Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 153 051
  • 1 535

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Robin Big Snake, tuo Pelicansin kannattaja jää mieleen persoonallisesta nimimerkistään. Politiikkaa sivuavissa topiceissa paljon äänessä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Robin Big Snake, tuo Pelicansin kannattaja jää mieleen persoonallisesta nimimerkistään. Politiikkaa sivuavissa topiceissa paljon äänessä.

Yöketju, ralli. Yhä enemmän ja enemmän tällä rinkirunkkausalueella kirjoittelee ja omaan silmääni jo ennestään kova taso sen kuin paranee.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@Virveliä kainaloon tää oli tää nuori jamppa jolla on iso suu, mutta pienet kivekset. Se on aktiivinen ja innokas kiekkomies kuitenkin, vaikkei mikään analyytikko vaan rehellinen kadunpoika. Kiekkopunkkari.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
@Virveliä kainaloon tää oli tää nuori jamppa jolla on iso suu, mutta pienet kivekset. Se on aktiivinen ja innokas kiekkomies kuitenkin, vaikkei mikään analyytikko vaan rehellinen kadunpoika. Kiekkopunkkari.
Godspeed on vanhempaa kaartia, kkk:n yksi "ylläpitäjistä". Jotenkin en voi olla yhdistämättä Kummelin Speedyyn. Varmaan on sairaan nopeakin - jos ei muualla niin juomien tuhoamisessa ainakin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
No kai minäkin sitten voin kahdesti samalle sivulle kirjoittaa vailla sen suurempia omantunnon tuskia, kun kerran muutkin. Koko ajan tulee sellaista nimimerkkiä, että kyllä Jaws muistaa.

Kapteeni Hidas muistuu mieleen yöketjusta, ihan kuten virvelipoikakin. @Captain Slow on siis yökkösketjun jäsenistöä. Bensaa suonissaan, tykkää rassata kaaraa, koska se on hänen sanojensa mukaan rauhoittavaa. Oli rallissa ja on, kuten todettua, kova automies. Minua muutaman vuoden ilmeisesti vanhempi. Joskus, noh, useinkin, havaittavissa pieniä junttimaisia piirteitä, jotka on itsekin tosin myöntänyt. Enkä minä pahalla! Pääasia, että nauttii elämästään. Kapteeni Hitaaseen voi luottaa, oli asia mikä tahansa.

Tulipa paljon pilkkuja. Kenties enemmän kuin manipuloidussa jalkapallo-ottelussa.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Jaws on ilmeisesti ainoa palstan jäsen kenen olen avoimesti huomannut olevan Slovakian miehiä. Paljon kirjoitteleva, viihtyy paljon kierrätyskeskuksen puolella, varsinkin yöketjussa mitä olen huomioinut. Omaan silmään kuuluu tähän Jatkoajan vakiintuneiden "kulmakivien" joukkoon.
 

Snagari

Jäsen
Jaws on ilmeisesti ainoa palstan jäsen kenen olen avoimesti huomannut olevan Slovakian miehiä. Paljon kirjoitteleva, viihtyy paljon kierrätyskeskuksen puolella, varsinkin yöketjussa mitä olen huomioinut. Omaan silmään kuuluu tähän Jatkoajan vakiintuneiden "kulmakivien" joukkoon.
@Lätkäturientti on vastikään palstalle liittynyt uusi tulokas joka omien sanojensa mukaan on tuleva Antti Mäkinen. Muistaisin myös tokaisseen, että Nathan MacKinnonin siirtyessä toiseen joukkueeseen vaihtuu myös hänen lempijoukkueensa. Viestejä on vasta se 70 kappaletta joten eiköhän vielä monta kertaa ehdi päälimmäiset muistot muuttumaan hänestä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
@Lätkäturientti on vastikään palstalle liittynyt uusi tulokas joka omien sanojensa mukaan on tuleva Antti Mäkinen. Muistaisin myös tokaisseen, että Nathan MacKinnonin siirtyessä toiseen joukkueeseen vaihtuu myös hänen lempijoukkueensa. Viestejä on vasta se 70 kappaletta joten eiköhän vielä monta kertaa ehdi päälimmäiset muistot muuttumaan hänestä.

Snagari kirjoittelee vähän joka puolelle palstaa ja muistaakseni seuraa ainakin Änäriä tarkasti ja jonkun verran jalkapalloakin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Snagari kirjoittelee vähän joka puolelle palstaa ja muistaakseni seuraa ainakin Änäriä tarkasti ja jonkun verran jalkapalloakin.

Lert on ManU-fani, joka uskoi että ManUn nykyinen topparikaksikko riittää, eivätkä tarvitse silloin huhuttua Sergio Ramosia joukkueeseen. Huhhuh.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Lert on ManU-fani, joka uskoi että ManUn nykyinen topparikaksikko riittää, eivätkä tarvitse silloin huhuttua Sergio Ramosia joukkueeseen. Huhhuh.

Ja se muuten riittää! Ja LvG on samoilla linjoilla minun kanssani, koska ei ole ketään hankkinut. Heh

Mikko6000 on se, joka ilmeisesti toivoi Ramosin siirtyvän Unitediin. Yak
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ja se muuten riittää! Ja LvG on samoilla linjoilla minun kanssani, koska ei ole ketään hankkinut. Heh

Mikko6000 on se, joka ilmeisesti toivoi Ramosin siirtyvän Unitediin. Yak
Lert on erittäin kova jalkapallomies, ja mitä luultavammin palstan tunnetuin Manchester Unitedin kannattaja.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lert on erittäin kova jalkapallomies, ja mitä luultavammin palstan tunnetuin Manchester Unitedin kannattaja.

Barnes on aktiivinen kirjoittaja politiikka-ketjuihin. Asiallinen kaveri kaiken kaikkiaan ja hyvä keskustelija joukossamme, arvostan.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Runtulinin muistan siitä, että hän joskus taannoin toivoi Toni Söderholmia Jokereihin ja Jani Ritaa pois Jokereista. Hyi.

Faron muistan siitä, että kirjoittaja on verrattain aktiivinen Liiga-osiossa ilman mitään asiaa. Raivostuttavia onelinereita, eikä mitään annettavaa keskusteluille. Lisäksi kirjoittaja on jäänyt mieleen siitä, että ratsastaa alle viidessä minuutissa paikalle, jos joku erehtyy kirjoittamaan jotain edes hieman negatiivista kirjoittajan suosikkijoukkueesta.
 

faro

Jäsen
Faron muistan siitä, että kirjoittaja on verrattain aktiivinen Liiga-osiossa ilman mitään asiaa. Raivostuttavia onelinereita, eikä mitään annettavaa keskusteluille. Lisäksi kirjoittaja on jäänyt mieleen siitä, että ratsastaa alle viidessä minuutissa paikalle, jos joku erehtyy kirjoittamaan jotain edes hieman negatiivista kirjoittajan suosikkijoukkueesta.
Justice on käsittääkseni yksi palstamme erku-metsästäjistä.

Muutapa en sitten kyseisestä nimimerkistä muistakaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Justice on käsittääkseni yksi palstamme erku-metsästäjistä.

Muutapa en sitten kyseisestä nimimerkistä muistakaan.

faro on antanut minulle kunniaa siteeraamalla minua allekirjoituksessaan. Olen siis päässyt kunnioitettavaan seuraan, suurten ajattelijoiden, valtiomiesten, stand up-koomikoiden ja hokiäijien joukkoon.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
faro on antanut minulle kunniaa siteeraamalla minua allekirjoituksessaan. Olen siis päässyt kunnioitettavaan seuraan, suurten ajattelijoiden, valtiomiesten, stand up-koomikoiden ja hokiäijien joukkoon.

MustatKortit on yksi palstan aktiivisista politiikka-ketjuihin kirjoittajista. Kirjoittaa varsin asiallisia ja fiksuja kirjoituksia. Realisti.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
MustatKortit on yksi palstan aktiivisista politiikka-ketjuihin kirjoittajista. Kirjoittaa varsin asiallisia ja fiksuja kirjoituksia. Realisti.
Runtulin siteeraa Suomen puolueellisimman selostajan eli Eero Taurun sanoja allekirjoituksessaan. Lisäksi on yksi palstan tunnetuimmista persuista.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Runtulin siteeraa Suomen puolueellisimman selostajan eli Eero Taurun sanoja allekirjoituksessaan. Lisäksi on yksi palstan tunnetuimmista persuista.
Barnes on tolkun kirjoittaja ja Jatkiksen junnukaartin ehdotonta eliittiä. Hepun (?) tuottamaa tekstiä on ilo lukea sekä kirjoitusasun, että viestin kiihkotomuuden takia.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Barnes on tolkun kirjoittaja ja Jatkiksen junnukaartin ehdotonta eliittiä. Hepun (?) tuottamaa tekstiä on ilo lukea sekä kirjoitusasun, että viestin kiihkotomuuden takia.

Wiljami edustaa EDIT. hetkinen... edustaa hyökkäävää pelityyliä, jossa maalivahti laitettu katsomoon huutamaan oman joukkueen nimeä. Aktiivisuus ja reagointikyky ennen kaikkea.
 
Viimeksi muokattu:

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Wiljami edustaa EDIT. hetkinen... edustaa hyökkäävää pelityyliä, jossa maalivahti laitettu katsomoon huutamaan oman joukkueen nimeä. Aktiivisuus ja reagointikyky ennen kaikkea.

Klose16 argumentoinnin mestari, joka on laittanut ns. jauhot suuhun ateisteille, hinttarisymppareille ja muille väärässä olioille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kanerva ei taida tykätä Jawsista. Miettii, että päteekö täällä samat säännöt Jatkiksen toimittajille myös. Perusti Vittumaisin Jatkis-käyttäjä-kyselyn tässä taannoin.

Just luin että SeQuinsilla oli jotain eksäongelmia. Sitten on nämä leukailut hänellä. Porissa on ja Ässiä kannattaa. Ilmeisesti siis nainen, niitähän ei paljon Jatkoajassa ole, joten hienoa että SeQuins on.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Just luin että SeQuinsilla oli jotain eksäongelmia. Sitten on nämä leukailut hänellä. Porissa on ja Ässiä kannattaa. Ilmeisesti siis nainen, niitähän ei paljon Jatkoajassa ole, joten hienoa että SeQuins on.

Turha Kaukalo tykkää ainakin ironisesti, ellei ihan aikuistenoikeesti, Cicciolinan tuotannosta. Lisäksi tuntuu muutenkin olevan kiinnostunut samoista asioista kalkkifredin kanssa, ja on noista vielä hyvinkin vahvasti samaa mieltä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Turha Kaukalo tykkää ainakin ironisesti, ellei ihan aikuistenoikeesti, Cicciolinan tuotannosta. Lisäksi tuntuu muutenkin olevan kiinnostunut samoista asioista kalkkifredin kanssa, ja on noista vielä hyvinkin vahvasti samaa mieltä.
Nimimerkki Virveliä kainaloon pitää Norjasta, mutta ei pidä Saksasta. Hän on kirjoittanut ylioppilaaksi, mutta jatko-opiskelut ovat vielä avoinna. Hän pitää kalastamisesta, kuten nimimerkistä voi päätellä. Hän valvoo usein öisin. Hän asuu Tampereella tai jossain siellä lähellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös