Mille naurat juuri nyt?

  • 13 190 200
  • 50 336

Ralph

Jäsen
Joku nevöhööd sentteri tehnyt KHL:ssä tyyliin 46:ssa pelissä 11 pistettä, ja on sitten tähtipelaaja.
Se ei ole Jatkoajan tai Rissasen ongelma, jos et itse seuraa Liigaa. Jos et ole ennen kuullut pelaajasta, joka viime kaudella valittiin Liigan parhaaksi sentteriksi, on siitä turha syyttää Jatkoajan toimitusta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jatkoajan uutiselle "tähtipelaaja palaa Kalpaan". Joku nevöhööd sentteri tehnyt KHL:ssä tyyliin 46:ssa pelissä 11 pistettä, ja on sitten tähtipelaaja.

En tosiaan tiennyt, että nuo "uutiset" voi helposti piilottaa asetuksista, mutta toimii loistavasti. Hienoa huomata, että klikkipaska on pesiytynyt kivasti Suomen Parhaaseen Jääkiekkomediaan.

Oikeampi otsikko olisi luonnollisesti ollut "[PELAAJAN NIMI] palaa KalPaan".

Mutta kun ei.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Se ei ole Jatkoajan tai Rissasen ongelma, jos et itse seuraa Liigaa. Jos et ole ennen kuullut pelaajasta, joka viime kaudella valittiin Liigan parhaaksi sentteriksi, on siitä turha syyttää Jatkoajan toimitusta.
Erittäin hyvin sanottu siellä takaa!
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Se ei ole Jatkoajan tai Rissasen ongelma, jos et itse seuraa Liigaa. Jos et ole ennen kuullut pelaajasta, joka viime kaudella valittiin Liigan parhaaksi sentteriksi, on siitä turha syyttää Jatkoajan toimitusta.

Mut siis 11 pojoo 46:ssa pelissä!
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Koska ei tehnyt erikoisia tehoja toisessa paremmassa liigassa, ei voi olla tähti Liigassa? Henrik Haapala allekirjoittaa näkemyksen.

No ime sää vaikka parsaa. Kyl mä saan tässä ketjussa nauraa, jos hehkutetaan tähtipelaajaksi jotain kymmenen pistettä kaudessa tehnyttä pelaajaa, jos se sattuu mua naurattamaan.
 

Ralph

Jäsen
No ime sää vaikka parsaa. Kyl mä saan tässä ketjussa nauraa, jos hehkutetaan tähtipelaajaksi jotain kymmenen pistettä kaudessa tehnyttä pelaajaa, jos se sattuu mua naurattamaan.
Toki saat nauraa mille haluat, mutta saan minäkin kommentoida ja nauraa, jos viime kaudella Liigan all-stars-sentteriksi valittu ei jonkun mielestä ole tähtipelaaja.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Toki saat nauraa mille haluat, mutta saan minäkin kommentoida ja nauraa, jos viime kaudella Liigan all-stars-sentteriksi valittu ei jonkun mielestä ole tähtipelaaja.

Tottakai saat, mutta en havainnut nauramista, vaan anaalikipua Haapalan puolesta.
 

Ralph

Jäsen
Tottakai saat, mutta en havainnut nauramista, vaan anaalikipua Haapalan puolesta.
Nyt minua naurattaa, miten väärässä voi joku olla ja luulla, että minulla olisi jotain "anaalikipua" Haapalan puolesta. Kyseessä ehkä viimeinen pelaaja, jonka "kohtelu" minua häiritsisi.

Mutta sinun logiikallasi Haapalaa ei saa kutsua tähtipelaajaksi. Tai saa, mutta naurat asialle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nauratti, kun tuli mieleen Toni Wirtanen. Milloin siitä tuli tommonen Röyhkän Kaken ja Hectorin tasoinen itseään täynnä oleva mulkku? Apulanta-museo? Hauska on kans Tonin nainen. Ja he yhdessä. Ihan kakea.
 
Meinasin laittaa letkautusketjuun, mutta eihän tuo mikään letkautus ollut.

No joka tapauksessa, naurahdin ääneen kun luin ketjua TPS:n huhuista. Siellä nimimerkki Lapa11 kertoo kuulemansa huhun, jonka nimimerkki Zodiac ampuu varsin ala-arvoisesti alas kyseenalaistaen koko jutun. Vuotta myöhemmin Lapa11 palaa asiaan IS:n jutun kera, jossa sama asia vahvistetaan. Nimimerkki Zodiac repii tästä täysin pelihousunsa ja jatkaa noloa arvosteluaan.

Homma lähtee tästä viestistä ja jatkot täällä.

Nauran siis nimimerkille Zodiac.

laitetaan vielä tägit @Lapa11 ja @Zodiac
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mängimies ratsastaa paikalle miekka ojossa ja voiton hurmiossa. Jos noin pienestä saa orkut niin mikä siinä. Arvostan nimimerkkiä Lapa11 erittäin paljon mutta jos siittolaan tullaan niin kannattaa tuoda se ori mukana. Voisko olla myös niin että joku noista kolmesta papasta jatkais ja tuo IS:n mainostama avioliitto oiskin paskapuhetta?

Mutta nauran Mängimiehen huumorintajulle silti.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Meinasin laittaa letkautusketjuun, mutta eihän tuo mikään letkautus ollut.

No joka tapauksessa, naurahdin ääneen kun luin ketjua TPS:n huhuista. Siellä nimimerkki Lapa11 kertoo kuulemansa huhun, jonka nimimerkki Zodiac ampuu varsin ala-arvoisesti alas kyseenalaistaen koko jutun. Vuotta myöhemmin Lapa11 palaa asiaan IS:n jutun kera, jossa sama asia vahvistetaan. Nimimerkki Zodiac repii tästä täysin pelihousunsa ja jatkaa noloa arvosteluaan.

Homma lähtee tästä viestistä ja jatkot täällä.
Jotenkin tuosta Zodiacin rimpuilusta tulee mieleen tämä Monty Python -sketsi. Thats is barely a flesh wound!
Monty Python-The Black Knight - YouTube
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mielensä pahoittamiselle joidenkin ihan ihmeellisten perusteluiden kera MM-Suomi-ketjussa. Nyt yksi jo sanoi, ettei mitään edustuskieltoja kannata, mutta sitten "perusteli" heti perään miksi kuitenkin kannattaa. Eihän nuo enää tiedä edes mitä mieltä olisivat.
 
Mängimies ratsastaa paikalle miekka ojossa ja voiton hurmiossa. Jos noin pienestä saa orkut niin mikä siinä. Arvostan nimimerkkiä Lapa11 erittäin paljon mutta jos siittolaan tullaan niin kannattaa tuoda se ori mukana. Voisko olla myös niin että joku noista kolmesta papasta jatkais ja tuo IS:n mainostama avioliitto oiskin paskapuhetta?

Mutta nauran Mängimiehen huumorintajulle silti.

10/10, etenkin tuo huumoriosuus.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tälle Hesarin uutiselle.

Joku narkkari tässä varmaan hädässään on ollut asialla, eikä saisi nauraa, mutta mahdottoman paljon tämä silti naurattaa:

"Poliisi otti kiinni alle 30-vuotiaan miehen, joka yritti myydä väkisin kirjojaan kirjakaupalle Helsingin Kampissa tiistaina.

Kun kirjakauppa ei halunnut ostaa miehen kaupittelemia kirjoja, mies suuttui. Epäilty vei kätensä nahkatakin povitaskulle ja ilmoitti uhaten, että käy huonosti, jollei kirjoja osteta.

Myyjät eivät aluksi suostuneet ostamaan miehen kirjoja, sillä he epäilivät niiden olevan anastettuja. Lopulta uhkausten jatkuttua myyjät päätyivät kuitenkin ottamaan kirjat vastaan ja antamaan miehelle niistä rahaa.

Rahat saatuaan mies levitti takkinsa ja huusi, ettei hänellä ollutkaan asetta, ja poistui myymälästä."
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tälle Hesarin uutiselle.

Joku narkkari tässä varmaan hädässään on ollut asialla, eikä saisi nauraa, mutta mahdottoman paljon tämä silti naurattaa:

"Poliisi otti kiinni alle 30-vuotiaan miehen, joka yritti myydä väkisin kirjojaan kirjakaupalle Helsingin Kampissa tiistaina.

Kun kirjakauppa ei halunnut ostaa miehen kaupittelemia kirjoja, mies suuttui. Epäilty vei kätensä nahkatakin povitaskulle ja ilmoitti uhaten, että käy huonosti, jollei kirjoja osteta.

...."

Tämä olisi ollut aivan maaginen uutinen mikäli mies olisi vielä kirjoittanut kaupittelemansa kirjat itse. "Epäonnistunut kirjailijanalku pakotti kirjakaupan ostamaan hengentuotoksiaan." "Te ette ymmärrä taiteeni suuruutta!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös