Mille naurat juuri nyt?

  • 13 187 398
  • 50 330

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä olisi ollut aivan maaginen uutinen mikäli mies olisi vielä kirjoittanut kaupittelemansa kirjat itse. "Epäonnistunut kirjailijanalku pakotti kirjakaupan ostamaan hengentuotoksiaan." "Te ette ymmärrä taiteeni suuruutta!"

Sama tuli itselläkin mieleen (Timo Hännikäinen ei kyllä taida edes näyttää alle kolmikymppiseltä). Eihän uutinen sinällään tuotakaan teoriaa täysin sulje pois, mutta tuskinpa toimittaja olisi malttanut olla sitä kertomatta, jos olisi olleet myyjän itse kirjoittamia kirjoja.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nauran sille, että avovireinen Landola saa jälleen kyytiä. Sepi Kumpulanen tulee uuden albuminsa kanssa maamme musiikkitaivaalle. Kyllähän tuosta levyltä varmasti pari biisiä löytyy radiorenkutukseenkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nauran sille, että avovireinen Landola saa jälleen kyytiä. Sepi Kumpulanen tulee uuden albuminsa kanssa maamme musiikkitaivaalle. Kyllähän tuosta levyltä varmasti pari biisiä löytyy radiorenkutukseenkin.
Jäisköhän tällä kertaa Sipolle itsellekin vähän taskunpohjalle. Muistanko oikein kun muistelisin että aikanaan "manageri" otti alkuun Sepin siipiensä suojaan ikäänkuin kännissä ja läpällä. Sitten kun alkoi menestystä tulemaankin niin nekin vähäisehköt hillot meni mänitserin taskuun. Ja keikoilta Sepille ei paperivaluuttaa edes maksettu. Ei ees pyytäny kuhan oli kaljaa. Ja makkaraa. Vieläköhän on tukityöllistettynä talonmiehen hanslankkarina?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja keikoilta Sepille ei paperivaluuttaa edes maksettu. Ei ees pyytäny kuhan oli kaljaa. Ja makkaraa. Vieläköhän on tukityöllistettynä talonmiehen hanslankkarina?

Ainakin jossain vaiheessa halusi palkkioksi hesen hampurilaisia.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olisko kumminkin Puolalaista menoa? Ei muuten mitään käsitystä, mutta tasan ainoa tietämäni puolankielen sana kurwa toistui siinä aika monta kertaa.
 

Stigu

Jäsen
Olin Keskiviikkona Pasilan kirjastossa, varmaan toista kertaa elämässäni. Kun astuin ulos, niin vastaan tuli sellainen laiha, hintahtavan näköinen sotkuinen hippi, jolla oli huulipunaa huulissa, oli tainnut hieman mennä ohikin. Tuo ei vielä naurattanut mutta tuon hipsterin perse oli niin leveä, ettei se meinannut mahtua Kirjaston ovesta sisään. Siis oikeasti, en ole ikinä nähnyt noin leveää persettä miehellä, sen housut oli vielä mallia lökäpöksy niin että vähintään 5 sentin levyinen persvako loisti vähintään 20 sentin pituudelta kevätauringon paisteessa. Oli pakko kääntyä katsomaan sitä kun se korisi ja yritti mahtua kirjaston ovesta sisään.

Hieman hymyilytti. Tai itse asiassa nauratti avian saatanasti. Kyllä voi pienet asiat pelastaa päivän.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisko kumminkin Puolalaista menoa? Ei muuten mitään käsitystä, mutta tasan ainoa tietämäni puolankielen sana kurwa toistui siinä aika monta kertaa.

Voi hyvinkin olla. Mutta toimii täydellisesti myös ilman ääniä, kovaääninen keskustelu luo korkeintaan tunnelmaa sankarin zenmaisella tyyneydellä suorittamalle haastavalle pukeutumistehtävälle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei helvetti, tuntuu taas syntiseltä. Vaimo on ripittäny mua jos jonnin kerran, mutta aina syyllistyn samaan. Syytän jotain tahdosta riippumatonta sairautta. Pää tahtoo aina kääntyä joka kevät kun naaraat tulee aina vaan seksikkäämmiksi. Miksen mää muka voi pitää silmiäni pois niistä pyllyistä...? No koska en tahro! Rakastan mää sitä silti...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei helvetti, tuntuu taas syntiseltä. Vaimo on ripittäny mua jos jonnin kerran, mutta aina syyllistyn samaan. Syytän jotain tahdosta riippumatonta sairautta. Pää tahtoo aina kääntyä joka kevät kun naaraat tulee aina vaan seksikkäämmiksi. Miksen mää muka voi pitää silmiäni pois niistä pyllyistä...? No koska en tahro! Rakastan mää sitä silti...
Katsoa saa, vaan ei koskea. Opetat sitä vaimoasi vähäsen.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Olisko kumminkin Puolalaista menoa? Ei muuten mitään käsitystä, mutta tasan ainoa tietämäni puolankielen sana kurwa toistui siinä aika monta kertaa.

"Kurva" on yleinen maksulliseen naiseen viittaava sana melkein jokaisessa slaavilaisessa kielessä.
(Varmaan niiltä slaavisairaanhoitajilta, jotka ovat Suomeen ajautuneet töihin, on mennyt pasmat varmaan sekaisin, kun muut sairaanhoitajat puhuvat kurvasta. Joka on siis lomake, johon merkitään potilaan perusarvoja päivän mittaan.)
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olisko kumminkin Puolalaista menoa? Ei muuten mitään käsitystä, mutta tasan ainoa tietämäni puolankielen sana kurwa toistui siinä aika monta kertaa.
Juu puolalaisiksi veikkaisin itsekin, osaan peräti 2 sanaa (kurwa luonnollisesti toinen) ja tämä pukeutumista kovasti yrittävä kommentoi johonkin (ilmeisesti hoputukseen) "tak", mikä on käsittääkseni puolalaisten "ok".

@Stigu n havainnoimasta hipinretkusta palautui mieleeni Kumpulan kampuskahviossa näkemäni herrasväen edustaja, tai tarkemmin hattu, sillä juuri muuhun ei pystynyt huomio kiinnittymään. Reippaalla takapiiskalla varustetulla hujopilla oli siis aivan ehta Pekka Puupään hattu päässään. Muuten olisin Esa Pakariseksi luullutkin, mutta oletan Esan osanneen riisua hatun päästä lounaan ajaksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Löysin vanhan valokuva-albumin ja mieleni teki tulla kirjoittamaan palstalle. Olisin maininnut erään tytön olleen mitä mainion temppurata, TEMPPURATA. Siinä huumoriani hymähdellessä tajusin, että jos tuolla tavoin hassuttelisin, niin tuon luettua Pertsa joisi Kossua väärään kurkkuun, Sakke saisi infarktin, Laku menisi epileptisesti maaten matolle ja Sibe saisi muuten vaan sätkyn. Silitin mielessäni päitänne ja siksi en kirjoittanutkaan noin, koska minulla on moraali! Moraali on ja siksi en kirjoittanutkaan noin. Olette minulle 147, 33e velkaa tästä hyvästä. Koskas meinaatte maksaa? Ja nauratteko te koskaan? Siis sillä tavalla oikeasti nauraen? Kysyn, koska tuolla uutisissa näin kerran varsin ilottoman kaverin. Oli aloittanut sodan ja pikkupojat juoksivat häntä ihaillen ja kulli pystyssä rintamalle. Siellä Itä-Ukrainassa on monella erektio tälläkin hetkellä. Juu ja juupasta heijaa, ja ketä te ihailette kuollaksenne?
Äijä on kyllä melkonen sankari. Jos minä tästä lystistä maksan 147,33 niin sitten pitää kyllä kertoa mitä tuo temppurata tarkoittaa.

Mutta muutoin, niin älä vaan lopeta näiden juttujesi kirjoittamista. Mahtavaa kun seassamme vaeltaa tuollainen yksilö, näille jutuille minä nauran joka kerta, ihan vain koska on olemassa joku tuollainen persoona. Kyllä nauran abianosin jutuille juuri nyt.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ekan finaalin yleisömäärälle, hikisesti viistonnia rikki.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Moottorikelkoista loppunut pensa pohjoisessa, kun eivät ole otteluun päässeet ja porot syöty jo toissakesänä. Toki onhan Tappara aika vaisu vastus verrattuna edelliseen vastukseen. Että ymmärrä yleisökadon.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jatkislaiset käy vuorotellen kertomassa tuolla Liigan bandwagon -ketjussa että onpas kyllä tylsät finaalit ja ei kiinnosta, ei olla kummankaan bandwagonissa. Tuntuu kuitenkin herättävän sen verran mielenkiintoa että pitää ihan erikseen tuonne ketjuun mennä, hehheh.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jatkislaiset käy vuorotellen kertomassa tuolla Liigan bandwagon -ketjussa että onpas kyllä tylsät finaalit ja ei kiinnosta, ei olla kummankaan bandwagonissa. Tuntuu kuitenkin herättävän sen verran mielenkiintoa että pitää ihan erikseen tuonne ketjuun mennä, hehheh.

Mä ehkä kannatan voittoon Kärppiä, kun Pate ei pelaa Tapparassa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jatkislaiset käy vuorotellen kertomassa tuolla Liigan bandwagon -ketjussa että onpas kyllä tylsät finaalit ja ei kiinnosta, ei olla kummankaan bandwagonissa. Tuntuu kuitenkin herättävän sen verran mielenkiintoa että pitää ihan erikseen tuonne ketjuun mennä, hehheh.
Lienen ns. parempi ihminen, kun en jaksa innostua finaaleista edes sen vertaa, että kävisin ilmoittamassa puoluekantani bandwagon-ketjuun. Siksi notkunkin mieluummin täällä vapaassa osiossa ja kierrätyksessä. Kun ei se liiga nääs enää kiinnosta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös