Mille naurat juuri nyt?

  • 13 246 835
  • 50 424

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perustele miksi.

Ootko tosissasi? No varmaan 20 kertaa kyseinen nimimerkki on vauhkonnut Helsingistä ja itsestään kolmen polven hesalaisena. Sitten nimimerkki Bismarck kävi vähän kaivelemassa tomukun vanhoja viestejä ja sieltähän paljastui, että hän onkin sieltä toispualt jokkee... ja senkin jälkeen tomukun rimpuilu jatkui. No viimeisimpänä tuo tomukko on tainnut muokata niitä vanhoja viestejään, mutta maine meni jo. Trolololoo!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
No hei jätkät...tää oli vain huumoria. Nou hätä ja silleen:D
Se on huumoria, kun joku "lipsauttaa" jörnivänsä vaimoaan joka joulu 20-centtisellä melalla, mutta trollaava kolmannen polven turkulainen on noiden Pulu- ja Helsinkiantipatioidensa kanssa oikeastaan aika surullinen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se on huumoria, kun joku "lipsauttaa" jörnivänsä vaimoaan joka joulu 20-centtisellä melalla, mutta trollaava kolmannen polven turkulainen on noiden Pulu- ja Helsinkiantipatioidensa kanssa oikeastaan aika surullinen.

Toisaalta on myös aika surullista, että niin moni lähti tämän trollin vedätykseen mukaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Toisaalta on myös aika surullista, että niin moni lähti tämän trollin vedätykseen mukaan.

Sekin on surullista, että tuollainen toiminta eli trollaaminen ja siihen mukaan lähteminen, on täällä nykyään niin yleistä että siitä on tullut normaalia. Generoihan se toki viestejä, mutta estää keskustelua.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tom ukku täsä päivää

Tässä kiekkomatsin jälkihöyryissä ja muissakin täpinöissä pintä settiä vielä.

Kaikkien aikojen väsyneimmistä nimimerkeistä puheenollen, olettaen että tämä kolmannen polven stadilainen tomukku olisikin ihan tosissaan kirjoittelunsa kanssa, tuli mieleen seuraava hahmo ja väsymätön jankkaaja vuosien takaa:

Kaikki palstalla tarpeeksi kauan pyörineet ja NHL-osiota lukeneet varmasti hyvin muistavat tuolta kauden 2003-04 tietämiltä suuren Colorado Avalanche-fanin ja armoitetun Pepsinlitkijän eli nimim. Jaymond Flurrien.

Kyseisen kaverin illasta ja päivästä toiseen vuodatetut Teemu Selänne-antipatiat oli niin vitun rasittavaa luettavaa, että nyt kun on näiden junnukisojen aikana valitettavasti saanut lueskella tämän tomukun juttuja niin tulee mieleen että olisiko tässä kyseessä Jaymond Flurrien poika joka on nyt siirtänyt atipatiat isältä pojalle ja seuraavaan Jokeri-sukupolveen eli Teemu Selänteestä Teemu Pulkkiseen.

J. Flurrie ei pitänyt Teemua juuri minään, mutta kuitenkin n. 99% kirjoituksistaan oli aina kuinka Teemu sitä ja Teemu tätä. Vähän kuin nyt on ollut Teemu Pulkkisen suhteen hieman lyhyemmässä mittakaavassa tällä tomukulla pienehkö fiksaatio jankata sataan kertaan sama asia pumpatuista reisistä ja helsinkiläisyydestä ikään kuin mikään ei riittäisi siitä samasta aiheesta.

Silloinhan aikanaanhan 2003-04 Selänne oli Flurrien mielestä häpeä Suomi-kiekolle, paukutteli vaan kehäraakkina pleksejä tienaten samalla liikaa rahaa ja oli jäänyt pelaajana pahasti mm. suosikkiverrokkinsa Milan Hejdukin kelkasta ja oli hyökkääjänä muistaakseni Dan Hinoten tasoa eikä yhtään enempää. Teemu ei kertakaikkiaan tehnyt mitään oikein sillä kaudella, oli ihan paska välillä sellaisissakin matseissa jossa ei edes pelannut ja huom! selitteli vaisuuttaan jollain polvivaivalla.. Muistan tarttuneeni tuolloin erityisesti jatkuvaan Milan Hejduk-vertailuun, ei millään tavalla väheksyen tsekkitähteä mutta mielestäni puhuttiin kuitenkin Teemun eduksi kokonaiskuvassa hieman eri kaliiperin pelimiehistä ja urasta sen kauden tahdista huolimatta. Enkä vissiin ihan väärässä ollut kun on vuosia mennyt ja voi katsella taaksepäin.

Eli ketjun aiheeseen liittyen tahdon nyt tarjota ns. viimeisen naurun ja jos nyt vanha kunnon Jaymond Flurrie jossain luet tätä niin huomauttaisin nyt 8 vuotta myöhemmin että tuolla kaudella toki Avalanchessa Hejduk vei Teemua tehopisteissä numeroin 35+40=75 vs. Teemun 16+16=32, mutta sen jälkeen tämä uransa jo vuoteen 2003 mennessä lopettamispisteeseen ajanut Suomi-kiekon häpeäpilkku Teemu Selänne on vienyt kaksikon tehovertailua aika hienosti:

Milan Hejduk työsulkukauden 2004/05 jälkeen:

481 matsia, 171+195 = 366 eli 0,76 ppg ja ihan hyvä tuokin.

Teemu "pleksit paukkuu" Selänne työsulkukauden 2004/05 jälkeen:

417 matsia, 196+229 = 425 eli 1,02 ppg

Ja vielä kerran ettei tule väärin ymmärretyksi, en vähättele Hejdukia kun otin tähän mukaan vaan tämä on ylistys Teemu "kudit pleksiin" Selänteelle ja samalla ketjun aiheen mukaisesti nauru Jaymond "Pepsi" Flurrielle joka vei tuon pakkomielteisen jankkaamisen jopa pidemmälle kuin tom "Pulkkisen pumpatut reidet" ukku.

Edit: Ei saatana, kaivoin tuon vanhan Avalanche-ketjun esiin kun piti hakea yksi suosikkilainauksistani joka jäi erityisesti mieleeni tuolloin. Sopii Teemu Selänteen kuvaukseksi niin pelaajana kuin ihmisenäkin kuin nenä päähän, vittu että olitkin kujalla Jaymond.

"On varmasti hienoa käydä sanomassa et "Moi. Mä oon Selänteen Teukka ja mä pilasin suomalaisten maineen kovana työntekijänä" - Jaymond Flurrie 25.1.2004
 

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Näin junnujen välierätappion jälkeen tuli elävästi mieleen tämä hupiselostus, joten nauretaan nyt videon ohessa sille, miten useasti näin onkaan käynyt.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Ootko tosissasi? No varmaan 20 kertaa kyseinen nimimerkki on vauhkonnut Helsingistä ja itsestään kolmen polven hesalaisena.

Onhan se ihan kauheaa, että joku väittää olevansa hesalainen eikä olekaan. Siitähän kaikki HIFK-fanit ja muut savolaiset vetää sellaiset kalakukot sieraimiin, että kyseinen nimimerkki on välittömästi poistettava palstalta.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Onhan se ihan kauheaa, että joku väittää olevansa hesalainen eikä olekaan. Siitähän kaikki HIFK-fanit ja muut savolaiset vetää sellaiset kalakukot sieraimiin, että kyseinen nimimerkki on välittömästi poistettava palstalta.

Kaverihan väitti olevansa stadilainen ja stadilaisempi kuin muut ko ketjuun kirjoitelleet. Hesalaisella ja stadilaisella on muuten vissi ero, vaikka sä (toki myös macnevis tuossa alempana) et sitä välttämättä tunnustaisikaan. Lähinnähän kaverille on naureskeltu. Niin myös minä, niinkuin tämänkin ketjun henkeen kuuluu, jottei vallan offtopiciksi mene. Kai siellä joku tosin on itkenytkin, kun on kuulemma surullistakin ollut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kaverihan väitti olevansa stadilainen ja stadilaisempi kuin muut ko ketjuun kirjoitelleet. Hesalaisella ja stadilaisella on muuten vissi ero
Ehkä tomukku on hesalainen kolmannessa polvessa. Sen ukki ja isukkikin ovat käyneet kerran junalla Stadissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Shokkiuutinen: joku valehteli internetin keskustelupalstalla. Kukaan ei koskaan ennen ole niin tehnytkään.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Hesalaisella ja stadilaisella on muuten vissi ero, vaikka sä (toki myös macnevis tuossa alempana) et sitä välttämättä tunnustaisikaan.

Niinhän sillä kuulemma on. Stadilainen asuu sporareitin varrella, ja hesalaisia on kaikki Karkkilasta eteenpäin.

Tässä lähinnä naurattaa se, että joku väitti olevansa helsinkiläinen, eikä olekaan, niin se pitää heti poistaa palstalta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Shokkiuutinen: joku valehteli internetin keskustelupalstalla. Kukaan ei koskaan ennen ole niin tehnytkään.

Ei kyllä tule mieleen, että kukaan olisi tehnyt sen noin huonosti. Varsinkin tuo oman nimimerkin vääntäminen oikeaksi nimeksi oli muikea tempaus kun ei sitä muodostunutta sukunimeä ole olemassakaan.

Minä olen muuten Ben Icio, kolmannen polven söörmarkkulainen. Voitte tarkistaa enirosta salaiset yhteystietoni.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kyllä tule mieleen, että kukaan olisi tehnyt sen noin huonosti. Varsinkin tuo oman nimimerkin vääntäminen oikeaksi nimeksi oli muikea tempaus kun ei sitä muodostunutta sukunimeä ole olemassakaan.

Minä olen muuten Ben Icio, kolmannen polven söörmarkkulainen. Voitte tarkistaa enirosta salaiset yhteystietoni.

Naurettavinta tässä on se, että porukka lähtee mukaan tällaiseen vedätykseen ja uskoo trollin olevan tosissaan.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Uudelle 1 lk:n Jää veivi -postimerkille (kuva liitteenä)
 

Liitteet

  • jää veivi postimerkki.jpg
    jää veivi postimerkki.jpg
    31,8 KB · kertaa luettu: 1 662

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kyllä tule mieleen, että kukaan olisi tehnyt sen noin huonosti. Varsinkin tuo oman nimimerkin vääntäminen oikeaksi nimeksi oli muikea tempaus kun ei sitä muodostunutta sukunimeä ole olemassakaan.
Sehän nyt oli oikeasti jo huikea läppä, vaikka ei sellaiseksi välttämättä ollut tarkoitettu. Mutta se olikin ainakin huvittava kohta ko. episodissa. Pahinta olivat ne suivaantuneet (pääosin) Jokeri-fanit, jotka toinen toisensa perään lankesivat viritettyyn träppiin kuin päättömät kanat. Surkuhupaisaa suorastaan, sillä ne olivat lähinnä nämä päättömät kanat, jotka tekivät koko ketjusta lukukelvottoman.
 

Nick Neim

Jäsen
Minä olen muuten Ben Icio, kolmannen polven söörmarkkulainen. Voitte tarkistaa enirosta salaiset yhteystietoni.

Ja minä myös kirjoitan oikealla nimelläni. Tarkistakaa vaikka kirkon kirjoista jos ette usko.

Tom Ukkumaisesti pitää toki vielä loppuun todeta vapaa lainaus: "Minä kirjoitan omalla nimelläni, joten tekisittekö kiitos samoin."

Hieno perustelu. Koska mäkin, niin säkin. Eihän tää ollutkaan anonyymi keskustelupalsta.

Ja jos jäi epäselväksi, nauran edelleen trollille. Hauskaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Nauran ihmisille, jotka pitävät minua maanpetturina kun en uskonut missään vaiheessa Granlundin olevan positiivisessa mielessä ratkaisupelaaja. En toki odottanut tuollaistakaan ratkaisua, mutta nyt naurattaa tuo ruottalaisten tekemä kuittivideo kera Mertarannan. Ei tää on niin vakavaa jäbät! Oikea joukkue voitti ja Granlundin jäätyminen oli vaan plussaa jos kerran Ruotsin piti voittaa. Saa ilmaveivi-ihainnoijat ihmeteltävää. Mikke on jumala... *tirsk*
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Nauran ihmisille, jotka pitävät minua maanpetturina kun en uskonut missään vaiheessa Granlundin olevan positiivisessa mielessä ratkaisupelaaja. En toki odottanut tuollaistakaan ratkaisua, mutta nyt naurattaa tuo ruottalaisten tekemä kuittivideo kera Mertarannan. Ei tää on niin vakavaa jäbät! Oikea joukkue voitti ja Granlundin jäätyminen oli vaan plussaa jos kerran Ruotsin piti voittaa. Saa ilmaveivi-ihainnoijat ihmeteltävää. Mikke on jumala... *tirsk*

Tähän voi mitenkään Miken erinomaisia otteita muutamalta kaudelta väheksymättä ainakin osaltaan yhtyä. IFK:n laatikolla Mikke ei rankkarissaan jäätynyt, vaan sen sijaan saa propsit, koska "uskalsi todella tiukassa paikassa yrittää huomattavan vaikeaa finttiä".

Loistavastihan kundi pelaa, ja hänen kohdallaan tämä epäonnistuminen on pääsääntöisesti se säännön vahvistava poikkeus.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kyllä tule mieleen, että kukaan olisi tehnyt sen noin huonosti. Varsinkin tuo oman nimimerkin vääntäminen oikeaksi nimeksi oli muikea tempaus kun ei sitä muodostunutta sukunimeä ole olemassakaan.
Täältä voi jatkossa tarkistaa trollien keksimät nimet jos alkaa epäilyttää: Vrk:Vrekisterikeskus

Kovaa settiä kieltämättä "kolmannen polven stadilaiselta" :)
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ja minä myös kirjoitan oikealla nimelläni. Tarkistakaa vaikka kirkon kirjoista jos ette usko.


Olet vain paska trolli! Tarkistin väestörekisterikeskuksesta ja siellä kerrottiin että Suomessa ei ole ketään jonka sukunimi olisi Runk... Kohta varmaan väität olevasi kolmannen polven stadilainen? Noh, sitä sinä et varmastikkaan ole, koska valehtelit jo kerran saatana! Taidanpa kaivaa kaikki viestisi esiin ja alkaa dissata sinua täällä julkisesti, "Kari Runk".


läppä oli, bro. En mä ees tarkistanu:)

Terv. Sam Bovais
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös