Mille naurat juuri nyt?

  • 13 196 276
  • 50 354

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tsetseenipomo Kadyrov on määritellyt, että valtakunnassa soitettavalla musiikilla on oltava oikea tempo:
"Tästä lähtien kaikkien musiikillisten, laulullisten ja koreografisten teosten on vastattava tempoltaan 80–116 iskua minuutissa, Tšetšenian kulttuuriministeriö ilmoittaa."
Kulttuuriministeri selvinnee valvontatyöstä helposti - ainakin nimen perusteella: Musa Dadajev
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jimssin viimeaikaiset myynnit vaikka ei oikeasti edes ole naurun paikka.
 

Liitteet

  • WhatsApp Image 2024-04-10 at 19.24.27.jpeg
    WhatsApp Image 2024-04-10 at 19.24.27.jpeg
    32 KB · kertaa luettu: 369

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Katselin tossa marketissa tunti takaperin salaateita, kunnes tämä kiinnitti huomioni:
 

Liitteet

  • Snapchat-1229589223.jpg
    Snapchat-1229589223.jpg
    1,4 MB · kertaa luettu: 363

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pakkomielteiset aasinsillat vihervasemmistoon ja wokeen

Osa 3567: Modeketju.
Hirveän määrän vääriä mielipiteitä tuo keskustelu sisältää. Mutta @hooceebruins sanoit siellä, että sinusta ei saa käyttää sanaa hippi. Ymmärrän, että nykyään tuohon sanaan liittyy paljon negatiivista ja siitä on tehty tietynlainen haukkumasana, mutta itse pidän hippiä edelleen myönteisenä asiana. Hippi on sellainen kaikille hyvää tarkoittava ja ihmisiä rakastava tyyppi, joka kyllä ymmärtää maailman raadollisuuden, mutta pyrkii silti elämään kuten haluaisi kaikkien elävän. Enivei, lupaan etten itse nimitä sinua hipiksi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hirveän määrän vääriä mielipiteitä tuo keskustelu sisältää. Mutta @hooceebruins sanoit siellä, että sinusta ei saa käyttää sanaa hippi. Ymmärrän, että nykyään tuohon sanaan liittyy paljon negatiivista ja siitä on tehty tietynlainen haukkumasana, mutta itse pidän hippiä edelleen myönteisenä asiana. Hippi on sellainen kaikille hyvää tarkoittava ja ihmisiä rakastava tyyppi, joka kyllä ymmärtää maailman raadollisuuden, mutta pyrkii silti elämään kuten haluaisi kaikkien elävän. Enivei, lupaan etten itse nimitä sinua hipiksi.

Tänne mahtuu!


 

444

Jäsen
Hirveän määrän vääriä mielipiteitä tuo keskustelu sisältää. Mutta @hooceebruins sanoit siellä, että sinusta ei saa käyttää sanaa hippi. Ymmärrän, että nykyään tuohon sanaan liittyy paljon negatiivista ja siitä on tehty tietynlainen haukkumasana, mutta itse pidän hippiä edelleen myönteisenä asiana. Hippi on sellainen kaikille hyvää tarkoittava ja ihmisiä rakastava tyyppi, joka kyllä ymmärtää maailman raadollisuuden, mutta pyrkii silti elämään kuten haluaisi kaikkien elävän. Enivei, lupaan etten itse nimitä sinua hipiksi.
Mä ainakin olen pesunkestävä hippi. En tosin oikeastaan pidä ihmisistä, ihan vain muutamasta kaikista läheisimmästä, mutta noin muuten en vain tykkää. Käyn myös töissä, joten siltäkään osin en täytä kaikkia kriteerejä, joita siihen haukkumasanana helposti yhdistetään. Homssuinen toki olen, ehkä jopa resuinen; kaukana ovat etenkin henkisesti ne ajat, kun patsastelin Helsingin kaduilla puku päällä tosi tärkeänä. Hippinä on ihmisen hyvä olla.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura

Firma näköjään vaihtanut nimeä. En tiedä onko brändiuudistus mietitty ihan loppuun. Mutta pitääkin kokeilla lisätä bongivettä seuraavan kerran kun kokkaa, varmasti tulee touch of taste.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En juuri nyt, mutta eilen Arlandassa terminaali 2:n ravintolassa istuessa nauratti, kun Nalle Wahlroos pamahti sinne helvetin tärkeän näköisenä. Kiersi tahdikkaalla askelluksella koko ravintolan läpi ja samalla vaimo kipitti perässä. Selkeästi etsi sitä T2:n maailman paskinta loungea, mutta hänen tärkeä habitus kyllä huvitti.

Meinasin vinkata ettei kannata mennä sinne loungeen, koska siellä tulee lähinnä huono mieli, mutta sitten ajattelin, että antaa Nallen itse hakea kokemukset.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Tuossa katselin Suuri Seikkailu ohjelmaa.
Siinä on käynyt pikku moka tuossa kaksintaistelu-osiossa.
Voittajan tietää jo ennen kaksintaistelua.
Edellisviikolla oranssitakkinen läiskäisi voittopussukan pöytään, taustalla oli vihreät kapulat seinällä ja pussukka edelleen noutokoukussa, oranssi voitti sen kilpailun.
Tänään näytettiin miten voittopussukat asetetaan pölkyille 3kpl, oli siinä oranssit pussit, no yllätys, oranssi voitti taas!

Hyvin ne vetää!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nyt saa ilmeisesti kaupasta ostettua Halvan Nato-karkkeja.
Meikäläinen suosii vain yhtä Nato-aiheista suun kautta nautittavaa tuotetta ja se on nestemäistä.
 

Liitteet

  • OTAN!.jpg
    OTAN!.jpg
    667,5 KB · kertaa luettu: 118

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Lauri Tähkä a.k.a Jarkko Suo päättää uransa kesällä. Jäähyväiskeikoista yksi on Bolt -arenalla 7.9.

Tilaa saa tehdä Vaahteraliigan loppuottelu joka siirtyy lauantailta sunnuntaille...

linkki Ilta-sanomat
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hymähdin tälle roskasivuston otsikolle, jonka perusteella voisi saada hieman väärän kuvan ko. pelaajahankinnasta

 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Selasin MTV Katsomon leffatarjontaa, ja vastaan tuli 11 Bruce Willisin elokuvaa tältä vuosikymmeneltä. On se hyvä että kiekon lisäksi tilaukseen kuuluu muutakin laatukamaa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240417_171405_Letterboxd.jpg
    Screenshot_20240417_171405_Letterboxd.jpg
    844,5 KB · kertaa luettu: 124

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Selasin MTV Katsomon leffatarjontaa, ja vastaan tuli 11 Bruce Willisin elokuvaa tältä vuosikymmeneltä. On se hyvä että kiekon lisäksi tilaukseen kuuluu muutakin laatukamaa.
Aikamoista huttua mies kyllä joutui eläkerahojensa eteen tekemään, jos ja kun sairaus ei enää antanut myöten työskennellä megatuotannoissa. Ja jäi siitä eläkkeestä nauttiminenkin, kun taudin pirulainen iski. Action-genren ykköskenttäläinen kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös