Mille naurat juuri nyt?

  • 13 224 758
  • 50 385

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tämän aamun hesarista, samassa jutussa kerrotaan myös miten Suomen ilmavoimat rikkoi äänivallin, kepeet 4 tuntia myöhemmin kuin ilmatilaa oli loukattu.
Puolustusvoimien viestintäjohtaja Arhippaisen mukaan loukkauksia ei voi pitää tavanomaisina, koska tavallisesti Suomen ilmatilaa loukataan vain muutaman kerran vuodessa.
Saatoin hörähtää.

No joo, kyllähän noita ilmatilan loukkauksia tapahtuu oikeasti muutenkin, kuin venäläisten tiedustelukoneiden toimesta.

Taisi olla pari päivää sitten jotain koostetta viime aikojen loukkauksista jossain mediassa ja joukossa oli ties mitä pohjoismaista matkustajakonetta jossain käsivarren Lapissa jne.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No joo, kyllähän noita ilmatilan loukkauksia tapahtuu oikeasti muutenkin, kuin venäläisten tiedustelukoneiden toimesta.

Taisi olla pari päivää sitten jotain koostetta viime aikojen loukkauksista jossain mediassa ja joukossa oli ties mitä pohjoismaista matkustajakonetta jossain käsivarren Lapissa jne.
Niin allekirjoittanuthan nauroi tuolle, että "loukkauksia ei voi pitää tavanomaisena, koska tavanomaisesti ilmatilaa loukataan muutaman kerran vuodessa" no eikö tämä ole yksi niistä muutamasta jotka eivät ole tavanomaisia, mutta ovat kuitenkin tavanomaisia. :D
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Mechwarrior Onlinen kanadalaiset pelintekijät lisäsivät peliin eri maiden lippuja tiistaina ja Suomen lippu jäi puuttumaan. Puolivälierän jälkeen on tullut vähän lällättelyä pelin palauteosioon.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
LA Kingsin twiitti:
#NHL15DOUGHTY ‏@LAKings 12h

The man, the myth, the legend @Dustinpenner25 will be signing autographs at the Toyota booth from 3-3:30 during the fan fest tomorrow!

Dustin Pennerin vastaus
Dustin Penner ‏@Dustinpenner25 11h

“@LAKings: The man, the myth, the legend @Dustinpenner25 will be signing autographs at the Toyota booth from 3-3:30" buttering me up i see
 

MVP8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilta-Sanomien uutisotsikolle: "Päätös Venäjän kurkunleikkaajavalmentajan kohtalosta viivästyy". Eiks niillä oikeesti oo mitään rajaa noiden otsikoittensa kanssa? :)

Niin ja linkkiä en laita.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Selailin avoimia työpaikkoja, kunnes näin paikan: "Luokaton erityisopettaja".

Tuli välittömästi TosiFani mieleen.

Nauran vieläkin...
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Olin käymässä Töölössä ja odottelin kansaneläkelaitoksen pysäkillä ratikkaa. Siinä sitten alkoi lähestyä pari narkkaria, toinen oli n. 35v (petter? no ähihi) ja toinen 45v. Tämä nuorempi jannu vaikutti olemukseltaan 5-vuotiaalta ja hän sitten yhtäkkiä hyppäsi kiskoille ja heitti Koff-tölkkinsä ilmaan. Rupesi tusseilla (3 eri väriä!) piirtelemään viivoja asfalttiin, mutta luovutti hetken päästä huomattuaan, ettei jälkeä jäänytkään. Heilui siinä ympäri pysäkkiä ja hänen vanhempi kaverinsa koitti rauhoitella sanomalla "Älä nyt hillu kun ihmiset säikähtää radikaaleja liikkeitä". Sitten tämä tyyppi kyllä rauhoittui, kunnes rupesi vetelemään vihreällä tussilla jotain töhryä pysäkkikatokseen. Vaihdoimme paheksuvia katseita muilla pysäkillä olleiden kanssa.

Nämä kaksi sankaria päättivät sitten tulla samaan ratikkaan kuin minä. Jäivät pois Eläintarhan pysäkillä (kaksi pysäkkiä eteenpäin) ja ohi meni poliisiauto. Oli poliisisedillä ilmeisesti muuta tekemistä, kun eivät viitsineet katsoa mikä oli tilanne.
Huvittavaa tästä teki sen, että tämä kolmekymppinen sankari oli kuin 5-vuotias ja vanhempi oli kuin hänen stressaantunut äitinsä, jonka piti pitää silmällä lastaan joka sekunti. Siitä huomaa että on kesä, kun tätä porukkaa alkaa liikkua kaupungeissa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naapuri kertoi, että lastentarhassa kuuluu avautumisia: meidän iskä on niin pitkä, että se ylettyy pissaamaan lavuaariin.

Moniko tunnustaa tehneensä moista? Ei siis lavertelua, vaan kuseskelua. Olen vappupippaloinneissa kussut vessajonon pituuden vuoksi lavuariin. Olenkohan ainoa tällä palstalla?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Naapuri kertoi, että lastentarhassa kuuluu avautumisia: meidän iskä on niin pitkä, että se ylettyy pissaamaan lavuaariin.

Moniko tunnustaa tehneensä moista? Ei siis lavertelua, vaan kuseskelua. Olen vappupippaloinneissa kussut vessajonon pituuden vuoksi lavuariin. Olenkohan ainoa tällä palstalla?

Et.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit

Liitteet

  • iltapulu.jpg
    iltapulu.jpg
    80,3 KB · kertaa luettu: 1 211

Pekkis

Jäsen
Moniko tunnustaa tehneensä moista? Ei siis lavertelua, vaan kuseskelua. Olen vappupippaloinneissa kussut vessajonon pituuden vuoksi lavuariin. Olenkohan ainoa tällä palstalla?

Armeija-ajoilta muistuu yksi tapaus. Alokkaat olivat siinä ensimmäistä inttipäiväänsä päättelemässä, kun iltatoimien jälkeen eräs sankari päätti käydä vielä tarpeilla. Äänet kuuluivat siihen päivystäjänpöydälle vähän erikoisesta suunnasta, ja siinä käsien-/pakinpesualtaallahan sotilas oli kuseskelemassa.
 
Moniko tunnustaa tehneensä moista? Ei siis lavertelua, vaan kuseskelua. Olen vappupippaloinneissa kussut vessajonon pituuden vuoksi lavuariin. Olenkohan ainoa tällä palstalla?
Been there, done that.

Edesmenneessä Kunsthaus Tachelesissa tuli siemailtua olutta, ja wc:n sijaintia kysellessäni sain tiedon että sellainen voisi löytyä neloskerroksesta. Kävin mielestäni jokaisen kolkan läpi useaan kertaan, eikä löytynyt, ja vaihtoehdotkin alkoivat olemaan sen verran vähissä, että onneksi jostain siivouskomerosta löytyi lavuaari. Toivottavasti se oli rakennuksen luonteesta huolimatta asianmukaisesti viemäröity!

Kotonakin kerran kusin keittön lavuaariin, kun kaveri sammui jatkoilla vessaan paskalle. Paikalla oli muitakin (huh, onneksi eivät nähneet mun lavuaariin kusemista...), joten seivasin vielä kaverinkin nololta tilanteelta avaamalla lukon ulkopuolelta, tökkäämällä hänet hereille, ja lukitsemalla oven ulkopuolelta uudelleen. Tuskin kaverikaan koskaan tajusi mitä tapahtui, ignorance is a bliss.

Armeija-aikana kusin housuun, kun piti kuulemma ensin lakata puristamasta mulkkua saadakseen luvan poistua muodosta. Ihan hauskaa väkivallan oikeutuksella luodun valta-aseman käyttöä siltä kapiaiselta, eikö. Mutta no hard feelings, eihän se edes vituttanut, vaan lämmitti. Ja suihkun sai sentään siinä nurkan taakse juostessa poikki ja suurimman osan housujen ulkopuolelle, vaikka tekstiilikerroksia olikin riittävästi siihen tilanteeseen nähden.
 
Armeija-aikana kusin housuun
Minulla ei sentään housuille ehtinyt kuin korkeintaan tuollainen reiluhko injektioruiskullinen, mutta joka tapauksessa elämäni infernaalisin kusihätä oli juuri armeijassa.

Jollakin talvisella leirillä olimme Sarriojärvellä, jossa sain tehtäväkseni vartioida skapparien "johtolaa". Myöhemmin illalla kapiaisilla piti alkaa joku erittäin tärkeä miittinki ja tottahan toki meillä piti vartioida etteivät ufot, menninkäiset ja venäläiset kömmi koloistaan tätä tärkeää kokousta häiritsemään tai muuten sabotoimaan ryyppäjäisiä.

Partioreittini kiersi talon takapihaa ympäri, ja talosta oli totta kai suorat näkymät takapihalle. Eipä siinä kuuliaisena jäksterinä muuta kuin rinkiä kiertämään. Varustus oli pakkasesta ja Masi-kyydistä johtuen hieman sekalainen. Lumipuvun alla oli 95-takki mallia hattivatti, sarkahousut, villapaita, kalsarit ynnä muuta. Hyvin tukeva olo siis, eikä viitseliäisyyttä keventää varustusta toimintoja vastaavaksi.

Melko pian vuoron alettua kävi ilmi, että virtsarakko oli ehkä liiallisesta ED:n juomisesta päässyt täyttymään ääriään myöten. Aivan sairas kusihätä, ja miten tuollaisella varustuksella menet käymään pihan ainoan kuusen takana kusella niin, että kukaan ei huomaa tapahtuvaa vartiorikosta? Ja vaikka olisi saanutkin käden jotenkin ujuteltua alimmaisten housujen sisäpuolelle, niin miten ujutat vehkeen kurkistamaan ulos sen verran että vedet eivät mene vaatteille? Ensin olisi pitänyt riisua lumipuvun takki, jotta lumipuvun housut henkseleineen saisi riisuttua ja puettua sotilaallisen ripeästi. Sarkahousut kaikessa jäykkyydessään olisivat jämähtäneet puolireiteen pitkävartisten nokialaisten varren yläpuolelle, ja pitkä toppatakkikin olisi pitänyt aukaista ja heittää liepeet taakse samalla kyynärpäillä kylkiä puristaen, jotta reitti olisi esteetön. Riittävän marginaalin saavuttamiseksi myös villapaidan ja poolon helmoja olisi syytä nostaa ylöspäin. Tässähän leuka ja rintakehän yläosa muodostavat vallan mainion puristimen.

Tunnin partioinnin ja keppuroinnin jälkeen asialle oli pakko tehdä jotain. Siinäpä Suomen sotilas sitten seisoi kuusen juurella niinkuin pikkupoika pissireissulla Paavo Tolosen Kevätaamussa: pylly paljaana, pili kädessä, leuka rinnassa, napa vilkkuen, lantio eteenpäin työnnettynä, housuille roiskien.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Jostain käsittämättömästä syystä tuli mieleen eräs muisto edelliseltä vuosikymmeneltä. Olin just eronnut ja päädyin lähtemään Pietariin lomalle. Yksin en ajatellut siellä olla, joten etsinkin ICQ-palvelusta seuraa edes yhdeksi baari-illaksi. Löysinkin nopeasti erään Olesyan, joka oli EF(English First)-koulussa opettajana. Monta juttua olisi tosta reissusta kerrottavana aina elämäni ensimmäisestä kerrasta prostituoidun kanssa, joka ei päättynyt orgasmiini, vaan meidän molempien kyyneliin, elämäni romanttisimpaan iltaan Pyhän Vasilin kirkon laitamilla, jossa ei kuitenkaan ollut mitään romanttista, mutta niistä ehkä joskus toiste jossain toisessa ketjussa ja itse asiaan.

Päädyin tämän Olesyan seuralaiseksi hänen kaverinsa häihin. Siellä tuli sitten vodkaa litkittyä ja hänen opettajakollegoidensa kanssa polteltua pilveä (olivat muuten fiksuimmat koskaan tapaamani venäläiset). Tästä ei Olesya tykännyt, mutta se ei nyt kuulu asiaan. Olin siinä sitten lopulta äärimmäisen "stoned" ja pian tuli mun vuoroni lausua nuorelle parille jotain. Nousin seisomaan vodka kädessäni valmiina kilisyttelemään puheenparteni jälkeen, mutta ainoat asiat mitä mielessäni kirjaimellisesti pyörivät olivat täysi tyhjyys ja koko maailma. Arviolta 80 juhlavierasta kääntyi innokkaina kuuntelemaan mitä tuntemattomalla vieraalla oli sanottavanaan. He tuijottivat ja odottivat ja odottivat ja tuijottivat pian jo hieman ihmetellen ja toisiaan epävarmasti vilkuillen. Havahduin Olesyan potkaistessa huomaamattomasti, mutta kivuliaasti jalkaani. Laiton käden sydämelleni ja pyysin valtavasti anteeksi kaikilta. Ei, en suinkaan kertonut totuutta jostain mielettömästä syystä, vaan valehtelin heille mielessäni pyörivän eräs suomalainen runo, joka oli kaunein missään kuulemani runo rakkaudesta ja uskollisuudesta ja kuinka täydellinen luottaminen toiseen rikkoo kaikki kahleet, mutta että en millään osannut tulkata sitä venäjäksi.

"Ei saatanan saatana!! Täällähän on vaikka kuinka monta kielenopettajaa paikalla. Aivan varmasti joku osaisi suomea ja häntä pyydettäisiin tulkiksi!". Huh, näin ei onneksi käynyt, vaan sain lempeitä ja ymmärtäviä katseita osakseni ja minua pyydettiin kirjottamaan tuo runo illan päätteeksi heidän vieraskirjaansa. Sanoivat myöhemmin kääntävänsä sen tutun suomenkielenopettajan luona.

No, arvatkaa nyt saatana minkä ikiaikaisen runonmitan mä siihen vieraskirjaan heti oman nimeni alle raapustin humalapilvipäissäni? Ja tottakai mä kirjotin siis nimeni siihen, jotta varmasti vuosienkin päästä voisivat etsiä mut netin syövereistä ja nauraa räkättää lapsiensa kanssa mulle.

Sehän meni näin:

"Paljon, paljon onnea vaan
Saanhan teille toivottaa"

Mitä mieltä tästä klassikosta olette?

Ei ihme, että venäläiset pitävät meitä vähän hitaina ja juntteina, kun kerran kaunein runommekin on tuollainen. Syyttäkää siis venäläisille kysyjille Venäjällä käydessänne kaikista venäläisten kuulemista suomalaisuuteen liittyvistä idioottimaisuuksista mystistä veli-Tulevatonia.

Edit: Ja nyt tajusin samalla mistä ihmeestä tää mieleen tuli. Jälleen on ero takana, suunnittelen ens kuuksi matkaa Pietariin ja juuri olen tässä ettimässä jotain mukavaa paikallista viettämään pari iltaa Eremitaasissa... Eissaatana! Nyt mantelitumake hälyttä jostain syystä! Ja juuri Eremitaasiin olen menossa tulevan ystäväni kanssa. Enkö muka ole!? Te...te... Haaskalinnut! Kuinka julkeatte edes ajatella minusta muuta! Eremitaasiin maanantaina ja ulos perjantaina. Näin on matkani menevä!

Ja kyllä, käyn sielläkin ihan oikeastikin.
 
Viimeksi muokattu:

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
P. Sihvonen näemmä vapautunut taas pelikiellostaan ja sivumennen kerennyt mainostaa kesällä alkavaa radio-ohjelmaansa ja nyt on vaatimaton oman egon kohotus menossa ketjussaan. No, tämä miehelle suotakoon kun nyt on maajoukkuevalmentajaa myöden tönitty miestä viime päivinä.
 

dorka

Jäsen
P. Sihvonen näemmä vapautunut taas pelikiellostaan ja sivumennen kerennyt mainostaa kesällä alkavaa radio-ohjelmaansa ja nyt on vaatimaton oman egon kohotus menossa ketjussaan. No, tämä miehelle suotakoon kun nyt on maajoukkuevalmentajaa myöden tönitty miestä viime päivinä.

Sama täällä. Tätä hupia tuskin kuitenkaan kauaa kestää. Ei varmaan kulu viikkoakaan kun kyseinen heppu taas nauttii vähintään kuukauden huilia Jatkoajasta.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Nyt hymyilyttää.

Istun täs junassa parranhaituvaiset pois ajettuna ja lippis väärinpäin. Ostin lipun sanoen vain päämääräni. Konnari siinä rupes vänkäämään, jotta lastenlipulla haluis mun matkustavan. Korjasin toki haluavani ikäiselleni sopivan lipun.

Aika hyvin 30-vuotiaalta.

Ole onnellinen,syntymäpäivät tänään ja pyysin työkavereita veikkaamaan yöllä paljon täytän. Vastauksena 30, vaan viidellä vuodella pieleen. Seuraavana aamuna äiti soittaa ja onnittelee puolivuosisadan täyttymisestä. Siitäkään ei enää puutu kuin neljännesvuosisata. Hivenen pisti hymyilemään, en oo ennen ajatellut että näyttäisin niin paljon vanhemmalta.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elton ja erku, Liigan taso laskenut- ketjussa. Herroista tulee mieleen lähinnä ne uskonnolliset fanaatikot, kenellä kuola lentää ja kasvot punehtuu kun joku sanoo ettei mitään jumalaa ole olemassa. Kauhea tarve vakuutella, miten Liiga on ihan turistisarja ja kaikki suuntaa nyt vain ja ainoastaan itään.

Uskotaanhan me.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Elton ja erku, Liigan taso laskenut- ketjussa. Herroista tulee mieleen lähinnä ne uskonnolliset fanaatikot, kenellä kuola lentää ja kasvot punehtuu kun joku sanoo ettei mitään jumalaa ole olemassa. Kauhea tarve vakuutella, miten Liiga on ihan turistisarja ja kaikki suuntaa nyt vain ja ainoastaan itään.

Uskotaanhan me.

Koita nyt sitten tällaisten kanssa keskustella...

Herra itse kiteyttää koko keskustelun.

Koskas muuten TOJ:n kakku päättyy? Ei sillä, että epäilisin Tovereiden akkujen kestävyyttä, mutta on kuitenkin tärkeä lenkki joukkueensa ykkösketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös