Missä he ovat nyt?

  • 1 593 711
  • 2 252

Fat Jesus

Jäsen
Eikö ihmiset ole kuulleet Googlesta?

Holma soitti minulle tänään ja kertoi asuvansa Helsingissä ja käyvänsä normaalisti töissä. Lappeenrannassakin häntä tullaan kauden mittaan peleissä näkemään, katsomon puolella.

Potkuista Holma kertoi, että ne eivät johtuneet huonosta kunnosta tai paino-ongelmista, vaan sopimusteknisistä asioista, joiden nojalla rahaongelmien kanssa paininut seura sai hänet heitettyä pois. Ja tämä kaikki tapahtui juuri sen jälkeen kun perhe oli roudattu Ruotsin puolelle. Kovaa hommaa.

Paino pyörii nyt jossain 100 kilon hujakoilla eli kaukana siitä mitä hurjimmissa jutuissa on kerrottu.

Ja se löytyy blogista jossa ihmeteltiin eetun tekemisiä vuosi sitten.
 

Fat Jesus

Jäsen
Kyseisellä hakuohjelmalla löytyy myös linkki jääkiekko* aiheiselle tilastosivulle josta kyseinen asia myös olisi selvinnyt.

*=linkki vie www.eliteprospect.com sivustolle jossa näkyy käsitellyn pelaajan statsit.

Jos lii(g/k)apelaaja hyppää liigasta jonnekin kakkoseen/kolomoseen niin eikös se lähes vastaa jo lopettamista? =D
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Olin tuossa tämän viikon tiistaina katsomassa Ranskan mestaruussarjaa. Strasbourgin Mustassa Tähdessä pelasivat Pasi Petriläinen ja Juho Lehtisalo ja vierasjoukkue Epinalin Delfiineissä Timo Kuuluvainen ja Niko Mäntylä.

Ottelu päättyi kotijoukkueen 12-7 voittoon ja taso oli ehkä luokkaa Suomi-sarja tai jopa kolmosdivari. Mutta ei siinä mitään. Se, mikä kuitenkin ihmetytti oli seuraavan päivän paikallislehdet (2 kpl), joissa ei ollut sanaakaan koko matsista, ei edes lopputulosta.

Että semmosta kuuluu näille neljälle kaverille.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Käsitinkö oikein, että Erkki Rajamäki duunailee nykyään Patrik Lostedia?

Joo, mutta miten Pasi Nielikäinen tähän liittyy?

Alkoi vaan harmittamaan, kun olin saman kysymyksen Rajamäestä jo ainakin kahdesti palstalta lukenut, ja vielä edellisen sivun alussa. Ajattelin, että josko Kantor vaikka etsisi minulle vastauksen Lostedtiin, jota myös on monesti kysytty, hän löytäisi vastauksen omaankin kysymykseensä yllättäen tästä ketjusta.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Joo, mutta miten Pasi Nielikäinen tähän liittyy?

Alkoi vaan harmittamaan, kun olin saman kysymyksen Rajamäestä jo ainakin kahdesti palstalta lukenut, ja vielä edellisen sivun alussa. Ajattelin, että josko Kantor vaikka etsisi minulle vastauksen Lostedtiin, jota myös on monesti kysytty, hän löytäisi vastauksen omaankin kysymykseensä yllättäen tästä ketjusta.

Joo, enpä katsonut kuin uusimman sivun. Tsori jos päivä meni pilalle.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ai niin missäkö se Patrik Lostedt olikaan?

...ihan pian Urheiluruudussa työttömänä työnhakijana.
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Missäs Gigglin Marlinin ärhäkkä sentteri Sami Salonen pyörittää vastustajia nykyään? ASG Angersiin loppuvat jäljet kaudelle 07/08.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tuossa kun kävin toisessa ketjussa muistelemassa vuoden -98 IFK-Ilves -finaalisarjaa niin tuli mieleen notta mitä puuhailevat Sami Ahlberg ja Hannu Mattila?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Entä missä menee Marko "Veke" Tuomainen? Pelasi edellisen kauden Italian Val Pusteriassa. Seuran tiedote viime keväältä ennakoi uran päättymistä, onko ura nyt paketissa?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Entä missä menee Marko "Veke" Tuomainen? Pelasi edellisen kauden Italian Val Pusteriassa. Seuran tiedote viime keväältä ennakoi uran päättymistä, onko ura nyt paketissa?

Kah kerrankin tietää jotain, joskin vain viitteellistä. Mutta Tuomainen leikkautti polvensa kauden jälkeen ja treenasi elo-syyskuussa KooKoon mukana, odotellen sopimustarjousta Italista. Syyskuun jälkeen ei ole tietoa kaverista, ei siis ole enää harjoitusvahvuudessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös