asiantuntevia ja monipuolisia. Nuori kirjoittaja, joka juuri kotiutui armeijasta ja osoittanut erittäin kypsää keskustelutaitoa monen vuoden ajan. Muistaakseni Jaws majailee Turussa, vaikka ei olekkaan vielä tullut katukuvassa vastaan, jos ei ole jo muuttanut opiskelujen perässä muualle.
 

Ralph

Jäsen
Hawk #22 suosikkijoukkueet muistin tarkistamattakin, eli Tampereen Ilves ja Chicago Blackhawks. Muistan hänet paremmin Blackhawks-kirjoituksistaan. En koskaan ole ajattelut, kuka on tämä #22 ja nyt kun tarkistin, taitaa olla Troy Brouwer.

En muista #22 paljoa viestejä täältä vapaalta puolelta, mutta johonkin NHL-draftiin on tainnut osallistua. Ja käsittääkseni on meitä vähän nuorempia kirjoittajia? Ei mitään pahaa sanottavaa hänestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös