Minkä CD:n ostit viimeksi?

  • 197 786
  • 2 165

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Kotiteollisuus - Eevan perintö(digipak)
Mokoma - 120 päivää

Huuto.net on ystävä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Tuli kalliiksi tämän päivän reissu levykauppaan. Kun lähdin kaupasta ulos, näytti ostokuitti, että olin hankkinut seuraavat levyt:
Sepi Kumpulainen: Poliisi Saapuu Tikkurilaan
Mew: Frengers
Bodies Withour Organs: Prototype
Vangelis: 1492 - The Conquest of Paradise
Nerdee: Walls Around
VNV Nation: Matter+Form
Stratovarius: Stratovarius
Virgin Steele: The House of Atreus Act 1
Virgin Steele: The House of Atreus Act 2
Weeping Willows: Endless Night
Depeche Mode: Singles 81-85
Lacrimosa: Fassade
Ensiferum: Dragoheads
Yö: Yön Valoisa Puoli
Iced Earth: Alive in Athens

Tuossa on niin sekalainen setti erilaista musiikkia, että kotiin päästessä voi olla vaikea valita, mitä kuuntelee ensiksi. Jätetään itse kunkin arvattavaksi, mikä levyistä on ostettu käytännön pilana lahjaksi annettavaksi, mikä on nuoruuden nostalgiaa, minkä hankinta on pitkäaikaisen haaveen täyttymys ja mitkä on ostettu yhtyeessä soittavien tuttujen muusikoiden takia.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Onko VNV Nation käytännön pila vai soittaako pumpussa tuttuja? Matter + Form on muuten ihan loistava levy.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
vintsukka kirjoitti:
Onko VNV Nation käytännön pila vai soittaako pumpussa tuttuja? Matter + Form on muuten ihan loistava levy.

Se ei ole kumpaakaan. Empires on niin puhkikuunneltu, että oli pakko ostaa uudenpaakin VNV:tä cd-soittimen ruuaksi, vaikka en koko levyltä ollut kuullut biisiäkään ennen ostamista.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Manifesto Jukebox - Strain
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
mirasane kirjoitti:
Se ei ole kumpaakaan. Empires on niin puhkikuunneltu, että oli pakko ostaa uudenpaakin VNV:tä cd-soittimen ruuaksi, vaikka en koko levyltä ollut kuullut biisiäkään ennen ostamista.
Tämähän nyt ei tähän ketjuun kuulu mutta nappaapa ensi kerralla myös Futureperfect mukaan kun sattuu kohdalle. Suosittelen.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tämmöinen paketti tarttui mukaan:

Annihilator - King of the Kill
Bad Religion - Against the Grain & Recipe For Hate
Kilpi - Kaaoksen Kuningas
Kiuas - The Spirit of Ukko & Reformation
The Gathering - Souvenirs
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä ostan aika vähän cd-levyjä. Mulla on sellainen "ongelma", että mä tykkään melko vanhasta musasta ja mä olen löytänyt jo ne mun suosikkibändit ja -biisit sekä musiikkityylin. Tai eihän toi mulle ole tavallaan mikään "ongelma", kun kerta nautin nyt niin paljon musiikista etten tarvitse uusia suosikkeja, jos nyt noin voi edes sanoa. Tietenkin on kiva avartaa musamakua, ja kyllä mä löydänkin aina välillä uusia biisejä tai bändejä joista mä tykkään, mutta ei ne nouse ainakaan kovinkaan nopeasti mun suosikkibiisien tai -bändien top kymppiin, tai edes niinkään että mä niiden levyn ostaisin. Viime vuosina mä olen ostanut noin 1-2 levyä vuodessa.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Viimeisimpiä:
The Beatles - Capitol Albums Vol 2 (4 cd)
Bruce Dickinson - The B-Sides (2 cd)
Happoradio - Vuosipäivä
(Jälkimmäinen piti ostaa lähinnä siksi, että siinä soittaa pari vaimoni entistä koulukaveria. Mutta näin meidän kesken: aika valju levy.)
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Ostinpa stokiksesta pari LP:tä

Sucidal Tendensies eka levy
ja Hydromaticsin Parts Unknown jossa Hellacoptersin Nicke soittaa rumpuja ja Scott Morgan (mm Sonic´s Rendezvous Band) vokaaleissa.

Helvetin kovia kummatkin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään tuli ostettua Sielun Veljien Lámourha ja vittu mä en saa sitä siirrettyä koneelle.

Lisäksi tarttui kesämusaa Lapinlahden Linnut-Sulkasatoa, saa nähdä jaksanko kuunnella toista kertaa.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Deke kirjoitti:
Maxell cd-r 700mb/min on viimeisin sitä ennen taisi olla dr.bombay joten en ole hirveästi ostellut musiikkia.

Totaalirepeäminen. Itsellä aivan sama juttu nimittäin. Levy-yhtiön pomojen lompakkojen ei tarvitse enää kasvaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Speedye kirjoitti:
Levy-yhtiön pomojen lompakkojen ei tarvitse enää kasvaa.
Et varmaan sitten osta mitään isojen firmojen ruokatuotteitakaan kaupasta? Siinähän vaan elintarvike-yhtiöitten pomojen lompakot kasvaa. Tai vaatteita. Tai mitään muitakaan kaupallisia tuotteita.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Väännämme rautalangasta

Speedye kirjoitti:
Levy-yhtiön pomojen lompakkojen ei tarvitse enää kasvaa.

Niin, jos ei ole levy-yhtiöitä, niin ei ole levyjäkään ja kuka sitä sen jälkeen enää musiikkiakaan viitsisi pelkästään omaksi ilokseen tehdä?

Täältä tähän
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo levy-yhtiöiden rikastuminen on kyllä paras pointti koskaan. Myös Nokian yms matkapuhelimet ovat pannassa koska hinnoissa on ilmaa huolella? Niken ja kumppaneiden (lapsityövoimalla teetetyt) ylihintaiset tuotteet tietysti kelpaavat koska näiden yhtiöiden pomot eivät ole tarpeeksi rikkaita.
 

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
On tässä viikon aikana tullut päiviteltyä kokoelmaani.

Hendrixiä on tarttunut matkaan kolmen levyn verran: First Rays of the New Rising Sun, Are You Experienced? ja South Saturn Delta. Kaksi näistä ovat postuumisti julkaistuja. Halvalla kun sain Anttilasta niin mukaan tarttuivat. Are You Experiencedista saikin sitten maksaa ihan täyden hinnan.

Kingston Wallin ensimmäinen levy tarttui myös matkaan Anttilasta, kuten myös Queenin The Miracle. Himoitsin myös muutamaa muuta levyä, mutta jäivät tällä kertaa Anttilaan.

Milloinkohan saan hankituksi nuo Queenin kaikki levyt, aika kauan olen jo niitäkin keräillyt. No, hiljaa hyvä tulee.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nelly Furtado - Loose

- Maneater biisi potkii niin hyvin että tämä Nellyn uusi albumi oli must ostos. Levyn muusta sisällöstä ei ole vielä kovinkaan suurta kuvaa koska läpi kuuntelua ei ole vielä tehty.


Teräsbetoni - Vaadimme metallia

- Teräsbetonin Metallitotuus oli raikas tuulahdus sankarimetallin saralla ja tämä uusi jatkaa siitä mihin jäätiin. Sankarihevi elää ja voi hyvin. Iskee kuin sukallinen kaurapuuroa.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Guns N' Roses - Use Your Illusion I ja II

Tänää tuli ostettua molemmat Illusionit ja nyt poltetut versiot voi nakata pois. Pitänee ostaa vielä tässä josakin vaiheessa loputkin GN'R levyt hyllyyn.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Pakkohan se uusi Teräsbetoni oli ostaa pois kuleksimasta kun Second Hand Swamin hyllystä näytti jo löytyvän.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Hankintalistalla

Eipä ole pitkään aikaan tullut ostettua CD-levyä, mutta hankintalistalle voisin laittaa ainakin "Juicea" ja pari "Kake Randelin":ia.

Jos lopuksi puhutaan vielä asiaa, niin edellinen ostamani cd taisi olla Mika Sundqvistin Moottoripyörä on moottoripyörä -kokoelma, sis. mm. Lännen lokari.
 

Dave S

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, Sport, Wa1ld Royals
Frameshift: In absence of empathy
Porcupine Tree: Sky moves sideways

CDON.com:sta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös