Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 323
  • 50 364
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tuo ei ole ollenkaan hassumman kuuloinen kappale mielestäni mutta tässäkään tapauksessa en ymmärrä, mitä lisäarvoa nuo kolme jätkää heilumassa läppärien takana esitykseen tuovat. Viulut ei soi, jos ei niitä joku soita, ja laulua ei tule, jos ei joku laula mutta koneet varmaan osaavat kyllä säksättää itsekseenkin.

Luulisin että yksi miehistä läppärinsä takana miksaa ja efuttaa viuluja sekä laulajaa. Toinen hoitelee rytmit, biisin rakenteen yms ja kolmas efuttaa vielä tämän ja on alunperinen tuottanut koko kappaleen. Tai jotain aivan muuta. Ei niiden välttämättä lavalla tarvitse olla mutta usein yleisö kuitenkin heidät sinne tahtoo saada.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen jo useasti huomannut, että tämän ketjun otsikon mukainen anti naurattaa minua äärimmäisen harvoin. Mutta sen sijaan tykkään tulla lukemaan näitä juttuja ja nauran tälle pippelinvenytykselle, mikä valtaa ketjun ajoittain. Huomasitteko? Nostin itseni jalustalle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen jo useasti huomannut, että tämän ketjun otsikon mukainen anti naurattaa minua äärimmäisen harvoin. Mutta sen sijaan tykkään tulla lukemaan näitä juttuja ja nauran tälle pippelinvenytykselle, mikä valtaa ketjun ajoittain. Huomasitteko? Nostin itseni jalustalle.
Tuu alas sieltä jalustalta tai vedän sut pippelistä alas!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei tonne vitutusketjuunkaan viitsi kirjoittaa kun enemmänkin naurattaa. Joo toissayönä tuli taas kännissä läheteltyä kaikille tutuille (ei sukua oleville) muijille seksiehdotuksia, kairata kakkoseen ja kunnolla rassata rööriä jne. En ole uskaltanut katsoa moniko on lähtenyt facebookista, mutta on kait nää nykyiset jo tottunut että parin kuukauden välein tulee.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
...Ja naurakaa, naurakaa myöhästyessänne bussista, sillä mikä seikkailu siitä onkaan alkava, ja naurakaa, kun menetätte työnne, sillä saatattekin pian olla Espanjassa posteljoonina ja huomaavanne nauttivanne ...

Mallorcalta päivää. Bussi otti kyytiin mutta päätepysäkille ei päästy. Sen enempää ihmettelemättä otettiin taksi ja kuljettiin sillä loppumatka. Bussikuski ei hymyillyt eikä me syytetty rasismia. Been there, done that. Onnistuu suomalaisena täällä, niin miksei muilla Suomessa?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
raskaana oleva, seksiä rakastava opettajatar

Kuinka paljon näitä oikein on? Olen tsättäilyt useammankin raskaana olevan sinkkutaren kanssa. Tiedän kyllä, että nykyaikana voi hankkiutua raskaaksi ilman suoraa kontaktia miehen kanssa, mutta noin muuten aika vähän tolkkua tuossa on.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Mitro Revon potkut naurattaa. Lähinnä siksi, että tuo itseriittoinen elostelija sai vihdoin ansionsa mukaan. Sille taas en edes hymähtele, että tämänkin tapauksen takana lienee alkoholiongelma. Ristiriitainen tapaus, kuten mies itsekin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mitron potkut enteilee tv-uraa, jonnekin Kutoselle oma napakymppi-ohjelma.

_
 
Naurahdin Iltalehden otsikolle: Maailman pisin protesti päättyy tänään: 16 vuotta nälkälakossa Saattaa olla kaveri hoikassa kunnossa. Itse uutista en viitsinyt avata, varmaan joku hyvä selitys tällekin klikkausautomaatin otsikolle on.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naurahdin Iltalehden otsikolle: Maailman pisin protesti päättyy tänään: 16 vuotta nälkälakossa Saattaa olla kaveri hoikassa kunnossa. Itse uutista en viitsinyt avata, varmaan joku hyvä selitys tällekin klikkausautomaatin otsikolle on.
Vastaus tähän oli, että naista on pakkoruokittu letkuilla suurimman osan ajasta ja on viettänyt vuosia vangittuna sairaalassa. Oli pakko tulla kertomaan, jotta säästän mahdolliset klikit muilta uteliailta. Mahtaa tuon 16 vuoden letkuruokinnan jälkeen safka maistua aika hyvältä.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Kundille tuli Lukiolaisten liitolta (mainos)postia ja alennuskuponkeja. Pisti vähän hymyilyttämään HotLips:in -30% lappu. Kohderyhmää?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
On ollut tiedossa, että pizzaa sun muuta ruokaa myyvät karvaranteet ovat kovia veronkiertäjiä, mutta on ne saatana tyhmiäkin. Kaiffari myi erääseen ravintolaan melkoisen satsin mustia torvisieniä. Sienet ostanut yrittäjä ei halunnut missään nimessä, että kaupasta kirjoitetaan minkäänlaista kuittia. Kuitti olisi toki ollut ostajalle pelkkää säästöä ja myyjällekin aivan sama, koska sienien myynti on verotonta tuloa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ole ikinä jaksanut sekuntiakaan miettiä mitään verojuttuja. Miettii sitten jos joskus perustaa vaikka jonkun yrityksen tai jotain.

80-luvulla mä muistan kun vanhemmat mietti aina koko illan ja täytteli niitä jotain papereita. En kait mä aina edes aukaise sitä jotain kirjekuorta.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
On ollut tiedossa, että pizzaa sun muuta ruokaa myyvät karvaranteet ovat kovia veronkiertäjiä, mutta on ne saatana tyhmiäkin. Kaiffari myi erääseen ravintolaan melkoisen satsin mustia torvisieniä. Sienet ostanut yrittäjä ei halunnut missään nimessä, että kaupasta kirjoitetaan minkäänlaista kuittia. Kuitti olisi toki ollut ostajalle pelkkää säästöä ja myyjällekin aivan sama, koska sienien myynti on verotonta tuloa.

Jos haluaa veroja kiertää, niin ihan fiksuahan se on, että mahdollisimman vähän jää paperijälkeä mihinkään. Suomesta löytyy esimerkiksi lukuisia kampaajia, jotka voivat kertoa omakohtaiseen kokemukseen nojaten millainen loppu ahneella on.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jos haluaa veroja kiertää, niin ihan fiksuahan se on, että mahdollisimman vähän jää paperijälkeä mihinkään. Suomesta löytyy esimerkiksi lukuisia kampaajia, jotka voivat kertoa omakohtaiseen kokemukseen nojaten millainen loppu ahneella on.
Tokihan tämä yrittäjä oli varmaankin tottunut verottomia virvoitusjuomia ja tullaamatonta lihaa ostaessaan, ettei niistä voi kuittia kirjoitella. Nyt olisi ollut mahdollista tehdä kuitillinen rehellinen kauppa, mutta ei ole tainnut moiseen tottua.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tokihan tämä yrittäjä oli varmaankin tottunut verottomia virvoitusjuomia ja tullaamatonta lihaa ostaessaan, ettei niistä voi kuittia kirjoitella. Nyt olisi ollut mahdollista tehdä kuitillinen rehellinen kauppa, mutta ei ole tainnut moiseen tottua.

Ehkä näin, mutta jos aikomuksena on myydä tavaraa kassan ohi, niin ei kaikkea raaka-ainetta kannata kirjanpitoon viedä. Toki siitä saa liiketoiminnalle lisää kulua, joka laskee vastaavasti verotettavan voiton määrää, mutta jos verotarkastus napsahtaa päälle, niin käry voi käydä. Tätä tarkoitin viittauksellani kampaajiin, moni on jäänyt kiinni pimeästä myynnistä, kun esimerkiksi hiusvärien ja liikevaihdon suhde on ollut pielessä.

Tiedä sitten paljastaisiko jokin yksittäinen sienierä, ehkä ei.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
koska sienien myynti on verotonta tuloa.
Apropoo, onko sienien ja marjojen myynti täysin verotonta? Milloin se muuttuu verolliseksi, torimyyntinä? Voiko myydä netissä ämpäreittäin? Sienissä ainakin piilee se pieni riski mitä ostaa keneltä ostaa, varsinkin ulkomaalaiset eivät välttämättä tunnista suomalaisia sieniä ja tunkevat niitä pitsaan hyvässä uskossa, se mitä myyjä sano on aivan toissijaista näissä terveydelle mahdollisesti haitallisissa ruoka-aineissa, paska on osunut jo tuulettimeen jos meni väärää tattia risottoon.

_
 
Apropoo, onko sienien ja marjojen myynti täysin verotonta? Milloin se muuttuu verolliseksi, torimyyntinä? Voiko myydä netissä ämpäreittäin? Sienissä ainakin piilee se pieni riski mitä ostaa keneltä ostaa, varsinkin ulkomaalaiset eivät välttämättä tunnista suomalaisia sieniä ja tunkevat niitä pitsaan hyvässä uskossa, se mitä myyjä sano on aivan toissijaista näissä terveydelle mahdollisesti haitallisissa ruoka-aineissa, paska on osunut jo tuulettimeen jos meni väärää tattia risottoon.

_
Verohallinto vasta tästä tiedotti:
Verohallinto > Marjat saa myydä verovapaasti, jos niitä ei poimi työkseen

Voit myydä verovapaasti jokamiehen oikeudella poimitut marjat itse torilla tai tienvarren levähdyspaikalla, kunhan toiminta on harrastelijamaista ja satunnaista. Saat myydä marjat verovapaasti myös suoraan ravintolalle tai tukkuostajalle. Verovapaus edellyttää, ettei marjoja ole jatkojalostettu eli esimerkiksi survottu, makeutettu tai pakastettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös