Minkä CD:n ostit viimeksi?

  • 196 068
  • 2 162

Kawasaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rio Grande
En löytänyt searchilla tällaista ketjua.

Eli mikä on viimeisin CD-levy hankintasi?

Itse ostin pari viikkoa sitten Jope Ruonansuun Finnshits-levyn.
 
Se taisi olla toissa viikko, kun ostin samalla käynnillä Kemopetrolin ja Scandinavian Music Groupin uusimmat.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Derby Country
Guns n Rosesin kokoelmalevyn eilen.

Kas. Itsehän ostin saman, joskin jo pari viikkoa sitten. Guns N' Rosesin musiikkiin myöhemmin tutustuneelle ja tykästyneelle varsin hyvä levy. Myöhemmin voisi hankkia ehkä lisääkin ko. orkesterin tuotantoa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Viimeisellä levyhankintakerralla tuli ostettua kolme levyä:Courtney Loven uusi ja Manicsien Holy Bible sekä Lipstick Traces.

Ja yksikään ei ohilaukaus,varmoja hankintoja kaikki.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Parisen viikkoa sitten E-Type - Loud Pipes Save Lives.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Hankin reilun pari viikkoa takaperin pari levyä:

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Kylmä Tila
In Flames - Soundtrack to your Escape.

Toinen levy hyvä, kun vaan kuunteli tarpeeksi. Toinen taas totaalinen pettymys bändin parhaisiin levyihin verrattuna.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viimeisin ostos taitaa olla Trio Niskalaukauksen uusin.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Egotripin 20 suosikkia tuli hankittua halvalla käytettynä, vaikka ajattelin alun perin odottaa sen päätymistä midprice-levyksi.

Huomenna odotan postiluukun alla isohkoa CDON-tilausta. Lähettivät levyt muka jo viime maanantaina, mutta eipä näkynyt loppuviikosta.
 

Filosofem

Jäsen
Itse en pahemmin CD:eitä ostele, sillä olen vieläkin jämähtänyt vinyylikauteen. Lähinnä sellaisia tulee CD:eitä osteltua, mitä ei julkaista vinyylinä ja mikä tietenkin kiinnostaa. Missään nimessä ei kuitenkaan mp3 tai piraatteja. Mutta siis viimeisin CD...

...Mütiilation: "Black Millenium (Grimly Reborn)", viikko sitten. Hyvä ostos.
 

chrisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Viimeksi ostamani levy oli Six Feet Under - Graveyard classics, muistaakseni tammikussa 2001.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Bad Religion - Against the grain
The Hellacopters - Cream of the crap 2

Nämä kaappasin kassiin muutama viikko takaperin.
 
Melrose- It´s in the bag
Kummeli- Artisti maksaa

Kumpaakin levyä olen pari viikkoa etsiskellyt sivusilmällä ja nyt sattui tuossa torstaina molemmat, kun kävin oikein levyliikkeessä katsomassa.
 

Boomhauer

Jäsen
Uusimmat CD-levyni ovat viime jouluna joululahjaksi saamani The White Stripes - Elephant, The Strokes - Room On Fire sekä Kotiteollisuus - Helvetistä itään (näitä kaikkia olin toivonut joulupukilta).

Viimeksi käytin omia rahojani (vahvistettuna jouluna 2002 saamallani Stockmann-lahjakortilla) CD-levyihin viime syksyn hulluilla päivillä ostaessani Musen Absolutionin ja Foo Fightersin The Colour and the Shapen.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Timpan Kylmä tila
Kotiteollisuuden - Helvetistä itään
Viikatteen Kuolleen kukan nimi
 

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tulipa tehtyä oikein löytö tuossa n. 2 viikkoa sitten. Divarista tarttui mukaan Creedence Clearwater Revivalin Live In Germany. En tiennyt moista olevan olemassakaan, en usko että on kovin virallinen julkaisu eikä ainakaan siltä kuulosta. Made in Germany. Mukana hauska medley-versio Green Riverista ja Suzie Q:sta. Tätä ei voinut ohittaa.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Kemopetrolin uusi ja RHCP:n uusin kokoelma (jep, niiden kahden biisin takia...).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös