Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 152 529
  • 1 535
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Baldrick

Jäsen
Onhan nuo avoinna, mutta käynnissä. Jatkakaa.

Kaveri on nimimerkkinsä mukainen, nimittäin vapaalla puolella ajoittain lyömässä virveliä kainaloon. Itsellä jäänyt kuva, että käy silloin tällöin sytyttämässä keskustelua. Olen myös pistänyt merkille JYP-Tappara-otteluseurannoissa joskus kauan aikaa sitten, kun itse jaksoin niitä lukea.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
RäpyläRepeltä jäi nyt @Hauptmann muistelematta, joten mennään hänellä nyt ensin ja palautetaan järjestys. Hauptmann pitää Saksasta ja sikäläisestä kulttuurista. Dortmundin kannattaja, mutta ymmärtääkseni pitää myös muista saksalaisjoukkueista (jaa, näköjään suosikkijoukkueissa niin lukeekin). Muistin toki myös Jokerien mieheksi, mutta Manchester Unitediin en olisi osannut yhdistää. Pitiköhän Hauptmann myös oluista? Luulisi, sillä eikös Saksa ole tunnettu myös olutkulttuuristaan.

@RäpyläRepe onkin sitten huomattavasti hankalampi tapaus. Muistelisin, että on kirjoittanut ihan asiallisia ja selkeitä viestejä, mikä on tietysti hyvä juttu. Jos arvata täytyisi, uumoilisin suosikkijoukkueiden olevan JYP ja Anaheim. Voi olla, että nyt meni metsään ja pahasti.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Taidat olla hidas.

Kuinka niin? Virvelipoikahan tuossa tuli väliin kirjoittelemaan, jolloin jäi Hauptmann välistä.

Palstaikää on vähän, kun on ikääkin niin kovin vähän. 15-vuotiaana tosiaan sain tänne tunnukset. Jatkakaa vaikka RäpyläRepestä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sori, mun moka. Oon pikku pieruissa. Et ole hidas, vaan minä olen jurrissa lukutaidoton. Jatkakaa kai musta.
RäpyläRepen nimimerkki on suorastaan eeppinen. Kannattaa Jyväskylän jääkiekkoilullista ylpeyttä eli JYP:iä, nyttemmin on painottanut kirjoitteluaan hyvin voimakkaasti vapaaseen keskusteluun.
 

Ralph

Jäsen
Barnes on ollut täällä ehkä noin vuoden ja ottanut heti paikkansa rohkeasti johtotähtien rinnalta. Kirjoittaa paljon, asiallisesti ja moniin ketjuihin. Tuntuu seuraavan urheilua aika laidasta laitaan, paitsi etten jalkapalloviestejä häneltä muista. Kannustaa KalPaa ja suomalaisia, joten veikkaisin, että on Kuopion läheltä.

Ei vissiin kovin vanha tapaus kyseessä, onko edes täysi-ikäinen? Kirjoituksista päätellen on jo valmis poliitikko, mutta muistaisin lukeneeni ettei ikä riitä vielä niihin karkeloihin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Ralph on palstan vakiokalustoa ja pidän tästä kirjoittajasta. Asiallinen, omaa juuri sopivasti särmää kirjoitella auki omia mielipiteitään rohkeasti ja lisäksi tietää varsin paljon erityisesti niistä jengeistä joita itse seuraa. Palstan veteraaneja vaikka ikääkään ei muistikuvieni mukaan pitäisi ihan kauheasti olla.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
@Ralph on palstan vakiokalustoa ja pidän tästä kirjoittajasta. Asiallinen, omaa juuri sopivasti särmää kirjoitella auki omia mielipiteitään rohkeasti ja lisäksi tietää varsin paljon erityisesti niistä jengeistä joita itse seuraa. Palstan veteraaneja vaikka ikääkään ei muistikuvieni mukaan pitäisi ihan kauheasti olla.

Scissors on TPS:n ja Real Madridin miehiä. Asiallinen kirjoittaja.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kuten suosikkijoukkueet kertoo, @Lert on punaisten miehiä. Miehen voi löytää Man Unitedin ja muistaakseni IFK-ketjustakin. Satunnainen kirjoittelija Real Madridin osioon, joten valkoinen(kin) sydän löytyy, jos tarpeeksi syvältä etsii.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lampinen on yhtä kuin ruotsalainen jääkiekko kunnioitettavalla tarkkuudella syynättynä. Jos länsinaapurin jääkiekkoilua koskevaan miljonäärivisakysymykseen ei tunnu irtoavan vastausta, on Lampiselle kilauttaminen maailman luontevin ratkaisu.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mun on ihan pakko kommentoida Kääpiötäkin sen verran, kun minullahan on tämä asia aina välillä tullut mieleen palstaa selaillessa, että ko. nimimerkistä tulee aina mieleen oma isäni. Tuskin kuitenkaan ihan niin vanha on (Kääpiö), ja toisaalta vissiin pykälän pitemälle lukenut, mutta kuitenkin hyvin paljon samaa on.

@tulevaton muistan siitä, että on ollut eksien kanssa haastavaa. Muistanko väärin?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No eikö tämä Barnes ole nuori mies, joka tekee aloituksia ja on aktiivinen. En tiiä sekoileeko jossain, mutten oo nähnyt. Asiallinen mies.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Turha Kaukalo kirjoittaa myös jääkiekosta. Ehkä myös Corey Elkinsistä. Hänen suosikkejaan ovat Simo, Cicciolina ja TomiP, mistä ei henkilöä voitane moittia. Minua aina häiritsee se, että tuo nimimerkki näyttää siltä, että se olisi joku sananmuunnos, muttei kuitenkaan ole, vai onko?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
@Virveliä kainaloon on erähenkinen ja huumorintajuinen nuorimies, jolla on elämänarvot kohdillaan. Vaikka on koulussa hankkinut yleissivistystä ja omaa riittävästi tietoa evoluutioteoriasta, niin on silti sci-fi sarjojen ystävänä säilyttänyt lapsenomaisen uskonsa siihen, että avaruudessa, tuolla tähtien takana, on elämää. Kannattaa Tapparaa ja tämän suhteen takia on jo oppinut hyvin sietämään pettymyksiä nuoresta iästään huolimatta. Kaikenkaikkiaan miellyttävä palstapersoona.
 

Ralph

Jäsen
Attendolla on jännällä tavalla hieno kirjoitustyyli. Viesteissä on sisältöä, mutta silti niissä on nopeita sivalluksia toisia kirjoittajia kohtaan. Jos joku täysin uusi nimimerkki aukoisi päätään minulle kuten attendo on joskus tehnyt, ihmettelisin. Mutta attendoa vain arvostan, vaikka tekisi sitä kuinka.

Kannustaa ainakin Jokereita, ehkä myös FC Barcelonaa. Ja näemmä myös Jari Sailion kasvattajaseuraa.
 

Baldrick

Jäsen
@Ralph on muistaakseni HPK:n, Avsin ja Matt Duchenen fani. Jotenkin jäänyt mieleen sellainen kutina, että Liigan puolella hieman nostaa esiin HPK:n jopa silloin kuin ei aina edes tarvitsisi. Eli esim. tuo HPK:n vertailuun, vailla tarvetta. Tämä nyt on jotain omaa päähänpinttymää, luultavasti kirjoittaa samanlailla kuin kaikki muutkin. Duchenea sen sijaan toi esiin korostetusti ja siitä muistaakseni sai osakseen vähän naljailuakin muutama vuosi takaperin. Nimimerkki on tullut kyllä tutuksi ja muistaakseni ihan viihdyttävä kirjoittaja.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
RäpyläRepe jotenkin jäänyt mieleen siitä että taisi sympata JYPiä aina viimekevääseen asti. Vähän jäi kuva että on/oli sellainen kannattaja joka oli realisti / yritti ajatella positiivisesti mutta loppujenlopuksi meni mitta täyteen liigan / JYPin perseilyistä eri asioissa. Asiallisen kirjoittajan kuva jäänyt kyllä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Captain Slow sta ei ole paljoa näkynyt viime aikoina. Pitäisi varmaan Yöketjua taas herätellä. Sieltä siis k.o. nimimerkin muistan. Vai oliko se ko.?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
@Captain Slow sta ei ole paljoa näkynyt viime aikoina. Pitäisi varmaan Yöketjua taas herätellä. Sieltä siis k.o. nimimerkin muistan. Vai oliko se ko.?
Heti ensimmäisenä kysymys. Miksi sie vastaat aina meikäläiselle. Olisit ny ystävällinen ja antaisit muillekin puheenvuoron, perhanan paskiainen. Tai sitten muilla ei oo jäänyt käsitystä minusta. Ehkä parempi niin?

Yöketjuun ei jaksa aina kirjoittaa siitä mitä syö. Taikka sitten sitä että tekee mieli maukasta pihviä yms "aiheeseen liittyvää".

Seuraava jutk... toveri uunista ulos, silvuplee.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Captain Slow'hun se vissiin jäi, ja hänethän muistan sieltä yöketjusta. Ja joskus muistan todenneeni mielessäni jostain viestistään, että olipa fiksusti sanottu, mutten muista mistä. Ei ainakaan siellä yöketjussa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Senaa vastaan öyhöttäisin mielelläni - jos kyseessä olisi eri ympäristö. Täällä se on vähemmistöä, jonka vuoksi en tunne oloani kotoisaksi kyseenalaistaessani niitä näkemyksiä, koska enemmistö on toista mieltä ja taputtelee lähinnä toisiaan selkään. Öyhö-maximus idiotius. Ainoa, josta voisin sen kanssa jankata on ehkä air hockey vs maalinestopeli, mutta kun niistäkin kummatkin on paskaa, joten en jaksa. Noh, vitun kouvoloidi!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
kalkkifredin muistan Cicciolinasta, HPR:sta, Päivän lööpistä ja Astral TV:stä (onko ees kommentoinut sitä?)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös