Mille naurat juuri nyt?

  • 13 198 423
  • 50 363

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Iltalehden jutussa Iso-Arska ensin myöntää käyttäneensä uransa aikana kasvuhormonia, mutta sitten lopussa väittää saavutustensa perustuneen kovaan työntekoon ilman oikoteitä. Vai niin.

Muistan kyllä hämärästi lukeneeni sellaisen jutun Arskan aktiivivuosilta, missä jannu kehui vetäneensä niin paljon rojua, että mulkku seisoi tauotta ja seksiä piti saada koko ajan. Ja on varmaan saanutkin.

Eihän nuo ole toisiaan poisulkevia asioita millään muotoa. Ei tuona aikana tai tänäkään päivänä ole mahdollista saavuttaa herralla ollutta kuntoa ilman tehosteita ja kyseisen herran kuntoa ei ole voinut hankkia ilman määrätietoista ja kovaa harjoittelua.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@Pekkis En tiedä salihommista juurikaan, mutta tuolloin käsittääkseni "kaikki" kehonrakentajat käyttivät hormoneja. Ehkä siinä mielessä Arska katsoo olleensa muiden kanssa samalla viivalla ja erottuneensa porukasta kovan työnteon ansiosta.
Yhtään en kyllä tiedä miksi mä tämmöistä kommentoin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihmiset kertovat kamppailustaan tukien ja yhdessä asumisen kanssa: ”Olen miettinyt, pitäisikö ottaa avioero ja muuttaa toiseen osoitteeseen” (Iltalehti)

Useimmat näistä ei vain edes yritä muuttaa mitään itse, mutta samaan aikaan on Kelalle asiaa. Varmasti onkin aitoa porukkaa mikä on vain järjestelmän typeryyden uhri, mutta samaan aikaan valitetaan taikaseinän loppumisesta.

Ei minulla ole ratkaisuehdotusta suoraan eikä kaikkia voi ulkomaillekaan lähettää orjatyöhön (kysyntää kyllä olisi), mutta joko on hiljaa tai muuttaa rahan perässä muualle.

Kaikki energia menee tukikikkailuun eikä edes mietitä muita vaihtoehtoja.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ihmiset kertovat kamppailustaan tukien ja yhdessä asumisen kanssa: ”Olen miettinyt, pitäisikö ottaa avioero ja muuttaa toiseen osoitteeseen” (Iltalehti)

Useimmat näistä ei vain edes yritä muuttaa mitään itse, mutta samaan aikaan on Kelalle asiaa. Varmasti onkin aitoa porukkaa mikä on vain järjestelmän typeryyden uhri, mutta samaan aikaan valitetaan taikaseinän loppumisesta.

Ei minulla ole ratkaisuehdotusta suoraan eikä kaikkia voi ulkomaillekaan lähettää orjatyöhön (kysyntää kyllä olisi), mutta joko on hiljaa tai muuttaa rahan perässä muualle.

Kaikki energia menee tukikikkailuun eikä edes mietitä muita vaihtoehtoja.

Olemme kansakuntana tuhon oma. Olisi kiva kuulla näiltä henkilöiltä, että millä perusteella muut suomalaiset, pääsääntöisesti keskituloiset, ovat enemmän velvoitettuja elättämään jonkun puolisoa, kuin puoliso itse? Otetaanpas muutama nyt käsittelyyn tässä.

Jäin eläkkeelle tänä kesänä. Eläketuloni nettona 920 euroa. Reumalääkkeet kalliita. Hammaslääkäriin pitäisi mennä. Olen opiskellut kaksi ammattia ja työskennellyt perusterveydenhuollossa ja peruskoulussa. Aikaisemmin olin yrittäjänä firmassa, joka ajautui 1990-luvulla konkurssiin: Meni kaikki rahat ja omaisuus sekä avioliitto. Sen jälkeen kuitenkin kouluttauduin kahdesti uudelleen.

Olen asunut avoliitossa ,jossa molemmilla on ollut tiukasti omat rahat vain omassa käytössä. Kulut on maksettu puoliksi. Minun olisi haettava Kelasta tukea, mutta arvatenkin sieltä tullee vastaus, että en saa mitään, koska toisella asujalla on suuremmat eläketulot. Joten olen päätynyt miettimään eroa. En voi millään maksattaa lääkekulujani tai hammaslääkärikulujani toisella. Se ei tunnu oikealta, se tuntuu todella alentavalta. Olen nyt jättänyt ostamatta reumalääkkeeni enkä ole mennyt hammaslääkäriinkään. Olen yli 30-vuotisen vastuullisen työn tekijä Suomessa.

Lyhyesti, jos parisuhde on kaatua hammaslääkärikuluihin kuten tuossa tapauksessa, niin ehkä silloin on jo vakavan parisuhdekeskustelun paikka.

Elokuusta alkaen minun osa-aikatyön tuloni ovat olleet niin kovat (netto 1000e/kk), että avopuolisoni ei saa asumislisää vaan ainoastaan opintotuen, noin 250 euroa. Minun pitäisi nyt siis elättää opiskeleva puolisoni, sillä eihän tuo riitä edes puolikkaaseen vuokraan, saati sitten mihinkään ylimääräiseen. Eipä olisi kannattanut muuttaa yhteen ennen opiskelujen päättymistä.

Sydäntä särkevä tarina kuinka opiskelijat elävät pienillä tuloilla. Taisi kirjoittaja unohtaa, että puolisolla on myös oikeus opintolainaan, ja luulisi tuollaisen 650,00 euron kuukaudessa helpottavan. Ai niin, se on laina. Koska se ei riitä, että yhteiskunta tarjoaa mahdollisuuden maksuttomaan opiskeluun ja siihen päälle vielä jopa valtio maksaa siitä opiskelusta.... mutta kun ei riitä.

Olen miettinyt, pitäisikö ottaa avioero ja muuttaa toiseen osoitteeseen, että saisi perheelle tukea. Silloin saisin sen toisen asunnon vuokrat ja vähävaraisena toimeentulotukea ja vielä varmaan vaimokin saisi lasten elatustukea. Nyt ei perheenä saada mitään, kun vaimo tienaa hyvin ja itse olen työtön. Silti voisimme olla perhe vaikka olisi kaksi asuntoa. Avioliitto ja yhdessä asuminen on virhe tässä maassa. Perheet hajoaa erilleen juuri tämän takia

Vielä kehdataan rehvastella kuinka vaimo tienaa niin maan perkeleesti rahaa, mutta kyllä perkele on ikävää, kun ei yhteiskunta anna vielä lisää rahaa siihen päälle.

Olin työttömänä vasten tahtoani ja elin Kelan rahalla. Olin myös samaan aikaan rakastunut. Jouduimme mieheni kanssa lykkäämään yhteenmuuttoamme, sillä hänen vastaanottorahansa olisi vähentynyt melkein puolella, samoin omat tukeni. Kun vihdoin sain töitä, pystyi mies muuttamaan luokseni. Muutaman kerran olen yrittänyt hakea erinäisiä tukia Kelalta, jotta pystyisi kustantamaan elämisemme, mutta mitään ei ole herunut. Kelan vastausten mukaan mieheni on olemassa, vaikka ei olekaan, jolloin en/emme ole oikeutettu mihinkään tukiin kelasta. Mieheni on turvapaikanhakija.

Mitä tähänkin nyt sanoisi. Ensinnäkin on varmasti ikävää, kun joutuu suunnittelemaan talouttaan. Nämäkin kaksi rakastunutta henkilöä joutuivat nyt ikävästi miettimään rakkautensa ohella omaa taloudellista pärjäämistä, aivan kohtuuntonta sellainen, että joutuu suunnittelemaan. Toisekseen sekin on varmasti ikävää, että esimerkiksi turvapaikanhakijat eivät ole oikeutettuja Suomen sosiaaliturvaan täysimääräisesti heti, kun valtion raja vain ylittyy. Kyllä mielestäni siinä vaiheessa, kun turisti, turvapaikanhakija tai maahanmuuttaja saapuu Suomeen, niin oikeus pitäisi olla kaikkiin etuuksiin kuin valokatkaisijasta, miksi ei?

Käyn itse töissä, puoliso on kelan rahoilla. Järkisyistä pidämme kahta asuntoa, koska yhteenmuutto romuttaisi taloutemme täysin, enkä tienaa tarpeeksi elättämään molempia. On sinällään absurdia, että pitää aikuisena asua kahdessa pienessä kämpässä, jotka sopisivat opiskelijoille ja nuoremmille, mutta me säästämme tällä järjestelyllä.

Oli pakko boldata. Kuka vittu teitä pakottaa? Ihmiset saavat valita mihin rahansa käyttävät verojen maksun jälkeen. Kyse ei ole siitä, että tämä olisi absurdia, vaan siitä, että olette tehneet valinnan. Eli ilmeisesti, tässä koetaan absurdiksi tehty tietoinen valinta.

Olen pienituloinen kolmen alaikäisen lapsen yksinhuoltaja. Löysin elämääni puolison, jolla hyvä ja vakituinen työ, ja hän saa parempaa palkkaa kuin minä tulen työstäni ikinä saamaan. Hänellä ei tietenkään ole mitään elatusvastuuta lapsistani tai minusta (ja hänellä on omat lapset, joista maksaa lasten äidille elatuksen), mutta muutettuamme yhteen menetin asumistuen sekä lapsilisän korotuksen. Yhteensä siis jää kuukaudessa huomattavasti vähemmän rahaa vuokranmaksuun, ruokaan ja elämiseen. Vaikka puolisoni maksaa tietenkin osan vuokrasta, eivät omat rahani meinaa millään riittää elämiseen ja kustannuksiin lasten kanssa. Tämä yhteenmuutto vähensi kuukausittaista käyttörahaani useilla sadoilla euroilla. On mielestäni kohtuutonta, että puolison tulot vaikuttavat minun tukiini niin paljon, vaikka puolisoni ei ole millään tavalla elatusvelvollinen.

Eli siis. Molemmat käyvät töissä ja mies ilmeisen hyvin palkatussa sellaisessa. Tuo menetetty lapsilisän korotus on muuten yksinhuoltajan korotus. Onhan sen nyt aivan fasistista, että yksinhuoltajakorotusta ei voi vaan kivasti maksaa, vaikka ei olisikaan yksinhuoltaja. On kyllä aivan kummallista, mikähän tuossakin on logiikkana? Asumistuen osalta on mielestäni aivan selkeää, että huoneistossa asuvat ihmiset ovat osa kyseistä ruokakuntaa. Tai ilmeisesti ihmisten pitäisi saadaa päättää, että onko se 6000,00 euroa kuukaudessa nettoava puoliso nyt kuitenkaan osa ruokakuntaa. Ehkä tässäkin olisi hyvä käydä vakavahenkinen keskustelu. Ennen kuin tarinan työsskäyvä nainen ja hänen lapsensa joutuvat kodittomiksi tai kuolevat nälkään, kun nuo tulot eivät "meinaa millään riittää".

En ottanut niihin kantaa, missä vaan käytännössä sanottiin, että väärinkäytän järjestelmää tai vähintäänkin toimintaa voisi kuvailla moraalittomaksi. Joka tapauksessa mikään ei naurata. Nämä ihmiset eivät näe nenän varttaan pidemmälle, haluavat lisää oikeuksia ilman, että itse tarvitsee toimiin ryhtyä. Eli ei naurata, mutta tämän myötä vituttaa ja suuresti. Uskoni tähän yhteiskuntaan varisee päivä päivältä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselleni.

Ollut sama auto nyt jo reilut neljä vuotta ja tajusin vasta toissapäivänä, että voin muuttaa pyyhkijöidenviiksestä myös tihkuasetuksen nopeutta. Siinähän sellainen säätövipu on aina ollut, mutta enpä ole reagoinut vaan kironnut, että on vaihtoehdot vähissä.
Vuosia oli sellainen asetus päällä, että pyyhki todella harvoin eli varmaan kerran puoleen minuuttiin. Seuraava steppi olikin sitten, että pyyhkijät jatkuvasti edes takaisin eli jos olette joskus nähneet ja ihmetelleet Audia kevyessä tihkusateessa jonka pyyhkijät on lauleneet koko ajan edes takaisin, niin saattaa hyvinkin olla meikäläinen.

Siinä tosiaan on mahdollisuus valita kolme nopeutta tihkuasetukseen. Sellainen noin puoli minuuttia, 10 sekuntia ja sitten muutaman sekunnin viiveellä näin karkeasti laskettuani.

Aina oppii uutta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Asumistuen osalta on mielestäni aivan selkeää, että huoneistossa asuvat ihmiset ovat osa kyseistä ruokakuntaa.

Mahtavan avautumisen pilaa sitten tämä. Minulla oli avioeron jälkeen huonompi kausi ja jouduin hetken asumaan kimppakämpässä virolaisten raksamiesten kanssa.

Mukavia miehiä ne oli ja ei siinä mitään. Mutta taivas varjele, jos niiden duunikeikat olisi jotenkin vaikuttanut omaan elämääni mitä yritin saada jaloilleen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@king of the jungle : Aikoinaan kun meidän auto oli uusi, niin täsmälleen sama asia herätti hämmästystä. Toki asia aukesi melko äkkiä, meniköhän tuohon edes kahta viikkoa. Meillä oli siellä toisessa ääriasennossa, eli tihkuasennossa pyyhkijät liikkuivat edestakaisin lähes ilman taukoa. Tunsi kyllä itsensä melko tyhmäksi kun pariinkin kertaan oli jo ehtinyt kiroamaan paskaa tihkutoimintoa ja sitten aukeni että kappas, tässähän on tällainen säätömahdollisuus ja onpa niitä eri nopeuksiakin jotain viisi tai kuusi.

Aina oppii uutta, todellakin. Olisihan tuo pitänyt heti hoksata tai sitten ihan opaskirjasta lukea, mutta mieluummin sitä sadattelee ja tuskastuu kuin ottaa opaskirjan käteen.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Mahtavan avautumisen pilaa sitten tämä. Minulla oli avioeron jälkeen huonompi kausi ja jouduin hetken asumaan kimppakämpässä virolaisten raksamiesten kanssa.

Mukavia miehiä ne oli ja ei siinä mitään. Mutta taivas varjele, jos niiden duunikeikat olisi jotenkin vaikuttanut omaan elämääni mitä yritin saada jaloilleen.

Oletan, että et ollut avioliiton omaisissa olosuhteissa heidän kanssaan? Siitähän nuo jutut oli tehty, puhuttiin parisuhteista.
 

Kampeaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämän sivun keskusteluja luettuani nauran Suomen mielipuoliselle sosiaalitukipolitiikalle, joka ohjaa ja kannustaa ihmisiä avioeroihin ja yksinasumiseen.
 
K

kiwipilot

Mahtavan avautumisen pilaa sitten tämä. Minulla oli avioeron jälkeen huonompi kausi ja jouduin hetken asumaan kimppakämpässä virolaisten raksamiesten kanssa.

Mukavia miehiä ne oli ja ei siinä mitään. Mutta taivas varjele, jos niiden duunikeikat olisi jotenkin vaikuttanut omaan elämääni mitä yritin saada jaloilleen.

Ihan vilpitön kysymys: ymmärrätkö välillä tahallaan väärin näitä lainaamiasi kirjoituksia? Toki sillä kasvattaa viestien määrää ihan mukavasti mutta ei siinä mitään tolkkua tunnu olevan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oletan, että et ollut avioliiton omaisissa olosuhteissa heidän kanssaan? Siitähän nuo jutut oli tehty, puhuttiin parisuhteista.

Ei sentään, se nyt olisi vielä puuttunutkin.

Ihan vilpitön kysymys: ymmärrätkö välillä tahallaan väärin näitä lainaamiasi kirjoituksia? Toki sillä kasvattaa viestien määrää ihan mukavasti mutta ei siinä mitään tolkkua tunnu olevan.

En ymmärrä mitä tarkoitat ja miksi viestimäärä kiinnostaisi. Niitä saa lisää urheilun liveketjuista ilman, että kukaan moderaattori huomaa.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Tämän sivun keskusteluja luettuani nauran Suomen mielipuoliselle sosiaalitukipolitiikalle, joka ohjaa ja kannustaa ihmisiä avioeroihin ja yksinasumiseen.
Tämä. Usein kuulee tuosta että ei muuteta papereita yhteen koska saa kahteen asuntoon enemmän tukea...ääritapaukset vielä vuokraa kämppää pimeästi eteenpäin. No,ei ole ainoa kokonaisuus joka toimii Suomessa huonosti.
 

Heads77

Jäsen
Suosikkijoukkue
zen
Itselleni minäkin nauran.

Olen Espanjassa nyt väliaikasesti muutaman kuukauden. Ostin testimielessä halvan "dronen". Menin tämän talon katolle sitten iltasella kun olin tullut kämpille kaupasta. Nostin koneen ilmaan, mutta onnistuin sen sitten viereiselle katolle kippaamaan katolleen niin, että sitä ei sieltä kauko-ohjaimella enää pois saanut. Lentohistoriaa siis takana kokonaiset 45 sekuntia.

No aamulla sen kävin sitten sieltä hakemassa. Vein sen sitten tänne asuntoon ja aloin tutkimaan netistä, että missä sitä saisi luvallisesti lennättää. Käy ilmi ettei juuri missään, koska Espanjassa sattuu olemaan Euroopan tiukimmat lait näille vehkeille terrorismin pelon vuoksi. Noh, enää reilu kuukausi ni sitte pääsee Suomeen ja uskaltaa vaikka kotipihalla koittaa.

Fiksumpi ois tarkistanu tietenkin ensin. Noh...
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselleni.

Ollut sama auto nyt jo reilut neljä vuotta ja tajusin vasta toissapäivänä, että voin muuttaa pyyhkijöidenviiksestä myös tihkuasetuksen nopeutta. Siinähän sellainen säätövipu on aina ollut, mutta enpä ole reagoinut vaan kironnut, että on vaihtoehdot vähissä.
Vuosia oli sellainen asetus päällä, että pyyhki todella harvoin eli varmaan kerran puoleen minuuttiin. Seuraava steppi olikin sitten, että pyyhkijät jatkuvasti edes takaisin eli jos olette joskus nähneet ja ihmetelleet Audia kevyessä tihkusateessa jonka pyyhkijät on lauleneet koko ajan edes takaisin, niin saattaa hyvinkin olla meikäläinen.

Siinä tosiaan on mahdollisuus valita kolme nopeutta tihkuasetukseen. Sellainen noin puoli minuuttia, 10 sekuntia ja sitten muutaman sekunnin viiveellä näin karkeasti laskettuani.

Aina oppii uutta.

Kuten myös veli @Trenchtown myös mulle avautui sama asia tässä jokunen päivä takaperin. Oma autoni ei ole Audi, mutta kuuluu samaan konserniin ja monet osat ja toiminnot ovat ihan samoja kuin Audissa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vilkaisin tv-ohjelmatietoja ja huomasin että Herolta tulee klassikkoelokuva "Red dawn" (klassikko lähinnä koska on hulvattoman hölmö). Tarkempi tarkastelu paljastaa että kyseessä onkin vuodelta 2013 oleva uudelleenlämmitys ja tällä kertaa Yhdysvaltain valloituksessa on onnistunut
...
POHJOIS-KOREA!

Varmaan tuossa joku taustatarina on kerrottuna miten paksun pojan asevoimat ovat tässä suorituksessa onnistuneet (alkuperäisessä neukut salakuljettivat muistaakseni valloitusjoukot meksikolaisina siirtotyöläisinä), mutta olen päättäny säilyttää huvituksen ja jättää elokuvan katsomatta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Parhaani teen, että olisin hyvä ja kiva ihminen. Sitä tossa tarkotin, että kaveri on kova arvostelemaan mua täällä netissä, mutta kasvotusten ei sitten halunnutkaan puhdistaa ilmaa. Sitä mä tässä teen. Puhdistan ilmaa ja heittäytymällä ala-arvoiseksi annan kavereille oikeuden tuoda todelliset tunteensa esiin, eikä sillee, että yrittävät mukanokkelilla kiertelykaarteluilla näpäytellä. Jos vituttaa, ni saa vituttaa. Sillähän mä tytötkin narraan, ku nautin siitä, että kiivastuvat ja komentavat. Suomessa jostain syystä riitely on kauhistuksen kanahäkki, vaikka todellisuudessa se on äärettömän tärkeää ja mielenterveystyötä. Jos padot läpi elämän tunteesi, niin seurauksena on maa, jossa jotain 10% kansasta vetää masennuslääkkeitä ja alkoholismi on suomalaisen miehen synonyymi.

Voisitko sä edes kerran vastata viestiin niin, ettet vittuilisi, rehentelisi ja näiden juttujen sijaan olisit tasa-arvoisessa suhteessa keskustelukumppaniin? Vai onko se mahdotonta? Oot kertonut elämästäs ja karua on ollut. Muttei sun tartte päteä, kaikki on nyt hyvin, turhaan teet itsestäsi mulkkua, jolle naureskellaan ihan hyvään tahtiin. Toi sun menos ei vakuuta. Iisaa.
 

JKyykka

Jäsen
Se vähän hihityttää, kun joku kirjoittaja maajoukkuekeskusteluissa kovasti hehkuttaa tai puolustaa jotain tiettyä pelaajaa. Sitten kääntää katseensa hieman vasemmalle, niin kyseisen kirjoittajan suosikkijoukkueen kohdalta vähemmän yllättäen löytyy pelaajan nykyinen joukkue tai kasvattajaseura.

Ei siinä mitään väärää ole. On vaan hauskaa.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Jollekin tuntemattomalle yhtyeelle. Ensi kesän Rockfesteille esiintyy ilmeisesti joku nimekäs yhtye, kun heidän pelkän nimensä sijaan käytetään graafista logoa. En vaan saa kiinni, että mitä tuossa lukee.

Rockfest 2018

Linkki vie Rockfestin sivuille ja kyseinen yhtye on Ozzyn alapuolella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jollekin tuntemattomalle yhtyeelle. Ensi kesän Rockfesteille esiintyy ilmeisesti joku nimekäs yhtye, kun heidän pelkän nimensä sijaan käytetään graafista logoa. En vaan saa kiinni, että mitä tuossa lukee.

Joku jekku tuossa varmaan on olevinaan, mutta enemmän kiinnostaa mikä bändi on Huora. Siinä on syy miksi en käy enää rokkijuhlilla ja tuo voisi olla yksi niistä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jollekin tuntemattomalle yhtyeelle. Ensi kesän Rockfesteille esiintyy ilmeisesti joku nimekäs yhtye, kun heidän pelkän nimensä sijaan käytetään graafista logoa. En vaan saa kiinni, että mitä tuossa lukee.

Rockfest 2018

Linkki vie Rockfestin sivuille ja kyseinen yhtye on Ozzyn alapuolella.

Oma käsitys on, että tuo töherrys johtuu siitä, että potentiaalisia festarivieraita "pidetään vielä jännityksessä" eli jokin Huoraa kovempi artisti tullaan vielä julkaisemaan tulevien viikkojen aikana.

Huora nimisestä bändistä en ole kuullut, Huoratronista kyllä, mutta en voi suositella tutustumaan Huoratronin tuotantoon.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jollekin tuntemattomalle yhtyeelle. Ensi kesän Rockfesteille esiintyy ilmeisesti joku nimekäs yhtye, kun heidän pelkän nimensä sijaan käytetään graafista logoa. En vaan saa kiinni, että mitä tuossa lukee.

Rockfest 2018

Linkki vie Rockfestin sivuille ja kyseinen yhtye on Ozzyn alapuolella.
No tämä sumennettu nimi julkaistaan joskus myöhemmin. Samalla lailla Marilyn Manson luki tuolla vielä viime viikolla ennenkuin nimi julkaistiin.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oma käsitys on, että tuo töherrys johtuu siitä, että potentiaalisia festarivieraita "pidetään vielä jännityksessä" eli jokin Huoraa kovempi artisti tullaan vielä julkaisemaan tulevien viikkojen aikana.

Huora nimisestä bändistä en ole kuullut, Huoratronista kyllä, mutta en voi suositella tutustumaan Huoratronin tuotantoon.
Huora on ihan menevää punkrockia, mutta sen takia en lähtisi festareille...

Veikkaan, että söherryksen alta löytyy Arch Enemy
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös