Mille naurat juuri nyt?

  • 13 193 043
  • 50 351

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
"Minä taas veikkaan että uusi toimittajasukupolvi on vähän pihalla ja yllättyy itse näistä. Kirjoittelevat siksi kun luulevat että kaikki on yhtä avuttomia."
Uskoisin samaan ja noin on tehty jo ennen kuin neiti/rouva Paljakka on edes syntynyt.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
"Lievää kehitystä on optimistisimmilla havaittavissa: KHL:ssä Jokereiden kesäloma alkoi jo helmikuussa, mutta Mestiksessä vasta maaliskuussa? "
Iltapaskojen kommentiosiossa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
"Lievää kehitystä on optimistisimmilla havaittavissa: KHL:ssä Jokereiden kesäloma alkoi jo helmikuussa, mutta Mestiksessä vasta maaliskuussa? "
Iltapaskojen kommentiosiossa.
Jos oikein positiiviseksi ryhtyy, niin onhan tuo toki edistystä viime vuosiin.

Jos ketjun aiheeseen mennään, niin kieltämättä suuta kyllä pieneen virneeseen vetää, kun Jokerit palasi kotimaan sarjoihin 10 vuoden harharetken jälkeen, niin yksi asia on kuitenkin pysynyt muuttumattomana eli Jokerit aloittaa kesälomansa jo hyvissä ajoin ennen maaliskuun loppua.

Ja vahvasti näyttää nyt siltä, että saavat jossain vaiheessa ensi viikkoa peliseuraa rannalle toisesta, suuresta ja mahtavasta helsinkiläisorganisaatiosta. Sen toteutuminen vain lisäisi omaa hymyn leveyttä, mutta sen otteluparin lopputulema on vielä kuitenkin vielä hämärän peitossa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos oikein positiiviseksi ryhtyy, niin onhan tuo toki edistystä viime vuosiin.

Jos ketjun aiheeseen mennään, niin kieltämättä suuta kyllä pieneen virneeseen vetää, kun Jokerit palasi kotimaan sarjoihin 10 vuoden harharetken jälkeen, niin yksi asia on kuitenkin pysynyt muuttumattomana eli Jokerit aloittaa kesälomansa jo hyvissä ajoin ennen maaliskuun loppua.

Ja vahvasti näyttää nyt siltä, että saavat jossain vaiheessa ensi viikkoa peliseuraa rannalle toisesta, suuresta ja mahtavasta helsinkiläisorganisaatiosta. Sen toteutuminen vain lisäisi omaa hymyn leveyttä, mutta sen otteluparin lopputulema on vielä kuitenkin vielä hämärän peitossa.
Tuli tämä mieleen:
"
Veikkaajan kausiopas 2011-2012:
Rikkaat Helsinkiläisjoukkueet ovat vihdoin saaneet myös urheiluasiansa kuntoon. Se on koko liigaa kutkuttava uutinen, mutta sisältää myös uhan: HIFK ja Jokerit ovat vasta alkaneet repiä kaulaa muihin, ja vaarana on, että ne eristäytyvät muutamassa vuodessa omaksi saarekkekseen Suomen kiekkokartalla."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Valmiimpi kesälomille joo :D

Hienosti ainakin jinxasi Tapparan SaravonPekkaPekkaPekkaSaravonPekkaPekkaPekka
 

Liitteet

  • Screenshot_20240323_225454.jpg
    Screenshot_20240323_225454.jpg
    69,9 KB · kertaa luettu: 309

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tuli tämä mieleen:
"
Veikkaajan kausiopas 2011-2012:
Rikkaat Helsinkiläisjoukkueet ovat vihdoin saaneet myös urheiluasiansa kuntoon. Se on koko liigaa kutkuttava uutinen, mutta sisältää myös uhan: HIFK ja Jokerit ovat vasta alkaneet repiä kaulaa muihin, ja vaarana on, että ne eristäytyvät muutamassa vuodessa omaksi saarekkekseen Suomen kiekkokartalla."

Espoon Blues on ollut yhtä monta kertaa finaaleissa 2000-luvulla kuin HIFK.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään oli aamusta vesikatko ja yllättäen iski paskahätä. Tosin odotin, ettei paskahätä iskisi aamusta, kun yövuorojen jälkeen yleensä rytmi vaihtuu paskomisessakin. Mutta olin tällä kertaa väärässä...

Vessapaperikin oli näköjään loppunut aamulla lasten toimesta ja siinä sitä sitten istutaan pöntöllä miettien, että millä perseensä pesee ilman vettä tai paperia. Mielessä kävi, että vedänkö likaisen sukan käteen ja rassaan pöllönsilmän puhtaaksi sillä...No onneksi vettä tuli edes sen verran että sai vähän kasteltua ja kun itse jööti tuli puhtaasti ulos, niin ei jäänyt siivottavaa juurikaan.

Elämä on jännittävää, välillä.
 
No nyt on Iltasanomat uutisoinut todella yllättävän uutisen kansan ihmeteltäväksi.

Tutkimus: Yllättävä tieto EU-vaaleissa äänestämisestä​

Kokoomusta kannattavat arvostavat EU-vaaliehdokkaassa keskimääräistä enemmän kielitaitoa, koulutustausta ja kokemusta, perussuomalaisia kannattavat keskimääräistä vähemmän.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Tänään oli aamusta vesikatko ja yllättäen iski paskahätä. Tosin odotin, ettei paskahätä iskisi aamusta, kun yövuorojen jälkeen yleensä rytmi vaihtuu paskomisessakin. Mutta olin tällä kertaa väärässä...

Vessapaperikin oli näköjään loppunut aamulla lasten toimesta ja siinä sitä sitten istutaan pöntöllä miettien, että millä perseensä pesee ilman vettä tai paperia. Mielessä kävi, että vedänkö likaisen sukan käteen ja rassaan pöllönsilmän puhtaaksi sillä...No onneksi vettä tuli edes sen verran että sai vähän kasteltua ja kun itse jööti tuli puhtaasti ulos, niin ei jäänyt siivottavaa juurikaan.

Elämä on jännittävää, välillä.
Elämä on jännittävää, ja on aina kiva kuulla näitä ihmisten arkisia haasteita ja sitä kuinka niistä kuitenkin selvitään voittajina!
 

sammakkosaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Minä taas veikkaan että uusi toimittajasukupolvi on vähän pihalla ja yllättyy itse näistä. Kirjoittelevat siksi kun luulevat että kaikki on yhtä avuttomia."
Uskoisin samaan ja noin on tehty jo ennen kuin neiti/rouva Paljakka on edes syntynyt.
Siis mitä ihmettä? Miksi tehdä asia noin hankalasti ja liata sekä leikkuuveitsi että levitysveitsi. Taannoin kun ostin maksamakkaraa, leikkasin saksilla päädystä auki ja sieltä sitten tursotin maksamakkaraa leivälle jonka levitin. Ja niin olen aina tehnyt.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen katsellut (sivusilmällä!!!) maikkarin Kolmiodraama-rakkausrealityä ja pakko sanoa että siinä miesssukupuolta edustava Sami on kyllä meidän jokaisen sankari. Kannattaa katsoa jo ihan tämän takia, varsinkin naisseurassa.

Sami pyrkii aktiivisesti osoittamaan, kuinka alhaalla rimaa oikein pystyy pitämään, että nainen vielä jaksaa katsella. Ja Sami pudottaa vielä senkin riman. Onko se Leikolan vitsi jossa pyritään olemaan niin mulkku, että muija melkein lähtee mutta ei ihan. Sami tekee juuri sitä, tositeeveessä.

Aivan uskomattoman töykeää käytöstä siis in Finnish television, ja eiköhän se daamikin ole jo luovuttanut, mutta hänellä on sentään jonkinlaiset käytöstavat ja käsitys siitä että tämä näytetään telkkarissa. Sami taas näyttää siltä kuin olisi koko ajan joku aivan massiivinen migreenikohtaus päällä kun murjottaa menemään sohvannurkalla kännykkä kädessä ja murahtelee töykeyksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös